Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Mega mindyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
OMG J. is MEGA TOBY aan het kijken op Ketnet![]()
dan weet je het nouquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA NOUdat weet ik toch niet
STOMME BELGEN
quote:
Bij nader inzien hoef ik niet echt in de keuken te blijven staan voor m'n eten, dus ik blijf wel gewoon hierquote:
klinkt alleen vies omdat jij het zo gewend bent..quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het klinkt VIESSSSSSSSSSSSSS
Noem het gewoon neuken nepbelg
Het geeft ook meteen een heel andere kijk op deze zin:quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klinkt alleen vies omdat jij het zo gewend bent..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 19:30:15 ]
dat is pas VIESSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het klinkt VIESSSSSSSSSSSSSS
Noem het gewoon neuken nepbelg
giertjequote:
And proud of it jonguhquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is pas VIESSSSSSSSSS![]()
hollander
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het geeft ook meteen een heel andere kijk op deze zin:
Hé! Zal ik eens even lekker in je bek schijtenschijten is geen poepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Doe ik een keertje normaal, sta ik WEER overal buitenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
zijn jullie allemaal in de flash-mode ofzo? behalve flash zelf
quote:
Zolang je het op de wc maar weetquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh men je maakt het me wel moeilijk
Kom mopperen danquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik een keertje normaal, sta ik WEER overal buiten
sorryquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh men je maakt het me wel moeilijk
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het geeft ook meteen een heel andere kijk op deze zin:
Hé! Zal ik eens even lekker in je bek schijtennee hoor want schijten is gewoon schijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poepen komt van het woord poep wat bij ons kont betekent. billen zijn bovenbenen in't vlaams...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hollander betekent vast weer iets viezigs?quote:
kom hier schatquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is wel een scheldwoordquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hollander betekent vast weer iets viezigs?
huh?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
zijn jullie allemaal in de flash-mode ofzo? behalve flash zelf
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lees dan terug.quote:
Heuj!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is pas VIESSSSSSSSSS![]()
hollander
jij noemt me geen nepbelgquote:
ik snap niet wat flash ermee te maken heeftquote:
gianniquote:
laat maar danquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik snap niet wat flash ermee te maken heeft
dat krijg je er nou vanquote:
volgens mij overal behalve in holland zelfquote:
eigenschuld dikke. ...quote:
Tettenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Yuki het volgende:
Ik snap nu waarom m'n buurvrouw me zo raar aankeek toen ze langs me liep buiten, terwijl ik stond te roken
* Yuki gaat de mascara van haar gezicht poetsen
Misschien ook niet zo handig, die aflevering van Grey's Anatomy, gezien het slechte nieuws van afgelopen weekend
denk dat dat ook wel beter isquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:37 schreef Yuki het volgende:
Ik snap nu waarom m'n buurvrouw me zo raar aankeek toen ze langs me liep buiten, terwijl ik stond te roken
* Yuki gaat de mascara van haar gezicht poetsen
Misschien ook niet zo handig, die aflevering van Grey's Anatomy, gezien het slechte nieuws van afgelopen weekend
quote:
Jaquote:
oke, grey's anatomy nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Seizoensfinale van Grey's Anatomy...
Sowieso zielige afleveringMaar iets met huidkanker, en een oom...
wiehieehieieieeiquote:
Vind jij Moeraskat ook al zo'n rare?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind jij Moeraskat ook al zo'n rare?![]()
Ik vind er maar degoustant precies![]()
het is degoutantquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodra douche-eendje en/of wok een housewarming voor ons gaan organiserenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:42 schreef Miniem het volgende:
Wanneer komt er weer een ksc meet? duurt wel erg lang.
een Moeraskreet natuurlijkquote:
Dr_Flash heeft een oogje op MK?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Zodra douche-eendje en/of wok een housewarming voor ons gaan organiseren
bbq voor wie geholpen heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Zodra douche-eendje en/of wok een housewarming voor ons gaan organiseren
quote:
quote:
lekkerquote:
Ik wil er wel 1 organiseren, maar de vorige keer ging dat niet zo goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:42 schreef Miniem het volgende:
Wanneer komt er weer een ksc meet? duurt wel erg lang.
Maak jij even uit hoe ik jou vind jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is degoutant
oke ga maar verderdan doe ik net als of ik het heel erg vind wat je zegt enzulks
heeeuquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het. *aai over bolletje* komt allemaal goed.
Bij mij ook hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil er wel 1 organiseren, maar de vorige keer ging dat niet zo goed
ja, je handjes zijn nog viesquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
lekker
[..]
Ik wil er wel 1 organiseren, maar de vorige keer ging dat niet zo goed
doe ik toch ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak jij even uit hoe ik jou vind ja![]()
Geen dank *kriebelt in nek*quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]gelukkig maar, bedankt voor je tederheid
* Moeraskat doet oogjes dichtquote:
Weten we nog nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, grey's anatomy nog nooit gezien.
maar elke kanker is wel kut genoeg ja
wel goed behandelbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |