Hoop het, baal nu wel beetje dat ik niet net zoals al die Tweakers heb gebeld afgelopen maandagquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef savas198520 het volgende:
[..]
ik ben vandaag gebeld door de koerier voor een afspraak. je zal deze week wel gebeld worden.
En toch blijven zeiken over de levering van je toestel.. De boodschap drong niet echt door blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan blijf ik nog even, maar de eerste de beste die hier een tweakertje komt doen en om de 5 minuten komt melden dat ie met de winkel heeft gebeld stuur ik hoogstpersoonlijk een KPN Swing op met de verplichting die de komende twee jaar te gebruiken
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oei, DPD is toch ook zo'n kutdienst als Selektvracht? Van die huismoedertjes met een Selektvracht-stickertje op hun Corsa en als ze geen tijd hebben gewoon niet langskomen.
quote:Geachte klant,
Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) en producten op 3 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.
Verstuurde simkaarten:
- Vodafone simkaart
Verstuurde producten:
- 1x HTC One X Brown Grey
KPN is erg aantrekkelijk idd, twijfel twijfel hier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Tip voor alle mensen die nog twijfelen wat en waar te kopen; KPN is naast de Goeie Deals XL actie ook qua levering een aanrader
Gister 14:00 besteld, vandaag 15:00 definitieve orderbevestiging. Schrok nog even aangezien daar 'voorinschrijving' voor het toestel werd vernoemd. Even gebeld, bleek gewoon op voorraad te zijn. Net om 1830 een sms dat het toestel onderweg is en morgen wordt bezorgd![]()
Grijze, dat wel. Mevrouw aan telefoon gaf ook al aan dat de witte moeilijk leverbaar is. Helaas hebben die dombo's er wel een gewone sim bij gedaan, wat echt te dom voor woorden is. Het is verlenging, dus van alle opties is het de domste, ik heb nu een SIM die werkt, maar foute formaat is. Dus in plaats van de goeie te sturen, óf niks, sturen ze nog een keer eentje die niet past![]()
Donderdagavond meteen even langs de KPN winkel om hem om te wisselen dus. Volgens de mevrouw aan de telefoon kon de order niet gewijzigd worden, en was dat de snelste oplossing.
Volgens mij moet je hier ook wel redelijk goedkoop uit kunnen komen, zeker bij 2 jaar. Je hebt 'm gratis bij een abo wat met korting 28,75 per maand is, na die 9 maanden kan je switchen naar eentje van 30 á 35. Zit je dus nog over 2 jaar met rond de 30/32 per maand. Denk momenteel een van de betere acties, zeker aangezien je ook kan switchen naar Bel/SMS/WebXL, waar je best een leuk bundeltje hebt voor 35 euro per maand (150 minuten/sms, 250mb data), dat uitbreiden met 250mb extra, wat je alleen betaald als je ook daadwerkelijk iets verbruikt, en je bent klaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
KPN is erg aantrekkelijk idd, twijfel twijfel hier.
Bij een 1-jarig toestel heb je 'm voor zo'n ¤700. Veel geld voor 1 jaar maar dan kun je het toestel wel verkopen zodat je lager uitkomt.
Of bijvoorbeeld in jaar 2 een sim-only voor iets van ¤15 p/maand nemen; kom je uit op ¤880, gemiddeld zo'n ¤36.
(Die afgelopen actie van ¤25 was wel een stuk goedkoper; uiteindelijk kon je daar over 2 jaar gezien uitkomen op gemiddeld ¤29 p/maand).
Maar goed, ik moet nog tot 23 of 25 mei ofzoiets met VF...
Klonk: onlangs had ik hier een post met reviews gepost, misschien kun je die in de OP zetten?
(Of de topicstarter; geen idee hoe dat werkt op Fok!)
Het was niet aan jou gerichtquote:
Het hoort er wel een beetje bij natuurlijk, niet het extreme gezeik over bellen naar de pakketbezorger of hij asjeblieft zsm kan komen, en iedere 10 minuten even roepen dat je de statuspagina van je order zit te F5'enquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het was niet aan jou gerichtIk citeerde jou juist om aan te geven dat al eerder gezegd was dat het juist niet de bedoeling was dat men over levertijden ging zeiken. Ik volg dit topic om ervaringen met het toestel te lezen, niet omdat ik wil weten hoe ongeduldig iedereen op zijn exemplaar zit te wachten.
Ik begrijp het ook wel. De helft van de pret zit met dit soort dingen nu eenmaal in de anticipatie. Ik vond het alleen bijzonder ironisch dat klonk een bericht plaatst waarin hij zegt dat er niet over levertijden gezeken mag worden, en dat daarop meteen een stuk of vijf berichten volgen die precies dat doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het hoort er wel een beetje bij natuurlijk, niet het extreme gezeik over bellen naar de pakketbezorger of hij asjeblieft zsm kan komen, en iedere 10 minuten even roepen dat je de statuspagina van je order zit te F5'en
Maar gewoon, beetje voorpret over dat je telefoon onderweg is, of je order geaccepteerd wel lijkt me. Anders zou je meer zoals op Tweakers moeten gaan werken, een abonnementen en levertijden topic voor geneuzel over leveringen etc, en een ervaringen topic puur voor ervaringen van mensen die het toestel gebruiken
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef n0ir het volgende:
Ik heb een simkaart met nummerbehoud besteld, staat mijn nummer dan al gelijk op de kaart als ie binnenkomt?
Ja, eens, na die posts van Klonk leek het hier verdacht veel op het 'levertijden' topic van Tweakersquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel. De helft van de pret zit met dit soort dingen nu eenmaal in de anticipatie. Ik vond het alleen bijzonder ironisch dat klonk een bericht plaatst waarin hij zegt dat er niet over levertijden gezeken mag worden, en dat daarop meteen een stuk of vijf berichten volgen die precies dat doen.
Ik ben gewoon erg geinteresseerd in dit toestel, en zou veel liever first hand-ervaringen lezen. Bij voorkeur met goede foto's
Iedereen wil die KPN Swingquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, eens, na die posts van Klonk leek het hier verdacht veel op het 'levertijden' topic van Tweakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |