Neuh geen zin in, als mensen mij willen zien doen ze maar moeitequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor![]()
Gewoon nog eens proberen
En anders gaan ze maar ergens anders heen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 19:48:11 ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
die mag in mijn foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
mijn enige talentquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet met dingen ophangen, dat is duidelijk
[..]
de foto of ik ?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh geen zin in, als mensen mij willen zien doen ze maar moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
kabouter wesleyquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan nog zo veel kabouter Wesley posten, maar binnen 10 posts gaat het toch weer over tieten en seks.
Amai wa kende gij goe muilenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan nog zo veel kabouter Wesley posten, maar binnen 10 posts gaat het toch weer over tieten en seks.
ja maar dat doe ik wel als we alleen zijn goed?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef STING het volgende:
[..]
Nu nog spinnen en het plaatje is compleet
Jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik wel als we alleen zijn goed?
de yodaquote:
okequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de yoda![]()
maar als je je tetten wilt delen mag dat ook hoor
altijd beter dan kaboutersquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
DM/PM is openquote:
Ik heb ook een nieuwd dingiequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
okestraks een feauteau maken dan
ik heb dus wel mn nieuwe BH aan he
een saph?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:
* wel.o.k f5 f5 f5 f5 f5 bij ldg's foboquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een lief Moeraskatje bentquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k f5 f5 f5 f5 f5 bij ldg's fobo
zondag?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet het alleen niet op een zaterdag zijn
neequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef STING het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een lief Moeraskatje bent
schiet eens op danquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga straks eerst Thuis kijkenDaarna maak ik foto woksel
hell yeahquote:
je bent nog niet thuisquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga straks eerst Thuis kijkenDaarna maak ik foto woksel
make - up seks ?quote:
flauwerikquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die serie gaat echt niet sneller omdat jij dat wil hoor
ik hou hier vanquote:
zout hebbenquote:
Ja gewoon zo lekker met een lipstick in je vagijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die serie gaat echt niet sneller omdat jij dat wil hoor
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Yuki het volgende:
OmgCreatieve taartenbakster noemt zichtzelf PiesofCake <naam>
Dat moet vast Pies (in het Engels) zijn, maar ik lees toch echt pies, als in kattenpies![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik trek hier alles uit de kast en je blijft me afwijzen,, oke ... dan huil ik mezelf vanavond maar weer in slaap.
Bah Yuki, bah!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Yuki het volgende:
Dat moet vast Pies (in het Engels) zijn, maar ik lees toch echt pies, als in kattenpies![]()
Zo laatquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef Yuki het volgende:
Nog 5 minuutjes, dan zijn de aardappeltjes klaar en kan ik eten
nu pasquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef Yuki het volgende:
Nog 5 minuutjes, dan zijn de aardappeltjes klaar en kan ik eten
Ff pisse.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Yuki het volgende:
quote:
Ik eet altijd laat. Daar hadden we het vanmiddag nog overquote:
toen was ik vast eten kokenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik eet altijd laat. Daar hadden we het vanmiddag nog over
Ohja goede reminderquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Fuckik moet wel wat aan mijn team doen
Ik heb de motor vervangen. En toen was mijn geld weer bijna opquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Fuckik moet wel wat aan mijn team doen
Piss Off Cake.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Yuki het volgende:
Maar goed dat ze het verplaatst hebben naar vandaagquote:
Oh ik verander niks had ik al gedaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, onderaan staan is wel leuk maar liever niet het hele seizoen
Nee met mij onder je hoef je je geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik verander niks had ik al gedaan
formule 1 volg ik al jaren niet meer vroeger keek ik het standaardquote:
Ja ik ook. Like heel vroeger. Like Alain Prost, Niki lauda, Thierry Boutsen-vroeger. Like alleen de eerste 6 kregen punten-vroeger. Like Tyrrells met 6 wielen-vroegerquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
formule 1 volg ik al jaren niet meer vroeger keek ik het standaard
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)hikbaar-android.html
Kent iemand dit?
Ja, leuk programmaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)hikbaar-android.html
Kent iemand dit?
Ver voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Like heel vroeger. Like Alain Prost, Niki lauda, Thierry Boutsen-vroeger. Like alleen de eerste 6 kregen punten-vroeger. Like Tyrrells met 6 wielen-vroeger
Niet goed? Niet handig? Het kan vanalles waar je geen kont aan hebt?quote:
ik heb senna nog zien crashen geloof ik was toen nog wel vrij jongquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Like heel vroeger. Like Alain Prost, Niki lauda, Thierry Boutsen-vroeger. Like alleen de eerste 6 kregen punten-vroeger. Like Tyrrells met 6 wielen-vroeger
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed? Niet handig? Het kan vanalles waar je geen kont aan hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |