Ik zie mezelf niet als een believer, omdat ik niet overtuigd ben van buitenaards bezoek totdat ik onomstotelijk bewijs heb ervaren, maar ga het toch antwoorden voor je.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:52 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik heb ongeveer 3 pagina's terug al eens dit gevraagd maar zou dit door de believers toch eens graag beantwoord willen zien
Onderzoek, safari?quote:- Met welk doel komen die UFO's hier denken jullie?
Praat jij tegen een leeuw, een antilope, een hond, kat of labrat? Ik niet.quote:- Waarom maken ze nooit contact met ons? (abductions daargelaten maar dat is een ander verhaal)
Ik vind maar weinig vreemd, en alles vreemd. Dit gegeven zou ik omschrijven niet als vreemd, of niet vreemd, maar als belangrijke aanwijzing.quote:- Denken jullie niet dat ze na al die jaren (we hebben het blijkbaar over eeuwen, zoniet millenia) het niet vreemd is dat we nog steeds geen tastbaar bewijs hebben?
Fiets, auto, vliegtuig, helikopter, step, ski, hondenslee... zie je waar ik naartoe ga?quote:- Hoe verklaren jullie de vele verschillende soorten UFO's die hier komen (of zijn er soms 1000'den buiten aardse beschavingen die ons komen bezoeken)
Voor overleven staat geen norm, alles is veroorloofd, van goed of kwaad is geen sprake. Maar ik kan je vraag niet beantwoorden, want ik kan me niet voorstellen hoe een alien zou denken, of leven. Ik zou het eigenlijk niet eens echt kunnen doen voor een ander mens, al helpt het dat er overeenkomsten zijn tussen mij en de ander, waardoor ik verwachtingen kan maken. Maar dan nog.quote:- Hoe verklaren jullie het dat van all die bezoekers er nooit eentje is die kwaad in zin heeft, terwijl dit toch de norm lijkt te zijn om te kunnen overleven?
Hoop dat je tevreden bent.quote:Probeer gewoon eens serieus antwoord op deze vragen te geven.
Je leest niet goed, want er staat geen "other metals":quote:Op woensdag 4 april 2012 16:00 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik heb even geen tijd om alles door te lezen uit de link die Gray posten maar een ding viel me op
[..]
Beide stoffen die worden genoemd zijn geen metalen. SiO2 is gewoon glas en CaO2 is gebluste kalk. Vervolgens staat er dat de andere metalen niet konden worden bepaald. Dit soort dingen maakt mij al meteen wantrouwend. Want ik zie helemaal geen metalen. Hierdoor gaan bij mij in ieder geval meteen alle alarmbellen rinkelen en ben ik geneigd om het hele artikel als klinklare onzin af te doen
Deze zin maakt het hele onzin verhaal meteen af.
8% van het metaal van de pieces konden niet geïdentificeerd worden, pieces die grotendeels bestonden uit SiO2 en CaO.quote:The pieces were found to be mostly silicon dioxide and calcium oxide, although more than eight percent of the metal could not be identified
Wel eens gehoord van een katalysator? Bij redox-reacties worden die vaak gebruikt.quote:[..]
Ik heb wel vaker wat onzin gezien maar dit verhaal slaat gewoon nergens op. Als je ijzer en zandsteen lang bij elkaar houd dan ontstaat er dus glas en gebluste kalk. chemisch gezien totaal onmogelijk.
Dat klopt. Er staat namelijk "Of the metal" Maar welk metaal? Er staat namelijk niks over welk metaal dan ook voor die zin. Dat maakt die hele zin gewoon niet kloppend maar dat is muggenziftenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Je leest niet goed, want er staat geen "other metals":
Wat is die overige 92% dan? Aangezien Si02 en CaO geen metalen zijn mis ik nog 92% metaal?quote:8% van het metaal van de pieces konden niet geïdentificeerd worden, pieces die grotendeels bestonden uit SiO2 en CaO.
Ja hoor. Ik heb goed gelezen. Maar nergens vind hier zo'n reactie plaats. ijzer kan geen calcium of Silicium worden. Dat wordt hier wel gesuggereerd.quote:Wel eens gehoord van een katalysator? Bij redox-reacties worden die vaak gebruikt.
Eerst goed lezen, dan pas interpreteren en oordelen.
Ik ben het met je eens dat het een slecht geschreven stuk is, zeker wat betreft dit stukje analyse.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:18 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Dat klopt. Er staat namelijk "Of the metal" Maar welk metaal? Er staat namelijk niks over welk metaal dan ook voor die zin. Dat maakt die hele zin gewoon niet kloppend maar dat is muggenziften
Ik wijt het aan het onbegrip van de schrijvers van chemie en formuleren.quote:[..]
[..]
Wat is die overige 92% dan? Aangezien Si02 en CaO geen metalen zijn mis ik nog 92% metaal?
[..]
Nee hoor:quote:[..]
Ja hoor. Ik heb goed gelezen. Maar nergens vind hier zo'n reactie plaats. ijzer kan geen calcium of Silicium worden. Dat wordt hier wel gesuggereerd.
quote:"The large content of silicon dioxide and calcium oxide is a result of long interaction between iron and sandstone, which means the pipes must be very old,"
Mijn dank is dan ook grootquote:Op woensdag 4 april 2012 16:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als een believer, omdat ik niet overtuigd ben van buitenaards bezoek totdat ik onomstotelijk bewijs heb ervaren, maar ga het toch antwoorden voor je.
[..]
Onderzoek naar wat? En denk je nu werkelijk dat een buitenaardse beschaving hier op safari komt. Dit terwijl ze door de eeuwen gezien hebben wat er allemaal op onze planeet verandert. Ik kan me zo indenken dat ze na al die jaren meer interactie zouden willen.quote:Onderzoek, safari?
Het is natuurlijk niet alleen praten maar wij mensen hebben meer contact met de dieren om ons heen. Zij het als voedselbron, zij het als gezelsschapsdier. Dat impliceert enige vorm van contact.quote:Praat jij tegen een leeuw, een antilope, een hond, kat of labrat? Ik niet.
[..]quote:Ik vind maar weinig vreemd, en alles vreemd. Dit gegeven zou ik omschrijven niet als vreemd, of niet vreemd, maar als belangrijke aanwijzing.
[..]
Fiets, auto, vliegtuig, helikopter, step, ski, hondenslee... zie je waar ik naartoe ga?![]()
Audi, Volvo, Ferrari, BMW, Mercedes, Porsche, Mini... zie je waar ik naartoe ga?
Jaquote:Voor overleven staat geen norm, alles is veroorloofd, van goed of kwaad is geen sprake. Maar ik kan je vraag niet beantwoorden, want ik kan me niet voorstellen hoe een alien zou denken, of leven. Ik zou het eigenlijk niet eens echt kunnen doen voor een ander mens, al helpt het dat er overeenkomsten zijn tussen mij en de ander, waardoor ik verwachtingen kan maken. Maar dan nog.
[..]
Hoop dat je tevreden bent.
De grap is dat aliens uit de verhalen altijd lijken op mensen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:32 schreef Gray het volgende:
Het blijft uiteindelijk hangen op het dilemma van een voorstelling maken van een wezen, waarvan we niet eens weten of die bestaat. Vandaar dat ik me persoonlijk liever richt op het verkennen van aanwijzingen, zonder daar harde conclusies uit te trekken.
behalve als er een familieband bestaatquote:Op woensdag 4 april 2012 17:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De grap is dat aliens uit de verhalen altijd lijken op mensen.
Aliens als mensen, aliens die meer op oversized menselijke embrio's lijken met een wat groter hoofd.
Etc etc etc.
Alsof een evolutie proces op een andere planeet weer een soort van mensen op zou leveren.
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Ik weet niet of dat waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is. Aan de ene kant zien we heel veel diersoorten op aarde met een hoofd, vier poten, twee ogen en een staart, aan de andere kant zat soorten waarbij dat anders is. Maar het kan heel goed dat andere uiterlijke kenmerken veel beter zijn voor de overleving, of samengaan met intelligentie. Een octopus zou het volgens mij ook best goed doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De grap is dat aliens uit de verhalen altijd lijken op mensen.
Aliens als mensen, aliens die meer op oversized menselijke embrio's lijken met een wat groter hoofd.
Etc etc etc.
Alsof een evolutie proces op een andere planeet weer een soort van mensen op zou leveren.
Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Hmm nou ja. Het is maar heel toevallig dat wij mensen er zijn en dat wij zoogdieren zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is. Aan de ene kant zien we heel veel diersoorten op aarde met een hoofd, vier poten, twee ogen en een staart, aan de andere kant zat soorten waarbij dat anders is. Maar het kan heel goed dat andere uiterlijke kenmerken veel beter zijn voor de overleving, of samengaan met intelligentie. Een octopus zou het volgens mij ook best goed doen.
Welke overigens wel te zien zijn op de dropa-discs:
[ afbeelding ]
Maar ja, ook een mensachtige en kameleons.
Heb je een beetje evolutie kennis?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:19 schreef huupia het volgende:
[..]
behalve als er een familieband bestaat... iets wat de ancient astronaut theory omschrijft .. in elk ander geval lijkt het me idd vergezocht dat er zo weinig verschillen zijn gezien de evolutie
ik heb wel enige kennis over evolutie ja .. en ik weet ook dat er nog heel veel onbekend is ook omtrent de onverklare hoeveelheid junk dna in vergelijking met andere soorten.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hmm nou ja. Het is maar heel toevallig dat wij mensen er zijn en dat wij zoogdieren zijn.
Als er 65 miljoen jaar geleden (K-T boundary http://en.wikipedia.org/wiki/K%E2%80%93T_boundary )
niet toevallig een stuk steen uit de lucht gevallen was dan hadden we waarschijnlijk eieren gelegd.
Want het uitroeien van zo goed als alle dinoachtigen gaf ruimte aan zoogdieren om zich te ontwikkelen tot o.a. de mens.
Het is allemaal een kwestie van kans en evolutie.
Dus ja het zou best wel raar zijn als aliens op welke manier dan ook op mensen lijken aangezien die een aparte evolutie hebben doorlopen.
[..]
Heb je een beetje evolutie kennis?
Hoe wil je dat inpassen?
Er is in de evolutie geen plaats voor alien intervention.
En ancient astronaut theory. Pfff de crackpot Erich von Däniken erg grappig hoe zijn beweringen telkens onderuit gehaald worden en hoe hij stug door gaat met zijn beweringen.
Hetzelfde bepleitte ik laatst in een discussie met E_O.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hmm nou ja. Het is maar heel toevallig dat wij mensen er zijn en dat wij zoogdieren zijn.
Als er 65 miljoen jaar geleden (K-T boundary http://en.wikipedia.org/wiki/K%E2%80%93T_boundary )
niet toevallig een stuk steen uit de lucht gevallen was dan hadden we waarschijnlijk eieren gelegd.
Want het uitroeien van zo goed als alle dinoachtigen gaf ruimte aan zoogdieren om zich te ontwikkelen tot o.a. de mens.
Het is allemaal een kwestie van kans en evolutie.
Dus ja het zou best wel raar zijn als aliens op welke manier dan ook op mensen lijken aangezien die een aparte evolutie hebben doorlopen.
Niet echt het schoolvoorbeeld van een goed onderzoeker wanneer iemand stug blijft vasthouden aan achterhaalde ideeën.quote:[..]
Heb je een beetje evolutie kennis?
Hoe wil je dat inpassen?
Er is in de evolutie geen plaats voor alien intervention.
En ancient astronaut theory. Pfff de crackpot Erich von Däniken erg grappig hoe zijn beweringen telkens onderuit gehaald worden en hoe hij stug door gaat met zijn beweringen.
Hij moet wel. En hij doet het met plezier. Zijn boeken zijn en blijven best-sellers. Arm wordt hij er niet van.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Hetzelfde bepleitte ik laatst in een discussie met E_O.
[..]
Niet echt het schoolvoorbeeld van een goed onderzoeker wanneer iemand stug blijft vasthouden aan achterhaalde ideeën.
Het is allang wetenschappelijk bewezen dat de lichten geen flares kunnen zijn en dat heb ik je volgens mij in een ander topic al eens duidelijk gemaakt. Ze hebben gewoon een licht analyse uitgevoerd van de oorspronkelijke Phoenix Lights beelden en de lichten die je ziet, kunnen niet het resultaat zijn geweest van verbranding.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef Daniel1976 het volgende:
Hey de phoenix lampjes weer
http://web.archive.org/we(...)htings.895be60f.html
http://www.livescience.co(...)lights-ufo-hoax.html
http://www.skepticalviewe(...)phoenix-lights-hoax/
[..]
heb je hem weer met zen beschuldiging van iemand die schrijft voor het geld ( 2e x al vandaag ) en dat is zo een zwaktebod .quote:Op woensdag 4 april 2012 18:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hij moet wel. En hij doet het met plezier. Zijn boeken zijn en blijven best-sellers. Arm wordt hij er niet van.
En misschien geloofd hij het zelf ook wel. Hij negeert structureel feiten op zoveel verschillende gebieden.
Eens: bekritiseer materie op de feiten, niet iemands bezigheden. Wel is het goed om in het achterhoofd te houden, aangezien mensen nog wel eens de feiten verdraaien vanwege hun belangen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:13 schreef huupia het volgende:
[..]
heb je hem weer met zen beschuldiging van iemand die schrijft voor het geld ( 2e x al vandaag ) en dat is zo een zwaktebod .
Klopt ja, hij heeft zichzelf meerdere keren gecorrigeerd. Al ben ik niet bekend met in hoeverre hij zijn daaropvolgende publicaties daarom heeft aangepast.quote:en welke feiten bedoel je eigenlijk die zijn debunked ... bovendien heeft hij zelf ook wel eens dingen toegegeven die niet klopten maar dat is evident denk ik als je onderzoek doet naar zo een moeilijke materie.
Realiseer wel dat veel lezers dat ook niet zien. De Ancient Alien-serie maakt ook gebruik van het vragend stellen van feiten, wat best verraderlijk kan zijn.quote:in veel boeken schrijft hij punten die hij niet zeker weet trouwens met een vraagteken erachter ... dat jij en andere debunkers daarom denken dat hij dat dan als feit presenteert ligt dan eerder aan jullie begrijpend lezen ... of eigenlijk het niet begrijpend er van .
quote:It is a fact that it might be possible aliens could have visited earth in the past.
Nee dat is het dus niet. Maar hierop lopen we dus steeds stuk. Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het geen flares kunnen zijn. Ik geef toe dat het geen flares zijn zoals door gevechtsvliegtuigen worden afgevuurd (dat is namelijk onderzocht), maar de bedenker van de hoax geeft zelf toe dat het verkeersflares zijn (die in amerika bij wegwerkzaamheden worden gebruikt) en daar is nooit onderzoek naar gedaan. Er zijn wel opnames gemaakt van deze verkeersflares in de lucht en dat lijkt 100% overeen te komen met wat men op die video ziet, maar dit is volgens mij nooit wetenschappelijk onderzocht.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het is allang wetenschappelijk bewezen dat de lichten geen flares kunnen zijn en dat heb ik je volgens mij in een ander topic al eens duidelijk gemaakt. Ze hebben gewoon een licht analyse uitgevoerd van de oorspronkelijke Phoenix Lights beelden en de lichten die je ziet, kunnen niet het resultaat zijn geweest van verbranding.
Nee dat is het dus helaas niet. Omdat niet alle type flares zijn onderzocht. Maar dat maakt het ook zo lastig omdat er misschien wel 10.000 verschillende types zijn (geen idee eerlijk gezegd) en het is ondoenlijk om dat allemaal te controleren.quote:Het klopt dat er zo'n anderhalf uur later vliegtuigen de lucht zijn ingestuurd en dat zijn flares hebben laten vallen, maar het eerste event waren GEEN flares en dat is wetenschappelijk bewezen.
Gozer, wanneer hou jij nou eens op met het verspreiden van je onzin? Je hebt je duidelijk niet verdiept in het onderwerp. Hier is het deel van de docu waarin de analyse wordt gedaan. Begint bij ongeveer 4 a 5 minuten:quote:Op woensdag 4 april 2012 19:07 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Nee dat is het dus niet. Maar hierop lopen we dus steeds stuk. Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het geen flares kunnen zijn.
Grappig dat je de "bedenker" van de hoax gelooft op zijn woord, maar dat generaals en kolonels enz. die zeggen dat ze duidelijke vliegende schotels hebben gezien, allemaal valse verklaringen afleggen volgens jou.quote:Ik geef toe dat het geen flares zijn zoals door gevechtsvliegtuigen worden afgevuurd (dat is namelijk onderzocht), maar de bedenker van de hoax geeft zelf toe dat het verkeersflares zijn (die in amerika bij wegwerkzaamheden worden gebruikt) en daar is nooit onderzoek naar gedaan. Er zijn wel opnames gemaakt van deze verkeersflares in de lucht en dat lijkt 100% overeen te komen met wat men op die video ziet, maar dit is volgens mij nooit wetenschappelijk onderzocht.
Flares verbranden in de lucht en hebben daarom een duidelijke onstabiele handtekening als je het licht analyseert. Het licht van de Phoenix Lights was uitermate stabiel zoals bij een gloeilamp.quote:Nee dat is het dus helaas niet. Omdat niet alle type flares zijn onderzocht. Maar dat maakt het ook zo lastig omdat er misschien wel 10.000 verschillende types zijn (geen idee eerlijk gezegd) en het is ondoenlijk om dat allemaal te controleren.
Mwah, totaal niet mee eens. Belangen zijn belangrijk. Zeker als de persoon in kwestie zelfs een theme park heeft gehad over het onderwerp.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Eens: bekritiseer materie op de feiten, niet iemands bezigheden. Wel is het goed om in het achterhoofd te houden, aangezien mensen nog wel eens de feiten verdraaien vanwege hun belangen.
quote:Klopt ja, hij heeft zichzelf meerdere keren gecorrigeerd. Al ben ik niet bekend met in hoeverre hij zijn daaropvolgende publicaties daarom heeft aangepast.
Dat is verraderlijk. Maar het is nog veel geraffineerder dan je schetst. Eerst zo'n zinnetje dumpen van het zou inderdaad eventueel mogelijk kunnen zijn dat... Om het 2 pagina's verder als feit aan te nemen.quote:Realiseer wel dat veel lezers dat ook niet zien. De Ancient Alien-serie maakt ook gebruik van het vragend stellen van feiten, wat best verraderlijk kan zijn.
[ afbeelding ]
[..]
Goed, zo'n wetenschappelijke viewquote:Where is the proof for von Däniken's claims? Some of it was fraudulent. For example, he produced photographs of pottery that he claimed had been found in an archaeological dig. The pottery depicts flying saucers and was said to have been dated from Biblical times. However, investigators from Nova (the fine public-television science program) found the potter who had made the allegedly ancient pots. They confronted von Däniken with evidence of his fraud. His reply was that his deception was justified because some people would only believe if they saw proof ("The Case of the Ancient Astronauts," first aired 3/8/78, done in conjunction with BBC's Horizon and Peter Spry-Leverton)!
http://www.csicop.org/si/(...)t_of_cooked_science/quote:Whilst some sceptics might consider it necessary to identify the products of the aliens themselves, this does not appear to be a problem for von Däniken. He seems to believe that, unlike humans, the space travellers were able to do all sorts of things while on earth that have left no trace in the archaeological record. The only evidence is evidence by proxy: the anthropogenic material he identifies as inspired by the aliens.
Wat snap je niet aan verschillende type flaresquote:Op woensdag 4 april 2012 19:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Gozer, wanneer hou jij nou eens op met het verspreiden van je onzin? Je hebt je duidelijk niet verdiept in het onderwerp. Hier is het deel van de docu waarin de analyse wordt gedaan. Begint bij ongeveer 4 a 5 minuten:
Heb hier de conclusie in een plaatje voor je samengevat:
[ afbeelding ]
[..]
Grappig dat je de "bedenker" van de hoax geloofd op zijn woord, maar dat generaals en kolonels enz. die zeggen dat ze duidelijke vliegende schotels hebben gezien, allemaal valse verklaringen afleggen volgens jou.
[..]
Flares verbranden in de lucht en hebben daarom een duidelijke onstabiele handtekening als je het licht analyseert. Het licht van de Phoenix Lights was uitermate stabiel zoals bij een gloeilamp.
Psst moet je mijn filmpje eens kijkenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:56 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan verschillende type flaresZullen we dat gegeven eerst een proberen te ontrafelen, dan kunnen we daarna weer verder. Zelfs je grafiek is grappif. RODE flares vergelijken met BLAUW licht. Natuurlijk zie je daar verschillen
Waar is de analyse van het licht? Dit is een filmpje over hoe het oog ons bedriegt, dit heeft niets te maken met mijn post. Ik was er niet bij dus ik weet niet of het flares waren of iets anders, maar de analyse die ik postte laat duidelijk zien dat het geen flares waren. Wat is jouw reactie op de analyse die ik in mijn vorige post presenteerde?quote:
Dat die analyse naar de prullebak mag? Ze testen een type flare dat ook nog eens op één andere golflengte licht uitzendt. Nee dat is inderdaad sluitend bewijsquote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waar is de analyse van het licht? Dit is een filmpje over hoe het oog ons bedriegt, dit heeft niets te maken met mijn post. Ik was er niet bij dus ik weet niet of het flares waren of iets anders, maar de analyse die ik postte laat duidelijk zien dat het geen flares waren. Wat is jouw reactie op de analyse die ik in mijn vorige post presenteerde?
O mijn god, dat blauwe licht ZIJN DE PHOENIX LIGHTS!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:56 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan verschillende type flaresZullen we dat gegeven eerst een proberen te ontrafelen, dan kunnen we daarna weer verder. Zelfs je grafiek is grappig. RODE flares vergelijken met BLAUW licht. Natuurlijk zie je daar verschillen
Oh het was de wegenbouw die over vloog en oplichtende chemische stokjes uit het vliegtuig gooidequote:Zal ik je nog een geheim verklappen. De flares die in de wegenbouw worden gebruikt verbranden niet. Die geven licht vanwege een chemische reactie.
Ja dat bedoel ik!!!! Waarom BLAUW light vergelijken met rode flares? Probeer het nog eens. Diep ademhalen en probeer het eens te begrijpen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
O mijn god, dat blauwe licht ZIJN DE PHOENIX LIGHTS!!!!!
Juist en zijn die ook getest bij je geweldige analyse? Nee dus. Buiten dat is er nog steeds de man die beweert heliumballonen met road flares te hebben gebruikt. En dat klink al vrij aannemelijk. In ieder geval veel aannemelijker dan alles wat jij tot nu tot hebt beweert.quote:Oh het was de wegenbouw die over vloog en oplichtende chemische stokjes uit het vliegtuig gooide![]()
Het leger gebruikt dat soort type flares toch niet, snap je wel eens wat voor flares ze gebruiken en met wat voor redenen? Het leger heeft behoefte aan fel brandende erg hete flares om het terrein te verlichten of om afgeschoten projectielen af te leiden.
Jij lult je ook overal uit hequote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Dat die analyse naar de prullebak mag? Ze testen een type flare dat ook nog eens op een andere golflengte licht uitzend. Nee dat is inderdaad sluitend bewijs![]()
Wat ben jij toch triest. Je hebt nog geen enkele keer inhoudelijk op iets gerageerd. Probeer gewoon eens te verklaren waarom hij rode flares (die rood licht uitstralen) vergelijkt met de phoenix lights (die blauw licht uitstralen). Uitgaande van dat gegeven kan ik niet zeggen dat de beste man een professional is. Jij blijkbaar wel maar ik blijf het een zeer discutabel gegeven vinden. Zeker omdat de kleur waarbij iets brand ook iets kan zeggen over de samestelling wat brand. Met deze gegevens kan ik dus alleen maar concluderen dat de twee dingen die we zagen niet hetzelfde waren. Maar het zegt in ieder geval niets over wat het wel was. Die conclusie trekt alleen maar jou zogenaamde expertquote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij lult je ook overal uit heDie gast is een professional in wat hij doet en jij roept even heel simpel van achter je computertje dat hij prutswerk heeft geleverd
![]()
Als het op een zeer gedetailleerde case aankomt zoals Rendlesham Forest, dan word je opeens een stuk stiller. En daarna ga je weer lekker verder met cases die iets minder intrigerend zijn omdat je daar meer bewegingsruimte hebt om je onzin te verspreiden.
Een tip die ik je meegeef: Je moet niet teveel en te lang op dat soort gasten ingaan. Heb ervaring met zulke lui vanuit het 9/11 topic. Draaikonten, nergens echt naar willen kijken, continu ridiculiseren, alles zoveel mogelijk bagatelliseren etc. etc. Moedeloos wordt je er van en het komt het topic niet ten goede.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij lult je ook overal uit heDie gast is een professional in wat hij doet en jij roept even heel simpel van achter je computertje dat hij prutswerk heeft geleverd
![]()
Als het op een zeer gedetailleerde case aankomt zoals Rendlesham Forest, dan word je opeens een stuk stiller. En daarna ga je weer lekker verder met cases die iets minder intrigerend zijn omdat je daar meer bewegingsruimte hebt om je onzin te verspreiden.
Wat is toch jullie probleem met mensen die een andere kijk hebben op dingen? Dat vraag ik me soms serieus af. Altijd maar hetzelfde. Geen aandacht aan besteden. We riducliseren jullie? Waarom is het voor jullie toch onmogelijk om een normale discussie aan te gaan en die ook eens vol te houden. Overtuig me eens met bewijs. Niet met websites, filmpjes en dergelijke maar gewoon wetenschappelijk verifieerbaar bewijs.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een tip die ik je meegeef: Je moet niet teveel en te lang op dat soort gasten ingaan. Heb ervaring met zulke lui vanuit het 9/11 topic. Draaikonten, nergens echt naar willen kijken, continu ridiculiseren, alles zoveel mogelijk bagetelliseren etc. etc. Moedeloos wordt je er van en het komt het topic niet ten goede.
Sjongejongejongejonge.....quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ja dat bedoel ik!!!! Waarom BLAUW light vergelijken met rode flares? Probeer het nog eens. Diep ademhalen en probeer het eens te begrijpen.
Maar wat is het nu dan? Is de verklaring nu een hoaxer met ballonnetjes en roadflares of was het t leger dat flares uit het vliegtuig gooide?quote:Juist en zijn die ook getest bij je geweldige analyse? Nee dus. Buiten dat is er nog steeds de man die beweert heliumballonen met road flares te hebben gebruikt. En dat klink al vrij aannemelijk. In ieder geval veel aannemelijker dan alles wat jij tot nu tot hebt beweert.
Je hebt gelijk, hij is echt de irritantste tot nu toequote:Op woensdag 4 april 2012 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een tip die ik je meegeef: Je moet niet teveel en te lang op dat soort gasten ingaan. Heb ervaring met zulke lui vanuit het 9/11 topic. Draaikonten, nergens echt naar willen kijken, continu ridiculiseren, alles zoveel mogelijk bagatelliseren etc. etc. Moedeloos wordt je er van en het komt het topic niet ten goede.
Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ben ook een scepticus, maar ik ga er anders mee om dan jij.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat is toch jullie probleem met mensen die een andere kijk hebben op dingen? Dat vraag ik me soms serieus af. Altijd maar hetzelfde. Geen aandacht aan besteden. We riducliseren jullie? Waarom is het voor jullie toch onmogelijk om een normale discussie aan te gaan en die ook eens vol te houden. Overtuig me eens met bewijs. Niet met websites, filmpjes en dergelijke maar gewoon wetenschappelijk verifieerbaar bewijs.
Dus wat we zien is gemanipuleerd. Mooi is dat. Dan is meteen de waarde van het bewijs nul. Maar ik kan je ook stabiele flares laten zien hoor. Als je dat graag wilt. Dat zijn de zogenaamde chemische flares. Die branden heel stabiel.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sjongejongejongejonge.....![]()
Het licht van de phoenix lights is stabiel en het licht van de flares is niet stabiel. De kleuren die zijn gebruikt is om contrast te leveren en de boel uit elkaar te houden![]()
Zelfde idee als op een kaart van de wereld, waarbij de verschillende landen met verschillende kleuren worden aangeduid zodat je ze beter kunt onderscheiden. Hahaha!
[..]
In ieder geval geen UFOquote:Maar wat is het nu dan? Is de verklaring nu een hoaxer met ballonnetjes en roadflares of was het t leger dat flares uit het vliegtuig gooide?
Jij bent gewoon een troll of niet? Ik zit nu al de hele tijd mn tijd te verdoen aan een troll, niemand is zo dom... toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat ben jij toch triest. Je hebt nog geen enkele keer inhoudelijk op iets gerageerd. Probeer gewoon eens te verklaren waarom hij rode flares (die rood licht uitstralen) vergelijkt met de phoenix lights (die blauw licht uitstralen).
Wat denk jij eigenlijk dat de agenten in Trumbull Ohio hebben gezien?quote:Uitgaande van dat gegeven kan ik niet zeggen dat de beste man een professional is. Jij blijkbaar wel maar ik blijf het een zeer discutabel gegeven vinden. Zeker omdat de kleur waarbij iets brand ook iets kan zeggen over de samestelling wat brand. Met deze gegevens kan ik dus alleen maar concluderen dat de twee dingen die we zagen niet hetzelfde waren. Maar het zegt in ieder geval niets over wat het wel was. Die conclusie trekt alleen maar jou zogenaamde expert
De enige die echt klinklare onzin verspreid zijn jullie toch echt zelf. Prachtige 100% uit de duim gezogen verhalen. Helaas is er voor jullie nog nooit een greintje echt wetenschappelijk bewijs geleverd voor alle onzin die jullie de wereld in brengen. We hebben hier keer op keer gewezen op alle fouten in jullie mooie verhaaltjes. Daar gaan jullie continue aan voorbij. Het enige dat jullie doen als het te heet onder jullie voeten wordt is weer een ander fimpje posten. Eentje waaruit wel zou moeten blijken dat het allemaal klopt wat jullie zeggen.
Ah we zijn gelukkig weer op het punt gekomen waarop we persoonlijk gaan aanvallen. Dat is namelijk ook iets dat maar blijft terugkomen bij de believers. Kun je het niet op een normale manier winnen dan gaan we het over een andere boeg gooien. Dan gaan we de persoon zelf aanvallen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:28 schreef huupia het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het licht van de phoenix lights is stabiel en het licht van de flares is niet stabiel. De kleuren die zijn gebruikt is om contrast te leveren en de boel uit elkaar te houden![]()
Zelfde idee als op een kaart van de wereld, waarbij de verschillende landen met verschillende kleuren worden aangeduid zodat je ze beter kunt onderscheiden. Hahaha!
[..]
dat dacht ik ook al meteen toen ik zijn reactie las ... wat een droeftoeter ... vanmiddag had ik ook zoiets met hem .
Ja hier kun je toch echt helemaal niets meequote:Op woensdag 4 april 2012 20:28 schreef huupia het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 4 april 2012 20:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
[..]
dat dacht ik ook al meteen toen ik zijn reactie las ... wat een droeftoeter ... vanmiddag had ik ook zoiets met hem .
En weer een persoonlijke aanval. Geef me een goede reden waarom ik je nog serieus zou moeten nemen?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een troll of niet? Ik zit nu al de hele tijd mn tijd te verdoen aan een troll, niemand is zo dom... toch?
[..]
Wat denk jij eigenlijk dat de agenten in Trumbull Ohio hebben gezien?
Massa sighting door agenten - Trumbull County Ohio UFO
Ik hou me nog in hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 20:32 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ah we zijn gelukkig weer op het punt gekomen waarop we persoonlijk gaan aanvallen. Dat is namelijk ook iets dat maar blijft terugkomen bij de believers. Kun je het niet op een normale manier winnen dan gaan we het over een andere boeg gooien. Dan gaan we de persoon zelf aanvallen.
sorry hoor maar als je niet begrijpt dat de verschillende kleuren alleen worden gebruikt om de verschillen in een grafiek weer te geven roep je dit toch echt over jezelf af.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:33 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
En weer een persoonlijke aanval. Geef me een goede reden waarom ik je nog serieus zou moeten nemen?
Nam je mij al serieus dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:33 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
En weer een persoonlijke aanval. Geef me een goede reden waarom ik je nog serieus zou moeten nemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |