Het is muziek om op te dansen, niet in álle muziek hoeft diepgang te zitten hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 19:00 schreef beequeen het volgende:
Het blijft kutmuziek. Eik is het geen muziek. Wat Cc zegt, zielloze takkenherrie.
hij zal er niet wakker van liggen, hij casht goed en de mensen vinden het nicequote:Op zondag 1 april 2012 19:00 schreef beequeen het volgende:
Het blijft kutmuziek. Eik is het geen muziek. Wat Cc zegt, zielloze takkenherrie.
Wat een mottenballen lucht hier ineensquote:Op zondag 1 april 2012 19:00 schreef beequeen het volgende:
Oldschoolquote:Op zondag 1 april 2012 23:44 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat een mottenballen lucht hier ineens
Kan die bliepjes en dingetjes van afrojack ook niet waarderen. Maar weet nog wel dat ik dit 20 jaar geleden echt helemaal fantastisch vond.
Iedere generatie zijn favoriete setje bliepjes?
Zat deze youtube te bekijken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken die Afrojack niet. Heb hem één keer in De wereld draait door gezien
en kreeg de creeps van hem.
mijn zoon knutselt nog betere dan dit ...met zijn gratis gedownloade prut!quote:hij heeft wel beter werk gedaan dan hierboven
Afrojack ft. The PartySquad - Drop Down
Afrojack - Thats the Way i Like it
en losSSsss
dus je bent trotse moeder van een miljonair?quote:Op maandag 2 april 2012 01:46 schreef snetje het volgende:
[..]
mijn zoon knutselt nog betere dan dit ...met zijn gratis gedownloade prut!
nope! gaat hem niet worden neen .... hij vindt Paris een raar wijf ..quote:dus je bent trotse moeder van een miljonair?
dat dus,quote:Op maandag 2 april 2012 22:56 schreef DjinN het volgende:
Of je de muziek van Afrojack nou mooi vindt of niet, hij verdient er bakken met geld mee. Ik kan zijn muziek persoonlijk wel waarderen zo op z'n tijd. Hij heeft leuke nummers, en hij heeft kutnummers. Simple as that
lolquote:Op maandag 2 april 2012 12:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
dus je bent trotse moeder van een miljonair?
Iedereen loopt met sjaal, capuchon en lange mouwen en Paris in heur bikiniquote:Op zondag 15 april 2012 19:11 schreef SEMTEX het volgende:
Intussen op het Coachella festival:"
[ afbeelding ]
Plaatsen!quote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef cyberbab het volgende:
Op daily mail staat al een foto van het paar zoenend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |