Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Mega mindyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
OMG J. is MEGA TOBY aan het kijken op Ketnet![]()
dan weet je het nouquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA NOUdat weet ik toch niet
STOMME BELGEN
quote:
Bij nader inzien hoef ik niet echt in de keuken te blijven staan voor m'n eten, dus ik blijf wel gewoon hierquote:
klinkt alleen vies omdat jij het zo gewend bent..quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het klinkt VIESSSSSSSSSSSSSS
Noem het gewoon neuken nepbelg
Het geeft ook meteen een heel andere kijk op deze zin:quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klinkt alleen vies omdat jij het zo gewend bent..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 19:30:15 ]
dat is pas VIESSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het klinkt VIESSSSSSSSSSSSSS
Noem het gewoon neuken nepbelg
giertjequote:
And proud of it jonguhquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is pas VIESSSSSSSSSS![]()
hollander
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het geeft ook meteen een heel andere kijk op deze zin:
Hé! Zal ik eens even lekker in je bek schijtenschijten is geen poepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Doe ik een keertje normaal, sta ik WEER overal buitenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
zijn jullie allemaal in de flash-mode ofzo? behalve flash zelf
quote:
Zolang je het op de wc maar weetquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh men je maakt het me wel moeilijk
Kom mopperen danquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik een keertje normaal, sta ik WEER overal buiten
sorryquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh men je maakt het me wel moeilijk
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het geeft ook meteen een heel andere kijk op deze zin:
Hé! Zal ik eens even lekker in je bek schijtennee hoor want schijten is gewoon schijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poepen komt van het woord poep wat bij ons kont betekent. billen zijn bovenbenen in't vlaams...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hollander betekent vast weer iets viezigs?quote:
kom hier schatquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is wel een scheldwoordquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hollander betekent vast weer iets viezigs?
huh?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
zijn jullie allemaal in de flash-mode ofzo? behalve flash zelf
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lees dan terug.quote:
Heuj!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is pas VIESSSSSSSSSS![]()
hollander
jij noemt me geen nepbelgquote:
ik snap niet wat flash ermee te maken heeftquote:
gianniquote:
laat maar danquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik snap niet wat flash ermee te maken heeft
dat krijg je er nou vanquote:
volgens mij overal behalve in holland zelfquote:
eigenschuld dikke. ...quote:
Tettenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Yuki het volgende:
Ik snap nu waarom m'n buurvrouw me zo raar aankeek toen ze langs me liep buiten, terwijl ik stond te roken
* Yuki gaat de mascara van haar gezicht poetsen
Misschien ook niet zo handig, die aflevering van Grey's Anatomy, gezien het slechte nieuws van afgelopen weekend
denk dat dat ook wel beter isquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Yuki het volgende:
Ik snap nu waarom m'n buurvrouw me zo raar aankeek toen ze langs me liep buiten, terwijl ik stond te roken
* Yuki gaat de mascara van haar gezicht poetsen
Misschien ook niet zo handig, die aflevering van Grey's Anatomy, gezien het slechte nieuws van afgelopen weekend
quote:
Jaquote:
oke, grey's anatomy nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Seizoensfinale van Grey's Anatomy...
Sowieso zielige afleveringMaar iets met huidkanker, en een oom...
wiehieehieieieeiquote:
Vind jij Moeraskat ook al zo'n rare?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind jij Moeraskat ook al zo'n rare?![]()
Ik vind er maar degoustant precies![]()
het is degoutantquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodra douche-eendje en/of wok een housewarming voor ons gaan organiserenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:42 schreef Miniem het volgende:
Wanneer komt er weer een ksc meet? duurt wel erg lang.
een Moeraskreet natuurlijkquote:
Dr_Flash heeft een oogje op MK?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Zodra douche-eendje en/of wok een housewarming voor ons gaan organiseren
bbq voor wie geholpen heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Zodra douche-eendje en/of wok een housewarming voor ons gaan organiseren
quote:
quote:
lekkerquote:
Ik wil er wel 1 organiseren, maar de vorige keer ging dat niet zo goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:42 schreef Miniem het volgende:
Wanneer komt er weer een ksc meet? duurt wel erg lang.
Maak jij even uit hoe ik jou vind jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is degoutant
oke ga maar verderdan doe ik net als of ik het heel erg vind wat je zegt enzulks
heeeuquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het. *aai over bolletje* komt allemaal goed.
Bij mij ook hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil er wel 1 organiseren, maar de vorige keer ging dat niet zo goed
ja, je handjes zijn nog viesquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
lekker
[..]
Ik wil er wel 1 organiseren, maar de vorige keer ging dat niet zo goed
doe ik toch ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak jij even uit hoe ik jou vind ja![]()
Geen dank *kriebelt in nek*quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]gelukkig maar, bedankt voor je tederheid
* Moeraskat doet oogjes dichtquote:
Weten we nog nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, grey's anatomy nog nooit gezien.
maar elke kanker is wel kut genoeg ja
wel goed behandelbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Neuh geen zin in, als mensen mij willen zien doen ze maar moeitequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor![]()
Gewoon nog eens proberen
En anders gaan ze maar ergens anders heen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 19:48:11 ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
die mag in mijn foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
mijn enige talentquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet met dingen ophangen, dat is duidelijk
[..]
de foto of ik ?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh geen zin in, als mensen mij willen zien doen ze maar moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
kabouter wesleyquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan nog zo veel kabouter Wesley posten, maar binnen 10 posts gaat het toch weer over tieten en seks.
Amai wa kende gij goe muilenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan nog zo veel kabouter Wesley posten, maar binnen 10 posts gaat het toch weer over tieten en seks.
ja maar dat doe ik wel als we alleen zijn goed?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef STING het volgende:
[..]
Nu nog spinnen en het plaatje is compleet
Jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik wel als we alleen zijn goed?
de yodaquote:
okequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de yoda![]()
maar als je je tetten wilt delen mag dat ook hoor
altijd beter dan kaboutersquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
DM/PM is openquote:
Ik heb ook een nieuwd dingiequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
okestraks een feauteau maken dan
ik heb dus wel mn nieuwe BH aan he
een saph?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:
* wel.o.k f5 f5 f5 f5 f5 bij ldg's foboquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een lief Moeraskatje bentquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k f5 f5 f5 f5 f5 bij ldg's fobo
zondag?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet het alleen niet op een zaterdag zijn
neequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef STING het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een lief Moeraskatje bent
schiet eens op danquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga straks eerst Thuis kijkenDaarna maak ik foto woksel
hell yeahquote:
je bent nog niet thuisquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga straks eerst Thuis kijkenDaarna maak ik foto woksel
make - up seks ?quote:
flauwerikquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die serie gaat echt niet sneller omdat jij dat wil hoor
ik hou hier vanquote:
zout hebbenquote:
Ja gewoon zo lekker met een lipstick in je vagijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die serie gaat echt niet sneller omdat jij dat wil hoor
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Yuki het volgende:
OmgCreatieve taartenbakster noemt zichtzelf PiesofCake <naam>
Dat moet vast Pies (in het Engels) zijn, maar ik lees toch echt pies, als in kattenpies![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik trek hier alles uit de kast en je blijft me afwijzen,, oke ... dan huil ik mezelf vanavond maar weer in slaap.
Bah Yuki, bah!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Yuki het volgende:
Dat moet vast Pies (in het Engels) zijn, maar ik lees toch echt pies, als in kattenpies![]()
Zo laatquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef Yuki het volgende:
Nog 5 minuutjes, dan zijn de aardappeltjes klaar en kan ik eten
nu pasquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef Yuki het volgende:
Nog 5 minuutjes, dan zijn de aardappeltjes klaar en kan ik eten
Ff pisse.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Yuki het volgende:
quote:
Ik eet altijd laat. Daar hadden we het vanmiddag nog overquote:
toen was ik vast eten kokenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik eet altijd laat. Daar hadden we het vanmiddag nog over
Ohja goede reminderquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Fuckik moet wel wat aan mijn team doen
Ik heb de motor vervangen. En toen was mijn geld weer bijna opquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Fuckik moet wel wat aan mijn team doen
Piss Off Cake.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Yuki het volgende:
Maar goed dat ze het verplaatst hebben naar vandaagquote:
Oh ik verander niks had ik al gedaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, onderaan staan is wel leuk maar liever niet het hele seizoen
Nee met mij onder je hoef je je geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik verander niks had ik al gedaan
formule 1 volg ik al jaren niet meer vroeger keek ik het standaardquote:
Ja ik ook. Like heel vroeger. Like Alain Prost, Niki lauda, Thierry Boutsen-vroeger. Like alleen de eerste 6 kregen punten-vroeger. Like Tyrrells met 6 wielen-vroegerquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
formule 1 volg ik al jaren niet meer vroeger keek ik het standaard
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)hikbaar-android.html
Kent iemand dit?
Ja, leuk programmaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)hikbaar-android.html
Kent iemand dit?
Ver voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Like heel vroeger. Like Alain Prost, Niki lauda, Thierry Boutsen-vroeger. Like alleen de eerste 6 kregen punten-vroeger. Like Tyrrells met 6 wielen-vroeger
Niet goed? Niet handig? Het kan vanalles waar je geen kont aan hebt?quote:
ik heb senna nog zien crashen geloof ik was toen nog wel vrij jongquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Like heel vroeger. Like Alain Prost, Niki lauda, Thierry Boutsen-vroeger. Like alleen de eerste 6 kregen punten-vroeger. Like Tyrrells met 6 wielen-vroeger
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed? Niet handig? Het kan vanalles waar je geen kont aan hebt?
Nou, wat een lol.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb senna nog zien crashen geloof ik was toen nog wel vrij jong
Je meent het.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat? dat is een goede manier om er zelf achter te komen.
oow nee zo bedoel ik het niet was niet lollig vond het erg jammerquote:
Fotobewerkprogramma dat overal opduikt. Het werkt wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed? Niet handig? Het kan vanalles waar je geen kont aan hebt?
Ehwhut, heb jij met fles gemuildquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
de mooiste livery ooit. Daar kan Lotus nu niet aan tippen, drukke teringzooi.
ik moest lachenquote:
daarom ga ik nu ook nog niet kijken maar pas over n paar wekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:21 schreef STING het volgende:
He verdeurie, moet ik weer tot volgende week wachten op de volgende Game of Thrones
Teruglezen FTW.quote:
Haha, dat doe ik weleens met andere series, verstandigquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarom ga ik nu ook nog niet kijken maar pas over n paar wekenals ik het volhoud
speelt carice van houten daar niet ook een rol in?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:21 schreef STING het volgende:
He verdeurie, moet ik weer tot volgende week wachten op de volgende Game of Thrones
Ja, vreselijk, je hoort haar Nederlandse accent af en toequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
speelt carice van houten daar niet ook een rol in?
oooew das nasty ik kan me er wel een voorstelling van makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, je hoort haar Nederlandse accent af en toe
ik heb sowieso voorkeur voor het britse accentquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Net of dat redneck geknauw niet gewoon een ANDER zwakzinnig mongolen-accent is ook
Inderdaad, Britsquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb sowieso voorkeur voor het britse accent
Nou ja, wat dacht je ervan dat er nog 3 afleveringen TBBT komen dit seizoen... Komende week een uitzending, dan een paar weken niet en dan in mei de laatste 2... Ach, dan heb ik iig internetquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:21 schreef STING het volgende:
Hangt van de regio afquote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb sowieso voorkeur voor het britse accent
Welk Brits?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Brits is geen accent![]()
Al het ANDERE is accent. Brits is hoe het WEL moet.
Oh sod off, you bloody prickquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Brits is geen accent![]()
Al het ANDERE is accent. Brits is hoe het WEL moet.
Omgeving Liverpool vind ik ook prachtigquote:
No thanksquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
titanic mini serie, nou het zal me benieuwen
Nou, daar pompt niet zo veel aan.quote:
het is ook meer achtergrond geluid dan dat ik er naar kijkquote:
Ik heb ff wat mooie piano filmmuziek opstaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is ook meer achtergrond geluid dan dat ik er naar kijk
JA, DAT LUKT DUS NIET, DIE KUTHOERENTYFUSLIJN SLUIT SPONTAAN AFquote:Blablabla
U kunt hiervoor contact opnemen met het gratis nummer 0800-0560. Ik dank u voor de te nemen moeite.
enrico morriconequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb ff wat mooie piano filmmuziek opstaan
Die snap ik ook echt niet neequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Die snap ik ook echt niet neeAl is het misschien nog wel mooier hoe die ene kerel nu op de schroef van de boot flikkert zo ergens tegen het einde
Intouchables gezienquote:
Volgens mij kende jij hem niet tot ik hier zijn muziek posttequote:
yann tiersen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb ff wat mooie piano filmmuziek opstaan
The Good, the Bad and the Ugly. Ik speel #3quote:
zal een goede film geweest zijn alsie niet zonkquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
Die boot zinkt evengoed...
Titanic is stom
ik blondiequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
The Good, the Bad and the Ugly. Ik speel #3
Hehe, nee het is wat MPG zegt, zaterdag Intouchables gezien en heeft die zulke mooie filmmuziekquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij kende jij hem niet tot ik hier zijn muziek postte
Toch?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
Die boot zinkt evengoed...
Titanic is stom
Ik vind het echt een klote film, op dat ene hoogtepunt na dusquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:48 schreef STING het volgende:
!
Ach ja, ik vind Titanic een goede film, alleen ik vind dat 3D gebeuren zo'n grote onzin
HUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, nee het is wat MPG zegt, zaterdag The Intouchables gezien en heeft die zulke mooie filmmuziek
Ook echt een flim voor jou trouwens
Aangezien het een Franse film is, moest ik nog denken aan ons bioscoopuitje in Utrecht![]()
Ah ja, lui oog zeker?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind het echt een klote film, op dat ene hoogtepunt na dus![]()
Maar ik kan sowieso geen 3D zien dus het hoeft van mij sowieso niet
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
HUUUUUUUUU
doe die THE eens even heel gauw doodvermoorden.... Zo gaat de
Amerikaanse remake
heten
...
Neequote:
Oh, dan was ik je dus nog verder voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, nee het is wat MPG zegt, zaterdag Intouchables gezien en heeft die zulke mooie filmmuziek
Ook echt een flim voor jou trouwens
Aangezien het een Franse film is, moest ik nog denken aan ons bioscoopuitje in Utrecht![]()
Niet bewust, maar blijkbaar toch welquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef STING het volgende:
Je kiest er rationeel voor om geen 3D te zien?
Selektvracht suckt wel big time inderdaad. Ik heb eens gehad dat iets wat ik besteld had naar Zwitserland teruggestuurd werd, en dat het later alsnog met een andere vervoerder verstuurd moest wordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
godverrekut selektvrachtblijf ik de hele avond thuis omdat ze voor de vierde keer n bezorgpoging gingen doen, dan doen ze nog achterlijk
. t enige wat ze moesten doen is ff mn telefoon over laten gaan zodat ik naar beneden kan lopen om de deur open te doen ( bel doet t niet ) en zelfs dat vertikken ze
![]()
Oh gosh, Selektvrachtquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
godverrekut selektvrachtblijf ik de hele avond thuis omdat ze voor de vierde keer n bezorgpoging gingen doen, dan doen ze nog achterlijk
. t enige wat ze moesten doen is ff mn telefoon over laten gaan zodat ik naar beneden kan lopen om de deur open te doen ( bel doet t niet ) en zelfs dat vertikken ze
![]()
weer n briefje in mn bus "u was niet thuis" , flikker toch op![]()
beetje zwaarder dan ludovicoquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Doet me soms een beetje aan de muziek uit Gladiator denken
Dat zijn niet de meest fantastische neequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ik had er nog nooit mee te maken gehad.. zijn prutsers dus?
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ongeveer niveau Pheno en TNTquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
Nogal ja. Die paupers hebben ook geen eigen auto's, maar bijstandstrekkers die met hun eigen sloopbrik en zo'n selektvracht koelkastmagneet op de deur rondrijden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind ludovico eigenlijk net niksquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
Het is iets minder rustig, maar niet dramastischer, toch?
Nou, wat zeg ik je?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Beun de Haas met zijn ouwe Kadett en een sjekkie op de lip die wat bijsjachert.
Paar keer gehad dat ze m'n artikel gelijk terugstuurde naar de afzender, omdat ik 1 niet thuis was en ze zogenaamd 2 of 3 keer waren geweestquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat is zeer waarschijnlijk nog waar ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
op het vorige brievenbusbriefje van ze stond "ik heb geen telefoon" flikker toch op
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal ja. Die paupers hebben ook geen eigen auto's, maar bijstandstrekkers die met hun eigen sloopbrik en zo'n selektvracht koelkastmagneet op de deur rondrijden.
Selektvracht is avoidable as hell
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal ja. Die paupers hebben ook geen eigen auto's, maar bijstandstrekkers die met hun eigen sloopbrik en zo'n selektvracht koelkastmagneet op de deur rondrijden.
ja nu is de mijne na vier pogingen ook terug gestuurd..quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Paar keer gehad dat ze m'n artikel gelijk terugstuurde naar de afzender, omdat ik 1 niet thuis was en ze zogenaamd 2 of 3 keer waren geweestDe afzender stuurde het daarop alsnog via TNT
PostNL rijdt hier ook met witte unmarked busjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |