abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109756910
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

LDG:

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_109757100
Ik zag het net. Mijn eerste kans, gemist...

Bedankt DP :)
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_109757202
Pas de probleme *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_109757514
De dag na zo'n uitgebreid en lekker diner heb ik altijd extra veel zin om ongezond te doen. Zou verwachten dat die behoefte dan weer even bevredigd is, maar dat werkt blijkbaar - bij mij? - niet zo.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_109758213
Halve kilo afgevallen *O*
Net 2 uur lang puin ruimen op de zolder, zometeen even kijken of ik een uurtje kan wandelen :)
Twiddel
  zondag 1 april 2012 @ 12:22:34 #6
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109758328
Vanavond lekker uit eten. Ik ga aan de sushi en garnaaltjes :9~
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_109758376
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 11:54 schreef Sometimes het volgende:
De dag na zo'n uitgebreid en lekker diner heb ik altijd extra veel zin om ongezond te doen. Zou verwachten dat die behoefte dan weer even bevredigd is, maar dat werkt blijkbaar - bij mij? - niet zo.
Bij mij ook niet. Ik heb dan altijd last van het-hek-van-de-dam-effect...
  zondag 1 april 2012 @ 12:31:16 #8
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109758600
Ik wil ook in de OP staan graag. :s)

http://swlf.lilyslim.com/qkHVp2.png
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_109758781
ZO..
schop onder mijn kont gegeven :P

Lekker vanmorgen gaan Spinnen, gevolgd door een zonnebankje en de sauna O+
lijstje :
O: 2 boterhammen met vlokken + handje druiven
S: RPM
L: 3 glazen smoothie met eiwit meuk er in :P
S : lekkere strand wandeling
t: iets lekkers bij een kopje thee :D
D: Ovenkip :9~

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 1 april 2012 @ 12:54:44 #10
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_109759355
Pff, heb het nou al gehad voor vandaag. Wat een gestress zeg. We hebben net in 1,5 uur 4 maaltijden en een soep gemaakt. Nu snel douchen, dan zijn er nog 10 minuten om de belangrijkste dingen in de tuin te doen en dan snel naar oma, ouders en andere oma. Gelukkig hoeft er vanavond niet meer gekookt te worden, da's dan weer een voordeel!
Spoilers!
pi_109759607
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

Bij mij ook niet. Ik heb dan altijd last van het-hek-van-de-dam-effect...
:Y :Y

Daarom ook niet 1 koekje/snoepje want dat wordt een zak.
En voor etentjes en zo ben ik huiverig, want daarna heb ik echt nog dágen zin in snaaien en dergelijke :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar zondag 1 april 2012 @ 13:03:43 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109759662
Ik heb net vier kilo koekjes gebakken :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 1 april 2012 @ 13:39:14 #13
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109760941
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:03 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb net vier kilo koekjes gebakken :')
:D :') Geweldig.
  zondag 1 april 2012 @ 14:00:31 #14
105850 Fuente
mamamuts
pi_109761779
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En voor etentjes en zo ben ik huiverig, want daarna heb ik echt nog dágen zin in snaaien en dergelijke :')
Hier ook, nu ben ik dus al 2 dagen teveel aan het eten. Vandaag de rem er weer op! Vanmorgen al lekker een uurtje gesport en verder rustig aan met eten vandaag.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 1 april 2012 @ 16:43:58 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_109768886
ik heb net een gele skinny jeans gekocht :')
disclaimer
  zondag 1 april 2012 @ 16:48:56 #16
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_109769101
48 cupcakes hier,
Banaan/kokos/havermout met mon chou topping
Chocolatechip met pure chocolade topping
Espresso met kaneel topping
Cranberries met mon chou topping

Niets gesnoept. *O*

Wel klein stukjetaart zoals geplanned. :D Gaat goed!
pi_109769122
Ik heb zin in chips. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_109769179
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net een gele skinny jeans gekocht :')
Pic!!

Ik heb vandaag redelijk veel gegeten. Maar te veel van de verstandige dingen. Dus dat is wel goed. Goede tweede dag op weg naar een weekje streng regime om weer int gareel te komen *O*
pi_109769946
Vandaag lekkere relaxte dag hier :9 Zo nog even snel naar Appie om een berg fruit te halen voor komende week en wat yoghurt en bevroren fruit voor de smoothie morgen :9 Brooddeeg staat nu te rijzen dus morgenmiddag heerlijk vers brood :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 april 2012 @ 17:43:16 #20
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109771116
Zo lekker weekendje gehad, gister een goede dag qua eten, vandaag een dag van zondigen, hebben een wijnproeferij gehad en daar kwamen allemaal lekkere kleine hapjes voorbij
Gisteren ook weer heerlijk gesport, langzaam ben ik weer terug op niveau te komen van voor de operatie. Morgen weer vol goede moed verder
Be happy with the little things in life
pi_109771491
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo herkenbaar (en zo frustrerend ook)! Ik zie het echt als een gebrek aan ruggengraat van mezelf. Ik moet echt óf heel streng diëten óf er zit geen rem op. Iets daar tussen lukt me gewoon niet. En zolang ik maar streng doe zoals nu gaat het prima, maar met een verkeerd tussendoortje kan het al mis gaan :r
pi_109773585
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 17:53 schreef PaarsBeestje het volgende:

Zo herkenbaar (en zo frustrerend ook)! Ik zie het echt als een gebrek aan ruggengraat van mezelf. Ik moet echt óf heel streng diëten óf er zit geen rem op. Iets daar tussen lukt me gewoon niet. En zolang ik maar streng doe zoals nu gaat het prima, maar met een verkeerd tussendoortje kan het al mis gaan :r
Mensen die dan aandringen ('Ah, toe, ééntje maakt niet uit hoor! Van één koekje/gebakje/snoepje word je niet dik hoor') die hebben het niet begrepen -O- Want ook al heb ik op dat feestje niet de gelegenheid om meer gebakjes naar binnen te werken, het effect van dat ene stomme gebakje blijft nog dagenlang aanwezig. Klinkt stom, maar ik kan ook veel makkelijker 'streng' zijn :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 1 april 2012 @ 18:58:35 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_109773751
ik vraag wel eens of ze dat ook tegen een alcoholist zouden zeggen: komop, 1 biertje kan echt geen kwaad hoor! Meestal is het dan meteen klaar :')
disclaimer
pi_109773810
Slecht lijstje vandaag hier, te weinig gegeten. Totaal geen trek door relationtroubles, morgen er weer tegenaan.
La musique elle me sourit et je ferme les yeux, l'hôtesse se barre, non c'est j'm en balance
La musique... la musique, Électronique, électronique, électronique..
  zondag 1 april 2012 @ 19:10:42 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_109774237
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Pic!!

Ik heb vandaag redelijk veel gegeten. Maar te veel van de verstandige dingen. Dus dat is wel goed. Goede tweede dag op weg naar een weekje streng regime om weer int gareel te komen *O*

Hij is veel feller tho.
disclaimer
pi_109774357
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag wel eens of ze dat ook tegen een alcoholist zouden zeggen: komop, 1 biertje kan echt geen kwaad hoor! Meestal is het dan meteen klaar :')
Goede tip! _O_
pi_109774416
quote:
99s.gif Op zondag 1 april 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij is veel feller tho.
Ik vind 'm tof! Staat je goed :Y
  zondag 1 april 2012 @ 19:17:52 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109774511
quote:
7s.gif Op zondag 1 april 2012 19:15 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik vind 'm tof! Staat je goed :Y
Ik vind 'm ook leuk! Staat je inderdaad mooi. Je hebt mooie benen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 1 april 2012 @ 19:25:10 #29
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_109774759
Hij is leuk! Ik ben weer helemaal gek op skinny jeans sinds ik ze weer kan dragen. :+

Ik heb me goed ingehouden met gourmetten.
Twee volkoren mini pistoletjes met dun laagje filet americain. Twee kleine vierkantjes zalm, 1 klein vierkantje biefstuk, 1 mini worstje, een berg courgette en champignons, een berg gemengde sla met een olie dressing (weinig) en 1 cracker met paturain. Ben gestopt toen ik dacht "Heb wel genoeg gehad"

Erg tevreden zo!
  zondag 1 april 2012 @ 19:26:35 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_109774809
goed zo sil :D

en tnx pb en tink :D
disclaimer
  zondag 1 april 2012 @ 20:21:09 #31
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_109777224
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Hij is veel feller tho.
Voor een gele skinny jeans is ie echt goed! Komt er een beetje verrot uit maar t is een compliment ;), hij staat je echt netjes. Mooie benen inderdaad. Je moet alleen niet zo boos kijken :D.
Spoilers!
  zondag 1 april 2012 @ 20:26:04 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_109777480
ik moest geconcentreerd door de zoeker kijken :')
disclaimer
pi_109777961
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Hij is veel feller tho.
Mooi :Y

Ik vind mijn dikke worstenbeentjes niet mooi genoeg voor een skinny jeans ... misschien komt dat ooit nog wel eens.... :D
  zondag 1 april 2012 @ 20:37:11 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109778038
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mooi :Y

Ik vind mijn dikke worstenbeentjes niet mooi genoeg voor een skinny jeans ... misschien komt dat ooit nog wel eens.... :D
Het lullige is, dik of dun heeft er niet eens zoveel mee te maken. Ik heb mooie benen vind ik zelf, maar skinnies staan echt niet :') . Terwijl ik ze bij anderen, onafhankelijk van of ze nu slank of steviger zijn, vaak wel heel leuk vind staan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 1 april 2012 @ 20:45:40 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_109778566
het is gewoon een kwestie van doen en dan went het vanzelf. Ik heb nog nooit eerder een skinny gehad, maar ik ging er vanavond boodschappen in doen en kreeg meerdere complimenten :D
het is vaak minder erg dan je denkt, zolang je geen enorme muffintop hebt ;)
disclaimer
  zondag 1 april 2012 @ 20:46:12 #36
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109778608
Wij waren rond lunchtijd in de Mac, voor de wifi. En we zijn weer weggegaan, zonder te eten. Naar huis gegaan, en daar een boterham gesmeerd. :'(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 1 april 2012 @ 20:47:23 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_109778695
goed toch tico! Sterk! *O*
disclaimer
pi_109778718
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het lullige is, dik of dun heeft er niet eens zoveel mee te maken. Ik heb mooie benen vind ik zelf, maar skinnies staan echt niet :') . Terwijl ik ze bij anderen, onafhankelijk van of ze nu slank of steviger zijn, vaak wel heel leuk vind staan.
Ik denk dat korte beentjes het er niet mooier opmaken...
Ik zie mezelf er gewoon niet in lopen. Terwijl ik het wel mooi vind
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
het is gewoon een kwestie van doen en dan went het vanzelf. Ik heb nog nooit eerder een skinny gehad, maar ik ging er vanavond boodschappen in doen en kreeg meerdere complimenten :D
het is vaak minder erg dan je denkt, zolang je geen enorme muffintop hebt ;)
En terecht, het staat je ook harstikke goed
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef Ticootje het volgende:
Wij waren rond lunchtijd in de Mac, voor de wifi. En we zijn weer weggegaan, zonder te eten. Naar huis gegaan, en daar een boterham gesmeerd. :'(
Waarom ga je naar de Mac voor de wifi ? :D
  zondag 1 april 2012 @ 20:50:52 #39
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_109778922
Goh, ik had gedacht dat ik veel mee gegeten had maar toe ik net mijn app invulde zat ik op precies 1600 kcals.

Ze hebben me flink geprobeerd te feeden vanmiddag bij oma's verjaardag. Hazelnootgebakje? Nee. Cake dan? Nee. Koekje? 2 Minuten later, weet je t zeker? Echt niet? Er is ook cake hoor. En toen riep mijn schoonmoeder heel hard dat ik aan de lijn was en echt niets hoefde. Een van de kids zat te zeiken dat de cake vreemd smaakte, het bleek citroencake te zijn dus ik liet me een 'lekker!' ontvallen. Toen begonnen we weer overnieuw... Nee, ik hoef je glibberige aldi-cake niet. Ik zei dat ik liever straks een stukje kaas nam en binnen mum van tijd had ik een grote schaal kaas en leverworst voor me staan.

Ik doe sowieso niet aan leverworst maar de kaas was echt niet lekker. Heel waterig en vettig, smakeloos. Niet dat ik de kans had om een tweede stukje te nemen want die onopgevoede klotekinderen namen handenvol tegelijk.
De toastjes met eiersalade en kipkerriesalade (zonder kip) waren ook smerig. Goed voor de lijn om een foodsnob te zijn! 1 blokje kaas en 3 toastjes, ben best een beetje trots!
Spoilers!
pi_109779121
Handig hé Lucky_strike!
Ik hoef zowat ook niks meer nu ik de plaatselijke foodjuwelier heb ontdekt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 1 april 2012 @ 20:54:14 #41
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109779123
Ik moest m'n iPhone updaten, maar ben gister verhuisd. En dus geen internet.
pi_109779609
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goh, ik had gedacht dat ik veel mee gegeten had maar toe ik net mijn app invulde zat ik op precies 1600 kcals.

Ze hebben me flink geprobeerd te feeden vanmiddag bij oma's verjaardag. Hazelnootgebakje? Nee. Cake dan? Nee. Koekje? 2 Minuten later, weet je t zeker? Echt niet? Er is ook cake hoor. En toen riep mijn schoonmoeder heel hard dat ik aan de lijn was en echt niets hoefde. Een van de kids zat te zeiken dat de cake vreemd smaakte, het bleek citroencake te zijn dus ik liet me een 'lekker!' ontvallen. Toen begonnen we weer overnieuw... Nee, ik hoef je glibberige aldi-cake niet. Ik zei dat ik liever straks een stukje kaas nam en binnen mum van tijd had ik een grote schaal kaas en leverworst voor me staan.

Ik doe sowieso niet aan leverworst maar de kaas was echt niet lekker. Heel waterig en vettig, smakeloos. Niet dat ik de kans had om een tweede stukje te nemen want die onopgevoede klotekinderen namen handenvol tegelijk.
De toastjes met eiersalade en kipkerriesalade (zonder kip) waren ook smerig. Goed voor de lijn om een foodsnob te zijn! 1 blokje kaas en 3 toastjes, ben best een beetje trots!
Fijn dat het eten niet te vreten was... dat scheelt ook weer.. verder mag je inderdaad trots zijn :D
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik moest m'n iPhone updaten, maar ben gister verhuisd. En dus geen internet.
Ahja.. dat verklaart een hoop, denk ik.. want iedereen heeft toch tegenwoordig ook een internetabbo?
  zondag 1 april 2012 @ 21:02:15 #43
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109779695
Ja, ik heb wel 3G. Maar hij doet die software update alleen via wifi. Dus ik moest ff een spot hebben, dus de Mac.
  zondag 1 april 2012 @ 21:11:07 #44
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109780259
Lijstje van vandaag:
O: bakje vanille yoghurt met havermout en een boterham met een eitje.
T: 2 volkoren cracottes met smeerkaas
T: kopje thee en cola
L: 2 boterhammen met 2 opgebakken eitjes
D: hutspot met spekjes en magere worst.
T: thee en cola.

Overal tussen zit ook nog aanmaaklimo, omdat het water me ff de strot uit komt, maar door de weeks blijft het gewoon water.
  zondag 1 april 2012 @ 21:21:32 #45
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_109780908
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Handig hé Lucky_strike!
Ik hoef zowat ook niks meer nu ik de plaatselijke foodjuwelier heb ontdekt.
Ik haal zelf ook boodschappen wel boodschappen bij Lidl en Aldi maar ik koop nooit dingen alleen omdat ze goedkoop zijn. Dit was echt alleen maar goedkope meuk, tot aan de chips toe. Voor we weggingen ging iedereen aan de 'groentesoep' uit blik. Het vet dreef er op, iedereen had 1 bal en 2 ons vermicelli. Mijn eigengemaakte gegrillde courgette en toatensoep heeft zelden zo lekker gesmaakt!

Heeft iemand trouwens een idee wat ik kan doen met passievrucht? Heb er gisteren ver meegenomen bij de Makro. Toen ik een schaaltje uit wilde kiezen wist ik niet eens waar ik op moest letten qua rijpheid en zachtheid :D.
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar zondag 1 april 2012 @ 21:21:38 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109780916
Tink, nog bedankt voor het compliment in het vorig topic O+

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:39 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

:D :') Geweldig.
Het effect is wel dat ik totaal geen behoefte heb aan koekjes, de geur was blijkbaar voldoende :P

Mijn lijstje voor vandaag :')
O - T - drie sneden geroosterd bruin, kaas, gebakken pastei, koffie verkeer, verse jus
L - Euh.. Een koekje
T - cappucino
D - zilvervliesrijst, satestokje met saus, beetje huzarensalade, stukje stokbrood met kruidenboter, plakje gebraden gehakt, stukje gegrild spek, rode wijn
T - 2 sneden bruin, kaas, mosterd, koffie verkeerd
S - 2 uur koekjes bakken...
pi_109781227
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat een vervelend gedrag zeg! :o Ik zou daar echt van uit mijn slof schieten op een bepaald moment. En al die goedkope zooi is wel herkenbaar; in mijn familie zijn ook wat mensen die als ze een verjaardag vieren dan halen ze het allerallergoedkoopste. Omdat blijkbaar 'alles' (blokjes kaas, leverworst, salades met toastjes, chips, soep met stokbrood: alles zoals bij jouw familie :D ) er moet zijn, maar dan wel zo goedkoop mogelijk. Eten niet nemen is dan super simpel *)

Moeilijke verjaardagen zijn bij mensen die wèl alles zelf maken (taarten, salades, hapjes). Dan vind ik het erg moeilijk om maat te houden :X
  Licht Ontvlambaar zondag 1 april 2012 @ 21:33:33 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_109781779
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een vervelend gedrag zeg! :o Ik zou daar echt van uit mijn slof schieten op een bepaald moment. En al die goedkope zooi is wel herkenbaar; in mijn familie zijn ook wat mensen die als ze een verjaardag vieren dan halen ze het allerallergoedkoopste. Omdat blijkbaar 'alles' (blokjes kaas, leverworst, salades met toastjes, chips, soep met stokbrood: alles zoals bij jouw familie :D ) er moet zijn, maar dan wel zo goedkoop mogelijk. Eten niet nemen is dan super simpel *)

Moeilijke verjaardagen zijn bij mensen die wèl alles zelf maken (taarten, salades, hapjes). Dan vind ik het erg moeilijk om maat te houden :X
Noteert, Isa niet uitnodigen voor verjaardag...

Ik was ook op verjaardag vandaag, bij de buren. Ze doen absoluut hun best, maar het is vrij gemakkelijk om nee te zeggen. En gelukkig wordt dat ook klakkeloos geaccepteerd :)
pi_109782123
Gelukkig ga ik meestal naar verjaardagen voor de gezelligheid en niet voor het eten *O*
  zondag 1 april 2012 @ 21:52:49 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_109782828
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest eerder mijn best doen om niet tegen een nicht uit te vallen die zat te klagen dat de rioolheffing elk jaar zo onverwacht komt. Toen ik zei dat je daar toch elke maand iets voor opzij zet, begon ze er over dat ze toch zo lastig rondkomen van 3500 euro bruto per maand et twee kids. Twee minuten daarvoor vertelde ze dat ze een vierde hond hadden genomen en de stacaran aan het verbouwen waren. En ze roken. Daar kan ik pas echt wild van worden. Mijn bloeddruk en dagenlange frustratie is eigenlijk de voornaamste reden dat ik het zo erg vind om naar die lui toe te gaan. Om nog maar te zwijgen over het verslaafde en psychotische neefje dat bij zijn vriendin (met al 3 kids van 2 vaders) een kind verwekt heeft en er nu is uitgeschopt. Pfff...
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')