ik heb senna nog zien crashen geloof ik was toen nog wel vrij jongquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Like heel vroeger. Like Alain Prost, Niki lauda, Thierry Boutsen-vroeger. Like alleen de eerste 6 kregen punten-vroeger. Like Tyrrells met 6 wielen-vroeger
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed? Niet handig? Het kan vanalles waar je geen kont aan hebt?
Nou, wat een lol.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb senna nog zien crashen geloof ik was toen nog wel vrij jong
Je meent het.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat? dat is een goede manier om er zelf achter te komen.
oow nee zo bedoel ik het niet was niet lollig vond het erg jammerquote:
Fotobewerkprogramma dat overal opduikt. Het werkt wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed? Niet handig? Het kan vanalles waar je geen kont aan hebt?
Ehwhut, heb jij met fles gemuildquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
de mooiste livery ooit. Daar kan Lotus nu niet aan tippen, drukke teringzooi.
ik moest lachenquote:
daarom ga ik nu ook nog niet kijken maar pas over n paar wekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:21 schreef STING het volgende:
He verdeurie, moet ik weer tot volgende week wachten op de volgende Game of Thrones
Teruglezen FTW.quote:
Haha, dat doe ik weleens met andere series, verstandigquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarom ga ik nu ook nog niet kijken maar pas over n paar wekenals ik het volhoud
speelt carice van houten daar niet ook een rol in?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:21 schreef STING het volgende:
He verdeurie, moet ik weer tot volgende week wachten op de volgende Game of Thrones
Ja, vreselijk, je hoort haar Nederlandse accent af en toequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
speelt carice van houten daar niet ook een rol in?
oooew das nasty ik kan me er wel een voorstelling van makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, je hoort haar Nederlandse accent af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |