Bij mij ook niet. Ik heb dan altijd last van het-hek-van-de-dam-effect...quote:Op zondag 1 april 2012 11:54 schreef Sometimes het volgende:
De dag na zo'n uitgebreid en lekker diner heb ik altijd extra veel zin om ongezond te doen. Zou verwachten dat die behoefte dan weer even bevredigd is, maar dat werkt blijkbaar - bij mij? - niet zo.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij ook niet. Ik heb dan altijd last van het-hek-van-de-dam-effect...
quote:
Hier ook, nu ben ik dus al 2 dagen teveel aan het eten. Vandaag de rem er weer op! Vanmorgen al lekker een uurtje gesport en verder rustig aan met eten vandaag.quote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Daarom ook niet 1 koekje/snoepje want dat wordt een zak.
En voor etentjes en zo ben ik huiverig, want daarna heb ik echt nog dágen zin in snaaien en dergelijke
Pic!!quote:Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net een gele skinny jeans gekocht
Zo herkenbaar (en zo frustrerend ook)! Ik zie het echt als een gebrek aan ruggengraat van mezelf. Ik moet echt óf heel streng diëten óf er zit geen rem op. Iets daar tussen lukt me gewoon niet. En zolang ik maar streng doe zoals nu gaat het prima, maar met een verkeerd tussendoortje kan het al mis gaanquote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Daarom ook niet 1 koekje/snoepje want dat wordt een zak.
En voor etentjes en zo ben ik huiverig, want daarna heb ik echt nog dágen zin in snaaien en dergelijke
Mensen die dan aandringen ('Ah, toe, ééntje maakt niet uit hoor! Van één koekje/gebakje/snoepje word je niet dik hoor') die hebben het niet begrepenquote:Op zondag 1 april 2012 17:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo herkenbaar (en zo frustrerend ook)! Ik zie het echt als een gebrek aan ruggengraat van mezelf. Ik moet echt óf heel streng diëten óf er zit geen rem op. Iets daar tussen lukt me gewoon niet. En zolang ik maar streng doe zoals nu gaat het prima, maar met een verkeerd tussendoortje kan het al mis gaan
quote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Pic!!
Ik heb vandaag redelijk veel gegeten. Maar te veel van de verstandige dingen. Dus dat is wel goed. Goede tweede dag op weg naar een weekje streng regime om weer int gareel te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |