abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109756910
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

LDG:

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_109757100
Ik zag het net. Mijn eerste kans, gemist...

Bedankt DP :)
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_109757202
Pas de probleme *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_109757514
De dag na zo'n uitgebreid en lekker diner heb ik altijd extra veel zin om ongezond te doen. Zou verwachten dat die behoefte dan weer even bevredigd is, maar dat werkt blijkbaar - bij mij? - niet zo.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_109758213
Halve kilo afgevallen *O*
Net 2 uur lang puin ruimen op de zolder, zometeen even kijken of ik een uurtje kan wandelen :)
Twiddel
  zondag 1 april 2012 @ 12:22:34 #6
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109758328
Vanavond lekker uit eten. Ik ga aan de sushi en garnaaltjes :9~
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_109758376
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:54 schreef Sometimes het volgende:
De dag na zo'n uitgebreid en lekker diner heb ik altijd extra veel zin om ongezond te doen. Zou verwachten dat die behoefte dan weer even bevredigd is, maar dat werkt blijkbaar - bij mij? - niet zo.
Bij mij ook niet. Ik heb dan altijd last van het-hek-van-de-dam-effect...
  zondag 1 april 2012 @ 12:31:16 #8
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109758600
Ik wil ook in de OP staan graag. :s)

http://swlf.lilyslim.com/qkHVp2.png
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_109758781
ZO..
schop onder mijn kont gegeven :P

Lekker vanmorgen gaan Spinnen, gevolgd door een zonnebankje en de sauna O+
lijstje :
O: 2 boterhammen met vlokken + handje druiven
S: RPM
L: 3 glazen smoothie met eiwit meuk er in :P
S : lekkere strand wandeling
t: iets lekkers bij een kopje thee :D
D: Ovenkip :9~

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 1 april 2012 @ 12:54:44 #10
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_109759355
Pff, heb het nou al gehad voor vandaag. Wat een gestress zeg. We hebben net in 1,5 uur 4 maaltijden en een soep gemaakt. Nu snel douchen, dan zijn er nog 10 minuten om de belangrijkste dingen in de tuin te doen en dan snel naar oma, ouders en andere oma. Gelukkig hoeft er vanavond niet meer gekookt te worden, da's dan weer een voordeel!
Spoilers!
pi_109759607
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

Bij mij ook niet. Ik heb dan altijd last van het-hek-van-de-dam-effect...
:Y :Y

Daarom ook niet 1 koekje/snoepje want dat wordt een zak.
En voor etentjes en zo ben ik huiverig, want daarna heb ik echt nog dágen zin in snaaien en dergelijke :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar zondag 1 april 2012 @ 13:03:43 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109759662
Ik heb net vier kilo koekjes gebakken :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 1 april 2012 @ 13:39:14 #13
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109760941
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:03 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb net vier kilo koekjes gebakken :')
:D :') Geweldig.
  zondag 1 april 2012 @ 14:00:31 #14
105850 Fuente
mamamuts
pi_109761779
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En voor etentjes en zo ben ik huiverig, want daarna heb ik echt nog dágen zin in snaaien en dergelijke :')
Hier ook, nu ben ik dus al 2 dagen teveel aan het eten. Vandaag de rem er weer op! Vanmorgen al lekker een uurtje gesport en verder rustig aan met eten vandaag.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 1 april 2012 @ 16:43:58 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_109768886
ik heb net een gele skinny jeans gekocht :')
disclaimer
  zondag 1 april 2012 @ 16:48:56 #16
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_109769101
48 cupcakes hier,
Banaan/kokos/havermout met mon chou topping
Chocolatechip met pure chocolade topping
Espresso met kaneel topping
Cranberries met mon chou topping

Niets gesnoept. *O*

Wel klein stukjetaart zoals geplanned. :D Gaat goed!
pi_109769122
Ik heb zin in chips. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_109769179
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net een gele skinny jeans gekocht :')
Pic!!

Ik heb vandaag redelijk veel gegeten. Maar te veel van de verstandige dingen. Dus dat is wel goed. Goede tweede dag op weg naar een weekje streng regime om weer int gareel te komen *O*
pi_109769946
Vandaag lekkere relaxte dag hier :9 Zo nog even snel naar Appie om een berg fruit te halen voor komende week en wat yoghurt en bevroren fruit voor de smoothie morgen :9 Brooddeeg staat nu te rijzen dus morgenmiddag heerlijk vers brood :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 april 2012 @ 17:43:16 #20
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109771116
Zo lekker weekendje gehad, gister een goede dag qua eten, vandaag een dag van zondigen, hebben een wijnproeferij gehad en daar kwamen allemaal lekkere kleine hapjes voorbij
Gisteren ook weer heerlijk gesport, langzaam ben ik weer terug op niveau te komen van voor de operatie. Morgen weer vol goede moed verder
Be happy with the little things in life
pi_109771491
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo herkenbaar (en zo frustrerend ook)! Ik zie het echt als een gebrek aan ruggengraat van mezelf. Ik moet echt óf heel streng diëten óf er zit geen rem op. Iets daar tussen lukt me gewoon niet. En zolang ik maar streng doe zoals nu gaat het prima, maar met een verkeerd tussendoortje kan het al mis gaan :r
pi_109773585
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 17:53 schreef PaarsBeestje het volgende:

Zo herkenbaar (en zo frustrerend ook)! Ik zie het echt als een gebrek aan ruggengraat van mezelf. Ik moet echt óf heel streng diëten óf er zit geen rem op. Iets daar tussen lukt me gewoon niet. En zolang ik maar streng doe zoals nu gaat het prima, maar met een verkeerd tussendoortje kan het al mis gaan :r
Mensen die dan aandringen ('Ah, toe, ééntje maakt niet uit hoor! Van één koekje/gebakje/snoepje word je niet dik hoor') die hebben het niet begrepen -O- Want ook al heb ik op dat feestje niet de gelegenheid om meer gebakjes naar binnen te werken, het effect van dat ene stomme gebakje blijft nog dagenlang aanwezig. Klinkt stom, maar ik kan ook veel makkelijker 'streng' zijn :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 1 april 2012 @ 18:58:35 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_109773751
ik vraag wel eens of ze dat ook tegen een alcoholist zouden zeggen: komop, 1 biertje kan echt geen kwaad hoor! Meestal is het dan meteen klaar :')
disclaimer
pi_109773810
Slecht lijstje vandaag hier, te weinig gegeten. Totaal geen trek door relationtroubles, morgen er weer tegenaan.
La musique elle me sourit et je ferme les yeux, l'hôtesse se barre, non c'est j'm en balance
La musique... la musique, Électronique, électronique, électronique..
  zondag 1 april 2012 @ 19:10:42 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_109774237
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Pic!!

Ik heb vandaag redelijk veel gegeten. Maar te veel van de verstandige dingen. Dus dat is wel goed. Goede tweede dag op weg naar een weekje streng regime om weer int gareel te komen *O*

Hij is veel feller tho.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')