abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:05:55 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_109562360

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:07:32 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_109562405
geen melding meer van russische app :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:08:29 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109562432
Als je er op klikt staat er wel "dit item is niet beschikbaar" maar hoe ververs je de lijst dat hij niet meer bij updates staat. :?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109563331
Ik heb ook 'Dit item is niet beschikbaar.' Met een uitroepteken in een vierkant ervoor.
pi_109563417
Russische app?
Ik heb zeker wat gemist..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109564856
tvp :9
pi_109570898
Wow, wat is die Resurraction anders dan de Samsung ROM. En hij voelt ook veel sneller aan.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:14:27 #8
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109573389
Gisteren die uitgelekte rom geprobeerd en nog een paar ICS roms. Wat een bagger allemaal eigenlijk.. Die van resurrection kan er mee door maar toch is het em niet helemaal.. Ik ga toch maar terug naar MIUI :)
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:50:23 #9
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_109574568
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
Gisteren die uitgelekte rom geprobeerd en nog een paar ICS roms. Wat een bagger allemaal eigenlijk.. Die van resurrection kan er mee door maar toch is het em niet helemaal.. Ik ga toch maar terug naar MIUI :)
Wat precies bevalt je niet aan de roosereactione rom? Bij mij loopt het perfect. Ik had ook de officiële samsung geprobeerd maar dat was 3x niks.
pi_109574686
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef PhatBassBoom het volgende:
MIUI ICS? Welke gebruik je?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:13:49 #11
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109575396
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:50 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Wat precies bevalt je niet aan de roosereactione rom? Bij mij loopt het perfect. Ik had ook de officiële samsung geprobeerd maar dat was 3x niks.
Ik ben nog wel heel erg aan het twijfelen hoor. Batterij gaat wel langer mee. Ik denk dat ik nog even moet wennen en hier en daar wat aanpassen. Ik ga straks sowieso een andere muziekspeler opgooien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:54 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

MIUI ICS? Welke gebruik je?
Nee GB 2.3.7. Ik gebruikte die van langthang maar die is gestopt met doorontwikkelen. Dus ik heb nu deze gedownload. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1502664

Ik ga nog even kijken of ik kan wennen aan resurrection.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:53:52 #12
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_109576792
pi_109578981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Ik ben nog wel heel erg aan het twijfelen hoor. Batterij gaat wel langer mee. Ik denk dat ik nog even moet wennen en hier en daar wat aanpassen. Ik ga straks sowieso een andere muziekspeler opgooien.

[..]

Nee GB 2.3.7. Ik gebruikte die van langthang maar die is gestopt met doorontwikkelen. Dus ik heb nu deze gedownload. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1502664

Weet je wat het is? Je moet er inderdaad aan wennen. Dit lijkt namelijk totaal niet op de Samsung ROM. Het is net als op de Asus Transformer. Puur ICS met een klein schilletje. Gebruik het nu een paar uur, maar vind het nu al een verademing. Sowieso Apex is enorm van toegevoegde waarde.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:09:47 #14
251095 Purdey
Better off alone..
pi_109580249
Ik heb momenteel een Blackberry torch, maar wil overstappen naar een Samsung Galaxy S2. Mijn abonnement loopt nog tot juli, en heeft blackberry internet. Kan ik met dat abonnement nog even voort in de Samsung voor ik ga overstappen naar Telfort sim only?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:48:17 #15
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_109589643
Ik had mijn vrienden belooft dat samsung begin maart de update zou uit brengen, maar dat is niet gebeurt, nu appreciëren mijn vrienden mij niet meer. kut samsung.
pi_109590158
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:48 schreef Daarnaast het volgende:
Ik had mijn vrienden belooft dat samsung begin maart de update zou uit brengen, maar dat is niet gebeurt, nu appreciëren mijn vrienden mij niet meer. kut samsung.
Jammer joh!
pi_109590182
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

[..]

Ik had AdyScorpius MIUI op 2.3.7. Was ook een erg fijne rom. Volgens mij is ie nu bezig met een MIUI voor ICS, maar voorlopig zit ik nog op Resurrection. Opzich wel fijn, maar ik hoop dat er snel een Mintberry-achtige rom komt voor ICS.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:09 schreef Purdey het volgende:
Ik heb momenteel een Blackberry torch, maar wil overstappen naar een Samsung Galaxy S2. Mijn abonnement loopt nog tot juli, en heeft blackberry internet. Kan ik met dat abonnement nog even voort in de Samsung voor ik ga overstappen naar Telfort sim only?
Welke provider heb je? Bij Vodafone zit je dan volgens mij met van die Blocks die je gewoon uit kunt zetten. Ik weet niet hoe dat bij andere providers is. Maarre... tegen die tijd is de S3 uit hè. Als dat je niks boeit en je bent je Blackberry zat, go for it zou ik zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 22:56:57 ]
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:07:05 #18
251095 Purdey
Better off alone..
pi_109598139
Ik zit bij Hi Thomas :) Wist trouwens niet dat de S3 dan ook uit is, dan wacht ik even. Bedankt voor de tip!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:55:25 #19
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109613233
quote:
Wat?! :')
I picture your face.. In the back of my eyes
  woensdag 28 maart 2012 @ 17:07:35 #20
189216 netolk
maar dan andersom
pi_109613831
quote:
Tja, je moet ik niks beloven als je weet dat jij het niet waar kan maken
Beware of the Raping Zebra's
  woensdag 28 maart 2012 @ 21:25:42 #21
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_109626658
quote:
Had je kunnen weten. NL is altijd paar maanden later dan de rest van de wereld. Tevens zitten de zogenaamde officiele bronnen er ook altijd een paar maandjes naast. Niets nieuws onder de zon...
pi_109640889
quote:
XDA ^O^
pi_109640938
Ik heb sinds 4 dagen ook een galaxy S2 maar hij is nu ook al 3x uit het niets opnieuw opgestart, gewoon als hij op tafel ligt.

Hij had in het begin problemen met een SD kaart die ik van mijn HTC erin deed, moest ik formatteren. Ik heb de SD kaart even op de pc gekopieerd en geformatteerd en toen deed hij het wel.

Enig idee waar het aan ligt? Ik lees op internet dat sommige apps het veroorzaken, heeft iemand al gemerkt dat een bepaalde app problemen veroorzaakt?

Momenteel heb ik aan apps:

whatsapp
draw something
shazam
facebook
zaklamp
zedge
qr droid
widget locker
sense analog

Ik zie geen pieken bij het verbruik van de batterij.
pi_109641059
2.3.6 als android schijnt dat nogal te doen. Er was een update voor dacht ik
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109641137
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 08:53 schreef Audreyoot het volgende:
Ik heb sinds 4 dagen ook een galaxy S2 maar hij is nu ook al 3x uit het niets opnieuw opgestart, gewoon als hij op tafel ligt.

Hij had in het begin problemen met een SD kaart die ik van mijn HTC erin deed, moest ik formatteren. Ik heb de SD kaart even op de pc gekopieerd en geformatteerd en toen deed hij het wel.

Enig idee waar het aan ligt? Ik lees op internet dat sommige apps het veroorzaken, heeft iemand al gemerkt dat een bepaalde app problemen veroorzaakt?

Momenteel heb ik aan apps:

whatsapp
draw something
shazam
facebook
zaklamp
zedge
qr droid
widget locker
sense analog

Ik zie geen pieken bij het verbruik van de batterij.
Klopt die random reeboots hebben 2 aanleidingen (voor zover ik tot nu toe gevonden heb op internet.)
-microSD kaart
-wifi

Bij de microSD kaart, kan het zijn dat er bestanden/apps opgevraagd worden van de kaart en de telefoon niet met het bestandssysteem van de kaart overweg kan (NTFS / FAT32 /FAT ) even op google zoeken welke het beste is voor de telefoon (dacht FAT) en als dan nog het probleem zich voor blijft doen, je wifi uitzetten als je hem niet gebruikt.

Succes met je nieuwe foon als je nog vragen hebt, fire away :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')