Ik denk dat je die zin in de OP mag weghalen; mensen hebben het toestel al in bezit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:48 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HTC begint eindelijk weer terug te komen! Begin april leverbaar, ik ben benieuwd of ze dat gaan halen hier in Nederland.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:38 schreef Iemand91 het volgende:
Zullen we kappen met dat gezeik over 4GB? Het is gewoon jammer, maar iedereen heeft zijn eigen manier van telefoon gebruiken. Ga alsjeblieft niet een topic vol dumpen met je eigen mening.![]()
quote:
Vervelend idd, kan me voorstellen dat je dan anders naar een merk kijkt. Ik ben zeer tevreden met mijn Desire S en ben daardoor juist geneigd om weer voor HTC te kiezen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:54 schreef thunderdome1996 het volgende:
htc hd 2, scherm deed binnen een jaar tijd niets meer en vervolgens deed de telefoon niks meer, nadat de batterij leeg was.
ik heb niks vreemds met die telefoon gedaan....
Echtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mooi, ik ben niet graag onduidelijk
Dat heb je welgeteld 1 keer gezegd, en dat was in dezelfde post als je die opmerking plaatste. Ga nou niet je eigen gedrag op mij projecteren, want daar word ik een beetje giftig van.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echtwat doe je op een discussieforum als je pretentieus en vol van je eigen mening bent. Ik heb ondertussen al 10x gezegd dat t wellicht wat overtrokken was, en ik me voor kan stellen dat t handig is voor trein en vliegtuig, maar er meer beren op de weg zijn dan alleen die 4gig,
Dude, lees terug, en leer tellenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heb je welgeteld 1 keer gezegd, en dat was in dezelfde post als je die opmerking plaatste. Ga nou niet je eigen gedrag op mij projecteren, want daar word ik een beetje giftig van.
Maak de volgende keer even een topic report of meld het hier: Het grote Digital Corner Feedback topicquote:
Had je voor dat geld niet een One X + een 3D TV oid cadeau kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef Oksel het volgende:
Wat ik dus zei; ik krijg 'm gratis vanwege verlenging abbo, 75 EUR jaar 1 onbeperkt bellen/data/sms, jaar 2 150 EUR.
Koopje voor mij, gezien het feit ik gemiddeld 100-200 uur / maand bel. En dat het zakelijk is.
Dat dacht ik al ja, anders zou t niet echt heul goedkoop zijn, voor privequote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef Oksel het volgende:
Wat ik dus zei; ik krijg 'm gratis vanwege verlenging abbo, 75 EUR jaar 1 onbeperkt bellen/data/sms, jaar 2 150 EUR.
Koopje voor mij, gezien het feit ik gemiddeld 100-200 uur / maand bel. En dat het zakelijk is.
was toch al gepost? anyway, inderdaad indrukwekkende camera in de htc one X en S, zelfs beter als in de xperia S (die al beter was dan de iphone 4S) terwijl htc eerst altijd wel bekend stond om zijn slechte camera's. Die van de desire generatie zijn echt om te janken..quote:
Exact. Zoals je ziet op het filmpje is er veel ruis bij het inzoomen. Dat heb je met de 4S niet. De 4S blijft de beste camera in een telefoon.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
De camera van de Xperia S is duidelijk niet beter dan die van de iPhone 4S. Ik heb ze allebei, en de camera in de iPhone is duidelijk beter.
Ik ben wel erg benieuwd naar de camera in de One-serie.
vergeet de Nokia N8 niet, en wat ik al zei de camera's in de Xperia lijn van Sony en de camera van de S2, denk dat je dan het rijtje van goeie cameratelefoons met verschillende besturingssystemen wel hebt gehadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Exact. Zoals je ziet op het filmpje is er veel ruis bij het inzoomen. Dat heb je met de 4S niet. De 4S blijft de beste camera in een telefoon.
Ik wil een review met sample shots van de camera, verder niets, geld ligt al klaarquote:
dit, alleen moet ik nog wel tot de zomer wachtenquote:Op zondag 1 april 2012 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik wil een review met sample shots van de camera, verder niets, geld ligt al klaar
Impressive. Ik had ergens ook gelezen dat ze nu het camera-gedeelte voor HTC's nu inhouse ontwikkelen. Dat zou dan wel een enorm verschil maken.quote:Op zondag 1 april 2012 14:54 schreef andreas612 het volgende:
http://www.soyacincau.com(...)htc-one-x-and-one-s/
Hmm, de witbalans zit er een paar keer toch flink naast op de One X. Het lijkt erop alsof ik het gewoon bij de iPhone moet houden voor de beste foto's.. Toch maar even afwachten wat de reviews brengen, misschien is die fotografe van cnet gewoon erg slecht.quote:Op zondag 1 april 2012 14:59 schreef andreas612 het volgende:
hier nog eentje:
http://reviews.cnet.com/2300-6448_7-10011800.html
iphone levert wat betere kleuren IMO, maar de htc is scherper.. moeilijk
Zal ik wel doenquote:Op zondag 1 april 2012 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik wil een review met sample shots van de camera, verder niets, geld ligt al klaar
jup, nu is binnen tuurlijk wel een grotere uitdaging dan buiten ivm verschillende verlichtingen e.d. Verschillende buitenshots zien er qua scherpte en kleur gewoon superstrak uit.quote:Op zondag 1 april 2012 15:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hmm, de witbalans zit er een paar keer toch flink naast op de One X. Het lijkt erop alsof ik het gewoon bij de iPhone moet houden voor de beste foto's.. Toch maar even afwachten wat de reviews brengen, misschien is die fotografe van cnet gewoon erg slecht.
Heeft iemand het toestel inmiddels al binnen?
Ik vind persoonlijk de kleuren van de One X natuurgetrouwer dan de iPhone4S maar daar komt ook smaak bij kijken. De echte troef voor de One X is het zeer snel kunnen laden van de camera. Daarmee kun je dus echt snapshots maken, verreweg de meeste toestellen zijn hiervoor te langzaam dus dit is echt een pre.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jup, nu is binnen tuurlijk wel een grotere uitdaging dan buiten ivm verschillende verlichtingen e.d. Verschillende buitenshots zien er qua scherpte en kleur gewoon superstrak uit.
Dat is inderdaad even heel Groot pluspunt. Ik zou dan echter wel graag minstens dezelfde kwaliteit zien als bij mijn iPhone. Ik ben toch niet helemaal tevreden over de Xperia S wat dat betreft, dus de One X kan nog een mooie optie zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de kleuren van de One X natuurgetrouwer dan de iPhone4S maar daar komt ook smaak bij kijken. De echte troef voor de One X is het zeer snel kunnen laden van de camera. Daarmee kun je dus echt snapshots maken, verreweg de meeste toestellen zijn hiervoor te langzaam dus dit is echt een pre.
Ja volgens de plaatjes heeft hij er eenquote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vraag me verder af of de One X net als mijn Desire S een led notification heeft. Ik vind die reuze handig en zou eigenlijk niet zonder willen. Van meters afstand kunnen zien of je nieuwe mail, whatsupjes of gemiste gesprekken hebt is erg handig.
Het is inderdaad afwachten of 'burst photography' nog zulke scherpe foto's opleveren. Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 1 april 2012 18:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad even heel Groot pluspunt. Ik zou dan echter wel graag minstens dezelfde kwaliteit zien als bij mijn iPhone. Ik ben toch niet helemaal tevreden over de Xperia S wat dat betreft, dus de One X kan nog een mooie optie zijn.
Ik ben erg blij dat ik die niet hoef te missen na m'n N900quote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef Dutchguy het volgende:
Mooi dat er een ledje in zit ook al is hij kleiner.
Waar gebruik je tegenwoordig nog IR voor?quote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik die niet hoef te missen na m'n N900![]()
Helaas moet ik wel infrarood, fm-zender, hardware toetsenbord, verwisselbare accu, micro-sd, stylus etc. etc. etc. missen
Infrarood zou geinig kunnen zijn i.c.m. de tv, maar daar is een normale afstandsbediening nog altijd handiger.quote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik die niet hoef te missen na m'n N900![]()
Helaas moet ik wel infrarood, fm-zender, hardware toetsenbord, verwisselbare accu, micro-sd, stylus etc. etc. etc. missen
Af en toe bestuur ik de xbox er mee (videos, niet gamingquote:Op zondag 1 april 2012 23:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Infrarood zou geinig kunnen zijn i.c.m. de tv, maar daar is een normale afstandsbediening nog altijd handiger.
(Overigens heb ik een app voor onze LG Smart TV waarmee je ook van alles kunt bedienen, nog meer dan een standaard afstandsbediening dus een extra IR remote app is ook wat overbodig).
Is ook wel handig, maar het blijkt uiteindelijk wel minder moeite gewoon de minijack erin te stoppen. Dus die ga ik eerlijk gezegd niet heel erg missenquote:FM-zender zou zeker handig zijn idd, in de auto voor muziek luisteren, of carkit.![]()
Het zal voor mij even wennen worden, maar helemaal met zo'n groot scherm moet dat wel goed komen denk ikquote:Toetsenbord; onscreen is prima voor mij, zeker i.c.m. een 4.7" scherm (nu 3.7" op Desire werkt ook aardig).
Precies, en sinds ik niet meer zo vaak in de trein zit heb ik eigenlijk m'n 2e accu niet meer gebruikt. Maar het is toch fijn een backup te hebbenquote:Verwisselbare accu is wel weer jammer idd, maar het is een compromis sluiten; of stevige, stofdichte behuizing maar vaste accu, óf mindere behuizing maar losse accu.
Ik gebruik het voornamelijk om series op te zetten, fijn om mee in slaap te vallenquote:Micro-sd; 32GB is meer dan genoeg voor mij, maar ik kan het wel begrijpen als je meer nodig hebt. Voor muziek e.d. (heb nog nooit de Desire voor mp3-speler gebruikt, gaat alleen maar van accu af; voor mp3 gebruik ik een super goedkoop mp3-spelertje; oud, kras in scherm maar werkt perfect.)
Plakbandje erbij, hallo gebruiksgemakquote:Stylus, die zijn te vinden op internet die werken met capacitief touchscreen.
Ik heb er zelf totaal geen probleem mee dat hij plasticachtig aanvoelt want ik heb nu een Desire S van aluminium en zonder hoesje ligt dat echt niet lekker in de hand vind ik. Doe mij maar plastic.quote:Op zondag 1 april 2012 23:49 schreef Nilscollection het volgende:
Ik ben ook zonet terug van de launch party en ik moet zeggen dat ik over het algemeen niet héél erg onder de indruk ben. Ik vind het sowieso een raar idee van HTC om juist voor hun topmodel "polycarbonaat" (wat toch écht gewoon plastic is) te gebruiken in plaats van aluminium.
Van het vrouwelijk schoon daar ter plaatse heb ik vernomen dat dit er onder andere voor zorgt dat je kunt betalen met je telefoon, maar ik heb vanmiddag toch al meegemaakt dat het toestel redelijk warm kan worden - een probleem wat ook bij bijvoorbeeld de polycarbonaat iMac het geval is - dus wat dat betreft zou aluminium een betere keus zijn geweest.
Verder verschilt de One X niet zo heel erg veel van zijn 'kleinere' broer, de One S. Het verschil tussen de 1,5 GHz quad-core (One X) en de 1,5 GHz dual-core processor (One S) zul je m.i. niet erg vaak gaan merken, hoogstens bij intensief gamen. Ja, de One X heeft dan nog een groter scherm (4,7" LCD) maar de 4,3" AMOLED van de One S is ook niet mis. Het design van de twee is ook bijna identiek, dus dat hoeft ook geen al te groot struikelblok te zijn.
Mocht je dus nog twijfelen tussen de One X en de One S zou ik persoonlijk voor de One S gaan. Maar that's just my two cents
De N900 kan een FM signaal verzenden binnen een kleine radius. Dus draadloos via de autoradio naar je eigen muziek luisterenquote:Op maandag 2 april 2012 02:04 schreef epicbeardman het volgende:
FM-radio kan vast wel als je een headset hebt ingeplugd? Kan me sensation ook.
Ik heb nu zelf ook een Desire S, en ik vind 'm juist super in de hand liggen. Maar dat verschilt dus van persoon tot persoon, net als het ideale materiaal.quote:Op maandag 2 april 2012 01:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb er zelf totaal geen probleem mee dat hij plasticachtig aanvoelt want ik heb nu een Desire S van aluminium en zonder hoesje ligt dat echt niet lekker in de hand vind ik. Doe mij maar plastic.
Ben verder idd. wel erg benieuwd wat de One S allemaal gaat kunnen maar ik zou zelf eigenlijk naar de One X neigen als ik nu mocht kiezen, vooral vanwege het mooie grote scherm. Maar mag toch pas eind dit jaar verlengen en ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de Huawei het gaat doen.
Dat klinkt helemaal nergens naar. Liever digitaal via BT / USB.quote:Op maandag 2 april 2012 02:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De N900 kan een FM signaal verzenden binnen een kleine radius. Dus draadloos via de autoradio naar je eigen muziek luisteren
Daarop je keuze baserenquote:Op maandag 2 april 2012 10:02 schreef delano.888 het volgende:
Ik wou eerst voor dit toestel gaan, maar erg jammer dat ze de knoppen niet in-screen hebben gemaakt (zoals de galaxy nexus) dat is namelijk veel handiger zodat de menu knop wel of niet in beeld kan zijn als het nodig is, en mochten de knoppen ooit veranderen bij een nieuwe android versie, kunnen ze mee veranderen. Daarom wacht ik op de GS3, hoop dat die het wel heeft..
Die warmte lijkt wel een nieuwe trend, de nieuwe iPad heeft het ook al.quote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Tweakers review staat online, toch wat mi puntjes aan het licht gekomen: warmte toestel, accuduur bij browsen, matige gpu benchmarks, ontbrekende 'menu' knop (stijlbreuk met android)
Nou ja, nieuwe trend... Het is natuurlijk niet verwonderlijk dat telefoons naarmate ze meer processorkracht in huis hebben, ook behoorlijke heethoofden beginnen te worden.quote:Op maandag 2 april 2012 11:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die warmte lijkt wel een nieuwe trend, de nieuwe iPad heeft het ook al.
Van de accuduur lijkt het vooral belangrijk om te weten hoe die het op termijn is. Vaak doet je accu het langer als je hem wat langer in bezit hebt. Dat hij niet verwisselbaar is vind ik persoonlijk wel jammer maar ook dat is een trend.
Niet heel gek hoor. Bij de HTC one X komt er nu af een toe een extra menu knop in beeld, wat schermruimte kost. En als de android versie ooit weer eens knoppen veranderd, zit je met je oude knop die niks meer doet (zoals dat nu met de menu knop van oude toestellen gaat gebeuren) en daarnaast is het gewoon veel gaver dat de knoppen weg kunnen vallen voor meer video ruimte bijvoorbeeld, of mee kunnen draaien naar landscape..quote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef zoz het volgende:
[..]
Daarop je keuze baserenHoe verzin je het.
Ooit wel ja, en dan zijn hebben alle oude android toestellen ineens een knop die NIKS meer doet. Dat vind ik slecht. Het idee van de Galaxy Nexus werkt veel beter. Knoppen zijn aan te passen als android veranderd.quote:Op maandag 2 april 2012 11:34 schreef jappy-b het volgende:
die extra knop is alleen voor apps die nog geen android 4.0 ondersteunen, dus die knop zal vanzelf wel verdwijnen waarschijnlijk
Na het lezen ben ik tot de conclusie gekomen dat dit hem niet gaat worden voor mij, quadcore voegt te weinig toe en het negatieve stuk over de camera zijn voor mij doorslaggevendquote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Tweakers review staat online, toch wat mi puntjes aan het licht gekomen: warmte toestel, accuduur bij browsen, matige gpu benchmarks, ontbrekende 'menu' knop (stijlbreuk met android)
Teleurstellende camera volgens deze review.. Toch jammer.quote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft wel erg relaxte features verder, de slow-mo modus, burst. Software is prima in orde, gister ook mee mogen maken dat er snel 'geschoten' kan worden en snel scherpstelt. Erg jammer dat inderdaad de 'overall quality' dan wat minder is.quote:Op maandag 2 april 2012 12:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Teleurstellende camera volgens deze review.. Toch jammer.
Dat vind ik dus echt onbegrijpelijk, dat ze 'gewoon' een knop weglaten die nog wel in Android wordt gebruikt, en nu dus cosmetisch op je display gerommeld moet wordenquote:Op maandag 2 april 2012 11:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet heel gek hoor. Bij de HTC one X komt er nu af een toe een extra menu knop in beeld, wat schermruimte kost. En als de android versie ooit weer eens knoppen veranderd, zit je met je oude knop die niks meer doet (zoals dat nu met de menu knop van oude toestellen gaat gebeuren) en daarnaast is het gewoon veel gaver dat de knoppen weg kunnen vallen voor meer video ruimte bijvoorbeeld, of mee kunnen draaien naar landscape..
misschien ben ik een zeikerd maar ik verwacht gewoon een toptoestel voor dat geld, en dat is het voor mijn gevoel niet, ik maak heel veel foto's onderweg en als ik eerlijk mag zijn is het voor mijn gevoel een typische HTC camera. Mijn laatste HTC was een Desire en dat was op papier een redelijke camera maar in praktijk was het een ''minder'' goed dingquote:Op maandag 2 april 2012 12:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Teleurstellende camera volgens deze review.. Toch jammer.
Die features zijn inderdaad wel fijn om te hebben, maar niet ten koste van fotokwaliteit. Mijn Xperia S heeft ook standaard meer features dan mijn 4S, maar ik merk dat ik die laatste toch vaker pak. Ik wacht liever een seconde langer als dat betekent dat mijn foto beter is.quote:Op maandag 2 april 2012 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft wel erg relaxte features verder, de slow-mo modus, burst. Software is prima in orde, gister ook mee mogen maken dat er snel 'geschoten' kan worden en snel scherpstelt. Erg jammer dat inderdaad de 'overall quality' dan wat minder is.
Klopt. Ik vind het toch best knap hoe Samsung met, op papier, inferieure hardware toch een superieur toestel op de markt kan brengen. De Galaxy S2 had ten opzichte van de Sensation ook een lagere resolutie, een slappe plastic behuizing, een kleinere batterij en een lagere kloksnelheid. En toch was het in gebruik een veel beter toestel met een mooier scherm en veel betere camera. Ik heb daarom ook hoge verwachtingen van de Galaxy S3.quote:Anyway, op het moment gewoon het beste Android toestel, ondanks de wat mindere puntjes scoort de One X toch een 'zeer goed'.
Hoewel je wel op je klompen aanvoelt dat de SGS3 hier wel overheen zal klappen, de Tegra 3 is dus (net als de T2) enigszins tegenvallend, met name op GPU gebied. Dus het enige wat Samsung hoeft te doen is 2 cores op de CPU van de SGS2 te plakken, 720p schermpje, en ze staan weer bovenaan.
Dat is waar, maar bij de Xperia S valt wel goed op hoe dramatisch de standby tijd is. Ik heb pasgeleden een iPhone 4 voor mijn huisgenote gekocht, die een kleine werkweek in zijn doos heeft gezeten en nog genoeg power over had om meteen uit te proberen toen ik hem gaf. Als ik mijn Xperia S nu van de lader haal, is hij morgenmiddag leeg.quote:Hitte vind ik eigenlijk nog wel het meest zorgelijke punt. Verder vind ik het een pluspunt dat hij zo mega zuinig is in standby, daar zie je dus wel dat die companion core écht werkt. Maar het hoge energieverbruik bij browsen is dan ook wel weer jammer. Je hebt zo'n toestel toch voor 't gebruik...
Alleen heeft Samsung er een paar draken van Software bij zitten genaamd Touchwizz en Kiesquote:Op maandag 2 april 2012 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ik vind het toch best knap hoe Samsung met, op papier, inferieure hardware toch een superieur toestel op de markt kan brengen. De Galaxy S2 had ten opzichte van de Sensation ook een lagere resolutie, een slappe plastic behuizing, een kleinere batterij en een lagere kloksnelheid. En toch was het in gebruik een veel beter toestel met een mooier scherm en veel betere camera. Ik heb daarom ook hoge verwachtingen van de Galaxy S3.
Voor mij geldt hetzelfde hoor. Ik heb een iPhone 4S waar ik veel foto's mee maak en als ik die besluit weg te doen, wil ik toch minstens gelijkwaardige fotokwaliteit. Zeker van een high end-toestel dat een half jaar later is uitgekomen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
misschien ben ik een zeikerd maar ik verwacht gewoon een toptoestel voor dat geld, en dat is het voor mijn gevoel niet, ik maak heel veel foto's onderweg en als ik eerlijk mag zijn is het voor mijn gevoel een typische HTC camera. Mijn laatste HTC was een Desire en dat was op papier een redelijke camera maar in praktijk was het een ''minder'' goed ding
Dat is dan weer waar. Maar nu ik zie wat Sony kan doen, vind ik ook HTC Sense niet zo geweldig meer. Ziet er leuk uit, maar het is wel een van de zwaarste custom schillen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Alleen heeft Samsung er een paar draken van Software bij zitten genaamd Touchwizz en Kies
Dan wil ik tot slot alle nieuwe eigenaren veel plezier wensen met hun nieuwe aanschaf, ik ga voor de Xperia Squote:Op maandag 2 april 2012 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde hoor. Ik heb een iPhone 4S waar ik veel foto's mee maak en als ik die besluit weg te doen, wil ik toch minstens gelijkwaardige fotokwaliteit. Zeker van een high end-toestel dat een half jaar later is uitgekomen.
En veel dramatischer dan de camera van de Desire kan het inderdaad niet. Ik denk dat de One X in vergelijking met dat toestel echt een verademing is.
Ik vind hem er toch wel errug goed uitzien in die video!quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef Klonk het volgende:
engadget review: http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-one-x-review/
Dat gaat sowieso gebeuren met alle oude Android toestellen, dus wat je punt is? We zijn nog in de overgangquote:Op maandag 2 april 2012 11:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ooit wel ja, en dan zijn hebben alle oude android toestellen ineens een knop die NIKS meer doet. Dat vind ik slecht. Het idee van de Galaxy Nexus werkt veel beter. Knoppen zijn aan te passen als android veranderd.
De nieuwe is een stuk lichter en prettiger. Engadget heeft er ook een review van: http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-sense-4-0-review/quote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is dan weer waar. Maar nu ik zie wat Sony kan doen, vind ik ook HTC Sense niet zo geweldig meer. Ziet er leuk uit, maar het is wel een van de zwaarste custom schillen.
Maar voor mij persoonlijk is dat geen doorslaggevend argument. Als de software mij niet bevalt, vind ik het niet erg om met custom roms aan de gang te gaan.
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.dslrremote&hl=nl bijvoorbeeld? (mag anders ook wel via PM, want misschien gaan we hier een beetje off-topicquote:Op maandag 2 april 2012 00:21 schreef lkb9000 het volgende:
Af en toe bestuur ik de xbox er mee (videos, niet gaming), maar de voornaamste reden is m'n DSLR aansturen, timelapses enzo. Scheelt toch weer een intervalometer van 100eu
Al met al, ik kan niet wachten! Het enige wat ik echt ga missen is infrarood, want dat is verdomd handig voor fotografie. Maar m'n N900 is tweedehands niet zoveel meer waard, dus die kan ik prima als camera-afstandsbediening houden
Ik had het ook gelezen inderdaad. Engadget heeft vaak goede reviews en ik ben blij dat ze er zo enthousiast over zijn. Over het algemeen kan ik mij persoonlijk erg vaak vinden in de dingen die in Engadgetreviews genoemd worden, dus ik hecht meer waarde aan deze (positieve) review dan die op tweakers.quote:Op maandag 2 april 2012 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De nieuwe is een stuk lichter en prettiger. Engadget heeft er ook een review van: http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-sense-4-0-review/
"For the first time in ages, we're loving the experience of a Sense-powered device."
Tis niet de beste camera die er is, helaas. Software maakt dat maar deels goed, maar het is pertinent niet wéér "zo'n HTC camera", ten opzichte van dat is het wel een sprong vooruit.quote:Op maandag 2 april 2012 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
misschien ben ik een zeikerd maar ik verwacht gewoon een toptoestel voor dat geld, en dat is het voor mijn gevoel niet, ik maak heel veel foto's onderweg en als ik eerlijk mag zijn is het voor mijn gevoel een typische HTC camera. Mijn laatste HTC was een Desire en dat was op papier een redelijke camera maar in praktijk was het een ''minder'' goed ding
Inderdaad, dit hadden ze echt nodig om weer mee te kunnen. Hebben ze goed gedaan. Rest hangt van de voorkeuren en smaak van de consument af.quote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het heeft allemaal niet zo'n haast, dus ik wacht het nog even af. Ik ben wel blij om te zien dat HTC weer twee hele sterke toestellen heeft uitgebracht, na de toch wat teleurstellende toestellen van vorig jaar.
Waarom neem je geen bel-sms-web 1500? Of geldt de deal dat elk abo de eerste maanden 25 euro is niet meer?quote:Op maandag 2 april 2012 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Besteld, met KPN deal;
2 jaar Bel-SMS-Web 275
eerste 9 maanden; 21,25
overige 15; 45,00
Toestel: 129.95
Nog even kijken of ik gedurende de looptijd nog wat ga switchen om die 45 te drukken.
In de review staat 2 jaar gratis.quote:Op maandag 2 april 2012 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
Nog een nederlandstalige review: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/16361
Het is ook meer een hobbyproject.quote:Op maandag 2 april 2012 14:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In de review staat 2 jaar gratis.
Mobilecowboys heeft echt slechte, amateuristisch geschreven reviews zeg. Een artikel dat emoticons gebruikt, kun je toch niet serieus nemen?
Daar ga ik nog wel even een kabeltje voor halen denk ikquote:Op maandag 2 april 2012 13:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.dslrremote&hl=nl bijvoorbeeld? (mag anders ook wel via PM, want misschien gaan we hier een beetje off-topic![]()
Pfoe die van engadget zijn mooi jaquote:Op maandag 2 april 2012 14:51 schreef Klonk het volgende:
hoe kan het dan de foto's op website van tweakers echt te kut zijn voor een toestel in deze prijsklasse en de foto's op de website van engadget echt briljant zijn.
Die was eigenlijk al afgelopen, zag hem nog wel bij studentmobiel staan vanochtend, maar las op Tweakers dat hij letterlijk daar ook op dat moment afgekapt werd. Ze hebben nu dus die Goeie Deals XL, wat qua korting amper iets scheelt met die 25 euro actie als je het per maand berekend.quote:Op maandag 2 april 2012 14:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom neem je geen bel-sms-web 1500? Of geldt de deal dat elk abo de eerste maanden 25 euro is niet meer?
Veel plezier!quote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb er vanmiddag een opgehaald bij Belcompany
er gaat niets boven een simonly wmb, gewoon nieuw toestel kopen als je er zin in hebtquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef andreas612 het volgende:
zou tele2 die one x op termijn ook krijgen? die smartmix is wel hendig en opzich wel voordelig
Via een reseller wel, bijv. Studentmobiel. Providers zelf hebben wel een gezeik dat ze laat leveren.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef andreas612 het volgende:
zou tele2 die one x op termijn ook krijgen? die smartmix is wel hendig en opzich wel voordelig
Lang niet altijd. Zelfs met de GSMEasy en Typhone deals buiten beschouwing gelaten is abonnement + toestel bij de One X meestal nog wel het interessants.quote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
er gaat niets boven een simonly wmb, gewoon nieuw toestel kopen als je er zin in hebt
Lijst van reviews (gejat van een user op Tweakers):quote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Klonk het volgende:
oe, en een domme vraag, zouden de FOK!kertjes die hem al in huis hebben wat voorbeeldfoto's kunnen maken en die hier neerplempen?
Komen er zo aan. Ik heb hem net tot 5% accu gebruikt, heb hem nu aan de lader en de dropbox app (die automatisch m'n foto's op dropbox zet als ie aan de wifi zit) zegt: "charge a bit longer to resume"quote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Klonk het volgende:
oe, en een domme vraag, zouden de FOK!kertjes die hem al in huis hebben wat voorbeeldfoto's kunnen maken en die hier neerplempen?
De software van de camera is voornamelijk erg goed, en hij is supersnel.quote:Op maandag 2 april 2012 20:45 schreef Klonk het volgende:
merci
ik heb toch het gevoel dat ik terug moet gaan komen op mijn woorden, afgezien van de tweakers review heeft niemand het over een slechte camera
Dit was de eerste telefoon (na een beetje de galaxy nexus) waar ik bij de aankondiging gewoon al verliefd bij werdquote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Klonk het volgende:
Eigenlijk zou je net als bij een auto een proefrit moeten kunnen maken met een smartphone
Ik zat weer eens tot diep in de nacht achter de computer, en toen werd hij net aangekondigd. Ik werd meteen enthousiast en checkte op Vodafone.nl wanneer ik kon verlengen; EXACT op die dagquote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef Klonk het volgende:
Hij is bij mij tot een paar dagen geleden eigenlijk onder de radar gebleven
Of Vodafone:quote:Die 50% korting geld voor 3 maanden (bij 1 jaar) en 9 maanden (bij 2 jaar). Maar na 3 maanden kun je je abonnement verlagen of verhogen; ik neem aan dat de korting dan ook wegvalt; daarvan uitgaand:
1 jaar Bel-SMS-Web 650 (650 min/sms, 1250MB data; max 2,0/0,1 Mbit/s).
Na 3 maanden (indien mogelijk?) overstappen naar Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s)
3 maanden ¤38.75.
9 maanden ¤35
Toestelprijs: ¤139.95
Aansluitkosten: ¤29.95
Totaal over 1 jaar: ¤601.15 = gemiddeld ¤50 p/maand.
(Verkopen van toestel, of 2e jaar goedkoop sim-only geeft lagere gemiddelde maandlasten; stel sim-only voor ¤15 p/maand geeft over 2 jaar gezien een totaalprijs van ¤781.15, gemiddeld ¤32.50 p/maand, dus zo'n ¤3 p/maand meer dan met de vorige KPN-actie)
Misschien nog even spelen met welk Bel-SMS-Web abonnement beginnen (hoger abonnement geeft meer toestelkorting, maar ook hogere maandkosten) en hoe dat NU zit met verlagen na 3 maanden.
Beiden 1-jarig. Had ik nooit gedacht maar 1-jarig is toch wel erg aantrekkelijk. Zelfs met de hogere toestelprijs kan het nog steeds voordelig zijn.quote:Een alternatief is bij Studentmobiel i.c.m. 1-jarig Vodafone Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1GB data (14.4 Mb/s)
4 maanden ¤21.25
8 maanden ¤42.50
Toestelprijs: ¤207
Aansluitkosten: ¤30
Totaal ¤662. Dus wel ¤61 duurder, maar wel véél meer sms, internet is net zo snel/later sneller en minder/net zo veel. Tevens het interessante buitenland tarieven.
Die hufters vragen wel vervolgens ¤125 extra voor het toestel te vragen voor huidige Vodafone klanten![]()
Ik heb gehoord dat ik niet bij de eerste batch verzonden toestellen (vandaag) zat maar dat er morgen weer een lading binnen komt en 'ie dan verstuurd wordt. Ik heb de zwarte, voor de witte duurt het bij Typhone wat langer.quote:Op maandag 2 april 2012 23:07 schreef bokkepoot het volgende:
Iemand al wat gehoord van Typhone wat betreft de levering van het toestel?
3-5 dagen. Bij mij duurde het 4 dagen voor m'n nummer was omgezet, ook bij gsmeasy.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:27 schreef savas198520 het volgende:
Datum: Status:
03-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst
Hoelang zou het duren voordat ik hem heb?. ik heb hem besteld bij gsm easy.
Savas198520 begint ook al die kant op te bewegenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef n0ir het volgende:
Ondertussen op tweakers lekker meelezen met wat panische autisten wiens geduld op begint te raken.
Zeg dat wel zegquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef n0ir het volgende:
Ondertussen op tweakers lekker meelezen met wat panische autisten wiens geduld op begint te raken.
quote:Donderdag komt Hi m'n telefoon brengen! Hoera!
quote:Mijn abonnement is 29-03-2012 ingegaan zie ik nu, en ik heb mijn toestel nog niet![]()
Nou hopelijk komt het toestel vandaag binnen![]()
Ongeduldige tweakertjesquote:Dit iis echt belachelijk ik sta nu al 50 in de wacht bij typhone!
quote:Je bestelling is op 03-04-2012 door Belsimpel verzonden via DPD pakketservice en zal doorgaans de volgende dag aangeboden worden (let op: zendingen worden niet op zaterdag afgeleverd)
Sorryquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:52 schreef Klonk het volgende:
de dingen die ik daar lees hoef ik hier niet terug te zien in een quote, 1 keer ergeren is genoeg...
Wacht maar totdat iedereen hem heeft en het hele topic volknalt met al die boeiende foto's die het apparaat kunnen makenquote:
dan blijf ik nog even, maar de eerste de beste die hier een tweakertje komt doen en om de 5 minuten komt melden dat ie met de winkel heeft gebeld stuur ik hoogstpersoonlijk een KPN Swing op met de verplichting die de komende twee jaar te gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet meer foto's te posten?
Ziet er goed uit in het voordeel van de One Xquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Klonk het volgende:
Mocht jullie het boeien, een rechtstreekse vergelijking tussen Xperia S en One-X:http://www.xperiablog.net(...)-xperia-s/#more-6337
Slowmotion video gaat max in een resolutie van 768 x 432.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt gelijk
![]()
Voor iemand die de One X al heeft; hoe zit het met de slowmotion functie van de camera.
Heb gelezen dat hij 60fps kan schieten, of zelfs meer. En welke resolutie hou je dan over?
ik ben vandaag gebeld door de koerier voor een afspraak. je zal deze week wel gebeld worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:48 schreef lvw88 het volgende:
Lekker dan..Vodafone heeft me al aangesloten, heb nog geen nieuw nummer of iets.. GSMeasy heeft nog steeds geen contact opgenomen en ook nog niets van de koerier gehoord..
Oei, DPD is toch ook zo'n kutdienst als Selektvracht? Van die huismoedertjes met een Selektvracht-stickertje op hun Corsa en als ze geen tijd hebben gewoon niet langskomen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef Longcat. het volgende:
morgen krijg ik hem pas binnen zegt de orderstatus
[..]
Hoop het, baal nu wel beetje dat ik niet net zoals al die Tweakers heb gebeld afgelopen maandagquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef savas198520 het volgende:
[..]
ik ben vandaag gebeld door de koerier voor een afspraak. je zal deze week wel gebeld worden.
En toch blijven zeiken over de levering van je toestel.. De boodschap drong niet echt door blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan blijf ik nog even, maar de eerste de beste die hier een tweakertje komt doen en om de 5 minuten komt melden dat ie met de winkel heeft gebeld stuur ik hoogstpersoonlijk een KPN Swing op met de verplichting die de komende twee jaar te gebruiken
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oei, DPD is toch ook zo'n kutdienst als Selektvracht? Van die huismoedertjes met een Selektvracht-stickertje op hun Corsa en als ze geen tijd hebben gewoon niet langskomen.
quote:Geachte klant,
Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) en producten op 3 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.
Verstuurde simkaarten:
- Vodafone simkaart
Verstuurde producten:
- 1x HTC One X Brown Grey
KPN is erg aantrekkelijk idd, twijfel twijfel hier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Tip voor alle mensen die nog twijfelen wat en waar te kopen; KPN is naast de Goeie Deals XL actie ook qua levering een aanrader
Gister 14:00 besteld, vandaag 15:00 definitieve orderbevestiging. Schrok nog even aangezien daar 'voorinschrijving' voor het toestel werd vernoemd. Even gebeld, bleek gewoon op voorraad te zijn. Net om 1830 een sms dat het toestel onderweg is en morgen wordt bezorgd![]()
Grijze, dat wel. Mevrouw aan telefoon gaf ook al aan dat de witte moeilijk leverbaar is. Helaas hebben die dombo's er wel een gewone sim bij gedaan, wat echt te dom voor woorden is. Het is verlenging, dus van alle opties is het de domste, ik heb nu een SIM die werkt, maar foute formaat is. Dus in plaats van de goeie te sturen, óf niks, sturen ze nog een keer eentje die niet past![]()
Donderdagavond meteen even langs de KPN winkel om hem om te wisselen dus. Volgens de mevrouw aan de telefoon kon de order niet gewijzigd worden, en was dat de snelste oplossing.
Volgens mij moet je hier ook wel redelijk goedkoop uit kunnen komen, zeker bij 2 jaar. Je hebt 'm gratis bij een abo wat met korting 28,75 per maand is, na die 9 maanden kan je switchen naar eentje van 30 á 35. Zit je dus nog over 2 jaar met rond de 30/32 per maand. Denk momenteel een van de betere acties, zeker aangezien je ook kan switchen naar Bel/SMS/WebXL, waar je best een leuk bundeltje hebt voor 35 euro per maand (150 minuten/sms, 250mb data), dat uitbreiden met 250mb extra, wat je alleen betaald als je ook daadwerkelijk iets verbruikt, en je bent klaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
KPN is erg aantrekkelijk idd, twijfel twijfel hier.
Bij een 1-jarig toestel heb je 'm voor zo'n ¤700. Veel geld voor 1 jaar maar dan kun je het toestel wel verkopen zodat je lager uitkomt.
Of bijvoorbeeld in jaar 2 een sim-only voor iets van ¤15 p/maand nemen; kom je uit op ¤880, gemiddeld zo'n ¤36.
(Die afgelopen actie van ¤25 was wel een stuk goedkoper; uiteindelijk kon je daar over 2 jaar gezien uitkomen op gemiddeld ¤29 p/maand).
Maar goed, ik moet nog tot 23 of 25 mei ofzoiets met VF...
Klonk: onlangs had ik hier een post met reviews gepost, misschien kun je die in de OP zetten?
(Of de topicstarter; geen idee hoe dat werkt op Fok!)
Het was niet aan jou gerichtquote:
Het hoort er wel een beetje bij natuurlijk, niet het extreme gezeik over bellen naar de pakketbezorger of hij asjeblieft zsm kan komen, en iedere 10 minuten even roepen dat je de statuspagina van je order zit te F5'enquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het was niet aan jou gerichtIk citeerde jou juist om aan te geven dat al eerder gezegd was dat het juist niet de bedoeling was dat men over levertijden ging zeiken. Ik volg dit topic om ervaringen met het toestel te lezen, niet omdat ik wil weten hoe ongeduldig iedereen op zijn exemplaar zit te wachten.
Ik begrijp het ook wel. De helft van de pret zit met dit soort dingen nu eenmaal in de anticipatie. Ik vond het alleen bijzonder ironisch dat klonk een bericht plaatst waarin hij zegt dat er niet over levertijden gezeken mag worden, en dat daarop meteen een stuk of vijf berichten volgen die precies dat doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het hoort er wel een beetje bij natuurlijk, niet het extreme gezeik over bellen naar de pakketbezorger of hij asjeblieft zsm kan komen, en iedere 10 minuten even roepen dat je de statuspagina van je order zit te F5'en
Maar gewoon, beetje voorpret over dat je telefoon onderweg is, of je order geaccepteerd wel lijkt me. Anders zou je meer zoals op Tweakers moeten gaan werken, een abonnementen en levertijden topic voor geneuzel over leveringen etc, en een ervaringen topic puur voor ervaringen van mensen die het toestel gebruiken
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef n0ir het volgende:
Ik heb een simkaart met nummerbehoud besteld, staat mijn nummer dan al gelijk op de kaart als ie binnenkomt?
Ja, eens, na die posts van Klonk leek het hier verdacht veel op het 'levertijden' topic van Tweakersquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel. De helft van de pret zit met dit soort dingen nu eenmaal in de anticipatie. Ik vond het alleen bijzonder ironisch dat klonk een bericht plaatst waarin hij zegt dat er niet over levertijden gezeken mag worden, en dat daarop meteen een stuk of vijf berichten volgen die precies dat doen.
Ik ben gewoon erg geinteresseerd in dit toestel, en zou veel liever first hand-ervaringen lezen. Bij voorkeur met goede foto's
Iedereen wil die KPN Swingquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, eens, na die posts van Klonk leek het hier verdacht veel op het 'levertijden' topic van Tweakers
Paar keer doorklikken op de fotoquote:Op woensdag 4 april 2012 14:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heb je ook foto's op volledige resolutie?
Wil je nog iets weten/zien om je keuze te kunnen maken?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:04 schreef Klonk het volgende:
Ik vrees dat ik bijna om ben, The Phonehouse heeft hem voor 549 euro, nette prijs...
Geen zorgen ik heb nog coole pics als die kut DPD het levert.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:08 schreef Klonk het volgende:
ja, een ehbo doos die ik nodig ga hebben als ik mijn vriendin uit ga leggen dat ik weer een nieuwe smartphone ga kopen (3de in 10 maanden tijd)
Als ik op "download full resolution" klik, krijg ik een foto van 1632x920. Dat is niet eens een megapixel, laat staan achtquote:
Op Tweakers las ik dat als je nu nog geen afspraak hebt hij na pasen wordt geleverd.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:04 schreef lvw88 het volgende:
04-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
04-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst
Hehe, eindelijk gebeurt er iets!Hopelijk word ik straks nog gebeld, en voor Pasen in huis. Maar daar ga ik niet vanuit, ben al blij dat ze me niet vergeten zijn!
Hmm dat is raar, als ik een paar keer op de foto zelf klik kom ik op bijvoorbeeld dit uitquote:Op woensdag 4 april 2012 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als ik op "download full resolution" klik, krijg ik een foto van 1632x920. Dat is niet eens een megapixel, laat staan acht
HTC Desire S, ook veel vastlopers e.d.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:52 schreef Kaasplant het volgende:
[..]
Waarom niet? En welk toestel van HTC heb je eerder gehad dan?
Ik ook, maar blijkbaar lag het aan m'n iPad dat ik toch een kleinere versie te zien kreeg..quote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hmm dat is raar, als ik een paar keer op de foto zelf klik kom ik op bijvoorbeeld dit uit
Het is hier inderdaad heel erg donker, het gordijn is dichtquote:Op woensdag 4 april 2012 16:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ook, maar blijkbaar lag het aan m'n iPad dat ik toch een kleinere versie te zien kreeg..
De kwaliteit valt op volledige resolutie wel een beetje tegen. Bij bijvoorbeeld de tweede foto is de tekst op de zijkant van de beker niet te lezen en de foto's zitten vol met ruis.
Aan de andere kant zijn dit foto's bij zwak licht met een LED-flits, dus ik ben erg benieuwd wat de camera bij daglicht doet
Neuh, ik wacht wel tot ik hem bij een Vodafonewinkel kan halen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:12 schreef jappy-b het volgende:
dan blijven er 3 dingen over
geld bijleggen voor je abbo, via internet bestellen of nog even wachten tot ie wat goedkoper word
Ik heb bij de belcompany een verlenging van 2 jaar web smart 100, moest ¤40,- bijbetalen. Vond ik zelf een prima prijsquote:Op woensdag 4 april 2012 17:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Neuh, ik wacht wel tot ik hem bij een Vodafonewinkel kan halen.
Ik moest bij BC bij een smart 150 2 jaar ¤60 euro bijbetalen. Dat is het me niet waard, dan wacht ik een paar dagen tot Vodafone hem zelf binnen heeft, dan kan ik hem zonder bijbetalen meenemen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb bij de belcompany een verlenging van 2 jaar web smart 100, moest ¤40,- bijbetalen. Vond ik zelf een prima prijs
Heheh dat had ik bij the phone house ook jaquote:Op woensdag 4 april 2012 17:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik moest bij BC bij een smart 150 2 jaar ¤60 euro bijbetalen. Dat is het me niet waard, dan wacht ik een paar dagen tot Vodafone hem zelf binnen heeft, dan kan ik hem zonder bijbetalen meenemen.
Overigens zou ik bij de The Phone House 250 euro moeten bijbetalen
hoeveel min/mb is dat en hoeveel eurie per maand?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heheh dat had ik bij the phone house ook ja![]()
Voor zo'n verschil zou ik ook even wachten op Vodafone ja
100minutenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hoeveel min/mb is dat en hoeveel eurie per maand?
Nope, die 1GB is al na de verdubbelaar, daar zul je het dus mee moeten doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
100minuten
3000smsjes
1GB @ 14.4mbps (volgens mij kan ik dit nog gratis verdubbelen naar 2GB, weet ik niet zeker)
Eerste 8 maanden 21,25, daarna 42,50 per maand. Gemiddeld z'n 36 euro per maand.
Ok thanks, alsnog meeer dan genoegquote:Op woensdag 4 april 2012 17:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nope, die 1GB is al na de verdubbelaar, daar zul je het dus mee moeten doen.
heftig, eerlijk gezegd heb ik genoeg aan 150min/150sms en 200mb ofzo, maar zo te zien kan ik dan zo ff 400 eu neerleggenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
100minuten
3000smsjes
1GB @ 14.4mbps (volgens mij kan ik dit nog gratis verdubbelen naar 2GB, weet ik niet zeker)
Eerste 8 maanden 21,25, daarna 42,50 per maand. Gemiddeld z'n 36 euro per maand.
Dan past je gebruik denk ik beter bij andere abonnementsconstructies, ik vind snel en veel internet het belangrijkste, het aantal smsjes dat bij Web Smart zit is voor mij nogal overkill, helemaal met Whatsapp.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
heftig, eerlijk gezegd heb ik genoeg aan 150min/150sms en 200mb ofzo, maar zo te zien kan ik dan zo ff 400 eu neerleggen![]()
en dan ook nog 30 eu per maand rekenen
ja maargoed, heb m'n desire destijds gratis gekregen voor 23.50 per maand, dat was 170min/sms en onbeperkt internet.. desire was destijds één van de toptoestellen.. de huidige bedragen slaan dus echt nergens meer opquote:Op woensdag 4 april 2012 17:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan past je gebruik denk ik beter bij andere abonnementsconstructies, ik vind snel en veel internet het belangrijkste, het aantal smsjes dat bij Web Smart zit is voor mij nogal overkill, helemaal met Whatsapp.
Maar het is een duur toestel, dus wil je die goedkoop krijgen zit je nou eenmaal aan flinke maandlasten vast.
Tja, de tarieven van toen en nu kan je helaas niet meer vergelijken. Ben je in jouw geval niet beter af met bijvoorbeeld een sim-only abonnement van Simyo en een los toestel?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja maargoed, heb m'n desire destijds gratis gekregen voor 23.50 per maand, dat was 170min/sms en onbeperkt internet.. desire was destijds één van de toptoestellen.. de huidige bedragen slaan dus echt nergens meer op
Dat gaat niet lukken, helaas.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic maar ik probeer het toch even.
Ben dus van plan de One X aan te schaffen omdat mijn 2jarige contract van mijn Desire afloopt.
Ik had destijds Xtra Eindeloos (1500MB) van HI voor maar ¤ 2,50!!!
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik bij mijn nieuwe abbo niet opeens ¤ 25,00 ga betalen
Ik hoor wel vaker dat je kunt regelen dat je oude voorwaarde ook bij je nieuwe toestel van toepassing zijn, of kan dit helemaal niet?
Je contract door laten lopen en zelf een los toestel kopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic maar ik probeer het toch even.
Ben dus van plan de One X aan te schaffen omdat mijn 2jarige contract van mijn Desire afloopt.
Ik had destijds Xtra Eindeloos (1500MB) van HI voor maar ¤ 2,50!!!
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik bij mijn nieuwe abbo niet opeens ¤ 25,00 ga betalen
Ik hoor wel vaker dat je kunt regelen dat je oude voorwaarde ook bij je nieuwe toestel van toepassing zijn, of kan dit helemaal niet?
Dit loopt stilzwijgend door. Wel even uitzoeken of na 2 jaar eventuele kortingen in je abonnement niet ineens verlopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Ok, dank jullie wel
Dan ga ik de One X los in de winkel kopen t.z.t.
Loopt dit dan stilzwijgend door of moet ik hier nog actie voor ondernemen
Ohwjaa, dat moet ik even uitzoeken iddquote:Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit loopt stilzwijgend door. Wel even uitzoeken of na 2 jaar eventuele kortingen in je abonnement niet ineens verlopen.
abonnementen mogen niet meer stilzwijgend worden verlengd, dit omdat mensen dan vaak aan een jaar abonnement vast zaten omdat ze te laat waren met contact op nemen. Hi moet dus contact met je opnemen hier over.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Ok, dank jullie wel
Dan ga ik de One X los in de winkel kopen t.z.t.
Loopt dit dan stilzwijgend door of moet ik hier nog actie voor ondernemen
Wat een onzin. Abonnementen die na het eind van de contractprijs doorlopen, zijn gewoon maandelijks opzegbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:41 schreef jappy-b het volgende:
[..]
abonnementen mogen niet meer stilzwijgend worden verlengd, dit omdat mensen dan vaak aan een jaar abonnement vast zaten omdat ze te laat waren met contact op nemen. Hi moet dus contact met je opnemen hier over.
Hetzelfde. Ik heb een abonnement bij de sportschool waarvoor maandelijks een bedrag wordt afgeschreven. Na het jaar waarvoor ik een abonnement nam, liep het gewoon door en nu is dat ook maandelijks opzegbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:44 schreef jappy-b het volgende:
telefoon abonnementen ja, maar denk bijv. aan sportschool en zonnebank abonnementen waarbij je een x bedrag per jaar betaald
jazeker!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef n0ir het volgende:
Voor iemand die em al heeft:
Kan je alle geluidjes uitzetten als je foto's maakt?
Dat zei ik toch alquote:Op woensdag 4 april 2012 18:07 schreef Longcat. het volgende:
Wat een aids bedrijf is DPD al 2 dagen in afleveren
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oei, DPD is toch ook zo'n kutdienst als Selektvracht? Van die huismoedertjes met een Selektvracht-stickertje op hun Corsa en als ze geen tijd hebben gewoon niet langskomen.
quote:
Misschien is KPN wat voor je. Met wat geregeld kom je uit op zo'n 600 tot 700 euro voor 2 jaar. Dan heb je iets minder betere voorwaarden dan Vodafone maar wel een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
heftig, eerlijk gezegd heb ik genoeg aan 150min/150sms en 200mb ofzo, maar zo te zien kan ik dan zo ff 400 eu neerleggen![]()
en dan ook nog 30 eu per maand rekenen
Bij dat radertje van instellingen > Camera interface>Sluitgeluid uitquote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef n0ir het volgende:
Voor iemand die em al heeft:
Kan je alle geluidjes uitzetten als je foto's maakt?
hmm.. is inderdaad een optie, vraag me alleen af hoe KPN zo stom kan zijn om dit te realiseren.. als je gelijk een bel/sms/webxl 150 afsluit mag je waarschijnlijk nog een paar honderd eu bij dokken..quote:Op woensdag 4 april 2012 18:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien is KPN wat voor je. Met wat geregeld kom je uit op zo'n 600 tot 700 euro voor 2 jaar. Dan heb je iets minder betere voorwaarden dan Vodafone maar wel een stuk goedkoper.
De constructie die ik bedoel is te beginnen met een hoog Bel-SMS-Web abonnement waardoor de One X (bijna) gratis is, na 3 maanden verlagen/veranderen naar Bel-SMS-WebXL 150. Die laatste bied 150 min/sms en 250MB snel internet voor ¤35.
En ja, deze constructie van verlagen, ook met zoveel stappen en van Web naar WebXL is mogelijk.
(om de verwachte vragen voor te zijn)
quote:
Oh leuk, bedankt. Ik heb nu een telefoon waarbij dat niet kan dus is het vet lastig om stiekem foto's van mensen maken...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Bij dat radertje van instellingen > Camera interface>Sluitgeluid uit
let ook ff op dat je flitser uit staat, je zal niet de eerste zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Oh leuk, bedankt. Ik heb nu een telefoon waarbij dat niet kan dus is het vet lastig om stiekem foto's van mensen maken...
Specs zijn zeker niet het belangrijkste meer voor de werking van een telefoon.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Over 2 maanden komt de galaxy s3 uit, dus sla deze over. Samsung wint uiteindelijk altijd qua specs:)
De S2 werkt anders perfect;)quote:Op woensdag 4 april 2012 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Specs zijn zeker niet het belangrijkste meer voor de werking van een telefoon.
Das knap, dat je dat nu al weet voor een telefoon wat praktisch nog niets van bekend/bevestigd isquote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Over 2 maanden komt de galaxy s3 uit, dus sla deze over. Samsung wint uiteindelijk altijd qua specs:)
touchwiz is inderdaad een vrij bekrompen interface, vind die van sense veel opener en luchtiger, daarbij zijn de specs wellicht beter maar hé, merk jij het verschil tussen een quad van samsung of van htc als jij teletekst opent? (quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
En sowieso, qua stevigheid en looks vind ik Samsung best wel om te janken, om over TouchWiz/Kies nog niet te beginnen
Tweakers waarschuwde er al voor.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
Wordt jullie telefoon ook wat warm na tijd gebruik?
Samsung is qua specs de laatste 2 jaar leidend in smartphone land. Lijkt me dat het nu niet anders zal zijn. De Exynos chips zijn de beste in de smartphone land, en zal de GPU van de HTC One X letterlijk wegblazen...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das knap, dat je dat nu al weet voor een telefoon wat praktisch nog niets van bekend/bevestigd is
Mwah, de SGS2 was goed ja, maar dat was ook voornamelijk omdat HTC een zwakke(re) lijn had. De Desire deed zeker niet onder voor de SGS1, en vele andere fabrikanten wisten met dualcore telefoons vaak niet echt een product op de markt te zetten wat lekker draaide (zie LG bv.)..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Samsung is qua specs de laatste 2 jaar leidend in smartphone land. Lijkt me dat het nu niet anders zal zijn. De Exynos chips zijn de beste in de smartphone land, en zal de GPU van de HTC One X letterlijk wegblazen...
De GPU is niet beter in in vergelijk met de Galaxy S2 ( Mali-400MP) wat in de HTC One X zit. Dat zegt genoeg...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, de SGS2 was goed ja, maar dat was ook voornamelijk omdat HTC een zwakke(re) lijn had. De Desire deed zeker niet onder voor de SGS1, en vele andere fabrikanten wisten met dualcore telefoons vaak niet echt een product op de markt te zetten wat lekker draaide (zie LG bv.)..
Dus ze zullen ongetwijfeld weer mooie specs hebben, maar het is nog totaal onbekende wat voor GPU de Exynos krijgt, ongetwijfeld eentje die minstens gelijkwaardig is aan die van de Tegra 3. Maar nu al roepen dat het de One X wegblaast...
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Samsung is qua specs de laatste 2 jaar leidend in smartphone land. Lijkt me dat het nu niet anders zal zijn. De Exynos chips zijn de beste in de smartphone land, en zal de GPU van de HTC One X letterlijk wegblazen...
Nee, dat zegt niet genoeg. Het is nog maar afwachten waar Samsung mee gaat komen en hoe snel dat allemaal gaat zijn en vooral hoe dat in de praktijk uitpakt. Overigens ben ik persoonlijk niet per se op zoek naar de snelste telefoons qua specs, hoe het ding werkt vind ik veel belangrijker. Wat dat betreft vind ik de software van HTC erg fijn werken en wat ik van techradar mag geloven zullen ze me dit keer niet teleurstellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De GPU is niet beter in in vergelijk met de Galaxy S2 wat in de HTC One X zit. Dat zegt genoeg...
Klopt, HTC heeft op dit moment qua specs het beste toestel in handen. Maar de Iphone 5 en Galaxy S3 zullen er gewoon dik overheen gaan, dat lijkt me niet meer dan vanzelf sprekenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]leidend? wat hierboven gezegd wordt, htc heeft teveel zitten prutsen door tig telefoons met dezelfde specs uit zitten brengen/melken.. dat hebben ze zich zelf ook wel gerealiseerd, en met deze one lijn hebben ze zeker een duidelijk signaal afgegeven dat ze goed present zijn dit jaar.
Dat vind jij, het zal ook ongetwijfeld wel zo zijn hoor, dat de SGS3 qua benchmarks de lat weer een stapje hoger legt. Maar jij neemt geruchten zelf verzonnen aannames als feiten aan, en gaat op basis daar van een vergelijking trekkenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De GPU is niet beter in in vergelijk met de Galaxy S2 ( Mali-400MP) wat in de HTC One X zit. Dat zegt genoeg...
Ah, net als vorig jaar de iPhone de concurrentie wel even op zijn plek ging zetten. Vreemde aannames maak je.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt, HTC heeft op dit moment qua specs het beste toestel in handen. Maar de Iphone 5 en Galaxy S3 zullen er gewoon dik overheen gaan, dat lijkt me niet meer dan vanzelf spreken
De Iphone 4S is (zeg ik als Android liefhebber) qua geheel nog altijd een tikkeltje beter boven de Android concurrentie. Alleen qua 1 ding lopen ze achter, scherm grootte. Er moet dit jaar gewoon een 4 inch iPhone komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah, net als vorig jaar de iPhone de concurrentie wel even op zijn plek ging zetten. Vreemde conclusies trek je.
Oh nu de iphone 5 ook nogquote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt, HTC heeft op dit moment qua specs het beste toestel in handen. Maar de Iphone 5 en Galaxy S3 zullen er gewoon dik overheen gaan, dat lijkt me niet meer dan vanzelf spreken
jij bent directeur van zowel samsung als applequote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wist ik dat maarquote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nu de iphone 5 ook nogHet toestel dat een paar maanden geleden al ZEKER WETEN kwam volgens sommigen? en ook echt baanbrekend ging zijn? En toen niet meer dan een (goed, alleszins redelijke) upgrade van een reeds bestaand toestel.
Kan je misschien ook even vertellen wanneer de nieuwe HTC dan weer beter is dan de SGS3, en hoe de Iphone 5s/6 en SGS4 er ongeveer uit gaan zien qua specs?
Een tikkeltje beter wellicht. Ik heb nog niet met de One X kunnen spelen, dus hoe die zicht verhoudt tov de iPhone weet ik niet. Maar op basis hiervan stellen dat komende modellen van Apple of Samsung de One X zullen weg blazen vind ik op zijn minst merkwaardig.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De Iphone 4S is (zeg ik als Android liefhebber) qua geheel nog altijd een tikkeltje beter boven de Android concurrentie. Alleen qua 1 ding lopen ze achter, scherm grootte. Er moet dit jaar gewoon een 4 inch iPhone komen.
De GPU van de 4s is gewoon fenomenaal, dat doet ook de One X niet beter. Maar goed, dan moet je het ook weer in verhouding zien met de interface van iOS, wat grafisch niks voorstelt, geen widgets, klein scherm, etc. Dus ze kunnen makkelijker optimaliseren dan Android kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een tikkeltje beter wellicht. Ik heb nog niet met de One X kunnen spelen, dus hoe die zicht verhoudt tov de iPhone weet ik niet. Maar op basis hiervan stellen dat komende modellen van Apple of Samsung de One X zullen weg blazen vind ik op zijn minst merkwaardig.
Kinderlijkheid van Touchwiz is op te lossen door dit: https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nlquote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Laten we vooral niet vergeten hoe buggy en traag de SGS1 in het begin bijvoorbeeld was, en hoeveel updates het nodig had voor dat ding uberhaupt normaal draaide.
Samsung is een mega concern, en kan 1 ding goed; kijken naar concurrentie, en dan hun eigen variant maken. Zoals de SGS1 gebaseerd was op de iphone en Hero, en ze daarna dat gewoon een beetje door zijn gaan ontwikkelen.
Blijf erbij; qua hardware zullen ze best weer de norm zetten op Android gebied, maar ik zou er gewoon geen een willen om de bouwkwaliteit, en de kinderlijkheid van TouchWiz
Dan ZIE je het niet nee, maar alles draait nog wel op de achtergrond, dus vreet lekker resources.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kinderlijkheid van Touchwiz is op te lossen door dit: https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
Problem solved![]()
valt reuze mee....quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ZIE je het niet nee, maar alles draait nog wel op de achtergrond, dus vreet lekker resources.
na 1x was het wel duidelijk hoor..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip voor de mensen die gewoon stock android willen qua Galaxy Nexus achtig iets:
https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
Gast, met een andere launcher krijg je niet ineens 'stock android', dan zal je toch echt moeten rooten en custom rom installeren, die gewoon echt 'stock' is. Anders blijft Sense/Touchwiz/wat dan ook altijd draaien op de achtergrond en het gros van de customizations die zo'n 'schil' met zich meebrengt gewoon actief.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip voor de mensen die gewoon stock android willen qua Galaxy Nexus achtig iets:
https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
i know, maar wel meer de feel van stock androidquote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast, met een andere launcher krijg je niet ineens 'stock android', dan zal je toch echt moeten rooten en custom rom installeren, die gewoon echt 'stock' is. Anders blijft Sense/Touchwiz/wat dan ook altijd draaien op de achtergrond en het gros van de customizations die zo'n 'schil' met zich meebrengt gewoon actief.
waarheid is soms hard jaquote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, we dwalen enigszins af, aangezien dit over de One X ging, en t nu meer een algemeen discussietopic over Android is. Of speculatie (ja, speculatie) over hoe goed/beter mogelijke andere telefoons gaan zijn.
Dat weten we binnen aantal maanden, komen we er nog op terug okquote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je hebt nog geen woord waarheid verkondigt.
Neuh, daar hoef ik niet op terug te komen. Sowieso niet in dit topic.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dat weten we binnen aantal maanden, komen we er nog op terug ok
Een aantal maanden ook echt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dat weten we binnen aantal maanden, komen we er nog op terug ok
Mwah, why not. Niks te verliezen toch:)quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Neuh, daar hoef ik niet op terug te komen. Sowieso niet in dit topic.
Omdat het een nutteloze discussie is in mijn ogen, zoals gezegd boeit de pure snelheid van een telefoon mij niet. Plus dat het hier over de One X gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mwah, why not. Niks te verliezen toch:)
Gast, echt;quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mwah, why not. Niks te verliezen toch:)
sowieso een lock scherm voor ontgrendeling van je hele telefoon, daarnaast kan je meedraaien ook uitschakelen lijkt me, kan bij m'n huidige desire zelfs, dus lijkt me sterk als de one x dat niet kanquote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef skit het volgende:
Zit er op de htc ook scherm
Vergrendeling? Toch irritant als ik lig en het schermt draait de hele tijd mee
Schermvergrendeling is gewoon dat je niet zo je telefoon in kan, dat kan standaard in Android met een het 'slepen' (verder geen beveiliging), veegpatroontje, code, of face unlock (kan dat eigenlijk bij de One Xquote:
App niet compatible? Er zal meer en meer beschikbaar komen lijkt me? Maar tis wel zonde ja. Qua specs lijkt 't me geen probleem?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is zwaar irritant. De one X kan modern combat 3 niet spelen
Ja qua specs moet ik het met gemak kunnen draaien, maar geen inderdaad aan dat het spel niet compatible isquote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
App niet compatible? Er zal meer en meer beschikbaar komen lijkt me? Maar tis wel zonde ja. Qua specs lijkt 't me geen probleem?
Das wel zonde, las op Tweakers ook wat verhalen over bepaalde games die nog niet soepel draaiden, terwijl t wel zou moeten. Helaas een van de nadelen van Android, de grote fragmentatie, en dat op het moment dat een nieuwe soc in de winkel ligt niet direct alles zo draait als je zou willen (of mag verwachten).quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja qua specs moet ik het met gemak kunnen draaien, maar geen inderdaad aan dat het spel niet compatible is
Staat hier (geen One x maar Nexus s op Android 4.0.4.) onder instellingen -> weergave -> scherm automatisch draaien. En dan aan- of uitvinken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef skit het volgende:
Heb me verkeerd verwoord, bedoel natuurlijk niet schermvergrendeling maar dat auto rotate. Hoe zet je dat uit?
Heb ik geen last van.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
Op Tweakers redelijk wat meldingen over de backlight/scherm wat een beetje knippert/flikkert, zeker bij volledige sterkte. Niet echt een hele grote bug, wel ergelijk. Minstens 1 iemand heeft zn telefoon om weten te ruilen. Verder zou deze of begin volgende week de 1.28 firmware moeten komen met wat verbeteringen/optimalisaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |