Dan wil ik tot slot alle nieuwe eigenaren veel plezier wensen met hun nieuwe aanschaf, ik ga voor de Xperia Squote:Op maandag 2 april 2012 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde hoor. Ik heb een iPhone 4S waar ik veel foto's mee maak en als ik die besluit weg te doen, wil ik toch minstens gelijkwaardige fotokwaliteit. Zeker van een high end-toestel dat een half jaar later is uitgekomen.
En veel dramatischer dan de camera van de Desire kan het inderdaad niet. Ik denk dat de One X in vergelijking met dat toestel echt een verademing is.
Ik vind hem er toch wel errug goed uitzien in die video!quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef Klonk het volgende:
engadget review: http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-one-x-review/
Dat gaat sowieso gebeuren met alle oude Android toestellen, dus wat je punt is? We zijn nog in de overgangquote:Op maandag 2 april 2012 11:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ooit wel ja, en dan zijn hebben alle oude android toestellen ineens een knop die NIKS meer doet. Dat vind ik slecht. Het idee van de Galaxy Nexus werkt veel beter. Knoppen zijn aan te passen als android veranderd.
De nieuwe is een stuk lichter en prettiger. Engadget heeft er ook een review van: http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-sense-4-0-review/quote:Op maandag 2 april 2012 12:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is dan weer waar. Maar nu ik zie wat Sony kan doen, vind ik ook HTC Sense niet zo geweldig meer. Ziet er leuk uit, maar het is wel een van de zwaarste custom schillen.
Maar voor mij persoonlijk is dat geen doorslaggevend argument. Als de software mij niet bevalt, vind ik het niet erg om met custom roms aan de gang te gaan.
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.dslrremote&hl=nl bijvoorbeeld? (mag anders ook wel via PM, want misschien gaan we hier een beetje off-topicquote:Op maandag 2 april 2012 00:21 schreef lkb9000 het volgende:
Af en toe bestuur ik de xbox er mee (videos, niet gaming), maar de voornaamste reden is m'n DSLR aansturen, timelapses enzo. Scheelt toch weer een intervalometer van 100eu
Al met al, ik kan niet wachten! Het enige wat ik echt ga missen is infrarood, want dat is verdomd handig voor fotografie. Maar m'n N900 is tweedehands niet zoveel meer waard, dus die kan ik prima als camera-afstandsbediening houden
Ik had het ook gelezen inderdaad. Engadget heeft vaak goede reviews en ik ben blij dat ze er zo enthousiast over zijn. Over het algemeen kan ik mij persoonlijk erg vaak vinden in de dingen die in Engadgetreviews genoemd worden, dus ik hecht meer waarde aan deze (positieve) review dan die op tweakers.quote:Op maandag 2 april 2012 13:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De nieuwe is een stuk lichter en prettiger. Engadget heeft er ook een review van: http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-sense-4-0-review/
"For the first time in ages, we're loving the experience of a Sense-powered device."
Tis niet de beste camera die er is, helaas. Software maakt dat maar deels goed, maar het is pertinent niet wéér "zo'n HTC camera", ten opzichte van dat is het wel een sprong vooruit.quote:Op maandag 2 april 2012 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
misschien ben ik een zeikerd maar ik verwacht gewoon een toptoestel voor dat geld, en dat is het voor mijn gevoel niet, ik maak heel veel foto's onderweg en als ik eerlijk mag zijn is het voor mijn gevoel een typische HTC camera. Mijn laatste HTC was een Desire en dat was op papier een redelijke camera maar in praktijk was het een ''minder'' goed ding
Inderdaad, dit hadden ze echt nodig om weer mee te kunnen. Hebben ze goed gedaan. Rest hangt van de voorkeuren en smaak van de consument af.quote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het heeft allemaal niet zo'n haast, dus ik wacht het nog even af. Ik ben wel blij om te zien dat HTC weer twee hele sterke toestellen heeft uitgebracht, na de toch wat teleurstellende toestellen van vorig jaar.
Waarom neem je geen bel-sms-web 1500? Of geldt de deal dat elk abo de eerste maanden 25 euro is niet meer?quote:Op maandag 2 april 2012 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
Besteld, met KPN deal;
2 jaar Bel-SMS-Web 275
eerste 9 maanden; 21,25
overige 15; 45,00
Toestel: 129.95
Nog even kijken of ik gedurende de looptijd nog wat ga switchen om die 45 te drukken.
In de review staat 2 jaar gratis.quote:Op maandag 2 april 2012 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
Nog een nederlandstalige review: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/16361
Het is ook meer een hobbyproject.quote:Op maandag 2 april 2012 14:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
In de review staat 2 jaar gratis.
Mobilecowboys heeft echt slechte, amateuristisch geschreven reviews zeg. Een artikel dat emoticons gebruikt, kun je toch niet serieus nemen?
Daar ga ik nog wel even een kabeltje voor halen denk ikquote:Op maandag 2 april 2012 13:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.dslrremote&hl=nl bijvoorbeeld? (mag anders ook wel via PM, want misschien gaan we hier een beetje off-topic![]()
Pfoe die van engadget zijn mooi jaquote:Op maandag 2 april 2012 14:51 schreef Klonk het volgende:
hoe kan het dan de foto's op website van tweakers echt te kut zijn voor een toestel in deze prijsklasse en de foto's op de website van engadget echt briljant zijn.
Die was eigenlijk al afgelopen, zag hem nog wel bij studentmobiel staan vanochtend, maar las op Tweakers dat hij letterlijk daar ook op dat moment afgekapt werd. Ze hebben nu dus die Goeie Deals XL, wat qua korting amper iets scheelt met die 25 euro actie als je het per maand berekend.quote:Op maandag 2 april 2012 14:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom neem je geen bel-sms-web 1500? Of geldt de deal dat elk abo de eerste maanden 25 euro is niet meer?
Veel plezier!quote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb er vanmiddag een opgehaald bij Belcompany
er gaat niets boven een simonly wmb, gewoon nieuw toestel kopen als je er zin in hebtquote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef andreas612 het volgende:
zou tele2 die one x op termijn ook krijgen? die smartmix is wel hendig en opzich wel voordelig
Via een reseller wel, bijv. Studentmobiel. Providers zelf hebben wel een gezeik dat ze laat leveren.quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef andreas612 het volgende:
zou tele2 die one x op termijn ook krijgen? die smartmix is wel hendig en opzich wel voordelig
Lang niet altijd. Zelfs met de GSMEasy en Typhone deals buiten beschouwing gelaten is abonnement + toestel bij de One X meestal nog wel het interessants.quote:Op maandag 2 april 2012 17:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
er gaat niets boven een simonly wmb, gewoon nieuw toestel kopen als je er zin in hebt
Lijst van reviews (gejat van een user op Tweakers):quote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Klonk het volgende:
oe, en een domme vraag, zouden de FOK!kertjes die hem al in huis hebben wat voorbeeldfoto's kunnen maken en die hier neerplempen?
Komen er zo aan. Ik heb hem net tot 5% accu gebruikt, heb hem nu aan de lader en de dropbox app (die automatisch m'n foto's op dropbox zet als ie aan de wifi zit) zegt: "charge a bit longer to resume"quote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Klonk het volgende:
oe, en een domme vraag, zouden de FOK!kertjes die hem al in huis hebben wat voorbeeldfoto's kunnen maken en die hier neerplempen?
De software van de camera is voornamelijk erg goed, en hij is supersnel.quote:Op maandag 2 april 2012 20:45 schreef Klonk het volgende:
merci
ik heb toch het gevoel dat ik terug moet gaan komen op mijn woorden, afgezien van de tweakers review heeft niemand het over een slechte camera
Dit was de eerste telefoon (na een beetje de galaxy nexus) waar ik bij de aankondiging gewoon al verliefd bij werdquote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Klonk het volgende:
Eigenlijk zou je net als bij een auto een proefrit moeten kunnen maken met een smartphone
Ik zat weer eens tot diep in de nacht achter de computer, en toen werd hij net aangekondigd. Ik werd meteen enthousiast en checkte op Vodafone.nl wanneer ik kon verlengen; EXACT op die dagquote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef Klonk het volgende:
Hij is bij mij tot een paar dagen geleden eigenlijk onder de radar gebleven
Of Vodafone:quote:Die 50% korting geld voor 3 maanden (bij 1 jaar) en 9 maanden (bij 2 jaar). Maar na 3 maanden kun je je abonnement verlagen of verhogen; ik neem aan dat de korting dan ook wegvalt; daarvan uitgaand:
1 jaar Bel-SMS-Web 650 (650 min/sms, 1250MB data; max 2,0/0,1 Mbit/s).
Na 3 maanden (indien mogelijk?) overstappen naar Bel-SMS-WebXL 150 (150 min/sms, 250MB data; max 14,4/2,0 Mbit/s)
3 maanden ¤38.75.
9 maanden ¤35
Toestelprijs: ¤139.95
Aansluitkosten: ¤29.95
Totaal over 1 jaar: ¤601.15 = gemiddeld ¤50 p/maand.
(Verkopen van toestel, of 2e jaar goedkoop sim-only geeft lagere gemiddelde maandlasten; stel sim-only voor ¤15 p/maand geeft over 2 jaar gezien een totaalprijs van ¤781.15, gemiddeld ¤32.50 p/maand, dus zo'n ¤3 p/maand meer dan met de vorige KPN-actie)
Misschien nog even spelen met welk Bel-SMS-Web abonnement beginnen (hoger abonnement geeft meer toestelkorting, maar ook hogere maandkosten) en hoe dat NU zit met verlagen na 3 maanden.
Beiden 1-jarig. Had ik nooit gedacht maar 1-jarig is toch wel erg aantrekkelijk. Zelfs met de hogere toestelprijs kan het nog steeds voordelig zijn.quote:Een alternatief is bij Studentmobiel i.c.m. 1-jarig Vodafone Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1GB data (14.4 Mb/s)
4 maanden ¤21.25
8 maanden ¤42.50
Toestelprijs: ¤207
Aansluitkosten: ¤30
Totaal ¤662. Dus wel ¤61 duurder, maar wel véél meer sms, internet is net zo snel/later sneller en minder/net zo veel. Tevens het interessante buitenland tarieven.
Die hufters vragen wel vervolgens ¤125 extra voor het toestel te vragen voor huidige Vodafone klanten![]()
Ik heb gehoord dat ik niet bij de eerste batch verzonden toestellen (vandaag) zat maar dat er morgen weer een lading binnen komt en 'ie dan verstuurd wordt. Ik heb de zwarte, voor de witte duurt het bij Typhone wat langer.quote:Op maandag 2 april 2012 23:07 schreef bokkepoot het volgende:
Iemand al wat gehoord van Typhone wat betreft de levering van het toestel?
3-5 dagen. Bij mij duurde het 4 dagen voor m'n nummer was omgezet, ook bij gsmeasy.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:27 schreef savas198520 het volgende:
Datum: Status:
03-04-2012 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
02-04-2012 Abonnement wordt aangesloten
02-04-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
28-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
28-03-2012 Voorraad controle
28-03-2012 Bestelling geplaatst
Hoelang zou het duren voordat ik hem heb?. ik heb hem besteld bij gsm easy.
Savas198520 begint ook al die kant op te bewegenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef n0ir het volgende:
Ondertussen op tweakers lekker meelezen met wat panische autisten wiens geduld op begint te raken.
Zeg dat wel zegquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef n0ir het volgende:
Ondertussen op tweakers lekker meelezen met wat panische autisten wiens geduld op begint te raken.
quote:Donderdag komt Hi m'n telefoon brengen! Hoera!
quote:Mijn abonnement is 29-03-2012 ingegaan zie ik nu, en ik heb mijn toestel nog niet![]()
Nou hopelijk komt het toestel vandaag binnen![]()
Ongeduldige tweakertjesquote:Dit iis echt belachelijk ik sta nu al 50 in de wacht bij typhone!
quote:Je bestelling is op 03-04-2012 door Belsimpel verzonden via DPD pakketservice en zal doorgaans de volgende dag aangeboden worden (let op: zendingen worden niet op zaterdag afgeleverd)
Sorryquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:52 schreef Klonk het volgende:
de dingen die ik daar lees hoef ik hier niet terug te zien in een quote, 1 keer ergeren is genoeg...
Wacht maar totdat iedereen hem heeft en het hele topic volknalt met al die boeiende foto's die het apparaat kunnen makenquote:
dan blijf ik nog even, maar de eerste de beste die hier een tweakertje komt doen en om de 5 minuten komt melden dat ie met de winkel heeft gebeld stuur ik hoogstpersoonlijk een KPN Swing op met de verplichting die de komende twee jaar te gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet meer foto's te posten?
Ziet er goed uit in het voordeel van de One Xquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Klonk het volgende:
Mocht jullie het boeien, een rechtstreekse vergelijking tussen Xperia S en One-X:http://www.xperiablog.net(...)-xperia-s/#more-6337
Slowmotion video gaat max in een resolutie van 768 x 432.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt gelijk
![]()
Voor iemand die de One X al heeft; hoe zit het met de slowmotion functie van de camera.
Heb gelezen dat hij 60fps kan schieten, of zelfs meer. En welke resolutie hou je dan over?
ik ben vandaag gebeld door de koerier voor een afspraak. je zal deze week wel gebeld worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:48 schreef lvw88 het volgende:
Lekker dan..Vodafone heeft me al aangesloten, heb nog geen nieuw nummer of iets.. GSMeasy heeft nog steeds geen contact opgenomen en ook nog niets van de koerier gehoord..
Oei, DPD is toch ook zo'n kutdienst als Selektvracht? Van die huismoedertjes met een Selektvracht-stickertje op hun Corsa en als ze geen tijd hebben gewoon niet langskomen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef Longcat. het volgende:
morgen krijg ik hem pas binnen zegt de orderstatus
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |