Het is gewoon scoort.quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk die voorspellingen hier altijd.
Nu scored ie hier pas.
Vilarreal heeft zo'n topspits nodig om zich te herstellen van dit pauperseizoen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
wat een spits die zeefuik.. volgend jaar naar spanje
Matavz faalt helemaal niet.quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matavz faalt tot nu toe bij PSV. Meer falers bij PSV dus.
idd, gisteren ook weer zo'n faalgoal.quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matavz faalt tot nu toe bij PSV. Meer falers bij PSV dus.
Puur geluk jonge!quote:Op zondag 1 april 2012 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, gisteren ook weer zo'n faalgoal.
Daar heb je wel weer gelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
PSV faalt meer idd, of het aankoopbeleid. Matavz past daar totaal niet.
Sowieso een vreselijke spits man. Je zal maar zo'n passieve kerel in je elftal hebben lopen. Ik zou me er dood aan ergeren.quote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
PSV faalt meer idd, of het aankoopbeleid. Matavz past daar totaal niet.
Dan is Douglas ook een goede spitsquote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren scoorde hij. Oké, hij is een goede spits.
E
Zelf doet hij ook geen flikker hoor. Heb je de pierro gezien laats? Kan totaal geen ruimtes opvullen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon een verkeerde spits bij deze buitenspelers, maar doet het desondanks gewoon prima.
Ligt eraan hoe je speelt.quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso een vreselijke spits man. Je zal maar zo'n passieve kerel in je elftal hebben lopen. Ik zou me er dood aan ergeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |