Dat!quote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Je ziet op de foto's duidelijk dat hij haar alleen maar helpt met het produceren van haar cd.
Wel verstandig dat hij op de derde foto gelijk zijn mond ontsmet met wodka.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Greys het volgende:
Meer pics:
http://www.dailymail.co.u(...)ses-DJ-Afrojack.html
volgens mij wil zij hem gewoon iets vertellen, festival, veel geluid, dus moet in het oor. Camera iets verkeerd geplaatst waardoor het lijkt alsof hij haar neus in zijn mond heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de foto nu al een paar keer bekeken, ingezoomd, uitgezoomd, nog eens ingezoomd, maar ik snap nog steeds niet wat ze aan het doen zijn
En zij zijn sik in haar mondquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef kvd het volgende:
[..]
volgens mij wil zij hem gewoon iets vertellen, festival, veel geluid, dus moet in het oor. Camera iets verkeerd geplaatst waardoor het lijkt alsof hij haar neus in zijn mond heeft.
En jij zegt ontopic tegen ons terwijl er de laatste pagina's überhaupt helemaal niets over Amanda & Vegas is gepost?quote:
Dat betekent dus dat de tt fout isquote:Op maandag 16 april 2012 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
En jij zegt ontopic tegen ons terwijl er de laatste pagina's überhaupt helemaal niets over Amanda & Vegas is gepost?
Misschien kan iemand een linkje op haar Facebook zettenquote:Op maandag 16 april 2012 22:16 schreef DjinN het volgende:
Ben benieuwd op reacties van het Amanda-front op de foto's van Bigfoot en Afrosjek
Jah! Misschien welquote:
Hahaha "oopz! Post ik toch perongeluk een foto van een zoenende Afrosjek en Paris op de FB van Amanda"quote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan iemand een linkje op haar Facebook zetten
quote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jah! Misschien wel*hint naar de mod's*
[..]
Hahaha "oopz! Post ik toch perongeluk een foto van een zoenende Afrosjek en Paris op de FB van Amanda"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |