De Grazia?? Nog noooooooooit van gehoord. Verkoop het dan aan SBS oid.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef sherezade het volgende:
dus toch aan een blad verkocht![]()
Amanda Balk:
Morgen staat Vegas in de Grazia!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk · Delen · 2 uur geleden in de buurt van Amsterdam
zelfs sbs heeft er geen geld voor overquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De Grazia?? Nog noooooooooit van gehoord. Verkoop het dan aan SBS oid.
Is weer eens wat anders dan My First Pony.quote:
De eerste fotoshoot van haar moeder was van veel bedenkelijker aard volgens mij. Ik herinner me een reportage waar ze volledig gekleed stond te zoenen onder de douche.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan My First Pony.
Zal ze weer zo'n belachelijke jurk dragen? Met wollen sloffen voor het Uggs-gevoel? Of krijgt ze dit keer eindelijk zo'n Paasei-band om haar kopje?
Was dat wel de eerste fotoshoot ...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
De eerste fotoshoot van haar moeder was van veel bedenkelijker aard volgens mij. Ik herinner me een reportage waar ze volledig gekleed stond te zoenen onder de douche.
Whut?quote:
Die Uggs moeten natuurlijk wel betaald wordenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef sherezade het volgende:
dus toch aan een blad verkocht![]()
Amanda Balk:
Morgen staat Vegas in de Grazia!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk · Delen · 2 uur geleden in de buurt van Amsterdam
JA! Daar zit ik nu al weken met smart op te wachten!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan My First Pony.
Zal ze weer zo'n belachelijke jurk dragen? Met wollen sloffen voor het Uggs-gevoel? Of krijgt ze dit keer eindelijk zo'n Paasei-band om haar kopje?
En dat zou het helemaal compleet makenquote:Op woensdag 18 april 2012 07:40 schreef Aventura het volgende:
Misschien heeft Vegas al oorbelletjes in
Waarschijnlijk zijn ze allemaal uitverkochtquote:Op donderdag 19 april 2012 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zaten allemaal te wachten tot jij 'm zou kopen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze allemaal uitverkocht
ik wou het al niet zeggen, met grote letters Beyonce Back in Shapequote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Over Killer Body gesproken, Amanda heeft volgens mij een beter figuur dan Beyonce, zeker gezien die badpakfoto's van B.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:36 schreef Copycat het volgende:
Als iemand gaat scannen, doe dan ook meteen dat openhartige interview met Victor Reinier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |