Mwah, hij speelt het wat suf inderdaad, maar wel dom dat die lui hem de 2e keer die regels niet hebben gegeven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef alors het volgende:
Die vent is ook wel echt irritant met dat zich van de domme te houden hoor
ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Ik geloof er geen bal van dat hij het niet wist.
Blijft de rijdende rechter hequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef gers het volgende:
Cor geeft praktische tips om het ding in de fik te steken
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
ROLLINNNNNNNNNNNN IN THE DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!
lekker kneuterig idd. en de eiser mag wel eens scheren.quote:
brrrrrrquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
ROLLINNNNNNNNNNNN IN THE DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!
zou der doenquote:
Blijf je niet voor de uitspraak?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een klets allemaal zeg, heb maar iets anders opgezet.
Jetske moet in de Playboyquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Jetske >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> die chick
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:52 schreef Palomar het volgende:
Meester Visser veroordeelt iedereen tot een boete van 100 miljoen miljard.
Met 12 pagina's uitvouwposter ofzo?quote:
Mwha opzich wel alleen puur voor het verhaalquote:
quote:
Sorry maar A(nna)dele is nog het meest interessante aan deze uitspraak..quote:
Ja, dit was echt 3x niksquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik had wat meer verwacht van deze uitzending
Dit idd, in your face.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:54 schreef ß het volgende:
Als ik die ondernemer was zou ik gewoon verhuizen naar een ander bedrijfspand. Staan er toch zat leeg, er moeten er zat zijn waar ze niet zo zeuren.
Zegt niks. Je moet het geheel individueel zien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Maanvis het volgende:
En wéér wint de eiser niet (5e aflevering op rij?). Heeft het nog wel zin om überhaupt een zaak aan te spannen via de rijdende rechter?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Meester Visser heeft een hitlerkapsel
Ordnung muss seinquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Meester Visser heeft een hitlerkapsel
Wait.. what?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef tralalala het volgende:
Weten jullie die gast met hert nog?
Ik zie hem best vaak door Ede centrum lopen als hij zijn hert uitlaat.
Haha ja, met die rare vrouwquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef tralalala het volgende:
Wait what? Welke aflevering was datquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef tralalala het volgende:
Wie las dat nog meer met een belgisch accent?quote:
Per ongelukquote:Op maandag 9 april 2012 09:53 schreef alpeko het volgende:
De aflevering van a.s. dinsdag gaat over een hond die per ongeluk wordt gecastreerd. Meester Frank Visser neemt een hondenfluisteraar mee om de hond te vragen wat de hond er van vindt. De grote vraag is dus: verliest de eigenaar na het zaakje van zijn hond ook deze zaak?
Ik heb al een oplossing voor het probleem. Niets geen schadevergoeding( alsof die eigenaar ooit met die hond wil gaan fokkenquote:Op maandag 9 april 2012 10:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Per ongelukZou het zelf niet erg vinden, maar goed. Word zo'n hond alleen maar rustiger van. Het is echter wel de dierenarts kwalijk te nemen natuurlijk.
quote:Op maandag 9 april 2012 09:53 schreef alpeko het volgende:
De aflevering van a.s. dinsdag gaat over een hond die per ongeluk wordt gecastreerd. Meester Frank Visser neemt een hondenfluisteraar mee om de hond te vragen wat de hond er van vindt. De grote vraag is dus: verliest de eigenaar na het zaakje van zijn hond ook deze zaak?
quote:Je brengt je hond voor een gebitsreiniging naar de dierenarts en krijgt hem gecastreerd weer terug. Dit overkwam de familie Ramjiawan met hun Jack Russell Motie. De dierenarts geeft de fout volmondig toe. En biedt duizend maal excuses aan. De familie Ramjiawan neemt daar absoluut geen genoegen mee en eist vijftienhonderd euro smartengeld. Een absurd bedrag vindt de dierenkliniek. Meester Visser onderzoekt het zaakje.
promo: http://www.eerstehulpbijr(...)-ongeluk-gecastreerdquote:Op maandag 9 april 2012 12:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Op papier een leuke zaak; al valt of staat een goede uitzending vaak bij het paupergehalte van de mensen in kwestie. Bij een dierenarts gaat dat waarschijnlijk tegenvallen.
En die man heeft geen schaamte om te zeggen dat hij met de ballen van zijn hond zat te spelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
promo: http://www.eerstehulpbijr(...)-ongeluk-gecastreerd
"vroeger zat ik met z'n ballen te spelen"
Dat gezever ook weerquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:22 schreef alors het volgende:
ik zag ook dat er zo'n hondenfluisteraar komt![]()
Met de dierenarts als winnaarquote:
Het hondenfluisteraar verhaal, maar ik lees nu dat er echt eentje komtquote:
Idd wtf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:57 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
promo: http://www.eerstehulpbijr(...)-ongeluk-gecastreerd
"vroeger zat ik met z'n ballen te spelen"
Lijkt er wel opquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef matthijst het volgende:
WTF, vanavond een klassiekertje zo te zien?
Misschien moet de dierenarts wel betalen voor een setje neuticles.quote:
Zonder te kijken weet ik dat je een link hebt geplaatst van plastic nepballen voor huisdieren...kan de baas in ieder geval weer spelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:25 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Misschien moet de dierenarts wel betalen voor een setje neuticles.
Was het maar waar... De vraag is waarom nu wel? Ik had graag ook het verhaal gehoord van dat paard dat in een brug vastzat. En een vissenfluisteraar had aan de vissen kunnen vragen of de hengel van die oude knar inderdaad rechtsstandig is afgebroken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Het hondenfluisteraar verhaal, maar ik lees nu dat er echt eentje komtIk dacht dat het een geintje was.
Niet zo cynisch doen...ik vind het juist positief dat Mr Frank Visser hoor en wederhoor toepast.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Was het maar waar... De vraag is waarom nu wel? Ik had graag ook het verhaal gehoord van dat paard dat in een brug vastzat. En een vissenfluisteraar had aan de vissen kunnen vragen of de hengel van die oude knar inderdaad rechtsstandig is afgebroken.
Ha ha.... hoe betrouwbaar acht je de getuigenis van een hond?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet zo cynisch doen...ik vind het juist positief dat Mr Frank Visser hoor en wederhoor toepast.
zie huidige topique.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Is er geen topic waar alle legendarische afleveringen zijn opgesomd en worden besproken?
voel je vrij om het aan te vullenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat is wel een heel karig aanbod.
RECHTSTANDIG AFGESNEDEN!!!quote:
dit dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef Palomar het volgende:
Ik zie een causaal verband tussen uitkering en 1500 euro eisen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
Zegt die man nu: "ik zat met z'n ballen te spelen"?
Dit dus jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef Palomar het volgende:
Ik zie een causaal verband tussen uitkering en 1500 euro eisen
lolwhutquote:
Voor zulke mensen zijn die honden hun kinderen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Uitkering en wel geld om twee honden te vreten te geven...
Ja, zei dioe dat nou. Ik dacht van wel, maar ik kan me er weinig bij voorstellen. Je gaat toch niet met de ballen van je hond spelen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
Zegt die man nu: "ik zat met z'n ballen te spelen"?
Ik bedenk het ook niet.quote:
Niets mis met huisdieren maar ga er wel normaal mee om en daar valt spelen met een hond zijn ballen niet onder.quote:
En zou je dan ineens je huisdieren moeten wegdoen omdat je een uitkering hebt slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Voor zulke mensen zijn die honden hun kinderen!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Niets mis met huisdieren maar ga er wel normaal mee om en daar valt spelen met een hond zijn ballen niet onder.
Mogen ze nog blij zijn dat dat het alleen is...beest had ook met drie poten kunnen terugkomen...of zonder kop.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Ja beetje dom he? Niets invullen, dan gaan ze gewoon de ballen er afhakken.
Hond ging naar dierenarts voor gebitsreiniging maar werd gecastreerd. Eigenaar wil 1500 euro.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:32 schreef kilozout het volgende:
Kan iemand kort uitleg gegeven wat het issue is? Heb het begin gemist!
Arnie Oerlemans had het niet kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef themole het volgende:
[..]
Hond ging naar dierenarts voor gebitsreiniging maar werd gecastreerd. Eigenaar wil 1500 euro.
Wat een blunder.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef themole het volgende:
[..]
Hond ging naar dierenarts voor gebitsreiniging maar werd gecastreerd. Eigenaar wil 1500 euro.
Maar dan had meneer Rajahahahgddhsj nog wel met zn balletjes kunnen spelen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Mogen ze nog blij zijn dat dat het alleen is...beest had ook met drie poten kunnen terugkomen...of zonder kop.
ipv een gebitsbehandeling hebben ze het beestje gecastreerd, wat natuurlijk een behoorlijke grove fout is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:32 schreef kilozout het volgende:
Kan iemand kort uitleg gegeven wat het issue is? Heb het begin gemist!
Dit geloof je toch niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
De hond vind het een administratief foutje, raap me op
Nee, gewoon schoonmaken en eventuele slechte tanden eruit...normale behandeling bij een gemiddelde hond die wat ouder is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef StephanL het volgende:
Gebitsbehandeling, hij krijgt een kunstgebit?
Bij een kind speel je toch ook met zijn balletjes of niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef trovey het volgende:
Die man zit die hond een beetje teveel te vermenselijken....het is een hond geen kind.
IETS ADMINISTRATIEFS ALLEEN MAARquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef kilozout het volgende:
JE BALLEN GAAN ERAF EN HET IS IETS HEEL KLEINS.
RIGHT.
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef gers het volgende:
Alsof niemand het kut vind als zijn ballen eraf gehakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |