Of Vodafone:quote:Die 50% korting geld voor 3 maanden (bij 1 jaar) en 9 maanden (bij 2 jaar). Maar na 3 maanden kun je je abonnement verlagen of verhogen; ik neem aan dat de korting dan ook wegvalt; daarvan uitgaand:
1 jaar Bel-SMS-Web 650 (650 min/sms, 1250MB data; max 2,0/0,1 Mbit/s).
Na 3 maanden (indien mogelijk?) overstappen naar Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s)
3 maanden ¤38.75.
9 maanden ¤35
Toestelprijs: ¤139.95
Aansluitkosten: ¤29.95
Totaal over 1 jaar: ¤601.15 = gemiddeld ¤50 p/maand.
(Verkopen van toestel, of 2e jaar goedkoop sim-only geeft lagere gemiddelde maandlasten; stel sim-only voor ¤15 p/maand geeft over 2 jaar gezien een totaalprijs van ¤781.15, gemiddeld ¤32.50 p/maand, dus zo'n ¤3 p/maand meer dan met de vorige KPN-actie)
Misschien nog even spelen met welk Bel-SMS-Web abonnement beginnen (hoger abonnement geeft meer toestelkorting, maar ook hogere maandkosten) en hoe dat NU zit met verlagen na 3 maanden.
Beiden 1-jarig. Had ik nooit gedacht maar 1-jarig is toch wel erg aantrekkelijk. Zelfs met de hogere toestelprijs kan het nog steeds voordelig zijn.quote:Een alternatief is bij Studentmobiel i.c.m. 1-jarig Vodafone Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1GB data (14.4 Mb/s)
4 maanden ¤21.25
8 maanden ¤42.50
Toestelprijs: ¤207
Aansluitkosten: ¤30
Totaal ¤662. Dus wel ¤61 duurder, maar wel véél meer sms, internet is net zo snel/later sneller en minder/net zo veel. Tevens het interessante buitenland tarieven.
Die hufters vragen wel vervolgens ¤125 extra voor het toestel te vragen voor huidige Vodafone klanten![]()
Ik heb gehoord dat ik niet bij de eerste batch verzonden toestellen (vandaag) zat maar dat er morgen weer een lading binnen komt en 'ie dan verstuurd wordt. Ik heb de zwarte, voor de witte duurt het bij Typhone wat langer.quote:Op maandag 2 april 2012 23:07 schreef bokkepoot het volgende:
Iemand al wat gehoord van Typhone wat betreft de levering van het toestel?
3-5 dagen. Bij mij duurde het 4 dagen voor m'n nummer was omgezet, ook bij gsmeasy.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:27 schreef savas198520 het volgende:
Datum: Status:
03-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst
Hoelang zou het duren voordat ik hem heb?. ik heb hem besteld bij gsm easy.
Savas198520 begint ook al die kant op te bewegenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef n0ir het volgende:
Ondertussen op tweakers lekker meelezen met wat panische autisten wiens geduld op begint te raken.
Zeg dat wel zegquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef n0ir het volgende:
Ondertussen op tweakers lekker meelezen met wat panische autisten wiens geduld op begint te raken.
quote:Donderdag komt Hi m'n telefoon brengen! Hoera!
quote:Mijn abonnement is 29-03-2012 ingegaan zie ik nu, en ik heb mijn toestel nog niet![]()
Nou hopelijk komt het toestel vandaag binnen![]()
Ongeduldige tweakertjesquote:Dit iis echt belachelijk ik sta nu al 50 in de wacht bij typhone!
quote:Je bestelling is op 03-04-2012 door Belsimpel verzonden via DPD pakketservice en zal doorgaans de volgende dag aangeboden worden (let op: zendingen worden niet op zaterdag afgeleverd)
Sorryquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:52 schreef Klonk het volgende:
de dingen die ik daar lees hoef ik hier niet terug te zien in een quote, 1 keer ergeren is genoeg...
Wacht maar totdat iedereen hem heeft en het hele topic volknalt met al die boeiende foto's die het apparaat kunnen makenquote:
dan blijf ik nog even, maar de eerste de beste die hier een tweakertje komt doen en om de 5 minuten komt melden dat ie met de winkel heeft gebeld stuur ik hoogstpersoonlijk een KPN Swing op met de verplichting die de komende twee jaar te gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet meer foto's te posten?
Ziet er goed uit in het voordeel van de One Xquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Klonk het volgende:
Mocht jullie het boeien, een rechtstreekse vergelijking tussen Xperia S en One-X:http://www.xperiablog.net(...)-xperia-s/#more-6337
Slowmotion video gaat max in een resolutie van 768 x 432.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt gelijk
![]()
Voor iemand die de One X al heeft; hoe zit het met de slowmotion functie van de camera.
Heb gelezen dat hij 60fps kan schieten, of zelfs meer. En welke resolutie hou je dan over?
ik ben vandaag gebeld door de koerier voor een afspraak. je zal deze week wel gebeld worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:48 schreef lvw88 het volgende:
Lekker dan..Vodafone heeft me al aangesloten, heb nog geen nieuw nummer of iets.. GSMeasy heeft nog steeds geen contact opgenomen en ook nog niets van de koerier gehoord..
Oei, DPD is toch ook zo'n kutdienst als Selektvracht? Van die huismoedertjes met een Selektvracht-stickertje op hun Corsa en als ze geen tijd hebben gewoon niet langskomen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef Longcat. het volgende:
morgen krijg ik hem pas binnen zegt de orderstatus
[..]
Hoop het, baal nu wel beetje dat ik niet net zoals al die Tweakers heb gebeld afgelopen maandagquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef savas198520 het volgende:
[..]
ik ben vandaag gebeld door de koerier voor een afspraak. je zal deze week wel gebeld worden.
En toch blijven zeiken over de levering van je toestel.. De boodschap drong niet echt door blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan blijf ik nog even, maar de eerste de beste die hier een tweakertje komt doen en om de 5 minuten komt melden dat ie met de winkel heeft gebeld stuur ik hoogstpersoonlijk een KPN Swing op met de verplichting die de komende twee jaar te gebruiken
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oei, DPD is toch ook zo'n kutdienst als Selektvracht? Van die huismoedertjes met een Selektvracht-stickertje op hun Corsa en als ze geen tijd hebben gewoon niet langskomen.
quote:Geachte klant,
Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) en producten op 3 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.
Verstuurde simkaarten:
- Vodafone simkaart
Verstuurde producten:
- 1x HTC One X Brown Grey
KPN is erg aantrekkelijk idd, twijfel twijfel hier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Tip voor alle mensen die nog twijfelen wat en waar te kopen; KPN is naast de Goeie Deals XL actie ook qua levering een aanrader
Gister 14:00 besteld, vandaag 15:00 definitieve orderbevestiging. Schrok nog even aangezien daar 'voorinschrijving' voor het toestel werd vernoemd. Even gebeld, bleek gewoon op voorraad te zijn. Net om 1830 een sms dat het toestel onderweg is en morgen wordt bezorgd![]()
Grijze, dat wel. Mevrouw aan telefoon gaf ook al aan dat de witte moeilijk leverbaar is. Helaas hebben die dombo's er wel een gewone sim bij gedaan, wat echt te dom voor woorden is. Het is verlenging, dus van alle opties is het de domste, ik heb nu een SIM die werkt, maar foute formaat is. Dus in plaats van de goeie te sturen, óf niks, sturen ze nog een keer eentje die niet past![]()
Donderdagavond meteen even langs de KPN winkel om hem om te wisselen dus. Volgens de mevrouw aan de telefoon kon de order niet gewijzigd worden, en was dat de snelste oplossing.
Volgens mij moet je hier ook wel redelijk goedkoop uit kunnen komen, zeker bij 2 jaar. Je hebt 'm gratis bij een abo wat met korting 28,75 per maand is, na die 9 maanden kan je switchen naar eentje van 30 á 35. Zit je dus nog over 2 jaar met rond de 30/32 per maand. Denk momenteel een van de betere acties, zeker aangezien je ook kan switchen naar Bel/SMS/WebXL, waar je best een leuk bundeltje hebt voor 35 euro per maand (150 minuten/sms, 250mb data), dat uitbreiden met 250mb extra, wat je alleen betaald als je ook daadwerkelijk iets verbruikt, en je bent klaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
KPN is erg aantrekkelijk idd, twijfel twijfel hier.
Bij een 1-jarig toestel heb je 'm voor zo'n ¤700. Veel geld voor 1 jaar maar dan kun je het toestel wel verkopen zodat je lager uitkomt.
Of bijvoorbeeld in jaar 2 een sim-only voor iets van ¤15 p/maand nemen; kom je uit op ¤880, gemiddeld zo'n ¤36.
(Die afgelopen actie van ¤25 was wel een stuk goedkoper; uiteindelijk kon je daar over 2 jaar gezien uitkomen op gemiddeld ¤29 p/maand).
Maar goed, ik moet nog tot 23 of 25 mei ofzoiets met VF...
Klonk: onlangs had ik hier een post met reviews gepost, misschien kun je die in de OP zetten?
(Of de topicstarter; geen idee hoe dat werkt op Fok!)
Het was niet aan jou gerichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |