abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2012 @ 14:49:08 #126
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_109895508
yeah right , de waarneming duurde uren en iedereen was buiten om naar komeet hailey te kijken die te zien zou zijn die avond maar de overheid wilde gewoon de show stelen door flares te droppen boven een stad met anderhalf miljoen inwoners en bleven nog een paar uur hangen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_109895596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:49 schreef Summers het volgende:
yeah right , de waarneming duurde uren en iedereen was buiten om naar komeet hailey te kijken die te zien zou zijn die avond maar de overheid wilde gewoon de show stelen door flares te droppen boven een stad met anderhalf miljoen inwoners en bleven nog een paar uur hangen .
:')

heb je de link wel gelezen?
  woensdag 4 april 2012 @ 14:53:13 #128
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_109895682
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:51 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

:')

heb je de link wel gelezen?
welke ? dan ga ik ff kijken :)
pi_109895835
Hey, dit gaat helemaal niet meer over oude bezoekers. ;(

Gelukkig is Gray hier om de dag te redden:
quote:
ASU Researchers Propose Looking for Ancient Alien Artifacts on the Moon

Two researchers at Arizona State University (ASU) have made a rather controversial proposal: have the public and other researchers study the high-resolution photographs of the Moon already being taken by the Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO), to look for anomalies that may possibly be evidence of artifacts leftover from previous alien visitation. The theory is that if our solar system had been visited in the past, the Moon would have made an ideal base from which to study the Earth. The paper has just been recently published in the journal Acta Astronautica.

Professor Paul Davies and research technician Robert Wagner admit that the chances of success are very small, but argue that the endeavour would be worth the minimal investment required. The photographs are already being taken on a regular basis by LRO. Any interesting finds could be examined by others including imaging professionals. Shape-recognizing software could also be used to help discern any possible artificial artifacts from natural ones.

From the abstract:
The Search for Extraterrestrial Intelligence (SETI) has a low probability of success, but it would have a high impact if successful. Therefore it makes sense to widen the search as much as possible within the confines of the modest budget and limited resources currently available. To date, SETI has been dominated by the paradigm of seeking deliberately beamed radio messages.

However, indirect evidence for extraterrestrial intelligence could come from any incontrovertible signatures of non-human technology. Existing searchable databases from astronomy, biology, earth and planetary sciences all offer low-cost opportunities to seek a footprint of extraterrestrial technology. In this paper we take as a case study one particular new and rapidly-expanding database: the photographic mapping of the Moon’s surface by the Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO) to 0.5 m resolution. Although there is only a tiny probability that alien technology would have left traces on the moon in the form of an artifact or surface modification of lunar features, this location has the virtue of being close, and of preserving traces for an immense duration.

Systematic scrutiny of the LRO photographic images is being routinely conducted anyway for planetary science purposes, and this program could readily be expanded and outsourced at little extra cost to accommodate SETI goals, after the fashion of the SETI@home and Galaxy Zoo projects.

Of course, it has been said by some that such artifacts have already been found and known about for decades but hidden from the public by NASA, et al. An entire cottage industry has grown around this idea. There are actually a handful of anomalies from various missions that would be interesting to see at much higher resolution via LRO, such as the well-known “Blair Cuspids” photographed by Lunar Orbiter 2 in 1966, although by far most unusual-looking objects are easily explained. It’s the same problem as with Mars; so many anomalies found by amateur observers are the product of pareidolia, lighting effects, image defects or even geology. Separating out any genuine anomalies from all of the noise would be a tedious and time-consuming task. On the other hand, we now have much better cameras in orbit around the Moon (and Mars) and more advanced photographic analysis techniques available.

Yes, the chances of finding anything are very small, maybe even nonexistent in the opinion of some, but if we have the images being taken anyway, and the willingness of some to study them, then why not? If nothing is found, no harm done. It something was found, well that’s another story entirely…
Een eenvoudige, goedkope en snelle manier om te zoeken naar aanwijzingen voor buitenaards bezoek in het verleden, voorgesteld door wetenschappelijk onderzoekers aan een gerenommeerde universiteit.

Ik zeg: doen! :Y
  woensdag 4 april 2012 @ 15:06:23 #130
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109896270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:39 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Lees je eigenlijk de links wel. Je beschuldigt ons van dingen die jezelf niet eens doet.

Wat snap je niet aan dit?

[..]

Iemand heeft bekend hoe die het gedaan heeft. Sterker nog alle beelden wijzen daar ook op.
dat ging helemaal niet over de sighting van 13.03.1997 ... ben je nu simpel of .....

wat denk je nu dat je met 4 flares een hele staat kan laten geloven dat er een ufo van een mijl in diameter over de gehele staat trekt in in een tijdsbestek van meerdere uren ?
  woensdag 4 april 2012 @ 15:11:29 #131
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109896485
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:56 schreef Gray het volgende:
Hey, dit gaat helemaal niet meer over oude bezoekers. ;(

Gelukkig is Gray hier om de dag te redden:

[..]

Een eenvoudige, goedkope en snelle manier om te zoeken naar aanwijzingen voor buitenaards bezoek in het verleden, voorgesteld door wetenschappelijk onderzoekers aan een gerenommeerde universiteit.

Ik zeg: doen! :Y
helemaal mee eens ! alleen zijn er veel aademici die hun handen niet willen branden aan dit onderwerp ... zie de discussie over prof . coen vermeeren die het ufo vraagstuk behandelde op de Tu .
waarna de hel losbarste en het gedebunk en spelen op de persoon ( iets wat sceptics graag doen )
begon.
pi_109896681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef huupia het volgende:

[..]

helemaal mee eens ! alleen zijn er veel aademici die hun handen niet willen branden aan dit onderwerp ... zie de discussie over prof . coen vermeeren die het ufo vraagstuk behandelde op de Tu .
waarna de hel losbarste en het gedebunk en spelen op de persoon ( iets wat sceptics graag doen )
begon.
het is juist precies andersom. De UFO believers en zo uiten zelfs doodsbedreigingen als hun geliefde onderwerp onderuit wordt gehaald. Wij proberen gewoon op een normale manier met jullie in discussie te gaan maar dat is hier zelfs al onmogelijk.
pi_109896843
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:06 schreef huupia het volgende:

[..]

dat ging helemaal niet over de sighting van 13.03.1997 ... ben je nu simpel of .....

wat denk je nu dat je met 4 flares een hele staat kan laten geloven dat er een ufo van een mijl in diameter over de gehele staat trekt in in een tijdsbestek van meerdere uren ?
Je bent niet goed bij je hoofd. Eerst sprak je over 1000'den mensen, toen werden het er opeens 10.000'den en nu is het al een hele staat _O- _O- _O-

Zal ik je een geheimpje verklappen. Het gaat waarschijnlijk over enkele honderden mensen die iets zagen. En ja met een paar heliumballonen met daaronder verkeersflares (en probeer zelf maar eens uit te zoeken wat dat is) kun je aardig wat mensen voor de gek houden.

Maar wees gewoon eerlijk. Je bent bang om te kijken want stel je toch eens voor dat je hele sprookje ontkracht wordt door iets simpels.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:20:58 #134
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109896865
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:16 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

het is juist precies andersom. De UFO believers en zo uiten zelfs doodsbedreigingen als hun geliefde onderwerp onderuit wordt gehaald. Wij proberen gewoon op een normale manier met jullie in discussie te gaan maar dat is hier zelfs al onmogelijk.
weer verkondig je onzin ..pffff ... blijkbaar ben je niet op de hoogte van de controverse die coen vermeeren veroorzaakte toen hij het onderwerp bespreekbaar wilde maken op de universiteit.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:22:20 #135
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109896924
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je bent niet goed bij je hoofd. Eerst sprak je over 1000'den mensen, toen werden het er opeens 10.000'den en nu is het al een hele staat _O- _O- _O-

Zal ik je een geheimpje verklappen. Het gaat waarschijnlijk over enkele honderden mensen die iets zagen. En ja met een paar heliumballonen met daaronder verkeersflares (en probeer zelf maar eens uit te zoeken wat dat is) kun je aardig wat mensen voor de gek houden.

Maar wees gewoon eerlijk. Je bent bang om te kijken want stel je toch eens voor dat je hele sprookje ontkracht wordt door iets simpels.
de sighting is gezien in de hele staat arizona .... en natuurlijk niet door iedere inwoner... man jij bent echt onmogelijk !
  woensdag 4 april 2012 @ 15:23:00 #136
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_109896955
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:06 schreef huupia het volgende:

[..]

Dit zijn non argumenten.

Met één radio zender krijg je een compleet land zo in paniek dat sommigen zelfs zelfmoord gingen plegen.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_War_of_the_Worlds_(radio_drama)
  woensdag 4 april 2012 @ 15:24:23 #137
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109897010
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dit zijn non argumenten.

Met één radio zender krijg je een compleet land zo in paniek dat sommigen zelfs zelfmoord gingen plegen.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_War_of_the_Worlds_(radio_drama)
in 1938 ja :z :z
pi_109897048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef huupia het volgende:

[..]

begon.
Klopt dat veel academici er niet aan willen. Toch heeft Vermeeren het aan zichzelf te danken, doordat hij aanspoorde tot het aannemen en onderzoeken van feiten, die helemaal geen feiten waren. Wat hij deed was hoogst onwetenschappelijk, nog losstaand van het onderwerp. Zonde, want het is een slimme man, en het was fijn om te zien dat eindelijk eens een (Nederlands) academicus aan dit onderwerp wilde.
pi_109897086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:16 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

:|W
  woensdag 4 april 2012 @ 15:29:58 #140
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109897244
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Klopt dat veel academici er niet aan willen. Toch heeft Vermeeren het aan zichzelf te danken, doordat hij aanspoorde tot het aannemen en onderzoeken van feiten, die helemaal geen feiten waren. Wat hij deed was hoogst onwetenschappelijk, nog losstaand van het onderwerp. Zonde, want het is een slimme man, en het was fijn om te zien dat eindelijk eens een (Nederlands) academicus aan dit onderwerp wilde.
in wetenschappelijke zin mss geen 100% feiten maar hij probeerde wel de discussie op te starten en aan te sporen tot wetenschappelijk onderzoek.
en als je dan door Dep Hartman zo belachelijk word gemaakt dan komt dat de discussie en onderzoek ook niet ten goede lijkt me .
pi_109897343
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:26 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

:|W
Ah de selectieve mod is er ook weer. Je zou eens moeten zien waar huupia mij allemaal voor heeft uitgemaakt. Maar dat is blijkbaar allemaal ok.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:33:45 #142
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_109897401
Dag flareverhaal wat mij betreft :W een foto met twee flares die vallen en niet eens een patroon vormen zijn niet overtuigender dan alleen al dit filmpje .

woensdag 4 april 2012 @ 15:34:17 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_109897427
Gewoon niet alles geloven wat je leest ...
pi_109897465
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:33 schreef Summers het volgende:
Dag flareverhaal wat mij betreft :W een foto met twee flares die vallen en niet eens een patroon vormen zijn niet overtuigender dan alleen al dit filmpje .

Ik lach je uit...mag dat. Wat ben je voor een kneus als je hier een UFO in denkt te zien. Ik zie gewoon drie, dan weer 4, dan weer 5 lichten die door iemand worden gefilmd die absoluut niet kan filmen.

En ja dit is precies wat ik verwacht bij ballonen met lampen eronder.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:37:14 #145
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_109897570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik lach je uit...mag dat. Wat ben je voor een kneus als je hier een UFO in denkt te zien. Ik zie gewoon drie lichten die door iemand worden gefilmd die absoluut niet kan filmen.
Ja hoor dat mag , je ziet toch wat je wilt zien , ik zie meer dan drie lichten maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een kneus ben :Y
pi_109897647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:32 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ah de selectieve mod is er ook weer. Je zou eens moeten zien waar huupia mij allemaal voor heeft uitgemaakt. Maar dat is blijkbaar allemaal ok.
Ik ben helemaal geen mod in dit subforum, dat dat gegeven kan je er gerust buiten laten. Het zag er nogal ironisch uit dat je beweert a te doen en niet b, en dat vier minuten later opvolgt met herhaaldelijk b te praktiseren. :D

Doe wat je preekt. ;)
  woensdag 4 april 2012 @ 15:45:19 #147
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109897887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik lach je uit...mag dat. Wat ben je voor een kneus als je hier een UFO in denkt te zien. Ik zie gewoon drie, dan weer 4, dan weer 5 lichten die door iemand worden gefilmd die absoluut niet kan filmen.

En ja dit is precies wat ik verwacht bij ballonen met lampen eronder.
whoeaaa net alsof dit de enige footage is ( ff de duizenden getuigen uitgesloten ) ..... straks ga je me nog vertellen dat er op de ballonnen philips lightning stond _O-
pi_109897955
Weet iemand trouwens al wat meer van de piramides in China, met de buizenstelsels? De onderzoekers daar zouden hebben beweerd dat daar sterke aanwijzingen voor buitenaardse bezoekers liggen:
http://beforeitsnews.com/(...)Chinese_Pyramid.html

quote:
'Alien' artifact pipe fragments
Although the pipes' purpose is offically classified as unknown, some of the Chinese scientists are leaning towards the idea that the structure truly is the remains of some advanced outpost or starbase.
The pyramid complex stretches out much farther than what is visible and evidence suggests a highly technological network of pressurized pipes supplying water and possibly fuels.

Since the ancient site dates from at least 10,000 BCE—and is perhaps twice as old as that—no humans could have engineered it as no serious human culture existed that long ago.
Qin Jianwen, the head of the publicity department of the Delingha government, says fragments of some of the pipe material were taken for analysis. The pieces were found to be mostly silicon dioxide and calcium oxide, although more than eight percent of the metal could not be identified.
"The large content of silicon dioxide and calcium oxide is a result of long interaction between iron and sandstone, which means the pipes must be very old," Liu Shaolin an engineer who did the analysis explained.
How old? Some are guessing 12,000 years…maybe much, much older.

Enigma wrapped in a mystery
That such structures exist fits neatly into the unofficial history of China—a history most scholars choose to ignore.

Some historians have called the early Chinese culture an "enigma wrapped in a mystery."
Tales of China's ancient days are crammed with stories about the "sky people" and the "god-men" who came from the stars using the Earth as a base for exploration. Along the way these beings taught some of the primitive peoples they met the basics of technology, engineering, farming, and the complex structure of the universe.

In the early years of the Twentieth Century two merchants from Australia crossed central China. Upon the vast plains they found more than 100 pyramids. Locals told the two men that the pyramids were very old—some much older than China.

Other younger pyramids dated to the reigns of the oldest emperors. Those rulers often spoke of extraterrestrials and civilizations on other planets like Earth. Some of the emperors even wrote that they were the progeny “of the sons of the sky, who had landed upon Earth in iron dragons.”
The "skymen"—some still claim—built the oldest pyramids.
pi_109898163
Ik heb ongeveer 3 pagina's terug al eens dit gevraagd maar zou dit door de believers toch eens graag beantwoord willen zien

- Met welk doel komen die UFO's hier denken jullie?

- Waarom maken ze nooit contact met ons? (abductions daargelaten maar dat is een ander verhaal)

- Denken jullie niet dat ze na al die jaren (we hebben het blijkbaar over eeuwen, zoniet millenia het niet vreemd is dat we nog steeds geen tastbaar bewijs hebben

- Hoe verklaren jullie de vele verschillende soorten UFO's die hier komen (of zijn er soms 1000'den buiten aardse beschavingen die ons komen bezoeken)

- Hoe verklaren jullie het dat van all die bezoekers er nooit eentje is die kwaad in zin heeft, terwijl dit toch de norm lijkt te zijn om te kunnen overleven?

Probeer gewoon eens serieus antwoord op deze vragen te geven.
pi_109898439
Ik heb even geen tijd om alles door te lezen uit de link die Gray posten maar een ding viel me op

quote:
The pieces were found to be mostly silicon dioxide and calcium oxide, although more than eight percent of the metal could not be identified
Beide stoffen die worden genoemd zijn geen metalen. SiO2 is gewoon glas en CaO2 is gebluste kalk. Vervolgens staat er dat de andere metalen niet konden worden bepaald. Dit soort dingen maakt mij al meteen wantrouwend. Want ik zie helemaal geen metalen. Hierdoor gaan bij mij in ieder geval meteen alle alarmbellen rinkelen en ben ik geneigd om het hele artikel als klinklare onzin af te doen

Deze zin maakt het hele onzin verhaal meteen af.

quote:
"The large content of silicon dioxide and calcium oxide is a result of long interaction between iron and sandstone, which means the pipes must be very old," Liu Shaolin an engineer who did the analysis explained.
Ik heb wel vaker wat onzin gezien maar dit verhaal slaat gewoon nergens op. Als je ijzer en zandsteen lang bij elkaar houd dan ontstaat er dus glas en gebluste kalk. chemisch gezien totaal onmogelijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 04-04-2012 16:05:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')