abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109860943
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef savas198520 het volgende:

[..]

ik ben vandaag gebeld door de koerier voor een afspraak. je zal deze week wel gebeld worden.
Hoop het, baal nu wel beetje dat ik niet net zoals al die Tweakers heb gebeld afgelopen maandag :') En daarvoor bestel je dan afgelopen woensdag..

(ps kijk ik kan nog wel even wachten, maar baal wel dat mijn abonnement al in is gegaan |:( )
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:11:36 #152
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109861405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:01 schreef Klonk het volgende:

[..]

dan blijf ik nog even, maar de eerste de beste die hier een tweakertje komt doen en om de 5 minuten komt melden dat ie met de winkel heeft gebeld stuur ik hoogstpersoonlijk een KPN Swing op met de verplichting die de komende twee jaar te gebruiken :P
En toch blijven zeiken over de levering van je toestel.. De boodschap drong niet echt door blijkbaar.

En mensen, als je toch wilt jammeren, let dan een beetje op je grammatica. Dat maakt het marginaal minder irritant. De werkwoordsvervoeging in de derde persoon enkelvoud eindigt NOOIT met een d.
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:15:33 #153
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_109861574
:D

ik zal er aan denken :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_109861752
Tip voor alle mensen die nog twijfelen wat en waar te kopen; KPN is naast de Goeie Deals XL actie ook qua levering een aanrader

Gister 14:00 besteld, vandaag 15:00 definitieve orderbevestiging. Schrok nog even aangezien daar 'voorinschrijving' voor het toestel werd vernoemd. Even gebeld, bleek gewoon op voorraad te zijn. Net om 1830 een sms dat het toestel onderweg is en morgen wordt bezorgd ^O^

Grijze, dat wel. Mevrouw aan telefoon gaf ook al aan dat de witte moeilijk leverbaar is. Helaas hebben die dombo's er wel een gewone sim bij gedaan, wat echt te dom voor woorden is. Het is verlenging, dus van alle opties is het de domste, ik heb nu een SIM die werkt, maar foute formaat is. Dus in plaats van de goeie te sturen, óf niks, sturen ze nog een keer eentje die niet past :')

Donderdagavond meteen even langs de KPN winkel om hem om te wisselen dus. Volgens de mevrouw aan de telefoon kon de order niet gewijzigd worden, en was dat de snelste oplossing.
pi_109861780
En dat gezeik op Tweakers, echt om te janken inderdaad. Ook al die gasten die AMP gingen bellen. Ergens begrijpelijk, maar ik denk dat t toch wel ten koste gaat van de braverik die gewoon lekker zn beurt afwacht, beetje jammer dus...
pi_109862393
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Oei, DPD is toch ook zo'n kutdienst als Selektvracht? Van die huismoedertjes met een Selektvracht-stickertje op hun Corsa en als ze geen tijd hebben gewoon niet langskomen.
:')
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:38:24 #157
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_109862624
quote:
Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande simkaart(en) en producten op 3 april 2012 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.

Verstuurde simkaarten:

- Vodafone simkaart

Verstuurde producten:

- 1x HTC One X Brown Grey
*O* *O* *O* *O*
Typhone overigens
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_109862887
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Tip voor alle mensen die nog twijfelen wat en waar te kopen; KPN is naast de Goeie Deals XL actie ook qua levering een aanrader

Gister 14:00 besteld, vandaag 15:00 definitieve orderbevestiging. Schrok nog even aangezien daar 'voorinschrijving' voor het toestel werd vernoemd. Even gebeld, bleek gewoon op voorraad te zijn. Net om 1830 een sms dat het toestel onderweg is en morgen wordt bezorgd ^O^

Grijze, dat wel. Mevrouw aan telefoon gaf ook al aan dat de witte moeilijk leverbaar is. Helaas hebben die dombo's er wel een gewone sim bij gedaan, wat echt te dom voor woorden is. Het is verlenging, dus van alle opties is het de domste, ik heb nu een SIM die werkt, maar foute formaat is. Dus in plaats van de goeie te sturen, óf niks, sturen ze nog een keer eentje die niet past :')

Donderdagavond meteen even langs de KPN winkel om hem om te wisselen dus. Volgens de mevrouw aan de telefoon kon de order niet gewijzigd worden, en was dat de snelste oplossing.
KPN is erg aantrekkelijk idd, twijfel twijfel hier.
Bij een 1-jarig toestel heb je 'm voor zo'n ¤700. Veel geld voor 1 jaar maar dan kun je het toestel wel verkopen zodat je lager uitkomt.
Of bijvoorbeeld in jaar 2 een sim-only voor iets van ¤15 p/maand nemen; kom je uit op ¤880, gemiddeld zo'n ¤36.
(Die afgelopen actie van ¤25 was wel een stuk goedkoper; uiteindelijk kon je daar over 2 jaar gezien uitkomen op gemiddeld ¤29 p/maand).

Maar goed, ik moet nog tot 23 of 25 mei ofzoiets met VF...

Klonk: onlangs had ik hier een post met reviews gepost, misschien kun je die in de OP zetten?
(Of de topicstarter; geen idee hoe dat werkt op Fok! :@ )
pi_109863120
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

KPN is erg aantrekkelijk idd, twijfel twijfel hier.
Bij een 1-jarig toestel heb je 'm voor zo'n ¤700. Veel geld voor 1 jaar maar dan kun je het toestel wel verkopen zodat je lager uitkomt.
Of bijvoorbeeld in jaar 2 een sim-only voor iets van ¤15 p/maand nemen; kom je uit op ¤880, gemiddeld zo'n ¤36.
(Die afgelopen actie van ¤25 was wel een stuk goedkoper; uiteindelijk kon je daar over 2 jaar gezien uitkomen op gemiddeld ¤29 p/maand).

Maar goed, ik moet nog tot 23 of 25 mei ofzoiets met VF...

Klonk: onlangs had ik hier een post met reviews gepost, misschien kun je die in de OP zetten?
(Of de topicstarter; geen idee hoe dat werkt op Fok! :@ )
Volgens mij moet je hier ook wel redelijk goedkoop uit kunnen komen, zeker bij 2 jaar. Je hebt 'm gratis bij een abo wat met korting 28,75 per maand is, na die 9 maanden kan je switchen naar eentje van 30 á 35. Zit je dus nog over 2 jaar met rond de 30/32 per maand. Denk momenteel een van de betere acties, zeker aangezien je ook kan switchen naar Bel/SMS/WebXL, waar je best een leuk bundeltje hebt voor 35 euro per maand (150 minuten/sms, 250mb data), dat uitbreiden met 250mb extra, wat je alleen betaald als je ook daadwerkelijk iets verbruikt, en je bent klaar ^O^ Én het abo heeft 14,4 mbit snelheid _O_

Uiteraard als je veel belt is dit niet echt een optie, maar dat doe ik dus niet :)
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:49:55 #160
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109863141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:15 schreef Klonk het volgende:
:D

ik zal er aan denken :Y
Het was niet aan jou gericht ;) Ik citeerde jou juist om aan te geven dat al eerder gezegd was dat het juist niet de bedoeling was dat men over levertijden ging zeiken. Ik volg dit topic om ervaringen met het toestel te lezen, niet omdat ik wil weten hoe ongeduldig iedereen op zijn exemplaar zit te wachten.
pi_109863274
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het was niet aan jou gericht ;) Ik citeerde jou juist om aan te geven dat al eerder gezegd was dat het juist niet de bedoeling was dat men over levertijden ging zeiken. Ik volg dit topic om ervaringen met het toestel te lezen, niet omdat ik wil weten hoe ongeduldig iedereen op zijn exemplaar zit te wachten.
Het hoort er wel een beetje bij natuurlijk, niet het extreme gezeik over bellen naar de pakketbezorger of hij asjeblieft zsm kan komen, en iedere 10 minuten even roepen dat je de statuspagina van je order zit te F5'en :')

Maar gewoon, beetje voorpret over dat je telefoon onderweg is, of je order geaccepteerd wel lijkt me. Anders zou je meer zoals op Tweakers moeten gaan werken, een abonnementen en levertijden topic voor geneuzel over leveringen etc, en een ervaringen topic puur voor ervaringen van mensen die het toestel gebruiken
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:54:53 #162
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109863413
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het hoort er wel een beetje bij natuurlijk, niet het extreme gezeik over bellen naar de pakketbezorger of hij asjeblieft zsm kan komen, en iedere 10 minuten even roepen dat je de statuspagina van je order zit te F5'en :')

Maar gewoon, beetje voorpret over dat je telefoon onderweg is, of je order geaccepteerd wel lijkt me. Anders zou je meer zoals op Tweakers moeten gaan werken, een abonnementen en levertijden topic voor geneuzel over leveringen etc, en een ervaringen topic puur voor ervaringen van mensen die het toestel gebruiken
Ik begrijp het ook wel. De helft van de pret zit met dit soort dingen nu eenmaal in de anticipatie. Ik vond het alleen bijzonder ironisch dat klonk een bericht plaatst waarin hij zegt dat er niet over levertijden gezeken mag worden, en dat daarop meteen een stuk of vijf berichten volgen die precies dat doen.

Ik ben gewoon erg geinteresseerd in dit toestel, en zou veel liever first hand-ervaringen lezen. Bij voorkeur met goede foto's :P
pi_109863431
Kom ik weer met een irritante offtopic vraag: Ik heb een simkaart met nummerbehoud besteld, staat mijn nummer dan al gelijk op de kaart als ie binnenkomt? :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:55:59 #164
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109863478
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef n0ir het volgende:
Ik heb een simkaart met nummerbehoud besteld, staat mijn nummer dan al gelijk op de kaart als ie binnenkomt? :P
pi_109863520
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
oke oke effe m'n huidige laten bijknippen bedankt :P
pi_109863589
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook wel. De helft van de pret zit met dit soort dingen nu eenmaal in de anticipatie. Ik vond het alleen bijzonder ironisch dat klonk een bericht plaatst waarin hij zegt dat er niet over levertijden gezeken mag worden, en dat daarop meteen een stuk of vijf berichten volgen die precies dat doen.

Ik ben gewoon erg geinteresseerd in dit toestel, en zou veel liever first hand-ervaringen lezen. Bij voorkeur met goede foto's :P
Ja, eens, na die posts van Klonk leek het hier verdacht veel op het 'levertijden' topic van Tweakers ;(

Ik hoop morgen of overmorgen er eens lekker mee aan de slag te kunnen, ook in de schemering buiten wat foto's schieten, binnen eens die flits proberen op m'n katten, aangezien daar nu mijn (telefoon)foto's altijd over- of onderbelicht van zijn. En dat zijn juist van die momentjes, dat ze ff wat geks/leuks/doms doen en je snel een plaatje wil schieten.
pi_109865217
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, eens, na die posts van Klonk leek het hier verdacht veel op het 'levertijden' topic van Tweakers ;(
Iedereen wil die KPN Swing
pi_109865330
als het goed is krijg ik het morgen van gsmeasy *O*
pi_109865496
Gisteren ff mee gekloot, vond het niet zo heel speciaal eigenlijk? of heb ik wat gemist, vond het gewoon een normale android telefoon :)
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_109870215
Goede verhalen ook op Tweakers over de batterijduur, mensen die 'm redelijk intensief gebruiken (beetje demo-en aan collega's, filmpjes, internet, whatsapp) en na een uurtje of 8 á 10 nog >50% over hebben.

Dus de on screen time van 2,5u die werd geroepen lijkt (gelukkig) niet te kloppen. Stemt me zeer positief, zeker met de testresultaten van Tweakers dat het apparaat in standby echt minimaal stroom verbruikt.

Schijnt ook deze week nog een update aan te komen die nog wat accu- en camera-optimalisaties met zich mee zou brengen
pi_109870805
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/16361/p7

Staan wat sprekendere foto's dan die grijze/grauwe testfoto's van Tweakers, en op p5 staat een verhaaltje over die firmware versies. 1.26 is de standaard op de nu geleverde toestellen, 1.27 stond op review-exemplaren, en 1.28 komt einde vd week naar alle reeds geactiveerde toestellen.
pi_109871856
Net mail gehad van AMP logistics over de tijd dat hij morgen geleverd gaatworden! Wel pas rond 6uur helaas :P
pi_109881732
  woensdag 4 april 2012 @ 08:26:39 #174
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_109883059
Puike foto
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 4 april 2012 @ 10:21:46 #175
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_109885422
en nu zonder hdr filter?
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')