abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109928868

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
  donderdag 5 april 2012 @ 09:41:32 #2
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109929002
Ja, voordat die ICS inderdaad officieel gereleased word zijn we weer een half jaar verder :(
Beware of the Raping Zebra's
pi_109929167
Speciaal voor Prof_Hoax:
http://dl.dropbox.com/u/15501730/1.0_CWM.zip

Deze even installeren op het moment dat je in de recovery zit. Als het goed is switcht hij naar CWM. Dan kan je alles netjes wipen incl Dalvik Cache.
pi_109929241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef _Flea_ het volgende:
Speciaal voor Prof_Hoax:

Deze even installeren op het moment dat je in de recovery zit. Als het goed is switcht hij naar CWM. Dan kan je alles netjes wipen incl Dalvik Cache.
Dat probleem had ik de eerste keer ook. na CWM geinstalleerd te hebben is het echt een appeltje eitje :)

Als het goed is heb ik nu de update van 2-4 erop :D

Lol alles is bewaard kwa instellingen behalve foursquare is eraf :?
  donderdag 5 april 2012 @ 09:55:14 #5
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_109929398

*O*

Werkt erg prettig, de nieuwe features (voor zover ik al gezien heb, ICS staat er nog maar een half uur op) zijn tof.

Wie had dát gedacht, België vóór Nederland! B-) :6
Jusqu'ici tout va bien
pi_109929540
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef Quannum het volgende:
[ afbeelding ]

*O*

Werkt erg prettig, de nieuwe features (voor zover ik al gezien heb, ICS staat er nog maar een half uur op) zijn tof.

Goddamnit.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 5 april 2012 @ 10:03:42 #7
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_109929683
quote:
18s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Goddamnit.
En dan ben ik ook nog te dom om er mee te werken. oO<
De wereld is niet eerlijk.
Jusqu'ici tout va bien
  donderdag 5 april 2012 @ 10:04:49 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109929724
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef Catch22- het volgende:
er zijn wel andere manieren op een update te forcen hoor (zie Check FUS downloader bijvoorbeeld, dan force je een officiele update uit een ander land (bijv. Luxemburg)
dan heb je gewoon officiele updates, dus gewoon rammen met die bende.

http://www.jayceooi.com/2(...)st-samsung-firmware/
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 5 april 2012 @ 10:20:45 #9
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_109930295
quote:
11s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dan heb je gewoon officiele updates, dus gewoon rammen met die bende.

http://www.jayceooi.com/2(...)st-samsung-firmware/
Dan dit maar doen denk ik. Welke firmware kan ik het beste kiezen?
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  donderdag 5 april 2012 @ 10:20:50 #10
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109930299
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef Quannum het volgende:
[ afbeelding ]

*O*

en dat terwijl je de Luxemburgse versie hebt :W
Beware of the Raping Zebra's
  donderdag 5 april 2012 @ 10:21:27 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109930324
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Dan dit maar doen denk ik. Welke firmware kan ik het beste kiezen?
die van hierboven (LP1 LUX) lijkt mij prima.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 5 april 2012 @ 10:26:29 #12
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_109930487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef netolk het volgende:

[..]

en dat terwijl je de Luxemburgse versie hebt :W
Ja, geen idee hoe dit komt. Ach, /care.
Jusqu'ici tout va bien
pi_109931695
laat maar. blegh ik haat grapjes
pi_109933259
Nou ja na me update van hydrogen naar de versie van 2-4 is Google Play weg :(
pi_109934215
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Co_OL het volgende:
Nou ja na me update van hydrogen naar de versie van 2-4 is Google Play weg :(
Mis je meer Google apps?
Dan moet je dit even installeren via CWM:
http://dl.dropbox.com/u/15501730/gapps-ics-20120317-signed.zip
pi_109935823
De tering... Wanneer komen ze nou met dat update naar Nederland...
youtube --&gt; iamclanhq :')
pi_109937042
Mijn telefoon is al geroot.
Alleen draai ik geen custom firmwares.
Draai Gingerbread stock via kies.

Mij maakt de officiele update niet zoveel uit, ik wacht liever op een stable versie van cm9. :)
  donderdag 5 april 2012 @ 15:15:10 #18
302853 themole
graaft totaal door.
pi_109941502
Heb gisteren geroot en HyDrOG3N-rom erop gezet. Erg goede, snelle en vrij stabiele ICS rom. Werd gek van die restarts af en toe, daarnaast bevalt de UI me veel meer. :)
Niet altijd serieus
pi_109942278
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef themole het volgende:
Heb gisteren geroot en HyDrOG3N-rom erop gezet. Erg goede, snelle en vrij stabiele ICS rom. Werd gek van die restarts af en toe, daarnaast bevalt de UI me veel meer. :)
Mij ook. Alleen GPS had nog een tweak nodig.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1447599

Maar ben er nu erg tevreden mee :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_109946436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef _Flea_ het volgende:
Speciaal voor Prof_Hoax:

Ja, dat is het probleem, als ik in de recovery zit, kan ik niets installeren.. als ik dan zeg install from SD krijg ik de melding dat hij E: blabla niet kan vinden, verder boot hij wel gewoon en doet hij z'n ding...
pi_109947209
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:15 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ja, dat is het probleem, als ik in de recovery zit, kan ik niets installeren.. als ik dan zeg install from SD krijg ik de melding dat hij E: blabla niet kan vinden, verder boot hij wel gewoon en doet hij z'n ding...
Dan moet je ff de optie "choose zip from internal SD" gebruiken (en er natuurlijk voor zorgen dat het op de interne SD staat).
pi_109947422
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:35 schreef swollywood het volgende:

[..]

Dan moet je ff de optie "choose zip from internal SD" gebruiken (en er natuurlijk voor zorgen dat het op de interne SD staat).
mijn opties
-reboot system now
-apply update from external storage
Als ik deze kies krijg ik de melding :
e:failed to mount /sdcard (no such file or directory)
-wipe data/factory reset
-wipe cache partition
-apply update from cache
-test redbend total[FS]

-O-
pi_109948047
Dit is de juiste info om de luxemburg rom te downloaden?

Product Code: GT-I9100LKALUX
Latest firmware: I9100XWLP4/I9100LUXLP1/I9100XXLPS/I9100XWLP4
Modified: 29-3-2012 17:38:08
Filename: GT-I9100_LUX_1_20120329173754_vstmxihqf8.zip.enc2
pi_109948408
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

mijn opties
-reboot system now
-wipe data/factory reset
-wipe cache partition
-apply update from cache
-test redbend total[FS]

-O-
Dan heb ik waarschijnlijk een andere CWM versie.
pi_109949824
Hey allemaal,

Ik heb een probleem met mijn iPod-oordopjes (ja, die goedkope, ja, ik vind ze goed zitten...) i.c.m. mijn Galaxy S2. Als ik mijn oordopjes aansluit, blijft mijn S2 muziek afspelen door de luidsprekers: mijn oortjes worden dus niet herkend. Alleen als ik heel hard duw, hoor ik heel zacht muziek door mijn oordopjes, maar hij zit dan niet goed vast, want zodra ik geen kracht meer zet, valt ook het geluid uit de oordopjes weer weg. Hij klikt dus niet vast, wat wel gebeurt bij mijn koptelefoon (geluid is perfect). Het ligt dus niet aan de 3,5 mm jack. Op mijn laptop klikken de oortjes wel en werken ze perfect.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
pi_109952968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:54 schreef DonDonk het volgende:
Hey allemaal,

Ik heb een probleem met mijn iPod-oordopjes (ja, die goedkope, ja, ik vind ze goed zitten...) i.c.m. mijn Galaxy S2. Als ik mijn oordopjes aansluit, blijft mijn S2 muziek afspelen door de luidsprekers: mijn oortjes worden dus niet herkend. Alleen als ik heel hard duw, hoor ik heel zacht muziek door mijn oordopjes, maar hij zit dan niet goed vast, want zodra ik geen kracht meer zet, valt ook het geluid uit de oordopjes weer weg. Hij klikt dus niet vast, wat wel gebeurt bij mijn koptelefoon (geluid is perfect). Het ligt dus niet aan de 3,5 mm jack. Op mijn laptop klikken de oortjes wel en werken ze perfect.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Duh Apple in Samsung vraagt om problemen :+
pi_109954958
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Duh Apple in Samsung vraagt om problemen :+
Andersom zou wel moeten werken trouwens... :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_109955118
Trouwens... ik heb sinds kort een S2...

Wat zijn naast deze topic-reeks nog meer goede sites om mezelf in dat ding te gaan verdiepen?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_109958776
Wat dacht je van http://forum.xda-developers.com, en mocht je geen engels kunnen www.androidworld.nl/
Beide sites kun je veel van leren, maar op xda kun je alles vinden, ook zijn daar bijna alle custom roms te downloaden.
pi_109959437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:40 schreef bob123123581 het volgende:
Wat dacht je van http://forum.xda-developers.com, en mocht je geen engels kunnen www.androidworld.nl/
Beide sites kun je veel van leren, maar op xda kun je alles vinden, ook zijn daar bijna alle custom roms te downloaden.
Die eerste had ik al via deze reeks gevonden en mijn beheersing van de Engelse taal is goed te noemen. :)
pi_109959543
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Die eerste had ik al via deze reeks gevonden en mijn beheersing van de Engelse taal is goed te noemen. :)
En anders in chrome vertaling aan zetten :-)
pi_109967635
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

mijn opties
-reboot system now
-wipe data/factory reset
-wipe cache partition
-apply update from cache
-test redbend total[FS]

-O-
En als je die CWM file hernoemd naar update.zip en plaatst in de root van de Internal Storage?
pi_109970852
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 01:00 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

En als je die CWM file hernoemd naar update.zip en plaatst in de root van de Internal Storage?
Goede tip. Dat gaan we eens proberen :+
pi_109971265
Die MMM-widget die standaard op de telefoon staat geïnstalleerd..
Gebruiken mensen die nog, of zijn de ervaringen daarmee vooral negatief? Aangezien ik een custom rom erop heb, hoef ik gelukkig geen voorgeinstalleerd troep te dulden, maar wat leuke nu.nl en youtube updates kunnen nooit kwaad.

Maar valt die widget een beetje aan te passen? Tweets van BN'ers zit ik bijv. helemaal niet op te wachten :')
Of is er een andere goede vervanging?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109972257
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 april 2012 08:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die MMM-widget die standaard op de telefoon staat geïnstalleerd..
Gebruiken mensen die nog, of zijn de ervaringen daarmee vooral negatief? Aangezien ik een custom rom erop heb, hoef ik gelukkig geen voorgeinstalleerd troep te dulden, maar wat leuke nu.nl en youtube updates kunnen nooit kwaad.

Maar valt die widget een beetje aan te passen? Tweets van BN'ers zit ik bijv. helemaal niet op te wachten :')
Of is er een andere goede vervanging?
Die is megabout. Niet erop gooien.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 11:57:05 #36
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_109976501
Even ter bevestiging, ik wil mijn telefoon niet bricken ;)

Ik wil de ROM van Luxemburg erop zetten.

1. Backup via KIES
2. SGS 2 in download-mode
3. Start ODIN, klik op PDA, selecteer I9100XWLP4_I9100XXLPS_I9100LUXLP1_HOME.tar.md5
4. Klik op start
5. Bij het groene PASS! kan de stekker eruit

Klopt dit? Ik vraag het me af, gezien er in een youtube-filmpje niet alleen een file werd geselecteerd voor PDA, maar ook voor phone en CSC. (betreffende filmpje: )

Edit: Mijn huidige Baseband is I9100XXKI4, Android-versie 2.3.6. Kernelversie: 2.6.35.7-I9100XWKK2-CL726411 root@DELL88

Edit2: Inmiddels elders bevestiging gekregen dat dit een juiste versie is, met de volgende kleine aanpassing:

1) Backup via KIES
2) Zet je telefoon uit, doe hem aan door: volumeknop OMHOOG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten
3) Kies Wipe CACHE partition (niets anders dan dat! je raakt geen data kwijt!)
4) Zet je telefoon uit, doe hem aan door: volumeknop OMLAAG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten en druk volume omhoog (continue)
5) Sluit je telefoon aan op je PC en Odin zegt: ADDED (als het goed is)
6) Start ODIN, klik op PDA, selecteer I9100XWLP4_I9100XXLPS_I9100LUXLP1_HOME.tar.md5
7) Klik op start
8) Bij het groene PASS! kan de stekker eruit
9) Onder de nieuwe ROM zijn alle gegevens en apps bewaard gebleven.

Misschien iets voor in de OP? ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door Mr.Blonde89 op 06-04-2012 12:49:20 ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:01:05 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_109978874
Oh dat klinkt goed. Bij jou heeft het gewerkt? Dan ga ik het zo ook doen. Moet je nou nog een backup maken voor het geval hij stuk gaat en je garantie wil, of is dat sowieso onzinnig, omdat je hem altijd terug kan flashen, en zo niet, dan heeft die backup ook geen nut?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_109979085
Met flashen met ODIN Moet je altijd je data wipe, en niet alleen je cache, anders werkt de rom niet goed.
Na het installeren altijd de data wipe. (ook al is het de officiele samsung rom).
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:10:03 #39
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_109979224
@ Speknek, ga het zometeen proberen. Backup in KIES is lopende. Bij Tweakers kreeg ik reacties dat anderen het zo gedaan hadden. En wat betreft die backup, geen idee. Heb me er daarvoor niet afdoende in verdiept. ;) Maar dit schijnt wel de gangbare methode te zijn en dus weinig problemen op te leveren. Denk dat je altijd terug kunt flashen naar bijvoorbeeld de officiele NL-rom, wanneer deze uit is gekomen.

@ bob, dat wordt bij Tweakers ontkend. Meestal gaat het goed zonder data wipe, maar als je problemen ondervindt kun je het later met datawipe nogmaals proberen.

Edit: Update zojuist uitgevoerd volgens het hierboven genoemde schema en het is goed verlopen. De Rom verkreeg ik via CheckFusDownloader.

[ Bericht 19% gewijzigd door Mr.Blonde89 op 06-04-2012 14:08:24 ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:48:02 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_109983593
Moet je hem hiervoor al geroot hebben?
edit ja dus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:57:35 #41
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_109984012
Ik heb mijn tel nooit (bewust iig) geroot. Alleen bovenstaand uitgevoerd, zonder handelingen vooraf. Versie die erop stond had ik van KIES.

Kom wel één probleem tegen met deze rom... in het toetsenbord zijn de z en de y omgewisseld :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:01:18 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_109984154
oh noes een duits qwertz toetsenbord. Kun je dat niet wijzigen?
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:06:28 #43
302853 themole
graaft totaal door.
pi_109984354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:57 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ik heb mijn tel nooit (bewust iig) geroot. Alleen bovenstaand uitgevoerd, zonder handelingen vooraf. Versie die erop stond had ik van KIES.

Kom wel één probleem tegen met deze rom... in het toetsenbord zijn de z en de y omgewisseld :')
Dat is wel vervelend, niet aan te passen?

Hydrog3n rom werkt hier nog steeds goed, heb boot animatie uitgezet zo'n lelijk my little pony ding. :')
Niet altijd serieus
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:06:44 #44
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_109984361
Helaas niet. Hij staat al op NL. Heen en weer switchen in de instellingen tussen Duits, NL en Engels (VS) werkt ook niet. Gelukkig is het Swype toetsenbord wel QWERTY. Misschien dat een reboot wonderen doet.
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:13:28 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_109984638
Je kunt het met Swiftkey X veranderen schijnbaar. Maar ik weet niet of de gratis app niet alleen shareware is.
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:37:53 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_109985643
Ik heb wel gewoon een QWERTY toetsenbord, vreemd. Voor de rest zie je doordat het TouchWiz is echt geen verschil met de vorige versie, maar goed. Heb tenminste ICS :P.

[ Bericht 5% gewijzigd door speknek op 06-04-2012 15:41:19 (radio is er toch wel) ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:05:40 #47
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_109986732
Mazzelaar
pi_110019051
iemand al enig idee wanneer we de S3 in NL kunnen verwachten?
pi_110021346
begin juli?
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:04:27 #50
302853 themole
graaft totaal door.
pi_110025969
Voor de liefhebbers:

Siyah Kernel v3.0 is nu uit. Heb hem net geflasht en hij werkt met Hidrog3n, helaas werkt alleen de frontcamera niet als je een foto wil maken. Maar dat ding gebruik ik toch nooit. Hier te downloaden. :P
Niet altijd serieus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')