quote:Op zondag 1 april 2012 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, eerst AZ, nu Ajax.
PSV wel besparen.
3 keer kampioen geweest totaalquote:Op zondag 1 april 2012 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja toch. Jullie hebben al bekers genoeg gewonnen
AZ en Twente ook, je punt?quote:Op zondag 1 april 2012 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Ajax hoort natuurlijk gewoon van Heracles te winnen, maar je weet het nooit he
Hup Heracles
Ik merk wel dat bij iedereen Ajax in achting is gestegenquote:Op zondag 1 april 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Easy win voor Ajax, AZ gaat puntverlies lijden.
Ajax wordt weer kampioen, niet te geloven maar het is zo.quote:Op zondag 1 april 2012 11:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat bij iedereen Ajax in achting is gestegen
Mwah. Heracles in dit soort uitwedstrijden stelt niet zoveel voor, op die derby tegen Twente na.quote:Op zondag 1 april 2012 11:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat bij iedereen Ajax in achting is gestegen
En PSV zou Ajax van de mat tikken... Hypocriete bende is het anti-ajax geweld toch\\quote:Op zondag 1 april 2012 11:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie heracles nog wel een goede match bieden aan Ajax. Hopen dat ze een puntje pakken. Als ik jullie was, zou ik er niet al te makkelijk over denken.
Ze hebben een heerlijk team. Alleen in dit soort wedstrijden geven ze nooit thuis.quote:
Ik zeg toch niet dat het al zeker isquote:Op zondag 1 april 2012 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En PSV zou Ajax van de mat tikken... Hypocriete bende is het anti-ajax geweld toch\\
muv van de heldere denkende jongens
En AZ was vermoeid. Ajax is niet vermoeid.quote:Op zondag 1 april 2012 12:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het al zeker is. Ik vind heracles een goede ploeg hebben en zie hier dat de ajacieden er te makkelijk over doen. Ze hebben ook van AZ gewonnen, dus waarom niet
.
Ajax is altijd vermoeiendquote:Op zondag 1 april 2012 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En AZ was vermoeid. Ajax is niet vermoeid.
Laatste weken is het inderdaad niets.quote:Op zondag 1 april 2012 12:27 schreef Bombvis het volgende:
NEC moet dit wel makkelijk kunnen winnen, De Graafschap verdient geen punten met het spel wat ze spelen
[calimero]Waar eigenlijk nog de 3-2 viel maar die werd onterecht afgekeurd.[/calimero]quote:Op zondag 1 april 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk naar de historie van AJA-HER man de laatste 5 potjes.
2006-2007 Eredivisie 01-04-2007 Ajax-Heracles Almelo 3-0 (1-0)
2007-2008 Eredivisie 20-04-2008 Ajax-Heracles Almelo 5-1 (3-0)
2008-2009 Eredivisie 03-02-2009 Ajax-Heracles Almelo 2-2 (0-2)
2009-2010 Eredivisie 18-04-2010 Ajax-Heracles Almelo 4-0 (2-0)
2010-2011 Eredivisie 03-04-2011 Ajax-Heracles Almelo 3-0 (0-0)
De 2-2 was onder van Basten dus dat hoef je niet serieus te nemen
Prima voetbal wat de Graafschap speeltquote:Op zondag 1 april 2012 12:27 schreef Bombvis het volgende:
NEC moet dit wel makkelijk kunnen winnen, De Graafschap verdient geen punten met het spel wat ze spelen
Zelfs daar spelen ze attractieverquote:Op zondag 1 april 2012 12:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prima voetbal wat de Graafschap speelt![]()
Voor de Jupiler League wel te verstaan
Volgens die trainert gaan ze aanvallend spelen en moeten ze de lijn van Feyenoord thuis doortrekken. Volgens mij zit die gozer tijdens de wedstrijd al aan de LSD.quote:Op zondag 1 april 2012 12:27 schreef Bombvis het volgende:
Wat? Leo Driessen of het haperen?quote:
Hij heeft naar het spel van Feyenoord gekeken? Zit telkens naar de tegenstander te kijken, dan ziet voetbal er goed uit jaquote:Op zondag 1 april 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens die trainert gaan ze aanvallend spelen en moeten ze de lijn van Feyenoord thuis doortrekken. Volgens mij zit die gozer tijdens de wedstrijd al aan de LSD.
Hans Nijland zit dan aan de cannabisquote:Op zondag 1 april 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens die trainert gaan ze aanvallend spelen en moeten ze de lijn van Feyenoord thuis doortrekken. Volgens mij zit die gozer tijdens de wedstrijd al aan de LSD.
Owja kutzooi, nu kan Heracles onmogelijk een punt pakkenquote:Op zondag 1 april 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk naar de historie van AJA-HER man de laatste 5 potjes.
2006-2007 Eredivisie 01-04-2007 Ajax-Heracles Almelo 3-0 (1-0)
2007-2008 Eredivisie 20-04-2008 Ajax-Heracles Almelo 5-1 (3-0)
2008-2009 Eredivisie 03-02-2009 Ajax-Heracles Almelo 2-2 (0-2)
2009-2010 Eredivisie 18-04-2010 Ajax-Heracles Almelo 4-0 (2-0)
2010-2011 Eredivisie 03-04-2011 Ajax-Heracles Almelo 3-0 (0-0)
De 2-2 was onder van Basten dus dat hoef je niet serieus te nemen
Zijn pro-Ajax geleuter is idd erg irritant.quote:Op zondag 1 april 2012 12:39 schreef Outpost76 het volgende:
Wel fijn dat Leo sjaffie Driessen deze verslaat en niet Ajax!![]()
Daar krijgen we Davy weer. Heracles gaat zich natuurlijk inhouden voor blessures en rode kaarten hé. Straks missen ze de bekerfinale.quote:Op zondag 1 april 2012 12:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja kutzooi, nu kan Heracles onmogelijk een punt pakken
Behaalde resultaten uit het verleden bieden 100% garantie voor de toekomst.
Gelukkig hoor je hem nou een stuk minder met dat gehaper...quote:Op zondag 1 april 2012 12:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Leo is altijd irritant, na wij dachten .
Ik denk dat Mark van Rijswijk of Ron de Rijk Ajax-Heracles gaat verslaanquote:Op zondag 1 april 2012 12:39 schreef Outpost76 het volgende:
Wel fijn dat Leo sjaffie Driessen deze verslaat en niet Ajax!![]()
Is dat zo? Nouja daar doelde ik niet op. Hij lult vaak zo dom. Voorbeeldje : Iedereen ziet duidelijk dat t een overtreding is en hij blijft vol houden dat het geen overtreding was...quote:Op zondag 1 april 2012 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn pro-Ajax geleuter is idd erg irritant.
Maakt me niet uit wie. Alles is beter dan Leo.quote:Op zondag 1 april 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark van Rijswijk of Ron de Rijk Ajax-Heracles gaat verslaan
Heb je ook wel gelijk in. Leo is altijd erg overtuigd van zichzelf en geeft nooit zijn ongelijk toe. Slechtste commentator is trouwens Theo Reitsma, die moet al jaren met pensioen en krijgt nog steeds de topwedstrijden bij EL. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 12:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat zo? Nouja daar doelde ik niet op. Hij lult vaak zo dom. Voorbeeldje : Iedereen ziet duidelijk dat t een overtreding is en hij blijft vol houden dat het geen overtreding was...Dat soort dingen heeft ie zo vaak...
Ik snap soms serieus niet waar hij naar zit te kijken..
Ik kan me daar dan zo aan irriteren. Hou je bek dan gewoon liever.quote:Op zondag 1 april 2012 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in. Leo is altijd erg overtuigd van zichzelf en geeft nooit zijn ongelijk toe. Slechtste commentator is trouwens Theo Reitsma, die moet al jaren met pensioen en krijgt nog steeds de topwedstrijden bij EL. Onbegrijpelijk.
Heb je gelijk in, maar toch vind ik het niveau van de NOS hoger dan bij Eredivisie Live / RTL, daar vind ik het echt dramatisch 9 van de 10 keerquote:Op zondag 1 april 2012 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan me daar dan zo aan irriteren. Hou je bek dan gewoon liever.
Tja zo gaat t bij de NOS ook vaak. Oud gedienden worden in ere gehouden of ze nou goed zijn of niet.
Hoeveel had die erin getikt in hoeveel wedstrijden?quote:Op zondag 1 april 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
Zou Zeefuik de minst scorende spits in de eredivisie ooit zijn? Beetje de zwarte Rene van Rijswijk.
Komt oa ook (denk ik) door dat veel goede al vast lagen bij de NOS toen andere zenders ook voetbal wilde uitzenden en dan moeten ze t doen met de mindere helden.quote:Op zondag 1 april 2012 12:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar toch vind ik het niveau van de NOS hoger dan bij Eredivisie Live / RTL, daar vind ik het echt dramatisch 9 van de 10 keer
Ze zijn bij NEC wel heel blij met hem, is als aanspeelpunt erg belangrijk voor dat team.quote:Op zondag 1 april 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
Zou Zeefuik de minst scorende spits in de eredivisie ooit zijn? Beetje de zwarte Rene van Rijswijk.
Totaal 314 wedstrijden en 31 doelpunten.quote:Op zondag 1 april 2012 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel had die erin getikt in hoeveel wedstrijden?
René van Rijswijk had ooit 1 goal in 34 wedstrijden. Zeefuik kan dat record dus nog evenaren.quote:Op zondag 1 april 2012 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel had die erin getikt in hoeveel wedstrijden?
Daar heb je een punt, maar ik mag toch hopen dat er in Nederland nog wat commentaartalent is, kan niet slechter zijn als wat er nu zitquote:Op zondag 1 april 2012 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt oa ook (denk ik) door dat veel goede al vast lagen bij de NOS toen andere zenders ook voetbal wilde uitzenden en dan moeten ze t doen met de mindere helden.
Mwah,quote:Op zondag 1 april 2012 12:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar toch vind ik het niveau van de NOS hoger dan bij Eredivisie Live / RTL, daar vind ik het echt dramatisch 9 van de 10 keer
Volgens wiki 19 wedstrijden 1 goal, gaat niet meer lukken.quote:Op zondag 1 april 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
René van Rijswijk had ooit 1 goal in 34 wedstrijden. Zeefuik kan dat record dus nog evenaren.
En toch vind ik dat beter dan wat er bij RTL / EL zit, kan je nagaanquote:Op zondag 1 april 2012 12:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mwah,
Frank Snoeks![]()
Jeroen Grueter![]()
Die hockey gast![]()
![]()
![]()
Overal een drama qua Nederlands commentaar
De NOS heeft alleen dramatische verslaggevers.(Met als diepepunt zwemcommentator Grueter)quote:Op zondag 1 april 2012 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt oa ook (denk ik) door dat veel goede al vast lagen bij de NOS toen andere zenders ook voetbal wilde uitzenden en dan moeten ze t doen met de mindere helden.
Daar ga ik wel van uit ja maar zolang ze die geen kans geven en vast houden aan de oude garde komen die er nooit.quote:Op zondag 1 april 2012 12:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik mag toch hopen dat er in Nederland nog wat commentaartalent is, kan niet slechter zijn als wat er nu zit
Ik vind Grueter juist weer een van de betere bij de NOS, ach meningen verschillen.quote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De NOS heeft alleen dramatische verslaggevers.(Met als diepepunt zwemcommentator Grueter)
Jammer. Al is het wel van hetzelfde kaliber natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens wiki 19 wedstrijden 1 goal, gaat niet meer lukken.
Smaken verschillen.quote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De NOS heeft alleen dramatische verslaggevers.(Met als diepepunt zwemcommentator Grueter)
1 Sierd de Vos Sport 1quote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En toch vind ik dat beter dan wat er bij RTL / EL zit, kan je nagaan
Schelvis vind ik verschrikkelijk saai, Driessen is dramatisch. Maar dat zijn allemaal smaken, iedereen zal andere lijstjes hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 12:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
1 Sierd de Vos Sport 1
2 Emiel Schevis Sport1 (Bij Italiaans voetbal)
3 Leo Driessen (Prettig stemgeluid)
Dan houdt het op.
Sierd is wel een held ja, maar af en toe is ie ook verschrikkelijk irritant.quote:Op zondag 1 april 2012 12:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
1 Sierd de Vos Sport 1
2 Emiel Schevis Sport1 (Bij Italiaans voetbal)
3 Leo Driessen (Prettig stemgeluid)
Dan houdt het op.
quote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef manny het volgende:
Mmmm. De Graafschap moet echt uit een ander vaatje gaan tappen willen ze het linkerrijtje nog halen. Come on boys !
Allemaal discussie over commentaar en NEC-GRA is bezig. Komt hij met zo'n ongelooflijke kutpost.quote:
Olaf Mol is de enige reden om een GP te kijken en ik hou niet van autosport.quote:Op zondag 1 april 2012 12:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik snap niet dat ze bij de graafschap die man als aanvoerder willen...
over de commentatoren... het is geen voetbal, maar Olaf Mol is ook zo'n ramp...
quote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef manny het volgende:
Mmmm. De Graafschap moet echt uit een ander vaatje gaan tappen willen ze het linkerrijtje nog halen. Come on boys !
Dronken?quote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef manny het volgende:
Ik kan je optimisme waarderenquote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef manny het volgende:
Linkerrijtje van de Jupiler League volgend seizoen ja.quote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef manny het volgende:
Omdat hij zich zelf zo voor schut kan zetten? Of waarom wil je anders naar die vent luisteren?quote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Olaf Mol is de enige reden om een GP te kijken en ik hou niet van autosport.
Het is Fok! hoor , wat verwacht je nouquote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal discussie over commentaar en NEC-GRA is bezig. Komt hij met zo'n ongelooflijke kutpost.
FOK!quote:Op zondag 1 april 2012 13:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het is Fok! hoor , wat verwacht je nou
Begrijp er niet veel maar ik zie ook maar 2 races per jaar.quote:Op zondag 1 april 2012 13:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat hij zich zelf zo voor schut kan zetten? Of waarom wil je anders naar die vent luisteren?
mijn gedachtenquote:Op zondag 1 april 2012 13:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Linkerrijtje van de Jupiler League volgend seizoen ja.
Heel slechtquote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Hey boelers, alles goed? Hoe is 't spel van HV de Graafschap vandaag?
Ze verdienen het om met 1-5 te winnen, spelen fantastischquote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Roelofsen: 'we moeten het aanvallende spel en de lijn van Feyenoord-thuis doorzetten'quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Goed! Ze spelen NEC van de mat en gaan voor t linker rijtje.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Dat heeft hij niet gezegd?quote:Op zondag 1 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Roelofsen: 'we moeten het aanvallende spel en de lijn van Feyenoord-thuis doorzetten'
Dan weet je het wel.
ik zag wel een prachtige steekpass van El Hassnaoui. Messi was er niets bijquote:Op zondag 1 april 2012 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vaste recept? Muurtje van 9 opgetrokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen grap.quote:Op zondag 1 april 2012 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd?Serieus?
Erik Pieters kijkt ook illegaal.twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zondag 01-04-2012 om 13:04:54GM followers, heerlijk geslapen en nu wedstrijd checken via livestream #necgra http://t.co/DWVMAmQI reageer retweet
Die geeft het woord anti-voetbal een compleet nieuwe betekenisquote:Op zondag 1 april 2012 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
Die trainer van de Graafschap.Dat vind ik nou echt een extreem grote flapdrol man.
Mooi cynisme jongen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:13 schreef manny het volgende:
Relax. De graafschap staat even in survival-mode vanwege de ietwat tegenvallende stand op de ranglijst. Vandaar dit (tijdelijke) afbraak voetbal. Hopelijk overleven ze en zien we volgend jaar weer spectaculaire beelden vanaf het knollenveld op de volle vijverberg.
Hopelijk niet. Weg met dat soort ploegen. Heb meer respect voor zo'n RKC dat het gewoon voetballend doet.quote:Op zondag 1 april 2012 13:13 schreef manny het volgende:
Relax. De graafschap staat even in survival-mode vanwege de ietwat tegenvallende stand op de ranglijst. Vandaar dit (tijdelijke) afbraak voetbal. Hopelijk overleven ze en zien we volgend jaar weer spectaculaire beelden vanaf het knollenveld op de volle vijverberg.
RKCquote:Op zondag 1 april 2012 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Weg met dat soort ploegen. Heb meer respect voor zo'n RKC dat het gewoon voetballend doet.
Wel slecht dat ie geen EL heeft.quote:Op zondag 1 april 2012 13:11 schreef mrstylo het volgende:
Erik Pieters kijkt ook illegaal.twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zondag 01-04-2012 om 13:04:54GM followers, heerlijk geslapen en nu wedstrijd checken via livestream #necgra http://t.co/DWVMAmQI reageer retweet
quote:Op zondag 1 april 2012 13:11 schreef mrstylo het volgende:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zondag 01-04-2012 om 13:13:18@KhalidSinouh hahaha pappie, voordeel van livestream dat je lekker in bed kan blijven liggen met lappie op schoot..!! #relaxing reageer retweet
Ja want RKC-ADO is echt een boeiend potquote:Op zondag 1 april 2012 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat RKC-ADO dezelfde tijd als AJA-HER gebald wordt.
Voor jou misschien niet.quote:Op zondag 1 april 2012 13:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want RKC-ADO is echt een boeiend pot
'Lappie' zeggen..quote:Op zondag 1 april 2012 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zondag 01-04-2012 om 13:13:18@KhalidSinouh hahaha pappie, voordeel van livestream dat je lekker in bed kan blijven liggen met lappie op schoot..!! #relaxing reageer retweet
quote:Op zondag 1 april 2012 13:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hou het ontopic please. NEC-GRA
Hou het kopiëren achterwege please.quote:Op zondag 1 april 2012 13:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 13:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een pauper zeg. Hoe kun je dat als voetballer nou op Twitter zetten. Je club betaalt je verdomme van dat kijkgeld van EL man.quote:
Je kan ook gewoon legaal livestreams kijken @ www.eredivisielive.nl waarschijnlijk krijgen al die voetballers gewoon "gratis" toegang.quote:Op zondag 1 april 2012 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een pauper zeg. Hoe kun je dat als voetballer nou op Twitter zetten. Je club betaalt je verdomme van dat kijkgeld van EL man.
Zo ziet EL er echt niet uit hoor vriend.quote:Op zondag 1 april 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon legaal livestreams kijken @ www.eredivisielive.nl waarschijnlijk krijgen al die voetballers gewoon "gratis" toegang.
ewa swa!quote:
Lol ja ik zie die foto nu, ik had alleen de tekst gelezenquote:Op zondag 1 april 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo ziet EL er echt niet uit hoor vriend.
Spelers te vroeg brengen na een blessure waarna ze weer geblesseerd raken is een beetje het handelsmerk van De Boer he?quote:
Ik hoop dat Frank het geleerd heeft.quote:Op zondag 1 april 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers te vroeg brengen na een blessure waarna ze weer geblesseerd raken is een beetje het handelsmerk van De Boer he?
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 1 april 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frank het geleerd heeft.
Belachelijk idd.. Boilesen tegen Unitedquote:Op zondag 1 april 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers te vroeg brengen na een blessure waarna ze weer geblesseerd raken is een beetje het handelsmerk van De Boer he?
De hele technische staf zit aan de LSD.quote:Op zondag 1 april 2012 13:31 schreef Caland het volgende:
'Als we willen winnen zal je moeten scoren'
Allemaal heldere lichten hoor bij De Graafschap
Volgend jaar lekker schoppen in de JLquote:Op zondag 1 april 2012 13:30 schreef wolferl het volgende:
Zie net een reeks inkomende spelers van de Graafschap, man man wat een vieze schop ploeg is dat geworden onder die halve zool van een Roelofsen.
Cruijffiaanse uitspraak is dat, in Amsterdam zal die vereerd worden als hij dat zegtquote:Op zondag 1 april 2012 13:31 schreef Caland het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 1 april 2012 13:31 schreef Caland het volgende:
Hangt er vanaf hoeveel kaarten er nog in de pot zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 13:32 schreef Silverdigger2 het volgende:
Mag je wel kaarten ruilen in de wedstrijd?
quote:Op zondag 1 april 2012 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien kan de Graafschap die truc van 1. FC Magdeburg gebruiken !!!!
Bossen is tegen het antivoetbal van Graafschap, en terecht.quote:Op zondag 1 april 2012 13:37 schreef tompsv18 het volgende:
Bossen is wel een beetje Pro-NEC, die spelers mogen bijna alles doen.
Het is gewoon scoort.quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk die voorspellingen hier altijd.
Nu scored ie hier pas.
Vilarreal heeft zo'n topspits nodig om zich te herstellen van dit pauperseizoen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
wat een spits die zeefuik.. volgend jaar naar spanje
Matavz faalt helemaal niet.quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matavz faalt tot nu toe bij PSV. Meer falers bij PSV dus.
idd, gisteren ook weer zo'n faalgoal.quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matavz faalt tot nu toe bij PSV. Meer falers bij PSV dus.
Puur geluk jonge!quote:Op zondag 1 april 2012 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, gisteren ook weer zo'n faalgoal.
Daar heb je wel weer gelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
PSV faalt meer idd, of het aankoopbeleid. Matavz past daar totaal niet.
Sowieso een vreselijke spits man. Je zal maar zo'n passieve kerel in je elftal hebben lopen. Ik zou me er dood aan ergeren.quote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
PSV faalt meer idd, of het aankoopbeleid. Matavz past daar totaal niet.
Dan is Douglas ook een goede spitsquote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren scoorde hij. Oké, hij is een goede spits.
E
Zelf doet hij ook geen flikker hoor. Heb je de pierro gezien laats? Kan totaal geen ruimtes opvullen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon een verkeerde spits bij deze buitenspelers, maar doet het desondanks gewoon prima.
Ligt eraan hoe je speelt.quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso een vreselijke spits man. Je zal maar zo'n passieve kerel in je elftal hebben lopen. Ik zou me er dood aan ergeren.
Hyvesquote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een goal voor NEC en ik krijg de volle punten op hyves
Wist je dat van der Hoorn ook een goede spits is?quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan is Douglas ook een goede spits
Hij jaagt constant door op de keeper en houdt de verdedigers ook altijd bezig. Leuk zo'n pierro, maar hij is zeker niet lui.quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelf doet hij ook geen flikker hoor. Heb je de pierro gezien laats? Kan totaal geen ruimtes opvullen.
quote:
Nooit cool geweestquote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik had wel al hyves before it was cool!
quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik had wel al hyves before it was cool!
Hij is statisch. Laat ik het zo zeggen,quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij jaagt constant door op de keeper en houdt de verdedigers ook altijd bezig. Leuk zo'n pierro, maar hij is zeker niet lui.
Google + is 2013, dus hipsters.quote:
Ik zie liever een spits die z'n eigen kansen creeert en er een beetje aan sleurt. A la Guidetti.quote:
En volgend seizoen Europees spelenquote:
Daar zijn er ook echt miljoenen van.quote:Op zondag 1 april 2012 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie liever een spits die z'n eigen kansen creeert en er een beetje aan sleurt. A la Guidetti.
Zeefuik bijvoorbeeldquote:
Als ie gewoon scoort maakt me dat niet uit hoor. Heeft er volgens mij in alle competities al 18 of 19 gemaakt voor PSV, dat zijn best goede cijfers.quote:Op zondag 1 april 2012 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is statisch. Laat ik het zo zeggen,
Ik snap jou reactie niet op die van mij.quote:Op zondag 1 april 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti geeft iedere wedstrijd inzet.
Desondanks vind ik hem matig bij PSV.quote:Op zondag 1 april 2012 13:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ie gewoon scoort maakt me dat niet uit hoor. Heeft er volgens mij in alle competities al 18 of 19 gemaakt voor PSV, dat zijn best goede cijfers.
Voegt 0 toe aan het aanvalsspel van PSV, niet geheel onbelangrijk.quote:Op zondag 1 april 2012 13:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ie gewoon scoort maakt me dat niet uit hoor. Heeft er volgens mij in alle competities al 18 of 19 gemaakt voor PSV, dat zijn best goede cijfers.
Als Zeefuik ook kon scoren, dan was hij al bij een topclub.quote:
Dat kan, maar hij faalt zeker niet.quote:Op zondag 1 april 2012 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Desondanks vind ik hem matig bij PSV.
Kleurloze club zeker niet. Alleen doet Roelofsen het meest trieste. daarom graag degradatie.quote:Op zondag 1 april 2012 13:52 schreef muzas het volgende:
Zo klaar met voetballen... Op tijd voor ajax![]()
Kom maar door..
NEC rekent mooi met die boeren af, prima, kleurloze club.
Falen en niet bij PSV passen zijn 2 verschillende dingen.quote:
Tuurlijk faalt hij niet, het aankoopbeleid faalt. Matavz doet gewoon wat hij altijd al deed.quote:
Moet zich inderdaad meer aanbieden, daar was Cocu gister ook ontevreden over. Daarom werd ie gewisseld.quote:Op zondag 1 april 2012 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Voegt 0 toe aan het aanvalsspel van PSV, niet geheel onbelangrijk.
Volgende keer aub Locadia en niet VoH.quote:Op zondag 1 april 2012 13:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet zich inderdaad meer aanbieden, daar was Cocu gister ook ontevreden over. Daarom werd ie gewisseld.
Matavz = FAAL, einde discussie idd.quote:Op zondag 1 april 2012 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn jullie nu klaar met de Matavz faalt wel/niet discussie in het livetopic?
Tsja, zo'n soort spits zal het ook nooit worden. Kan Cocu ontevreden zijn wat 'ie wilt.quote:Op zondag 1 april 2012 13:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet zich inderdaad meer aanbieden, daar was Cocu gister ook ontevreden over. Daarom werd ie gewisseld.
Van de Pavert moet dan ook gewoon basis spelen, geweldige speler is datquote:Op zondag 1 april 2012 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Eredivisie Sidekick slaat ook grotendeels nergens op.
Ted van de Pavert komt erin, en dan kan je stemmen of je ermee eens bent....
Gelukkig is 87 procent het eens met de wissel, die kan Roelofsen in z'n zak steken.
Wel interessant is dat De Graafschap met het idiote strategie de hele wedstrijd nog 0 schoten op doel hebben geproduceerd.
Gewoon 30 miljoen door de gootsteen daar man.quote:Op zondag 1 april 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, zo'n soort spits zal het ook nooit worden. Kan Cocu ontevreden zijn wat 'ie wilt.
quote:Op zondag 1 april 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon 30 miljoen door de gootsteen daar man.Super slecht ingekocht...geen enkele speler rendeert.
Nou ja, Strootman en Mertens zijn nog wel aardigquote:Op zondag 1 april 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon 30 miljoen door de gootsteen daar man.Super slecht ingekocht...geen enkele speler rendeert.
Alleen om zijn naam al. En om zijn goal tegen Ajaxquote:Op zondag 1 april 2012 13:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van de Pavert moet dan ook gewoon basis spelen, geweldige speler is dat
Strootman, Mertens, Tyton?quote:Op zondag 1 april 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, die Brands heeft enorm gefaald in zijn aankoopbeleid. Hoor je niemand over, maar wel de ene prutser ontslaan voor de anderequote:Op zondag 1 april 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kiwiwiquote:Op zondag 1 april 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is die Kivuvu van NEC btw gebleven? Dat was 2 seizoenen geleden ofzo ineens 'de nieuwe Viera'.
Mertens zie je toch ook niet meer. Volledig weggezakt 2e seizoenshelft toch?quote:Op zondag 1 april 2012 13:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, Strootman en Mertens zijn nog wel aardig
Is naar Cluj CFR gegaan, heeft CL League gespeeld daar. Speelt nu bij Mjällby AIF in Zwedenquote:Op zondag 1 april 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is die Kivuvu van NEC btw gebleven? Dat was 2 seizoenen geleden ofzo ineens 'de nieuwe Viera'.
Hij doet zijn ding(scoren en assisten geven), dus nee niet echt.quote:Op zondag 1 april 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mertens zie je toch ook niet meer. Volledig weggezakt 2e seizoenshelft toch?
Moet je daar 30 miljoen aan uitgeven? Gewoon wanbeleid. Zie Feyenoord dat met 0 euro een middenveld heeft dat op geen enkel vlak onderdoet voor dat van PSV.quote:
Maar blijft een egoďst.quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij doet zijn ding(scoren en assisten geven), dus nee niet echt.
Idd. Beter otntslaan ze die Brands. Hypocriet beleid.quote:Op zondag 1 april 2012 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, die Brands heeft enorm gefaald in zijn aankoopbeleid. Hoor je niemand over, maar wel de ene prutser ontslaan voor de andere
Nou ja, heeft volgens mij nog altijd dreiging en aardige acties, maar zo spectaculair als in het begin is het niet meer inderdaadquote:Op zondag 1 april 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mertens zie je toch ook niet meer. Volledig weggezakt 2e seizoenshelft toch?
Dankzij PSV ja.quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je daar 30 miljoen aan uitgeven? Gewoon wanbeleid. Zie Feyenoord dat met 0 euro een middenveld heeft dat op geen enkel vlak onderdoet voor dat van PSV.
Dat viel ook wel mee. Scoorde een wereldgoal tegen Feyenoord en dat was het wel.quote:Op zondag 1 april 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
Omdat?quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankzij PSV ja.
Jullie zijn laatste dat iets doms over PSV mag zeggen.
Je zegt dat ze niet renderen, dat klopt dus gewoon niet. Mertens heeft al 18 keer gescoord als buitenspeler, dat zijn geweldige cijfers. Strootman doet het ook geweldig en Tyton is een prima keeper voor PSV.quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je daar 30 miljoen aan uitgeven? Gewoon wanbeleid. Zie Feyenoord dat met 0 euro een middenveld heeft dat op geen enkel vlak onderdoet voor dat van PSV.
Zweedse meisjes.quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap niet dat je in Zweden of dat soort kutlanden wilt spelen
Ach, als ik nu gevraagd wordt om in Zweden te voetballen zou ik het wel doen hoor, geen probleem. Beetje Zweedse schonen kijken, geld verdienenquote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap niet dat je in Zweden of dat soort kutlanden wilt spelen
Mwoah...speeld een paar geweldige wedstrijden en was ineens het grote talent. Maar dat bleek idd wel mee te vallen, als je dát bedoelt.quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee. Scoorde een wereldgoal tegen Feyenoord en dat was het wel.
Strootman speelt verstoppertje in elke topwedstrijd. 'Geweldig' is dus nogal overdreven.quote:Op zondag 1 april 2012 13:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zegt dat ze niet renderen, dat klopt dus gewoon niet. Mertens heeft al 18 keer gescoord als buitenspeler, dat zijn geweldige cijfers. Strootman doet het ook geweldig en Tyton is een prima keeper voor PSV.
Zondag mocht hij wel rood krijgen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Strootman speelt verstoppertje in elke topwedstrijd. 'Geweldig' is dus nogal overdreven.
Is toen naar Polen gegaanquote:Op zondag 1 april 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is die Asielzoekersbaas aka Ntibazonkiza?
Cracovia Kraków ofwel Polenquote:Op zondag 1 april 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is die Asielzoekersbaas aka Ntibazonkiza?
Strootman doet het idd geweldig ja.quote:Op zondag 1 april 2012 13:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zegt dat ze niet renderen, dat klopt dus gewoon niet. Mertens heeft al 18 keer gescoord als buitenspeler, dat zijn geweldige cijfers. Strootman doet het ook geweldig en Tyton is een prima keeper voor PSV.
Verpest de discussie nou nietquote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom gaat het over PSV? PSV speelde gisteren.
Beste verkoop van het seizoen eerder.quote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef Geo4kant het volgende:
Als je iemand wil afzeiken na die partij van gister dan moet je toch echt Wijnaldum pakken.![]()
Miskoop van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |