quote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef manny het volgende:
Mmmm. De Graafschap moet echt uit een ander vaatje gaan tappen willen ze het linkerrijtje nog halen. Come on boys !
Dronken?quote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef manny het volgende:
Mmmm. De Graafschap moet echt uit een ander vaatje gaan tappen willen ze het linkerrijtje nog halen. Come on boys !
Ik kan je optimisme waarderenquote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef manny het volgende:
Linkerrijtje van de Jupiler League volgend seizoen ja.quote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef manny het volgende:
Omdat hij zich zelf zo voor schut kan zetten? Of waarom wil je anders naar die vent luisteren?quote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Olaf Mol is de enige reden om een GP te kijken en ik hou niet van autosport.
Het is Fok! hoor , wat verwacht je nouquote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal discussie over commentaar en NEC-GRA is bezig. Komt hij met zo'n ongelooflijke kutpost.
FOK!quote:Op zondag 1 april 2012 13:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het is Fok! hoor , wat verwacht je nou
Begrijp er niet veel maar ik zie ook maar 2 races per jaar.quote:Op zondag 1 april 2012 13:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat hij zich zelf zo voor schut kan zetten? Of waarom wil je anders naar die vent luisteren?
mijn gedachtenquote:Op zondag 1 april 2012 13:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Linkerrijtje van de Jupiler League volgend seizoen ja.
Heel slechtquote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Hey boelers, alles goed? Hoe is 't spel van HV de Graafschap vandaag?
Ze verdienen het om met 1-5 te winnen, spelen fantastischquote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Roelofsen: 'we moeten het aanvallende spel en de lijn van Feyenoord-thuis doorzetten'quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Goed! Ze spelen NEC van de mat en gaan voor t linker rijtje.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
Dat heeft hij niet gezegd?quote:Op zondag 1 april 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Roelofsen: 'we moeten het aanvallende spel en de lijn van Feyenoord-thuis doorzetten'
Dan weet je het wel.
ik zag wel een prachtige steekpass van El Hassnaoui. Messi was er niets bijquote:Op zondag 1 april 2012 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vaste recept? Muurtje van 9 opgetrokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen grap.quote:Op zondag 1 april 2012 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd?Serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |