is natuurlijk geen direct antwoord op dit:quote:Oh leuk gaan we weer. Een skepticus die vervalt in dat soort uitspraken. Nou kom maar op, noem eens 20 redenen op. En wedden dat je geen honderden redenen kunt geven?
Verder kun je beter niet gaan schelden, teveel op de man spelen of anderen woorden in de mond leggen. Je laat dan een topic wat je zelf buitengewoon interessant vindt ontsporen.quote:Misschien wel door gewoon logisch na te denken. Misschien wel omdat UFO's (als zodanig) pas sinds de jaren 40 een begrip zijn geworden. Voor die tijd is er nergens ook maar een melding gemaakt van iets dat uit de ruimte kwam. Misschien wel omdat alle alliens aan mode onderheving lijken te zijn. Iets wat toch erg vreemd is gezien de afstanden die ze moeten afleggen. Ik kan wel 100'den redenen bedenken waarom het onzin is. Dan zou ik iemand moeten geloven die alleen beweert te zijn ontvoerd door aliens of een UFO claimt te hebben gezien, zonder ook maar enige vorm van tastbaar bewijs. Laat me toch niet lachen
nou je hebt me overtuigd van men ongelijk ... het is allemaal bullshit en verzinselsquote:Op woensdag 4 april 2012 10:15 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Verklaar mij eerst eens waarom ik bij iedere uitspraak ik alleen maar links krijg naar UFO sites? Nergens wordt er naar een serieuze site gelinkt. Weer het klassieke voorbeeld van "Als we iets maar op genoeg sites hebben staan dan geloven mensen het vanzelf"
Je mist de essentie van alles. Waarschijnlijk is een groot deel van die uitspraken verzonnen, of in een compleet andere context gedaan. Daarom vind je ze ook nergens anders terug behalve op de UFO voorstanders sites. Jammer altijd dat het vermogen om logisch en onderzoekend te denken tot een compleet nulpunt is gedaald bij de believers.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:20 schreef huupia het volgende:
[..]
nou je hebt me overtuigd van men ongelijk ... het is allemaal bullshit en verzinsels
die astronauten moeten ze opsluiten in het gesticht
dei russn zullen wel teveel wodca hebben gedronken
ronald reagan ... ach was die niet dementerend?
ik ga wat nuttigs doen nu 3x![]()
![]()
Knap dat die dat in 1953 zei als directeur van de NICAP. Zeker omdat de NICAP pas in 1956 werd opgericht. Buiten dat had die man geen enkele officiele funtie meer sinds 1950. De NICAP was gewoon een particuliere organistatie die werd opgericht door...jawel....Donald E Keyhoe. Je weet ook waar NICAP voor staat hopelijk? National Investigations Committee On Aerial Phenomena...jawel een organistatie die zich richt op vreemde zaken en om de schijn van betrouwbaar op te houden plaatsten ze "National" in de naam.. Moet je het daarom serieus nemen. Ik zie geen enkele reden waarom je zdat zou moeten doen eerlijk gezegd.quote:"With control of the universe at stake, a crash program is imperative.We produced the A-bomb, under the huge Manhattan Project, in an amazingly short time. The needs, the urgency today are even greater. The Air Force should end UFO secrecy, give the facts to scientists,the public, to Congress. Once the people realize the truth, they would back, even demand a crash program...for this is one race we dare not lose."
-Major Donald E Keyhoe USMC, Director NICAP 1953
sommige daarvan staan gewoon op youtube hoor, zoals die van gordon cooper o.a.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:23 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je mist de essentie van alles. Waarschijnlijk is een groot deel van die uitspraken verzonnen, of in een compleet andere context gedaan. Daarom vind je ze ook nergens anders terug behalve op de UFO voorstanders sites. Jammer altijd dat het vermogen om logisch en onderzoekend te denken tot een compleet nulpunt is gedaald bij de believers.
Ik ben juist niet bang. Ik zie ook geen reden om bang te moeten zijn. Ik heb nooit gezegd dat er geen dingen in ons luchtruim zitten die ik niet kan verklaren. Ik zeg alleen dat het niet buitenaards is. Dat is toch een klein nuance verschil. Als ik lichten zie in de lucht denk ik niet meteen aan UFO's maar eerder aan een vliegtuig.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:43 schreef Schunckelstar het volgende:
Buitenaards of niet, dat er IETS zich afspeelt in ons luchtruim is gewoon niet te ontkennen, te veel goed gedocumenteerde bewijzen voor. Waarom ben je zo bang om er dan achter te willen komen wat het wel is?
Daar ga je ook niks van horen van mij. Niks wat ik hier zeg zal mensen tot iets anders aanzetten. Ik zeg dat ik er niet in geloof. Ik heb genoeg logische verklaringen gegeven voor alles waarin ik geloof. Ik vind het een enorm zwaktebod van jullie kant om iedere keer weer een nieuwe sighting te moeten verklaren. Het is al eerder gezegd. Iedere gek kan een verhaal verzinnen en het is ondoenlijk om dat iedere keer te moeten weerleggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:45 schreef huupia het volgende:
bla bla bla
hoop van die uitspraken zijn gewoon terug te vinden hoor.
die van de astronauten bv in talloze youtube fimpjes waarin ze dat persoonlijk verklaren voor de camera
ook andere uitspraken zoals die van Nathan Twining bv... staan in opgevraagde FOIA documenten
ik heb je trouwens nog niet gehoord over iran 1976
en de phoenixlights?
klein pro leem is dat vliegtuigen niet in de ruimte en op de maan te vinden zijn. En als er dan astronauten(niet 1of 2 maar echt VEEL) vertellen dat ze zijn achtervolgd door ufo's die intelligent gedrag vertonen en dat ze een rij disclike objects aan de rand van een krater zien staan waar een regelmatige lichtpuls vandaan komt, (en veel van deze meldingen ook ondersteunt worden door foto's, filmpjes en geluidmateriaal) die eigenlijk allemaal tot de conclusie komen dat het iig bestuurt word door iets intelligents dan ben ik bang dat je een redelijke plaat voor je kop hebtquote:Op woensdag 4 april 2012 10:45 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik ben juist niet bang. Ik zie ook geen reden om bang te moeten zijn. Ik heb nooit gezegd dat er geen dingen in ons luchtruim zitten die ik niet kan verklaren. Ik zeg alleen dat het niet buitenaards is. Dat is toch een klein nuance verschil. Als ik lichten zie in de lucht denk ik niet meteen aan UFO's maar eerder aan een vliegtuig.
ja helicopters die i een mijl groot waren? dat is namelijk verklaard .. en ook door getuigen dat het niet om flares zou gaan.... dei geven namelijk een heel ander lichteffectquote:Op woensdag 4 april 2012 10:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Daar ga je ook niks van horen van mij. Niks wat ik hier zeg zal mensen tot iets anders aanzetten. Ik zeg dat ik er niet in geloof. Ik heb genoeg logische verklaringen gegeven voor alles waarin ik geloof. Ik vind het een enorm zwaktebod van jullie kant om iedere keer weer een nieuwe sighting te moeten verklaren. Het is al eerder gezegd. Iedere gek kan een verhaal verzinnen en het is ondoenlijk om dat iedere keer te moeten weerleggen.
Maar vooruit. Voor deze ene keer
Phoenix Lights: Wat een prachtige flares, wat een prachtige formatie helicopters en zo kan ik nog wel meer dingen verzinnen die de lichten zouden kunnen verklaren. Hebben jullie daar genoeg aan? Nee natuurlijk niet want jullie zitten zo vastgeroest in het gegeven dat het wel een UFO moet zijn dat iedere andere logische verklaring meteen als debiel wordt beschouwd
Iran 1976 - Weer zo'n prachtig verhaal zonder ook maar een greintje echt bewijs. Wat wel vreemd was, was dat jupiter op die dag zeer groot aan de hemel leek te staan. En toevalligerwijs was de initiele beschrijving van de UFO precies gelijk aan de van Jupiter. Toeval? Lijkt me niet.
iets zegt mij dat je niet veel wat over deze case? Dan zou je namelink ook weten dat de sterren die tussen de lichten stonden allemaal geblocked werden door het gevaarte... dat is onmogelijk met flares en helicoptersquote:Op woensdag 4 april 2012 10:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Daar ga je ook niks van horen van mij. Niks wat ik hier zeg zal mensen tot iets anders aanzetten. Ik zeg dat ik er niet in geloof. Ik heb genoeg logische verklaringen gegeven voor alles waarin ik geloof. Ik vind het een enorm zwaktebod van jullie kant om iedere keer weer een nieuwe sighting te moeten verklaren. Het is al eerder gezegd. Iedere gek kan een verhaal verzinnen en het is ondoenlijk om dat iedere keer te moeten weerleggen.
Maar vooruit. Voor deze ene keer
Phoenix Lights: Wat een prachtige flares, wat een prachtige formatie helicopters en zo kan ik nog wel meer dingen verzinnen die de lichten zouden kunnen verklaren. Hebben jullie daar genoeg aan? Nee natuurlijk niet want jullie zitten zo vastgeroest in het gegeven dat het wel een UFO moet zijn dat iedere andere logische verklaring meteen als debiel wordt beschouwt
Iets zegt me dat je totaal geen kaas hebt gegeten van natuurkunde. Waarom denk je dat je geen sterren ziet als je in een verlichte straat staat. Dat is echt niet omdat er "iets HUGE" boven in de lucht hangt. Dat is simpel omdat de lampen van de straatverlichting het licht van de sterren overtreffen. Zo ook met de lichten die op die video staan. Dat is dus heel simpel met flares of helicopters.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
iets zegt mij dat je niet veel wat over deze case? Dan zou je namelink ook weten dat de sterren die tussen de lichten stonden allemaal geblocked werden door het gevaarte... dat is onmogelijk met flares en helicopters![]()
bovendien waren er geen andere vliegtuigen en helicopters in de buurt, is later tiegegeven door de burgemeester.
Een mooie quote van een getuige in een docu die ik hierover gezien heb: " they told me I had probably seen a b2-bomber, I told them we could land all of our b2's on one side of that thing"
Dat ding was HUGE
dat wil je echt vergelijken? Echt?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:33 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je totaal geen kaas hebt gegeten van natuurkunde. Waarom denk je dat je geen sterren ziet als je in een verlichte straat staat. Dat is echt niet omdat er "iets HUGE" boven in de lucht hangt. Dat is simpel omdat de lampen van de straatverlichting het licht van de sterren overtreffen. Zo ook met de lichten die op die video staan. Dat is dus heel simpel met flares of helicopters.
Zoals gezegd zeggen getuigen verklaringen mij geen ene moer. Ik kan namelijk ook vanalles zeggen maar dat maakt het nog niet automatisch waar. Waar is het fysieke tastbare bewijs. Toch vreemd dat dat er nog steeds niet is
quote:I worked as a deputy sheriff that night in Phoenix. Those lights were south of my position at least 50 miles, placing them 60 miles south of Phoenix. I investigated the matter and found they are flares used by the military at the Gila Bend Bombing range south of Phoenix.
Later I was stationed at the Gila Bend sub station for the Maricopa County Sheriff's Office. I witnessed this type of event several times on that bombing range.
Currently I work in Utah at Energy Solutions. The last three nights I have seen the exact type of flares south of my location approximately 10 miles on the Air Force bombing range. I tried to video tape them with my phone but they appear very small and you can hardly see them. I sat and watched them for about four hours tonight and also watched jets fly overhead as they performed practice exercises.
If anyone wants to debunk the UFO thing in Phoenix, come on out and get some videos. It happens quite often, but not every night.
grappenmaker,, dat hele flare verhaal is echt bullshit en er wordt ook verteld waaromquote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef Daniel1976 het volgende:
Hey de phoenix lampjes weer
http://web.archive.org/we(...)htings.895be60f.html
http://www.livescience.co(...)lights-ufo-hoax.html
http://www.skepticalviewe(...)phoenix-lights-hoax/
[..]
Ja van die DVD is iemand best rijk geworden!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:27 schreef huupia het volgende:
[..]
grappenmaker,, dat hele flare verhaal is echt bullshit en er wordt ook verteld waarom
kijk deze docu eens over de phoenix lights
daar is ie weer! het non argument dat iemand die een video dat doet voor het geld, bij gebrek aan goede argumenten.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja van die DVD is iemand best rijk geworden!
Ik kende hem al. Semi spannend muziekje er onder wat getuigen die allemaal de lichtjes zagen.
Totaal niet indrukwekkend eigenlijk.
http://news.discovery.com(...)y-solved-111104.html
30.000 tot 100.000 mensen hebben de zon zien dansen op 13 oktober 1917 in Portugal.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:47 schreef huupia het volgende:
[..]
daar is ie weer! het non argument dat iemand die een video dat doet voor het geld, bij gebrek aan goede argumenten.![]()
10.000 getuigen !! over de hele staat arizona !! voor meerdere uren !!
![]()
![]()
Nee maar het is makkelijk om met de juiste tech mensen voor de gek te houden.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
30.000 tot 100.000 mensen hebben de zon zien dansen op 13 oktober 1917 in Portugal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_of_the_Sun
Dan zijn 10.000 getuigen nog maar weinig niet waar?!
Wat denk je heeft de zon echt een ronde dansje gemaakt?
(Ik zal even terug zwaaien)
![]()
![]()
en dat heeft met phoenix te maken waarom? deze sighting is vastgelegd door honderden mensen op tape en ook geanaliseerd door deskundigen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
30.000 tot 100.000 mensen hebben de zon zien dansen op 13 oktober 1917 in Portugal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_of_the_Sun
Dan zijn 10.000 getuigen nog maar weinig niet waar?!
Wat denk je heeft de zon echt een ronde dansje gemaakt?
(Ik zal even terug zwaaien)
![]()
![]()
weer zo een ongenuanceerd verhaal van je ... lees anders ff de wikipedia sites van NICAP en van Donal keyhoequote:Op woensdag 4 april 2012 10:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
deze is echt geweldig
[..]
Knap dat die dat in 1953 zei als directeur van de NICAP. Zeker omdat de NICAP pas in 1956 werd opgericht. Buiten dat had die man geen enkele officiele funtie meer sinds 1950. De NICAP was gewoon een particuliere organistatie die werd opgericht door...jawel....Donald E Keyhoe. Je weet ook waar NICAP voor staat hopelijk? National Investigations Committee On Aerial Phenomena...jawel een organistatie die zich richt op vreemde zaken en om de schijn van betrouwbaar op te houden plaatsten ze "National" in de naam.. Moet je het daarom serieus nemen. Ik zie geen enkele reden waarom je zdat zou moeten doen eerlijk gezegd.
Pro-UFO advocates dismiss Roswell incidentquote:Op woensdag 4 april 2012 13:51 schreef huupia het volgende:
[..]
en dat heeft met phoenix te maken waarom? deze sighting is vastgelegd door honderden mensen op tape en ook geanaliseerd door deskundigen.
flares is het debunk verhaal waar de overheid mee kwam omdat ze wel met wat moesten komen .
net zoiets als het weerballon verhaal over roswell.
Laatst nog leuke docu gezien waarbij ze op de crash site opzoek gingen naar sporen. En hoewel het VS leger erg zijn best had gedaan de boel schoon te vegen hebben ze toch nog het een en ander kunnen vinden. Van een toenmalig expirimenteel vliegtuig that is.quote:]One of the immediate outcomes of the Air Force reports on the Roswell UFO incident was the decision by some prominent UFO researchers to view the Roswell incident as not involving any alien craft.
While the initial Air Force report was a chief reason for this, another was the release of secret documents from 1948 that showed that top Air Force officials did not know what the UFO objects being reported in the media were and their suspicion they might be Soviet spy vehicles.
In January 1997, Karl T. Pflock, one of the more prominent pro-UFO researchers, said “Based on my research and that of others, I'm as certain as it's possible to be without absolute proof that no flying saucer or saucers crashed in the general vicinity of Roswell or on the Plains of San Agustin in 1947. The debris found by Mac Brazel...was the remains of something very earthly, all but certainly something from the Top Secret Project Mogul....The formerly highly classified record of correspondence and discussions among top Air Force officials who were responsible for cracking the flying saucer mystery from the mid-1940s through the early 1950s makes it crystal clear that they didn't have any crashed saucer wreckage or bodies of saucer crews, but they were desperate to have such evidence ..."[67]
Kent Jeffrey, who organized petitions to ask President Bill Clinton to issue an Executive Order to declassify any government information on the Roswell incident, similarly concluded that no such aliens were likely involved.[68][69]
William L. Moore, one of the earliest proponents of the Roswell incident, said this in 1997: "After deep and careful consideration of recent developments concerning Roswell...I am no longer of the opinion that the extraterrestrial explanation is the best explanation for this event." Moore was co-author of the first book on Roswell, The Roswell Incident.[70]
Ach ben je ook al zo voor ingenomen over mijn acties. Kijk dat zijn nou de blindelinge aannames die je nekken bij zo'n onderwerp als dit.quote:nog even over die documentaire waar je commentaar op had ( waarschijnlijk heb je niet de moeite genomen om 1.5 uur te kijken en vooral te luisteren) en alleen de trailer gezien.
Nee maar natuurlijk, net als de ancient aliens documentaires op Discovery. Alleen gemaakt om het publiek te informeren. Commerciële belangen spelen absoluut geen rol.quote:deze docu stamt uit 2005.. en is alleen maar een samenvoeging van al eerder bekende verklaringen en opnamen.... en ja er is een leuk muziekje onder gezet en er zijn mooie video montages gemaakt.
met als enig doel om een groot publiek te laten kennismaken met deze gebeurtenis.
dat doet niets af aan de feiten die erin worden gepresenteerd , die zijn nog steeds HETZELDE .
Sommigen beweren ook dat de aarde plat is ( ja nog steeds )."Sommigen" is een hele slechte basis voor onderzoek.quote:btw over fatima wordt door sommigen ook beweerd dat het een ufo sighting was maar de mensen toen zagen dat als iets goddelijks ( ik weet niet genoeg van deze zaak om daar zeker van te zijn )
maar presenteer het niet als een vaststaand feit !
Wacht even. Ik ben dus ongenuanceerd als ik op een fout wijs in een van die quotesquote:Op woensdag 4 april 2012 14:04 schreef huupia het volgende:
[..]
weer zo een ongenuanceerd verhaal van je ... lees anders ff de wikipedia sites van NICAP en van Donal keyhoe
hij heeft die uitspraak gedaan in een boek uit 1953 en heeft later NICAP opgericht in 1956 .. wat trouwens bekend stond als een uiterst serieuze organisatie iets wat jij hier ff probeert te debunken omdat er " national" in de naam staat .
Keyhoe wrote several more books about UFOs. Flying Saucers From Outer Space (Holt, 1953) is perhaps the most impressive, being largely based on interviews and official reports vetted by the Air Force. The book included a blurb by Albert M. Chop, the Air Force's press secretary in the Pentagon, who characterized Keyhoe as a "responsible, accurate reporter" and further expressed guarded approval for Keyhoe's arguments in favor of the extraterrestrial hypothesis. Such endorsements only cemented the belief, held by some observers, that the Air Force's mixed messages about UFOs were due to a cover up.
Lees je eigenlijk de links wel. Je beschuldigt ons van dingen die jezelf niet eens doet.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:27 schreef huupia het volgende:
[..]
grappenmaker,, dat hele flare verhaal is echt bullshit en er wordt ook verteld waarom
kijk deze docu eens over de phoenix lights
Iemand heeft bekend hoe die het gedaan heeft. Sterker nog alle beelden wijzen daar ook op.quote:The case took a twist two days later when a local television station aired a startling confession by an anonymous hoaxer: He had created the UFO lights using road flares tied to helium balloons, launching them in one-minute increments. Some people were amused by the hoax, others were angered, and many conspiracy-minded UFO buffs were skeptical of such a mundane explanation.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:49 schreef Summers het volgende:
yeah right , de waarneming duurde uren en iedereen was buiten om naar komeet hailey te kijken die te zien zou zijn die avond maar de overheid wilde gewoon de show stelen door flares te droppen boven een stad met anderhalf miljoen inwoners en bleven nog een paar uur hangen .
welke ? dan ga ik ff kijkenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]![]()
heb je de link wel gelezen?
Een eenvoudige, goedkope en snelle manier om te zoeken naar aanwijzingen voor buitenaards bezoek in het verleden, voorgesteld door wetenschappelijk onderzoekers aan een gerenommeerde universiteit.quote:ASU Researchers Propose Looking for Ancient Alien Artifacts on the Moon
Two researchers at Arizona State University (ASU) have made a rather controversial proposal: have the public and other researchers study the high-resolution photographs of the Moon already being taken by the Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO), to look for anomalies that may possibly be evidence of artifacts leftover from previous alien visitation. The theory is that if our solar system had been visited in the past, the Moon would have made an ideal base from which to study the Earth. The paper has just been recently published in the journal Acta Astronautica.
Professor Paul Davies and research technician Robert Wagner admit that the chances of success are very small, but argue that the endeavour would be worth the minimal investment required. The photographs are already being taken on a regular basis by LRO. Any interesting finds could be examined by others including imaging professionals. Shape-recognizing software could also be used to help discern any possible artificial artifacts from natural ones.
From the abstract:
The Search for Extraterrestrial Intelligence (SETI) has a low probability of success, but it would have a high impact if successful. Therefore it makes sense to widen the search as much as possible within the confines of the modest budget and limited resources currently available. To date, SETI has been dominated by the paradigm of seeking deliberately beamed radio messages.
However, indirect evidence for extraterrestrial intelligence could come from any incontrovertible signatures of non-human technology. Existing searchable databases from astronomy, biology, earth and planetary sciences all offer low-cost opportunities to seek a footprint of extraterrestrial technology. In this paper we take as a case study one particular new and rapidly-expanding database: the photographic mapping of the Moon’s surface by the Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO) to 0.5 m resolution. Although there is only a tiny probability that alien technology would have left traces on the moon in the form of an artifact or surface modification of lunar features, this location has the virtue of being close, and of preserving traces for an immense duration.
Systematic scrutiny of the LRO photographic images is being routinely conducted anyway for planetary science purposes, and this program could readily be expanded and outsourced at little extra cost to accommodate SETI goals, after the fashion of the SETI@home and Galaxy Zoo projects.
Of course, it has been said by some that such artifacts have already been found and known about for decades but hidden from the public by NASA, et al. An entire cottage industry has grown around this idea. There are actually a handful of anomalies from various missions that would be interesting to see at much higher resolution via LRO, such as the well-known “Blair Cuspids” photographed by Lunar Orbiter 2 in 1966, although by far most unusual-looking objects are easily explained. It’s the same problem as with Mars; so many anomalies found by amateur observers are the product of pareidolia, lighting effects, image defects or even geology. Separating out any genuine anomalies from all of the noise would be a tedious and time-consuming task. On the other hand, we now have much better cameras in orbit around the Moon (and Mars) and more advanced photographic analysis techniques available.
Yes, the chances of finding anything are very small, maybe even nonexistent in the opinion of some, but if we have the images being taken anyway, and the willingness of some to study them, then why not? If nothing is found, no harm done. It something was found, well that’s another story entirely…
dat ging helemaal niet over de sighting van 13.03.1997 ... ben je nu simpel of .....quote:Op woensdag 4 april 2012 14:39 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Lees je eigenlijk de links wel. Je beschuldigt ons van dingen die jezelf niet eens doet.
Wat snap je niet aan dit?
[..]
Iemand heeft bekend hoe die het gedaan heeft. Sterker nog alle beelden wijzen daar ook op.
helemaal mee eens ! alleen zijn er veel aademici die hun handen niet willen branden aan dit onderwerp ... zie de discussie over prof . coen vermeeren die het ufo vraagstuk behandelde op de Tu .quote:Op woensdag 4 april 2012 14:56 schreef Gray het volgende:
Hey, dit gaat helemaal niet meer over oude bezoekers.
Gelukkig is Gray hier om de dag te redden:
[..]
Een eenvoudige, goedkope en snelle manier om te zoeken naar aanwijzingen voor buitenaards bezoek in het verleden, voorgesteld door wetenschappelijk onderzoekers aan een gerenommeerde universiteit.
Ik zeg: doen!
het is juist precies andersom. De UFO believers en zo uiten zelfs doodsbedreigingen als hun geliefde onderwerp onderuit wordt gehaald. Wij proberen gewoon op een normale manier met jullie in discussie te gaan maar dat is hier zelfs al onmogelijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef huupia het volgende:
[..]
helemaal mee eens ! alleen zijn er veel aademici die hun handen niet willen branden aan dit onderwerp ... zie de discussie over prof . coen vermeeren die het ufo vraagstuk behandelde op de Tu .
waarna de hel losbarste en het gedebunk en spelen op de persoon ( iets wat sceptics graag doen )
begon.
Je bent niet goed bij je hoofd. Eerst sprak je over 1000'den mensen, toen werden het er opeens 10.000'den en nu is het al een hele staatquote:Op woensdag 4 april 2012 15:06 schreef huupia het volgende:
[..]
dat ging helemaal niet over de sighting van 13.03.1997 ... ben je nu simpel of .....
wat denk je nu dat je met 4 flares een hele staat kan laten geloven dat er een ufo van een mijl in diameter over de gehele staat trekt in in een tijdsbestek van meerdere uren ?
weer verkondig je onzin ..pffff ... blijkbaar ben je niet op de hoogte van de controverse die coen vermeeren veroorzaakte toen hij het onderwerp bespreekbaar wilde maken op de universiteit.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:16 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
het is juist precies andersom. De UFO believers en zo uiten zelfs doodsbedreigingen als hun geliefde onderwerp onderuit wordt gehaald. Wij proberen gewoon op een normale manier met jullie in discussie te gaan maar dat is hier zelfs al onmogelijk.
de sighting is gezien in de hele staat arizona .... en natuurlijk niet door iedere inwoner... man jij bent echt onmogelijk !quote:Op woensdag 4 april 2012 15:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd. Eerst sprak je over 1000'den mensen, toen werden het er opeens 10.000'den en nu is het al een hele staat![]()
![]()
![]()
Zal ik je een geheimpje verklappen. Het gaat waarschijnlijk over enkele honderden mensen die iets zagen. En ja met een paar heliumballonen met daaronder verkeersflares (en probeer zelf maar eens uit te zoeken wat dat is) kun je aardig wat mensen voor de gek houden.
Maar wees gewoon eerlijk. Je bent bang om te kijken want stel je toch eens voor dat je hele sprookje ontkracht wordt door iets simpels.
Dit zijn non argumenten.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:06 schreef huupia het volgende:
[..]
dat ging helemaal niet over de sighting van 13.03.1997 ... ben je nu simpel of .....
wat denk je nu dat je met 4 flares een hele staat kan laten geloven dat er een ufo van een mijl in diameter over de gehele staat trekt in in een tijdsbestek van meerdere uren ?
in 1938 jaquote:Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dit zijn non argumenten.
Met één radio zender krijg je een compleet land zo in paniek dat sommigen zelfs zelfmoord gingen plegen.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_War_of_the_Worlds_(radio_drama)
Klopt dat veel academici er niet aan willen. Toch heeft Vermeeren het aan zichzelf te danken, doordat hij aanspoorde tot het aannemen en onderzoeken van feiten, die helemaal geen feiten waren. Wat hij deed was hoogst onwetenschappelijk, nog losstaand van het onderwerp. Zonde, want het is een slimme man, en het was fijn om te zien dat eindelijk eens een (Nederlands) academicus aan dit onderwerp wilde.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef huupia het volgende:
[..]
helemaal mee eens ! alleen zijn er veel aademici die hun handen niet willen branden aan dit onderwerp ... zie de discussie over prof . coen vermeeren die het ufo vraagstuk behandelde op de Tu .
waarna de hel losbarste en het gedebunk en spelen op de persoon ( iets wat sceptics graag doen )
begon.
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:16 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
het is juist precies andersom. De UFO believers en zo uiten zelfs doodsbedreigingen als hun geliefde onderwerp onderuit wordt gehaald. Wij proberen gewoon op een normale manier met jullie in discussie te gaan maar dat is hier zelfs al onmogelijk.
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd. Eerst sprak je over 1000'den mensen, toen werden het er opeens 10.000'den en nu is het al een hele staat![]()
![]()
![]()
Zal ik je een geheimpje verklappen. Het gaat waarschijnlijk over enkele honderden mensen die iets zagen. En ja met een paar heliumballonen met daaronder verkeersflares (en probeer zelf maar eens uit te zoeken wat dat is) kun je aardig wat mensen voor de gek houden.
Maar wees gewoon eerlijk. Je bent bang om te kijken want stel je toch eens voor dat je hele sprookje ontkracht wordt door iets simpels.
in wetenschappelijke zin mss geen 100% feiten maar hij probeerde wel de discussie op te starten en aan te sporen tot wetenschappelijk onderzoek.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Klopt dat veel academici er niet aan willen. Toch heeft Vermeeren het aan zichzelf te danken, doordat hij aanspoorde tot het aannemen en onderzoeken van feiten, die helemaal geen feiten waren. Wat hij deed was hoogst onwetenschappelijk, nog losstaand van het onderwerp. Zonde, want het is een slimme man, en het was fijn om te zien dat eindelijk eens een (Nederlands) academicus aan dit onderwerp wilde.
Ah de selectieve mod is er ook weer. Je zou eens moeten zien waar huupia mij allemaal voor heeft uitgemaakt. Maar dat is blijkbaar allemaal ok.quote:
Ik lach je uit...mag dat. Wat ben je voor een kneus als je hier een UFO in denkt te zien. Ik zie gewoon drie, dan weer 4, dan weer 5 lichten die door iemand worden gefilmd die absoluut niet kan filmen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:33 schreef Summers het volgende:
Dag flareverhaal wat mij betrefteen foto met twee flares die vallen en niet eens een patroon vormen zijn niet overtuigender dan alleen al dit filmpje .
Ja hoor dat mag , je ziet toch wat je wilt zien , ik zie meer dan drie lichten maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een kneus benquote:Op woensdag 4 april 2012 15:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik lach je uit...mag dat. Wat ben je voor een kneus als je hier een UFO in denkt te zien. Ik zie gewoon drie lichten die door iemand worden gefilmd die absoluut niet kan filmen.
Ik ben helemaal geen mod in dit subforum, dat dat gegeven kan je er gerust buiten laten. Het zag er nogal ironisch uit dat je beweert a te doen en niet b, en dat vier minuten later opvolgt met herhaaldelijk b te praktiseren.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:32 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ah de selectieve mod is er ook weer. Je zou eens moeten zien waar huupia mij allemaal voor heeft uitgemaakt. Maar dat is blijkbaar allemaal ok.
whoeaaa net alsof dit de enige footage is ( ff de duizenden getuigen uitgesloten ) ..... straks ga je me nog vertellen dat er op de ballonnen philips lightning stondquote:Op woensdag 4 april 2012 15:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik lach je uit...mag dat. Wat ben je voor een kneus als je hier een UFO in denkt te zien. Ik zie gewoon drie, dan weer 4, dan weer 5 lichten die door iemand worden gefilmd die absoluut niet kan filmen.
En ja dit is precies wat ik verwacht bij ballonen met lampen eronder.
quote:'Alien' artifact pipe fragments
Although the pipes' purpose is offically classified as unknown, some of the Chinese scientists are leaning towards the idea that the structure truly is the remains of some advanced outpost or starbase.
The pyramid complex stretches out much farther than what is visible and evidence suggests a highly technological network of pressurized pipes supplying water and possibly fuels.
Since the ancient site dates from at least 10,000 BCE—and is perhaps twice as old as that—no humans could have engineered it as no serious human culture existed that long ago.
Qin Jianwen, the head of the publicity department of the Delingha government, says fragments of some of the pipe material were taken for analysis. The pieces were found to be mostly silicon dioxide and calcium oxide, although more than eight percent of the metal could not be identified.
"The large content of silicon dioxide and calcium oxide is a result of long interaction between iron and sandstone, which means the pipes must be very old," Liu Shaolin an engineer who did the analysis explained.
How old? Some are guessing 12,000 years…maybe much, much older.
Enigma wrapped in a mystery
That such structures exist fits neatly into the unofficial history of China—a history most scholars choose to ignore.
Some historians have called the early Chinese culture an "enigma wrapped in a mystery."
Tales of China's ancient days are crammed with stories about the "sky people" and the "god-men" who came from the stars using the Earth as a base for exploration. Along the way these beings taught some of the primitive peoples they met the basics of technology, engineering, farming, and the complex structure of the universe.
In the early years of the Twentieth Century two merchants from Australia crossed central China. Upon the vast plains they found more than 100 pyramids. Locals told the two men that the pyramids were very old—some much older than China.
Other younger pyramids dated to the reigns of the oldest emperors. Those rulers often spoke of extraterrestrials and civilizations on other planets like Earth. Some of the emperors even wrote that they were the progeny “of the sons of the sky, who had landed upon Earth in iron dragons.”
The "skymen"—some still claim—built the oldest pyramids.
Beide stoffen die worden genoemd zijn geen metalen. SiO2 is gewoon glas en CaO2 is gebluste kalk. Vervolgens staat er dat de andere metalen niet konden worden bepaald. Dit soort dingen maakt mij al meteen wantrouwend. Want ik zie helemaal geen metalen. Hierdoor gaan bij mij in ieder geval meteen alle alarmbellen rinkelen en ben ik geneigd om het hele artikel als klinklare onzin af te doenquote:The pieces were found to be mostly silicon dioxide and calcium oxide, although more than eight percent of the metal could not be identified
Ik heb wel vaker wat onzin gezien maar dit verhaal slaat gewoon nergens op. Als je ijzer en zandsteen lang bij elkaar houd dan ontstaat er dus glas en gebluste kalk. chemisch gezien totaal onmogelijk.quote:"The large content of silicon dioxide and calcium oxide is a result of long interaction between iron and sandstone, which means the pipes must be very old," Liu Shaolin an engineer who did the analysis explained.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |