Dat was toen...maar nu werd zojuist naar buiten gebracht bij RTL Blvd dat hij haar onlangs zwanger en wel uit het huis heeft gezet...haar verklaring zou zijn dat hij erg kwaad op haar is geworden omdat zij uit haar dak was gegaan nadat hij aan haar had bekend dat hij was vreemdgegaan begrijpu.quote:Gouden Kooi Amanda zwanger van Afrojack
van onze redactie
AMSTERDAM - De Nederlandse dj Afrojack en zijn vriendin Amanda Balk, die eerder te zien was in de Gouden Kooi en Echte meisjes in de jungle, krijgen samen een kindje.
De dj, echte naam Nick van de Wall, en zijn vriendin zijn door het dolle heen. "Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland", laat Amanda weten aan RTL Boulevard. "We zijn dolgelukkig."
Amanda en Afrojack zijn inmiddels twee jaar samen. Hun eerste kindje wordt in maart verwacht.
Vervolgens een dag later in het AD:quote:Amanda Balk (23), de hoogzwangere ex-vriendin van dj Afrojack zit in ernstige geldnood. Volgens haar komt Afrojack zijn belofte niet na om haar tot de bevalling in februari financieel te ondersteunen.
Via haar advocaat probeert Balk - ooit deelneemster aan de realityserie de Gouden Kooi - haar voormalige levenspartner er al tijden van te overtuigen dat hij toch weer geld aan haar overmaakt. Die roep om hulp bleef tot nu toe onbeantwoord. Dat meldt het AD vandaag.
'Ik krijg niets meer'
Nadat Balk in september na een knallende ruzie door de 24-jarige Afrojack met al haar bezittingen op straat werd gezet, kreeg ze via zijn management een geldbedrag om de eerste maanden mee door te komen. Om hoeveel geld het gaat, wil ze niet zeggen. Wel dat het pertinent niet zo is dat ze er in korte tijd een klein fortuin doorheen heeft gejaagd. 'Hij zou tot de geboorte van zijn dochter blijven betalen. Nu krijg ik al een hele tijd niets meer. Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen,' aldus de 31 weken zwangere vrouw. 'Godzijdank zit mijn dochter nog veilig in mijn buik en maakt ze niks mee van deze toestand.'
Afrojack stelde kort na de breuk in een officiële verklaring zich te distantiëren van negatieve uitspraken die Amanda over hem deed. Ook benadrukte hij in het statement zijn verantwoordelijkheid voor honderd procent te nemen en ervoor te zorgen dat zijn ex zich 'de komende tijd geen zorgen hoefde te maken'. Gisteren waren Nick van de Wall en zijn management niet bereikbaar voor commentaar op de jongste ontwikkelingen.
'Recht op paar honderd euro per maand'
Sinds de breuk heeft Amanda Nick nooit meer gezien of gesproken. 'Ook van zijn familie heb ik niks meer gehoord. Er is dus, omdat er geen contact is, nog niks duidelijk over een eventuele co-ouderschapsregeling.' Amanda Balk en Afrojack waren niet getrouwd en hadden geen samenlevingscontract. Formeel hoeft hij haar dus niet te betalen. 'Wettelijk heeft mijn dochter wel recht op een paar honderd euro per maand.'
En uiteraard nog een ontroerende blikquote:Advocaten praten over toekomst baby Afrojack
De advocaten van Amanda Balk (23) en haar ex-vriend dj Afrojack, de 24-jarige Nick van de Wall uit Spijkenisse, voeren overleg over regelingen die moeten worden getroffen als voormalig Gouden Kooi-deelneemster Balk in februari bevalt van Afrojacks dochtertje. Dat stelt Hugo Langras, de manager van de wereldberoemde producer en dj.
Of de juridische onderhandelingen gaan over een financiële bijdrage aan moeder en kind, of om een eventuele co-ouderschapregeling is onduidelijk. Langras en ook Nick van de Wall willen geen commentaar geven op de beschuldiging van Amanda Balk dat haar ex zijn belofte niet is nagekomen om haar tot en met de bevalling financieel te ondersteunen.
Afrojack zette gisteren wel een korte reactie op Twitter: Liars Suck. Onzeker is of hij daarmee doelt op Amanda's uitlatingen. Na hun knallende ruzie in september, waarbij Balk met al haar bezittingen door Afrojack op straat werd gezet, kreeg de jonge vrouw via het management van de dj een onbekend geldbedrag om elders opnieuw te beginnen.
Dat geld ging, aldus Balk, snel op aan het inrichten van een babykamer en het bewoonbaar maken van haar Amsterdamse flatje. Balk moet nu een beroep doen op financiële steun van haar familie om het hoofd boven water te houden. Ze probeert Afrojack ervan te overtuigen met extra middelen over de brug te komen. Afrojack heeft altijd gezegd zijn verantwoordelijkheden voor honderd procent te zullen nemen. Afrojack zou nu een verhouding hebben met hotelerfgename Paris Hilton. (Redactie)
quote:Op zondag 1 april 2012 00:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Krijg nou tietuh dat lijkt mijn dochtertje Vegas wel, maar zo groot, Amanda zal toch niet
de zeven weken jonge baby van haar zus hebben laten poseren? Nee, ik herken mezelf in Vegas,
Tis gewoon een foto met Afrojack in een roze jurkiequote:Op zondag 1 april 2012 00:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Krijg nou tietuh dat lijkt mijn dochtertje Vegas wel, maar zo groot, Amanda zal toch niet
de zeven weken jonge baby van haar zus hebben laten poseren? Nee, ik herken mezelf in Vegas,
Maar, dat weet je helemaal niet.quote:Op zondag 1 april 2012 14:40 schreef Vivi het volgende:
Dat die Paris nou niet afknapt op zo'n vent die niet naar zijn dochter omkijkt. Hoewel, ik had nu ook niet echt hele hoge verwachtingen van haar.
Voor dat arme kind hoop ik dat ze het gewoon buiten de media om houden en er geen spelletje van gaan makenquote:Op zondag 1 april 2012 14:43 schreef Leandra het volgende:
Ik zou eigenlijk verbaasd zijn als blijkt dat hij Vegas nog helemaal niet gezien heeft, dat ze er niets over bekendmaken wil niet zeggen dat het ook niet gebeurd is.
Je bent waarschijnlijk te oud om die muziek te begrijpen/waarderen.quote:
De perks van volwassenheid.quote:Op zondag 1 april 2012 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent waarschijnlijk te oud om die muziek te begrijpen/waarderen.
Plaatjesdraai-terreurquote:Op zondag 1 april 2012 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De perks van volwassenheid.
Nu kon ik twintig jaar terug ingeblikte house al niet waarderen. Vroeg oud, ik.
Wat een vage plaatquote:
Jaja, wrijf het er maar nog harder in.quote:
Sorry mevrouwquote:Op zondag 1 april 2012 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er maar nog harder in.
Het is muziek om op te dansen, niet in álle muziek hoeft diepgang te zitten hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 19:00 schreef beequeen het volgende:
Het blijft kutmuziek. Eik is het geen muziek. Wat Cc zegt, zielloze takkenherrie.
hij zal er niet wakker van liggen, hij casht goed en de mensen vinden het nicequote:Op zondag 1 april 2012 19:00 schreef beequeen het volgende:
Het blijft kutmuziek. Eik is het geen muziek. Wat Cc zegt, zielloze takkenherrie.
Wat een mottenballen lucht hier ineensquote:Op zondag 1 april 2012 19:00 schreef beequeen het volgende:
Oldschoolquote:Op zondag 1 april 2012 23:44 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat een mottenballen lucht hier ineens
Kan die bliepjes en dingetjes van afrojack ook niet waarderen. Maar weet nog wel dat ik dit 20 jaar geleden echt helemaal fantastisch vond.
Iedere generatie zijn favoriete setje bliepjes?
Zat deze youtube te bekijken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken die Afrojack niet. Heb hem één keer in De wereld draait door gezien
en kreeg de creeps van hem.
mijn zoon knutselt nog betere dan dit ...met zijn gratis gedownloade prut!quote:hij heeft wel beter werk gedaan dan hierboven
Afrojack ft. The PartySquad - Drop Down
Afrojack - Thats the Way i Like it
en losSSsss
dus je bent trotse moeder van een miljonair?quote:Op maandag 2 april 2012 01:46 schreef snetje het volgende:
[..]
mijn zoon knutselt nog betere dan dit ...met zijn gratis gedownloade prut!
nope! gaat hem niet worden neen .... hij vindt Paris een raar wijf ..quote:dus je bent trotse moeder van een miljonair?
dat dus,quote:Op maandag 2 april 2012 22:56 schreef DjinN het volgende:
Of je de muziek van Afrojack nou mooi vindt of niet, hij verdient er bakken met geld mee. Ik kan zijn muziek persoonlijk wel waarderen zo op z'n tijd. Hij heeft leuke nummers, en hij heeft kutnummers. Simple as that
lolquote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
dus je bent trotse moeder van een miljonair?
Iedereen loopt met sjaal, capuchon en lange mouwen en Paris in heur bikiniquote:Op zondag 15 april 2012 19:11 schreef SEMTEX het volgende:
Intussen op het Coachella festival:"
[ afbeelding ]
Plaatsen!quote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef cyberbab het volgende:
Op daily mail staat al een foto van het paar zoenend
Dat!quote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Je ziet op de foto's duidelijk dat hij haar alleen maar helpt met het produceren van haar cd.
Wel verstandig dat hij op de derde foto gelijk zijn mond ontsmet met wodka.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Greys het volgende:
Meer pics:
http://www.dailymail.co.u(...)ses-DJ-Afrojack.html
volgens mij wil zij hem gewoon iets vertellen, festival, veel geluid, dus moet in het oor. Camera iets verkeerd geplaatst waardoor het lijkt alsof hij haar neus in zijn mond heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de foto nu al een paar keer bekeken, ingezoomd, uitgezoomd, nog eens ingezoomd, maar ik snap nog steeds niet wat ze aan het doen zijn
En zij zijn sik in haar mondquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef kvd het volgende:
[..]
volgens mij wil zij hem gewoon iets vertellen, festival, veel geluid, dus moet in het oor. Camera iets verkeerd geplaatst waardoor het lijkt alsof hij haar neus in zijn mond heeft.
En jij zegt ontopic tegen ons terwijl er de laatste pagina's überhaupt helemaal niets over Amanda & Vegas is gepost?quote:
Dat betekent dus dat de tt fout isquote:Op maandag 16 april 2012 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
En jij zegt ontopic tegen ons terwijl er de laatste pagina's überhaupt helemaal niets over Amanda & Vegas is gepost?
Misschien kan iemand een linkje op haar Facebook zettenquote:Op maandag 16 april 2012 22:16 schreef DjinN het volgende:
Ben benieuwd op reacties van het Amanda-front op de foto's van Bigfoot en Afrosjek
Jah! Misschien welquote:
Hahaha "oopz! Post ik toch perongeluk een foto van een zoenende Afrosjek en Paris op de FB van Amanda"quote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan iemand een linkje op haar Facebook zetten
quote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jah! Misschien wel*hint naar de mod's*
[..]
Hahaha "oopz! Post ik toch perongeluk een foto van een zoenende Afrosjek en Paris op de FB van Amanda"![]()
De Grazia?? Nog noooooooooit van gehoord. Verkoop het dan aan SBS oid.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef sherezade het volgende:
dus toch aan een blad verkocht![]()
Amanda Balk:
Morgen staat Vegas in de Grazia!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk · Delen · 2 uur geleden in de buurt van Amsterdam
zelfs sbs heeft er geen geld voor overquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De Grazia?? Nog noooooooooit van gehoord. Verkoop het dan aan SBS oid.
Is weer eens wat anders dan My First Pony.quote:
De eerste fotoshoot van haar moeder was van veel bedenkelijker aard volgens mij. Ik herinner me een reportage waar ze volledig gekleed stond te zoenen onder de douche.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan My First Pony.
Zal ze weer zo'n belachelijke jurk dragen? Met wollen sloffen voor het Uggs-gevoel? Of krijgt ze dit keer eindelijk zo'n Paasei-band om haar kopje?
Was dat wel de eerste fotoshoot ...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
De eerste fotoshoot van haar moeder was van veel bedenkelijker aard volgens mij. Ik herinner me een reportage waar ze volledig gekleed stond te zoenen onder de douche.
Whut?quote:
Die Uggs moeten natuurlijk wel betaald wordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef sherezade het volgende:
dus toch aan een blad verkocht![]()
Amanda Balk:
Morgen staat Vegas in de Grazia!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk · Delen · 2 uur geleden in de buurt van Amsterdam
JA! Daar zit ik nu al weken met smart op te wachten!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan My First Pony.
Zal ze weer zo'n belachelijke jurk dragen? Met wollen sloffen voor het Uggs-gevoel? Of krijgt ze dit keer eindelijk zo'n Paasei-band om haar kopje?
En dat zou het helemaal compleet makenquote:Op woensdag 18 april 2012 07:40 schreef Aventura het volgende:
Misschien heeft Vegas al oorbelletjes in
Waarschijnlijk zijn ze allemaal uitverkochtquote:Op donderdag 19 april 2012 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zaten allemaal te wachten tot jij 'm zou kopen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze allemaal uitverkocht
ik wou het al niet zeggen, met grote letters Beyonce Back in Shapequote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Over Killer Body gesproken, Amanda heeft volgens mij een beter figuur dan Beyonce, zeker gezien die badpakfoto's van B.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef Copycat het volgende:
Als iemand gaat scannen, doe dan ook meteen dat openhartige interview met Victor Reinier.
Bronquote:Amanda Balk, de ex van DJ Afrojack, heeft de babyfotos van Vegas verkocht aan tijdschrift Grazia. Het is te hopen dat ze er flink wat geld voor gekregen heeft want van DJ Afrojack schijnt ze niet veel geld te krijgen.
Een maand geleden is Amanda Balk bevallen van dochtertje Vegas. Het kindje is geboren uit de liefde tussen de ex-gouden kooi bewoner Amanda en de top DJ Nick van der Wall (aka AfroJack). Halverwege de zwangerschap is de relatie tussen de twee geklapt en mag Amanda het kindje nu alleen opvoeden.
DJ Afrojack vermaakt zich in de tussentijd prima met de internationale beroemdheid Paris Hilton.
Zwarte kinderwagens zijn vast niet goedkoopquote:De DJ en ex-realityster hadden geen samenlevingscontract dus financieel is er niets geregeld. Via zijn management heeft Afrojack na de breuk een geldbedrag naar Amanda overgemaakt, dat nu blijkbaar op is.
Inderdaad, ze is sowieso een stevige dame benen/billen), dus juist daarom vind ik haar heel goed uitzien.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:41 schreef Flow3r het volgende:
NIks mis mee , maar wel een dame met aanleg om superdik te worden
Maar dat komt omdat ze er ook 24/7 aan werkt met haar personal trainer. En waarschijnlijk zal ze ook wel een persoonlijke dietist hebben. Dan kan iedereen het welquote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, ze is sowieso een stevige dame benen/billen), dus juist daarom vind ik haar heel goed uitzien.
Ziet er prima uit. Zou menige vrouw willen.
Nou, ik zou zo met haar willen ruilen, wat dat betreft. Ik hou d'r wel van.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:53 schreef June. het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ze er ook 24/7 aan werkt met haar personal trainer. En waarschijnlijk zal ze ook wel een persoonlijke dietist hebben. Dan kan iedereen het wel
Net zo duur als gekleurde hoor...quote:Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef Greys het volgende:
Beetje stemmingmakerij, hoe weten zij nou of Amanda wel of geen geld krijgt...
Wie weet krijgt ze plenty centen van Sjek, maar jaagt ze het er te hard door.
In dat andere artikel:
[..]
Zwarte kinderwagens zijn vast niet goedkoop
Gheghe, ik ben geen tokkie maar volgens had ik 1 uur na mn geboorte al oorbellen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:52 schreef Leandra het volgende:
Darn, dat moet de Perzische sprookjesvertellers weer tegenvallen; geen oorbellen, geen haarband.
Mooi kindje
Haar kont is ook strak. Dik wil niet zeggen dat het blubber is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Net zo duur als gekleurde hoor...
In ieder geval de kinderwagen die wij hadden.![]()
Mooie baby die Vegas.
En Beyonce heeft een mooie platten buik, maar achter die arm schuilt nog wel een dikke kont.
Dan heb ik liever mijn blubber buik, maar ik heb in ieder geval een enorm strakke reet.
Strakke dikke kont dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Haar kont is ook strak. Dik wil niet zeggen dat het blubber is.
quote:Vegas dankt haar aparte naam aan een tripje van Amanda met haar ex AJ naar the City of Lights. "Dat was nog voordat ik zwanger was. We fantaseerden toen over babynamen en vonden Vegas heel bijzonder. Daarna is er natuurlijk een hoop gebeurd, maar ik heb desondanks de breuk altijd gezegd: Als het een meisje wordt, heet ze Vegas."
Whehehequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien hoopt Amanda wel dat AJ haar terug wilt, en vond ze een naam met (leuke?) herinneringen daarom een goeie zet, als reminder, je weet het niet
Denk je aan je hartje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:12 schreef Leandra het volgende:
Wat vervelend nou, dat ze het gewoon samen bedacht hebben... vooral voor al die mensen die er zeker van waren dat Amanda die naam zelf verzonnen had, en dan nog het liefst om Nick dwars te zitten.
Leuke foto's, best naturel ook en niet idioot geposeerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:44 schreef Marrije het volgende:
Ok ok, bij gebrek aan beter...
[ afbeelding ]
Met mijn hart gaat het prima, puur genieten als ik zie dat die verzuurde perzische sprookjesvertellers ongelijk blijken te hebben.quote:
Toch wek je op z'n minst de indruk dat jouw "puur genieten" een nogal verzuurd karakter heeft.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met mijn hart gaat het prima, puur genieten als ik zie dat die verzuurde perzische sprookjesvertellers ongelijk blijken te hebben.
nou als dit het resultaat is waar een personal trainer aan te pas is gekomen en dieet dan ben ik er helemaal niet kapot van..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:53 schreef June. het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ze er ook 24/7 aan werkt met haar personal trainer. En waarschijnlijk zal ze ook wel een persoonlijke dietist hebben. Dan kan iedereen het wel
ik heb geen scanner, moet het hebben van mn camera op mn foonquote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef Copycat het volgende:
Als iemand gaat scannen, doe dan ook meteen dat openhartige interview met Victor Reinier.
Vergeet niet dat Beyonce voor de bevalling al een steviger lichaam en achterwerk had dan Doutzen. Wat dat betreft lijkt het lichaam van Beyonce na de bevalling weer op die van voor de bevallingquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou als dit het resultaat is waar een personal trainer aan te pas is gekomen en dieet dan ben ik er helemaal niet kapot van..
Doutzen kroes die heeft pas een killer body, is toch totaal niet te vergelijken met Bee.
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:41 schreef kvd het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Beyonce voor de bevalling al een steviger lichaam en achterwerk had dan Doutzen. Wat dat betreft lijkt het lichaam van Beyonce na de bevalling weer op die van voor de bevalling
klopt ja,begrijp me niet verkeerd ik vind Beequote:Op zaterdag 21 april 2012 13:41 schreef kvd het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Beyonce voor de bevalling al een steviger lichaam en achterwerk had dan Doutzen. Wat dat betreft lijkt het lichaam van Beyonce na de bevalling weer op die van voor de bevalling
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef Copycat het volgende:
De eerste topless-shoot is in de pocket.
Ze heeft inderdaad stevige heupen en benen, dat maakt haar juist bijzonder, en lastiger ook om in shape te zijn en te blijven. Ze heeft een geweldig sexy lichaam, met alles erop en eraan, een echte vrouw.. Ik vind het een killerbody hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
klopt ja,begrijp me niet verkeerd ik vind Beemaar ik vind dat er zo overdreven gekopt wordt met '' Bee en haar killerbody'' terwijl ze gewoon vrij stevig is en een behoorlijke heupomvang heeft er zijn celebs die voor en na een zwangerschap een veel mooier lijf hebben...
Doutzen heeft ook een mooi lichaam, maar is een ander type en natuurlijk model, dan gelden er andere regels.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou als dit het resultaat is waar een personal trainer aan te pas is gekomen en dieet dan ben ik er helemaal niet kapot van..
Doutzen kroes die heeft pas een killer body, is toch totaal niet te vergelijken met Bee.
Jij trekt het wel erg ver door hoor. Het is een leuke baby en de foto's zijn leuk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wek je op z'n minst de indruk dat jouw "puur genieten" een nogal verzuurd karakter heeft.![]()
Bovendien trek je dat tekstje van Amanda wel een beetje naar je toe. Ik vind dit niet, om jouw woorden te gebruiken, "gewoon samen verzonnen". Ik vind het juist nogal óngewoon als er tijdens de gehele zwangerschap geen enkel overleg over de naam is geweest.
Misschien kan je het dan even overtikkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb geen scanner, moet het hebben van mn camera op mn foonMaar dat interview is de moeite van het lezen wel waard.
Huh?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij trekt het wel erg ver door hoor. Het is een leuke baby en de foto's zijn leuk.
Heeft ze nou geen tepels?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef Copycat het volgende:
De eerste topless-shoot is in de pocket.
O, ja, De tweede zin staat een beetje los van de eerste zin. Kan me voorstellen dat het een beetje vaag overkomt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?Daar ging het niet om, mop.
Maar de foto's zijn helemaal leuk en de baby is ook gewoon keileuk. Lekker puh voor de hators.
Ik gok dat die schoentjes zo tegen de herfst te klein beginnen te worden, en gezien de voeten van zo'n kleintje heel hard groeien betekent het dus vooral dat ze veeeeeeeeel te groot zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef Copycat het volgende:
Een tijdje .. Is dat een paar maanden , een half jaar, een jaar?
Het is al lang geleden dat ik een baby was ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |