Zijn pro-Ajax geleuter is idd erg irritant.quote:Op zondag 1 april 2012 12:39 schreef Outpost76 het volgende:
Wel fijn dat Leo sjaffie Driessen deze verslaat en niet Ajax!![]()
Daar krijgen we Davy weer. Heracles gaat zich natuurlijk inhouden voor blessures en rode kaarten hé. Straks missen ze de bekerfinale.quote:Op zondag 1 april 2012 12:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja kutzooi, nu kan Heracles onmogelijk een punt pakken
Behaalde resultaten uit het verleden bieden 100% garantie voor de toekomst.
Gelukkig hoor je hem nou een stuk minder met dat gehaper...quote:Op zondag 1 april 2012 12:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Leo is altijd irritant, na wij dachten .
Ik denk dat Mark van Rijswijk of Ron de Rijk Ajax-Heracles gaat verslaanquote:Op zondag 1 april 2012 12:39 schreef Outpost76 het volgende:
Wel fijn dat Leo sjaffie Driessen deze verslaat en niet Ajax!![]()
Is dat zo? Nouja daar doelde ik niet op. Hij lult vaak zo dom. Voorbeeldje : Iedereen ziet duidelijk dat t een overtreding is en hij blijft vol houden dat het geen overtreding was...quote:Op zondag 1 april 2012 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn pro-Ajax geleuter is idd erg irritant.
Maakt me niet uit wie. Alles is beter dan Leo.quote:Op zondag 1 april 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark van Rijswijk of Ron de Rijk Ajax-Heracles gaat verslaan
Heb je ook wel gelijk in. Leo is altijd erg overtuigd van zichzelf en geeft nooit zijn ongelijk toe. Slechtste commentator is trouwens Theo Reitsma, die moet al jaren met pensioen en krijgt nog steeds de topwedstrijden bij EL. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 12:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat zo? Nouja daar doelde ik niet op. Hij lult vaak zo dom. Voorbeeldje : Iedereen ziet duidelijk dat t een overtreding is en hij blijft vol houden dat het geen overtreding was...Dat soort dingen heeft ie zo vaak...
Ik snap soms serieus niet waar hij naar zit te kijken..
Ik kan me daar dan zo aan irriteren. Hou je bek dan gewoon liever.quote:Op zondag 1 april 2012 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in. Leo is altijd erg overtuigd van zichzelf en geeft nooit zijn ongelijk toe. Slechtste commentator is trouwens Theo Reitsma, die moet al jaren met pensioen en krijgt nog steeds de topwedstrijden bij EL. Onbegrijpelijk.
Heb je gelijk in, maar toch vind ik het niveau van de NOS hoger dan bij Eredivisie Live / RTL, daar vind ik het echt dramatisch 9 van de 10 keerquote:Op zondag 1 april 2012 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan me daar dan zo aan irriteren. Hou je bek dan gewoon liever.
Tja zo gaat t bij de NOS ook vaak. Oud gedienden worden in ere gehouden of ze nou goed zijn of niet.
Hoeveel had die erin getikt in hoeveel wedstrijden?quote:Op zondag 1 april 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
Zou Zeefuik de minst scorende spits in de eredivisie ooit zijn? Beetje de zwarte Rene van Rijswijk.
Komt oa ook (denk ik) door dat veel goede al vast lagen bij de NOS toen andere zenders ook voetbal wilde uitzenden en dan moeten ze t doen met de mindere helden.quote:Op zondag 1 april 2012 12:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar toch vind ik het niveau van de NOS hoger dan bij Eredivisie Live / RTL, daar vind ik het echt dramatisch 9 van de 10 keer
Ze zijn bij NEC wel heel blij met hem, is als aanspeelpunt erg belangrijk voor dat team.quote:Op zondag 1 april 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
Zou Zeefuik de minst scorende spits in de eredivisie ooit zijn? Beetje de zwarte Rene van Rijswijk.
Totaal 314 wedstrijden en 31 doelpunten.quote:Op zondag 1 april 2012 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel had die erin getikt in hoeveel wedstrijden?
René van Rijswijk had ooit 1 goal in 34 wedstrijden. Zeefuik kan dat record dus nog evenaren.quote:Op zondag 1 april 2012 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel had die erin getikt in hoeveel wedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |