Herkenbaar. Cutten is kut.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:31 schreef Mandamo het volgende:
Door een gebrek aan EAS/Whey zelf een pre-workout shake gemaakt.Handje cashewnoten, wat brinta, een banaan, een paar blokjes ijs en iets van 200-250ml melk en blenden maar! Zit nu ook goed vol.
Totaal geen zin meer om te cutten. Ik wil eten!!
> low rep cuntsquote:Op woensdag 4 april 2012 07:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Haha die thread is goud waard, man. WIll rep back brah
Edit: kzie dat ik nog door iemand anders ben ge-repped voor die post. Ik word altijd ge-repped door low rep cunts en ge-negged door mensen met 1000k lol.
Ik vind dit juist 1 van de betere.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef ukga het volgende:
Hm, na een reeksje of 50 sinds ik voor het laatst kwam checken, is het postgedrag nog steeds zo sneu als eerst
Dat is enorm afgenomen hoor; ik denk dat het veel minder erg is dan eerst waar elke post eenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef ukga het volgende:
Hm, na een reeksje of 50 sinds ik voor het laatst kwam checken, is het postgedrag nog steeds zo sneu als eerst
Omdat 4 ą 5 keer cardio in de week me aardig de keel uit begint te hangen, zeker nu het zulk matig weer is.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
> low rep cunts
> jouw rep power: 19
(geen haat)
Verder, vanwaar al die cut haat. Het gaat mij best goed af. Ik heb eerst 2 weken met een 700 kcal deficit gecut (2150 kcal), wat me goed afging. Nu ik tijdelijk niet meer train door een blessure en nog wel door wil cutten, cut ik op 1900 kcal (ik heb echt naast het trainen 0.0 lichaamsbeweging, dus onderhoud ligt nu geschat op 2200). Dat is al wel een stuk zwaarder dan 2150, maar alsnog wel te doen, zolang je geen ziek lange dagen maakt.
Wel typisch dat de mensen die het meest klagen over het lage niveau zelf ook nooit bijdragen inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 17:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat is enorm afgenomen hoor; ik denk dat het veel minder erg is dan eerst waar elke post eenreactie kreeg.
Ik zie jou zelf ook niet nuttige tips of informatie posten anders..
Cutten kan ook zonder cardio, of een tussenweg (1 of 2x als je dat beter trekt). Gaat erom dat je die kcal deficiėntie haalt.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:15 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Omdat 4 ą 5 keer cardio in de week me aardig de keel uit begint te hangen, zeker nu het zulk matig weer is.
Die komen alleen maar halen, die hebben niks te geven.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:26 schreef Luchtkoker het volgende:
Wel typisch dat de mensen die het meest klagen over het lage niveau zelf ook nooit bijdragen inderdaad
Welke oefeningen doe je dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:05 schreef Toverbal0 het volgende:
ik zal na lang mee lezen ook maar eens gaan posten hier!
verder ziet mijn trainingsschema er nu zo uit:
de dagen willen nog wel eens verschillen door werk.
ma: borst/triceps/buik
Di: rug/biceps/buik
Do: schouders/benen/buik
Za: minimaal 1 uur cardio
inderdaad, ik doe bench press en deadlift, military press doe ik niet al te vaak, ik doe altijd dumbel press. Squaten doe ik ook niet vaak, op de sportschool waar ik sinds een maandje train hebben ze geen squat rack, maar wel een smith machine, en op mn andere sportschool hebben we wel een squat rack, maar geen smith machine. dus het wisseld wel eens wat voor oefeningen ik doe.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:11 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Welke oefeningen doe je dan?
Wanneer het neerkomt op:
Ma: Bench
Di: Deads
Do: MP's en Squats
Prima, maar ik ben bang dat het iets anders is...
klopt. ik kom hier ook nooit meer. kwam alleen ff kijke hoe de deal nu was. maar zag nog steeds kansloze reacties.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat is enorm afgenomen hoor; ik denk dat het veel minder erg is dan eerst waar elke post eenreactie kreeg.
Ik zie jou zelf ook niet nuttige tips of informatie posten anders..
Ik zou wel een rustdag na de maandag doen eigenlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:05 schreef Toverbal0 het volgende:
ik ben 2 jaar werkzaam geweest in een sportschool, maar vond er toen niet veel aan, en vond het beter als de sportschool dicht was, want dat betekende een vrije dag voor mij!
dat is sinds 1,5 jaar veranderd.. ik heb een jaartje maar wat aangekloot op de sportschool, soms 3 keer p.w, en soms maar 1 keer, en dan maar een beetje oefeningen door elkaar doen.
sinds 4-5 maanden ben ik op me eten aan het letten, en heb ik, vind ik, een leuk trainings schematje.
ik ben me nu vooral aan het focussen op een voedingsschema. ik ben ongeveer 185 cm, 79 kg en heb een vet percentage van 18%. dit wil ik natuurlijk naar beneden krijgen. ik heb berekend dat mijn dagelijkse calorie behoefte 3100 Kcal moet zijn, wil ik dus afvallen zal ik dit naar 2600 Kcal per dag moeten brengen. nu wil ik niet gelijk een vet percentage van 8%, maar 13/14 zou denk ik wel leuk zijn.
voor elke training doe ik 10-15 min opwarmen op de fiets/loopband/step/roeien, en na elke training doe ik dit weer voor 15-20 minuten..
De boog kan niet altijd gespannen zijn. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen tijd toch wel een hoop heb opgestoken. Vooral met het oog op voeding en de verschillende manieren om daarmee om te gaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:22 schreef ukga het volgende:
[..]
klopt. ik kom hier ook nooit meer. kwam alleen ff kijke hoe de deal nu was. maar zag nog steeds kansloze reacties.
maar de zomer komt eraan, mssn ligt het daar aan
Ik doe redelijk m'n best om het een beetje schoon te houden. Ik denk dat we van een hoop echt gebagger af zijn. Dat er af en toe wat onzin voorbij komt neem ik maar voor lief. Als je daar voorbij leest dan valt het wel mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:22 schreef ukga het volgende:
[..]
klopt. ik kom hier ook nooit meer. kwam alleen ff kijke hoe de deal nu was. maar zag nog steeds kansloze reacties.
maar de zomer komt eraan, mssn ligt het daar aan
Dat is best een goed idee. Ik heb namelijk schouders en borst tussen 2 dagen, zou ik beter borst en schouder tussen t weekend doen, scheelt een dagje en heb daar vaak spierpijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:05 schreef Toverbal0 het volgende:
ik ben 2 jaar werkzaam geweest in een sportschool, maar vond er toen niet veel aan, en vond het beter als de sportschool dicht was, want dat betekende een vrije dag voor mij!
dat is sinds 1,5 jaar veranderd.. ik heb een jaartje maar wat aangekloot op de sportschool, soms 3 keer p.w, en soms maar 1 keer, en dan maar een beetje oefeningen door elkaar doen.
sinds 4-5 maanden ben ik op me eten aan het letten, en heb ik, vind ik, een leuk trainings schematje.
ik ben me nu vooral aan het focussen op een voedingsschema. ik ben ongeveer 185 cm, 79 kg en heb een vet percentage van 18%. dit wil ik natuurlijk naar beneden krijgen. ik heb berekend dat mijn dagelijkse calorie behoefte 3100 Kcal moet zijn, wil ik dus afvallen zal ik dit naar 2600 Kcal per dag moeten brengen. nu wil ik niet gelijk een vet percentage van 8%, maar 13/14 zou denk ik wel leuk zijn.
voor elke training doe ik 10-15 min opwarmen op de fiets/loopband/step/roeien, en na elke training doe ik dit weer voor 15-20 minuten..
Is toch zo? Alleen maar beter als vrouwen ook beginnen met bankdrukken en krachttraining.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Awesome_ het volgende:
Volgens mij stond er deze week iets in de Libelle of Margriet dat bankdrukken goed is voor de hangborsten.
Tering, wat een hoog huishoudbeurs-gehalte in het krachtgedeelte.
Hoe zou dat moeten dan, volgens mij zijn tieten geen spieren toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Awesome_ het volgende:
Volgens mij stond er deze week iets in de Libelle of Margriet dat bankdrukken goed is voor de hangborsten.
Tering, wat een hoog huishoudbeurs-gehalte in het krachtgedeelte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |