Bij mij ook niet. Ik heb dan altijd last van het-hek-van-de-dam-effect...quote:Op zondag 1 april 2012 11:54 schreef Sometimes het volgende:
De dag na zo'n uitgebreid en lekker diner heb ik altijd extra veel zin om ongezond te doen. Zou verwachten dat die behoefte dan weer even bevredigd is, maar dat werkt blijkbaar - bij mij? - niet zo.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij ook niet. Ik heb dan altijd last van het-hek-van-de-dam-effect...
quote:
Hier ook, nu ben ik dus al 2 dagen teveel aan het eten. Vandaag de rem er weer op! Vanmorgen al lekker een uurtje gesport en verder rustig aan met eten vandaag.quote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Daarom ook niet 1 koekje/snoepje want dat wordt een zak.
En voor etentjes en zo ben ik huiverig, want daarna heb ik echt nog dágen zin in snaaien en dergelijke
Pic!!quote:Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net een gele skinny jeans gekocht
Zo herkenbaar (en zo frustrerend ook)! Ik zie het echt als een gebrek aan ruggengraat van mezelf. Ik moet echt óf heel streng diëten óf er zit geen rem op. Iets daar tussen lukt me gewoon niet. En zolang ik maar streng doe zoals nu gaat het prima, maar met een verkeerd tussendoortje kan het al mis gaanquote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Daarom ook niet 1 koekje/snoepje want dat wordt een zak.
En voor etentjes en zo ben ik huiverig, want daarna heb ik echt nog dágen zin in snaaien en dergelijke
Mensen die dan aandringen ('Ah, toe, ééntje maakt niet uit hoor! Van één koekje/gebakje/snoepje word je niet dik hoor') die hebben het niet begrepenquote:Op zondag 1 april 2012 17:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo herkenbaar (en zo frustrerend ook)! Ik zie het echt als een gebrek aan ruggengraat van mezelf. Ik moet echt óf heel streng diëten óf er zit geen rem op. Iets daar tussen lukt me gewoon niet. En zolang ik maar streng doe zoals nu gaat het prima, maar met een verkeerd tussendoortje kan het al mis gaan
quote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Pic!!
Ik heb vandaag redelijk veel gegeten. Maar te veel van de verstandige dingen. Dus dat is wel goed. Goede tweede dag op weg naar een weekje streng regime om weer int gareel te komen
Goede tip!quote:Op zondag 1 april 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag wel eens of ze dat ook tegen een alcoholist zouden zeggen: komop, 1 biertje kan echt geen kwaad hoor! Meestal is het dan meteen klaar
Ik vind 'm tof! Staat je goedquote:Op zondag 1 april 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is veel feller tho.
Ik vind 'm ook leuk! Staat je inderdaad mooi. Je hebt mooie benen.quote:
Voor een gele skinny jeans is ie echt goed! Komt er een beetje verrot uit maar t is een complimentquote:Op zondag 1 april 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is veel feller tho.
Mooiquote:Op zondag 1 april 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is veel feller tho.
Het lullige is, dik of dun heeft er niet eens zoveel mee te maken. Ik heb mooie benen vind ik zelf, maar skinnies staan echt nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi
Ik vind mijn dikke worstenbeentjes niet mooi genoeg voor een skinny jeans ... misschien komt dat ooit nog wel eens....
Ik denk dat korte beentjes het er niet mooier opmaken...quote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het lullige is, dik of dun heeft er niet eens zoveel mee te maken. Ik heb mooie benen vind ik zelf, maar skinnies staan echt niet. Terwijl ik ze bij anderen, onafhankelijk van of ze nu slank of steviger zijn, vaak wel heel leuk vind staan.
En terecht, het staat je ook harstikke goedquote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
het is gewoon een kwestie van doen en dan went het vanzelf. Ik heb nog nooit eerder een skinny gehad, maar ik ging er vanavond boodschappen in doen en kreeg meerdere complimenten
het is vaak minder erg dan je denkt, zolang je geen enorme muffintop hebt
Waarom ga je naar de Mac voor de wifi ?quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef Ticootje het volgende:
Wij waren rond lunchtijd in de Mac, voor de wifi. En we zijn weer weggegaan, zonder te eten. Naar huis gegaan, en daar een boterham gesmeerd.
Fijn dat het eten niet te vreten was... dat scheelt ook weer.. verder mag je inderdaad trots zijnquote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goh, ik had gedacht dat ik veel mee gegeten had maar toe ik net mijn app invulde zat ik op precies 1600 kcals.
Ze hebben me flink geprobeerd te feeden vanmiddag bij oma's verjaardag. Hazelnootgebakje? Nee. Cake dan? Nee. Koekje? 2 Minuten later, weet je t zeker? Echt niet? Er is ook cake hoor. En toen riep mijn schoonmoeder heel hard dat ik aan de lijn was en echt niets hoefde. Een van de kids zat te zeiken dat de cake vreemd smaakte, het bleek citroencake te zijn dus ik liet me een 'lekker!' ontvallen. Toen begonnen we weer overnieuw... Nee, ik hoef je glibberige aldi-cake niet. Ik zei dat ik liever straks een stukje kaas nam en binnen mum van tijd had ik een grote schaal kaas en leverworst voor me staan.
Ik doe sowieso niet aan leverworst maar de kaas was echt niet lekker. Heel waterig en vettig, smakeloos. Niet dat ik de kans had om een tweede stukje te nemen want die onopgevoede klotekinderen namen handenvol tegelijk.
De toastjes met eiersalade en kipkerriesalade (zonder kip) waren ook smerig. Goed voor de lijn om een foodsnob te zijn! 1 blokje kaas en 3 toastjes, ben best een beetje trots!
Ahja.. dat verklaart een hoop, denk ik.. want iedereen heeft toch tegenwoordig ook een internetabbo?quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik moest m'n iPhone updaten, maar ben gister verhuisd. En dus geen internet.
Ik haal zelf ook boodschappen wel boodschappen bij Lidl en Aldi maar ik koop nooit dingen alleen omdat ze goedkoop zijn. Dit was echt alleen maar goedkope meuk, tot aan de chips toe. Voor we weggingen ging iedereen aan de 'groentesoep' uit blik. Het vet dreef er op, iedereen had 1 bal en 2 ons vermicelli. Mijn eigengemaakte gegrillde courgette en toatensoep heeft zelden zo lekker gesmaakt!quote:Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Handig hé Lucky_strike!
Ik hoef zowat ook niks meer nu ik de plaatselijke foodjuwelier heb ontdekt.
Het effect is wel dat ik totaal geen behoefte heb aan koekjes, de geur was blijkbaar voldoendequote:
Wat een vervelend gedrag zeg!quote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goh, ik had gedacht dat ik veel mee gegeten had maar toe ik net mijn app invulde zat ik op precies 1600 kcals.
Ze hebben me flink geprobeerd te feeden vanmiddag bij oma's verjaardag. Hazelnootgebakje? Nee. Cake dan? Nee. Koekje? 2 Minuten later, weet je t zeker? Echt niet? Er is ook cake hoor. En toen riep mijn schoonmoeder heel hard dat ik aan de lijn was en echt niets hoefde. Een van de kids zat te zeiken dat de cake vreemd smaakte, het bleek citroencake te zijn dus ik liet me een 'lekker!' ontvallen. Toen begonnen we weer overnieuw... Nee, ik hoef je glibberige aldi-cake niet. Ik zei dat ik liever straks een stukje kaas nam en binnen mum van tijd had ik een grote schaal kaas en leverworst voor me staan.
Ik doe sowieso niet aan leverworst maar de kaas was echt niet lekker. Heel waterig en vettig, smakeloos. Niet dat ik de kans had om een tweede stukje te nemen want die onopgevoede klotekinderen namen handenvol tegelijk.
De toastjes met eiersalade en kipkerriesalade (zonder kip) waren ook smerig. Goed voor de lijn om een foodsnob te zijn! 1 blokje kaas en 3 toastjes, ben best een beetje trots!
Noteert, Isa niet uitnodigen voor verjaardag...quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vervelend gedrag zeg!Ik zou daar echt van uit mijn slof schieten op een bepaald moment. En al die goedkope zooi is wel herkenbaar; in mijn familie zijn ook wat mensen die als ze een verjaardag vieren dan halen ze het allerallergoedkoopste. Omdat blijkbaar 'alles' (blokjes kaas, leverworst, salades met toastjes, chips, soep met stokbrood: alles zoals bij jouw familie
) er moet zijn, maar dan wel zo goedkoop mogelijk. Eten niet nemen is dan super simpel
![]()
Moeilijke verjaardagen zijn bij mensen die wèl alles zelf maken (taarten, salades, hapjes). Dan vind ik het erg moeilijk om maat te houden
Ik moest eerder mijn best doen om niet tegen een nicht uit te vallen die zat te klagen dat de rioolheffing elk jaar zo onverwacht komt. Toen ik zei dat je daar toch elke maand iets voor opzij zet, begon ze er over dat ze toch zo lastig rondkomen van 3500 euro bruto per maand et twee kids. Twee minuten daarvoor vertelde ze dat ze een vierde hond hadden genomen en de stacaran aan het verbouwen waren. En ze roken. Daar kan ik pas echt wild van worden. Mijn bloeddruk en dagenlange frustratie is eigenlijk de voornaamste reden dat ik het zo erg vind om naar die lui toe te gaan. Om nog maar te zwijgen over het verslaafde en psychotische neefje dat bij zijn vriendin (met al 3 kids van 2 vaders) een kind verwekt heeft en er nu is uitgeschopt. Pfff...quote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vervelend gedrag zeg!Ik zou daar echt van uit mijn slof schieten op een bepaald moment. En al die goedkope zooi is wel herkenbaar; in mijn familie zijn ook wat mensen die als ze een verjaardag vieren dan halen ze het allerallergoedkoopste. Omdat blijkbaar 'alles' (blokjes kaas, leverworst, salades met toastjes, chips, soep met stokbrood: alles zoals bij jouw familie
) er moet zijn, maar dan wel zo goedkoop mogelijk. Eten niet nemen is dan super simpel
![]()
Moeilijke verjaardagen zijn bij mensen die wèl alles zelf maken (taarten, salades, hapjes). Dan vind ik het erg moeilijk om maat te houden
Niks mis met een beetje goede elitevormingquote:Op maandag 2 april 2012 08:36 schreef Silmarwen het volgende:
ML's familie is juist van de superdure hapjes shit en elitair geneuzel, en dat vind ik ook irritant.
lust je ook smeerkaas ?quote:Op maandag 2 april 2012 08:56 schreef Ticootje het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O : Bakje half volle yoghurt met havermout en een kop thee. (En vitaminemeuk)
T : Appel en 2 cracottes met smeerkaas
L : 2 boterhammen met smeerkaas
T : Appel en 2 cracottes met smeerkaas
D : Zuurkool met spekjes (opgebakken)
S : 50 mins spinnen
T : Bier
Valt het op dat ik alleen smeerkaas bij me heb vandaag?
Dat is wel handig, Jarno!quote:Op maandag 2 april 2012 08:56 schreef Jarno het volgende:
Redelijke weegschaal na m'n sushi/bier avontuur van zaterdag, nog steeds 84 met een flinke twijfel naar 83,5. Komt goed dus. Vandaag weer strak volgens schema eten (gisteren ook gewoon dus).
Gelukkig nooit zoveel moeite mee om na een 'uitspatting' weer in het gareel te lopen..
Just do it.quote:Op maandag 2 april 2012 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel handig, Jarno!Kan je me dat leren?
Ik vind het cool. Ik hou er van om te kijken hoe ver ik kan gaan. Was met hardlopen net zo. Je lichaam tot het uiterste drijven, verbaasd staan van jezelf, heerlijk. Echt vanzelf zal het toch nooit gaan dus dan idd de competitie maar aangaanquote:Op maandag 2 april 2012 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap het puntensysteem niet helemaal, Jarno, maar het klinkt alsof je heel erg met jezelf in competitie bentEn om nu continue in de sportschool te zijn omdat je je punten moet halen vind ik ook nogal wat.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:31 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik wil ook in de OP staan graag.![]()
http://swlf.lilyslim.com/qkHVp2.png
quote:Op maandag 2 april 2012 09:18 schreef Jarno het volgende:
Weet je wat het is Isa, ik kan gewoon niks met 'zoek dingen die bij je passen' en 'nieuwe lifestyle aanwennen' enzo. Wat bij mij past is (te) lekker en (te) veel eten, de hele avond op de bank hangen en achter de pc zitten. Daar moet ik gewoon met grof geweld uit, geen andere optie. Zal dat voor altijd blijven werken? Geen idee, misschien niet. Werkt het nu en ben ik gemotiveerd het zo lang mogelijk vol te houden? Hell yeah!
Ik neig naar veel te veel kontquote:
Je kan ook vanvond gewoon helemaal niet etenquote:Op maandag 2 april 2012 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn lijstje gaat ook anders worden.. Vanavond kip kerrie, morgen erwtensoep..
Morgen hebben we een uitgebreide lunch op het werk. Dus kan ik savonds beter gaan voor een maaltijd met minder punten. Misschien dat ik zelf wel alleen sla eet met komkommer tomaat en wat kipfilet. Maar dat bekijk ik nog eventjes.
Dat doe ik ook alleen ik kies vanavond voor een maaltijd die me meer punten kost, en morgen kies ik savonds iets wat minder punten kost. Omdat ik smiddags eigenlijk al genoeg heb gegeten.quote:Op maandag 2 april 2012 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan ook vanvond gewoon helemaal niet eten
Gewoon normaal eten vanavond zodat je morgen ook niet overeet op de lunch
Ja maar sla (alleen maar water), komkommer (alleen maar water), tomaat & kip is wel heel weinig voedingsstoffen.quote:Op maandag 2 april 2012 10:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook alleen ik kies vanavond voor een maaltijd die me meer punten kost, en morgen kies ik savonds iets wat minder punten kost. Omdat ik smiddags eigenlijk al genoeg heb gegeten.
Klopt alleen in de middag eet ik al rijst, en deegproducten. (pakistaanse lunch)quote:Op maandag 2 april 2012 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar sla (alleen maar water), komkommer (alleen maar water), tomaat & kip is wel heel weinig voedingsstoffen.
Het gaat wel beter, maar er blijft een pijnplek zitten... Dus ik wilde het nog niet gaan forceren...quote:Op maandag 2 april 2012 09:41 schreef Silmarwen het volgende:
Hmm spinnen is misschien wel wat teveel grof geweld.
Is het al wel beter aan het worden je rug?
Als het bevalt: koop een fiets-/spinningbroekje om je ballen te beschermen!quote:Op maandag 2 april 2012 10:36 schreef Jarno het volgende:
Ik twijfel over een spinning les vanavond. Heb nog nooit een groepslesje gedaan (überhaupt nooit aan spinning gedaan) en het staat nog wel op mn todo. Wellicht vanavond toch maar een keer doen dan. Het ziet er wel leuk uit en is een keer wat anders.
Mja dat merk ik al op de hometrainer iddquote:Op maandag 2 april 2012 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als het bevalt: koop een fiets-/spinningbroekje om je ballen te beschermen!
Je weet het, mijn naam is haas?quote:Op maandag 2 april 2012 10:52 schreef Ticootje het volgende:
Spinnen is echt zoveel fijner dan die stomme hometrainer. Voordeel is gewoon dat het in een groep is. Als je het na 15 mins al zat bent ga je niet de faalhaas uithangen, je moet door.. En dat is gewoon fijn. Ze draaien kutmuziek, maar boeie, dat hoort bij sportschool lijkt het.
Toch he, ik gok echt niet dat jij bij een lesje afstapt... Zelfs jij niet.quote:
Ik ga nu al (I know, 'al'quote:Op maandag 2 april 2012 10:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toch he, ik gok echt niet dat jij bij een lesje afstapt... Zelfs jij niet.
Ik heb ooit 1 les body pump gedaan , dat speel je de stervende zwaan man.quote:Op maandag 2 april 2012 10:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ga nu al (I know, 'al') ruim 6 weken minimaal 3x per week naar die sportschool, ik zeg, bring it on.
. Dit kan er ook nog wel bij.
Zolang ik niet hoef te body balansen of hoef te zumba-en of weet ik veel wat dus.
Ik al 3 maanden, en ik begin nu toch echt bij mn motivatiedip te komen. Ik ging ook echt elk vrij moment, dus hing ik 5x per week in de sportschool. Nu is dat idd 3x per week, en vind ik mezelf al onwijs falen. De weekenden zijn nu lastiger, ik heb geen oppas meer...quote:Op maandag 2 april 2012 10:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ga nu al (I know, 'al') ruim 6 weken minimaal 3x per week naar die sportschool, ik zeg, bring it on.
. Dit kan er ook nog wel bij.
Zolang ik niet hoef te body balansen of hoef te zumba-en of weet ik veel wat dus.
Buiten lopen wil ik inderdaad weer oppakken, 1 avondje per week ofzo, dan 1x per week spinnen en 1x per week kracht... Lijkt mij voor de zomer een prima plan voor mezelf..quote:Op maandag 2 april 2012 11:01 schreef Jarno het volgende:
Voor mij is drie keer wel de max eigenlijk, vier keer is een uitzondering. Vaker gaat gewoon echt niet, ook niet ivm de vrouw die er nu 2 a 3 keer per week te vinden is. Eentje zal toch thuis moeten blijven ivm de kleine he. Als ik op gewicht ben wil ik het terugbrengen naar 2x per week, dat is toch wat relaxter. En af en toe een rondje lopen buiten oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Over een uur heb je er keihard spijt van? Helpt dat?quote:Op maandag 2 april 2012 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ruggegraat-test hier.
Zit in vergadering, met een idioot hard rommelende buik. Heb dus toch maar een klein koekje genomen om de boel tot stilte te manen. (Met succes).
Maar de sport is dus nu om er niet nog eentje te nemen.![]()
Hm... deze uitspraak is heel herkenbaar. Als mijn vriend (gegoede afkomst) het over zijn familie heeft of als we er zijn moet ik die lui als mijn familie zien (ooit per ongeluk iets gezegd daar "ja, maar goed... zo zitten dingen in jullie familie" en dan te horen "ja... maar jij bent toch ook familie"quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Over een uur heb je er keihard spijt van? Helpt dat?
Nou, dat dan dus! Dat helpt bij mij altijd wel. Ff bedenken 'hoe voel ik me hier over een uur/dag/nachtje slapen over'. Dat soort dingen.quote:
Hoe sportief ik mezelf ook vind op dit moment, dat kan ik echt echt niet opbrengen.. Thuis op een matje op de grond gaan liggen.. Ik kan het niet. Ik vind altijd wel 1000 andere nuttigere dingen om te doen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond ga ik ook echt-echt-echt weer met een matje op de grond voor een half uurtje callanetics oid.
Ik vind het heel knap als mensen dat kunnen, het vereist voor mij een nog grotere discipline dan naar de sportschool gaan...quote:Op maandag 2 april 2012 11:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe sportief ik mezelf ook vind op dit moment, dat kan ik echt echt niet opbrengen.. Thuis op een matje op de grond gaan liggen.. Ik kan het niet. Ik vind altijd wel 1000 andere nuttigere dingen om te doen.
Thuis sporten doe ik niet an.quote:Op maandag 2 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap als mensen dat kunnen, het vereist voor mij een nog grotere discipline dan naar de sportschool gaan...
Het went! Ik zag 't mezelf ook niet zo snel doen, maar hups nu al >2 weken met een youtubeworkout mee en het zit nu gewoon in m'n dagschema!quote:Op maandag 2 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap als mensen dat kunnen, het vereist voor mij een nog grotere discipline dan naar de sportschool gaan...
Voor mij ook.quote:Op maandag 2 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niemand in mijn familie rijdt autoquote:Op maandag 2 april 2012 11:09 schreef Silmarwen het volgende:
ML en ik komen gewoon uit een heel ander milieu.
(sommige in mijn familie hebben niet eens een auto)
Samen sporten met een maatje deed ik vroeger, maar maatje geen zin , oh dan ga ik ook niet.quote:Op maandag 2 april 2012 11:15 schreef Jarno het volgende:
Hmm, ik vind het wel leuk om af en toe samen te gaan met de vrouw, maar ben gelukkig contactgestoord genoeg om het in m'n eentje ook prima te redden.
Daarom sport ik het liefste alleen.. Oordoppen in en zelf beetje door die sportschool rauzen.. Ik ben gewoon te sociaal gestoord, ik hou er niet van om samen te sporten. Er is er altijd 1 die zich moet inhouden, of de ander die op zn tenen moet lopen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:15 schreef Jarno het volgende:
Hmm, ik vind het wel leuk om af en toe samen te gaan met de vrouw, maar ben gelukkig contactgestoord genoeg om het in m'n eentje ook prima te redden.
Hahaha! Mijn moeder is net begonnen met rijlessen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niemand in mijn familie rijdt auto![]()
Oké, mijn moeder niet omdat ze heel snel afgeleid is in tijdens rijlessen de eerste keer iemands tuin in reed en de tweede les dwars over een rotonde ging.
Buiten het feit om dat ik dit soort dingen regelmatig met de fiets meemaak, mag ik niet met medicatie
-------------------
Maar het verschil dat jij beschrijft ken ik heel goed. Alleen bij mijn familie is bijna iedereen goed opgeleid en asociaal. Bij mijn vriends familie zijn ze te rijk voor woorden, maar is paps van MBO omhoog gewerkt tot iets hoogs met gas/olie. Ze weten niet hoe ze zich moeten gedragen (en zijn wereld vreemd) en oordelen. Maar zijn wel bekakt en rijk.
Lieve lui hoor, alleen af en toe.....
Die verschillen zijn best irritant eigenlijk, vind ik
Ik heb een tijdje aan zwemmen gedaan, dan heb je van die drijflijken die voor de gezelligheid gaan en al beppend hun baantjes doen met tempo slakkengang. DOOD zeg ik je, DOOD!quote:Op maandag 2 april 2012 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daarom sport ik het liefste alleen.. Oordoppen in en zelf beetje door die sportschool rauzen.. Ik ben gewoon te sociaal gestoord, ik hou er niet van om samen te sporten. Er is er altijd 1 die zich moet inhouden, of de ander die op zn tenen moet lopen.
Of samen krachttraining en dan dezelfde apparaten af.. Wat een hel, ik moet er niet aan denken.
Dat heb ik ook geprobeerd, maar dan moest ik me tussen de bejaarden heen proppen en mijn eczeem werd tig keer erger. Was niet zo'n geweldig idee. xDquote:Op maandag 2 april 2012 11:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje aan zwemmen gedaan, dan heb je van die drijflijken die voor de gezelligheid gaan en al beppend hun baantjes doen met tempo slakkengang. DOOD zeg ik je, DOOD!.
. Alleen.
.
Ik heb dat 1x gedaan, voordat we naar college moesten.. Te grappig, we gingen proberen om de drijvende lijken bij te houden, maar das nog knap lastig, die gaan zo langzaam, het is knap dat ze drijven.quote:Op maandag 2 april 2012 11:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje aan zwemmen gedaan, dan heb je van die drijflijken die voor de gezelligheid gaan en al beppend hun baantjes doen met tempo slakkengang. DOOD zeg ik je, DOOD!.
. Alleen.
.
Daarom hou ik van het solo-gehalte in de sportschool. Kan me amper aan anderen storen, apparaten genoeg en hooguit dat er een kracht apparaat bezet is maar dan doe ik ff een andere volgorde.quote:Op maandag 2 april 2012 11:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x gedaan, voordat we naar college moesten.. Te grappig, we gingen proberen om de drijvende lijken bij te houden, maar das nog knap lastig, die gaan zo langzaam, het is knap dat ze drijven.
Maar om half 7 het zwembad in was m niet helemaal voor mij..
Ja en de rest van de dag meur je naar chloor, hoe goed je je ook wast....quote:Op maandag 2 april 2012 11:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x gedaan, voordat we naar college moesten.. Te grappig, we gingen proberen om de drijvende lijken bij te houden, maar das nog knap lastig, die gaan zo langzaam, het is knap dat ze drijven.
Maar om half 7 het zwembad in was m niet helemaal voor mij..
Ik mag jou wel! Neuken? Of doe je dat ook liever alleen?quote:Op maandag 2 april 2012 11:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarom hou ik van het solo-gehalte in de sportschool. Kan me amper aan anderen storen, apparaten genoeg en hooguit dat er een kracht apparaat bezet is maar dan doe ik ff een andere volgorde.. Mensen.
.
Chloor <3 !quote:Op maandag 2 april 2012 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja en de rest van de dag meur je naar chloor, hoe goed je je ook wast....
Ik kreeg altijd de neiging die bejaarden stiekem onder water te houden.Nu ben ik gemakkelijk gefrustreerd met oudere mensen, of mensen in het algemeen.
Ja voor in mijn huis, niet in mijn haar.quote:
Bij voorkeur niet?quote:Op maandag 2 april 2012 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik mag jou wel! Neuken? Of doe je dat ook liever alleen?
Anders laat je 'm zittend plassen?quote:Op maandag 2 april 2012 11:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja voor in mijn huis, niet in mijn haar.
Speaking off! Tijd om de wc eens te boenen met een lekkere dikke laag chloor zodat Knut weer geirriteerd kan raken. xD
ik heb vorig jaar in een opwelling een hoepel en een springtouw gekocht, toch maar weer eens uit de garage halen misschienquote:Op maandag 2 april 2012 11:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe sportief ik mezelf ook vind op dit moment, dat kan ik echt echt niet opbrengen.. Thuis op een matje op de grond gaan liggen.. Ik kan het niet. Ik vind altijd wel 1000 andere nuttigere dingen om te doen.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anders laat je 'm zittend plassen?
[/tip]
Ik probeerde het van het weekend nog, hij weigerde.quote:Op maandag 2 april 2012 11:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
[/tip]
Mijn vriend doet heel hard zijn best om thuis zittend te plassen! Ik vind het echt een romantische daadquote:Op maandag 2 april 2012 11:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
[/tip]
Whehehehequote:Op maandag 2 april 2012 11:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
[/tip]
Ja de volgende keer met zo een vraag zeik ik over het randjequote:Op maandag 2 april 2012 11:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik probeerde het van het weekend nog, hij weigerde.
Nou ik heb er wat tegen!quote:Op maandag 2 april 2012 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn vriend doet heel hard zijn best om thuis zittend te plassen! Ik vind het echt een romantische daad![]()
.
Z'n best? Echt heel moeilijk is het niet hoor?quote:Op maandag 2 april 2012 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn vriend doet heel hard zijn best om thuis zittend te plassen! Ik vind het echt een romantische daad![]()
.
Kan hij niet richten dan o.Oquote:Op maandag 2 april 2012 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
.
Wel man, zit je op die bril , moet je piemel zo naar beneden duwen , maarja dan hangt die weer tegen de bril ...quote:Op maandag 2 april 2012 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Z'n best? Echt heel moeilijk is het niet hoor?
Ik doe het wel eens omdat ik aartslui ben? Vooral midden in de nacht? Minder nadenken enzo?quote:Op maandag 2 april 2012 11:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel man, zit je op die bril , moet je piemel zo naar beneden duwen , maarja dan hangt die weer tegen de bril ...
Gefeliciteerd met je nieuwe huisjequote:Op maandag 2 april 2012 11:28 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds! Ik ben verhuisd. De weegschaal zit nog in een doos, maar aan mn spieren te voelen was gisteren een prima workout.
Over samen sporten: vriendjelief en ik zwemmen samen. Ik heb de techniek, hij de conditie. Gaat mooi gelijk op![]()
Over families: mijn familie bestaat uit veel te veel slimme en hele slimme mensen (broer is arts, broertje bedrijfskundige, oom zit hoog in 't verzekeringswezen enz.) en in vriendjelief's familie zitten alleen maar hele domme, meestal wel lieve mensen waar geen gesprek mee gevoerd kan worden. Hij is de enige met een hbo-opleiding, de rest is poetshulp ergens. Dat maakt niks uit, maar er kan nooit eens een zinnig gesprek gevoerd worden. Het enige onderwerp is sport en daar kan ik niet altijd over meepraten, dus echt gezellig is 't nooit.
Nu ga ik weer verder, ben een week afhankelijk van mobiel internet, dus lees amper bij enzo...
Xx
Maar dan zit je ook gelijk ff te schijten neem ik aan ?quote:Op maandag 2 april 2012 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens omdat ik aartslui ben? Vooral midden in de nacht? Minder nadenken enzo?
Is optioneel wmb?quote:Op maandag 2 april 2012 11:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar dan zit je ook gelijk ff te schijten neem ik aan ?
Midden in de nacht schijten? Daar heb ik echt geen zin in hoor..quote:Op maandag 2 april 2012 11:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar dan zit je ook gelijk ff te schijten neem ik aan ?
Ik moet nog knutselen, maar anders zou ik bankhangen, dan is dit beter. Ik heb geen last van de berg was boven bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 april 2012 11:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Respect!quote:Op maandag 2 april 2012 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet nog knutselen, maar anders zou ik bankhangen, dan is dit beter. Ik heb geen last van de berg was boven bijvoorbeeld.
Heb het afgelopen zomer best een tijdje volgehouden. Callanetics thuis op ma en wo, hardlopen op di en do.
Nou als je toch zit , ff doorduwen en je gat afvegen ?quote:Op maandag 2 april 2012 11:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Midden in de nacht schijten? Daar heb ik echt geen zin in hoor..
Nouja als ik dan toch al zou zitten ?quote:
Dus als ik je zittend zou laten plassen, dan zou je helemaal afvallen als een malle.. Als je dan elke keer gaat zitten poepen. Poepthee drinken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |