quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Samsung is qua specs de laatste 2 jaar leidend in smartphone land. Lijkt me dat het nu niet anders zal zijn. De Exynos chips zijn de beste in de smartphone land, en zal de GPU van de HTC One X letterlijk wegblazen...
Nee, dat zegt niet genoeg. Het is nog maar afwachten waar Samsung mee gaat komen en hoe snel dat allemaal gaat zijn en vooral hoe dat in de praktijk uitpakt. Overigens ben ik persoonlijk niet per se op zoek naar de snelste telefoons qua specs, hoe het ding werkt vind ik veel belangrijker. Wat dat betreft vind ik de software van HTC erg fijn werken en wat ik van techradar mag geloven zullen ze me dit keer niet teleurstellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De GPU is niet beter in in vergelijk met de Galaxy S2 wat in de HTC One X zit. Dat zegt genoeg...
Klopt, HTC heeft op dit moment qua specs het beste toestel in handen. Maar de Iphone 5 en Galaxy S3 zullen er gewoon dik overheen gaan, dat lijkt me niet meer dan vanzelf sprekenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]leidend? wat hierboven gezegd wordt, htc heeft teveel zitten prutsen door tig telefoons met dezelfde specs uit zitten brengen/melken.. dat hebben ze zich zelf ook wel gerealiseerd, en met deze one lijn hebben ze zeker een duidelijk signaal afgegeven dat ze goed present zijn dit jaar.
Dat vind jij, het zal ook ongetwijfeld wel zo zijn hoor, dat de SGS3 qua benchmarks de lat weer een stapje hoger legt. Maar jij neemt geruchten zelf verzonnen aannames als feiten aan, en gaat op basis daar van een vergelijking trekkenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De GPU is niet beter in in vergelijk met de Galaxy S2 ( Mali-400MP) wat in de HTC One X zit. Dat zegt genoeg...
Ah, net als vorig jaar de iPhone de concurrentie wel even op zijn plek ging zetten. Vreemde aannames maak je.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt, HTC heeft op dit moment qua specs het beste toestel in handen. Maar de Iphone 5 en Galaxy S3 zullen er gewoon dik overheen gaan, dat lijkt me niet meer dan vanzelf spreken
De Iphone 4S is (zeg ik als Android liefhebber) qua geheel nog altijd een tikkeltje beter boven de Android concurrentie. Alleen qua 1 ding lopen ze achter, scherm grootte. Er moet dit jaar gewoon een 4 inch iPhone komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah, net als vorig jaar de iPhone de concurrentie wel even op zijn plek ging zetten. Vreemde conclusies trek je.
Oh nu de iphone 5 ook nogquote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt, HTC heeft op dit moment qua specs het beste toestel in handen. Maar de Iphone 5 en Galaxy S3 zullen er gewoon dik overheen gaan, dat lijkt me niet meer dan vanzelf spreken
jij bent directeur van zowel samsung als applequote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wist ik dat maarquote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nu de iphone 5 ook nogHet toestel dat een paar maanden geleden al ZEKER WETEN kwam volgens sommigen? en ook echt baanbrekend ging zijn? En toen niet meer dan een (goed, alleszins redelijke) upgrade van een reeds bestaand toestel.
Kan je misschien ook even vertellen wanneer de nieuwe HTC dan weer beter is dan de SGS3, en hoe de Iphone 5s/6 en SGS4 er ongeveer uit gaan zien qua specs?
Een tikkeltje beter wellicht. Ik heb nog niet met de One X kunnen spelen, dus hoe die zicht verhoudt tov de iPhone weet ik niet. Maar op basis hiervan stellen dat komende modellen van Apple of Samsung de One X zullen weg blazen vind ik op zijn minst merkwaardig.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De Iphone 4S is (zeg ik als Android liefhebber) qua geheel nog altijd een tikkeltje beter boven de Android concurrentie. Alleen qua 1 ding lopen ze achter, scherm grootte. Er moet dit jaar gewoon een 4 inch iPhone komen.
De GPU van de 4s is gewoon fenomenaal, dat doet ook de One X niet beter. Maar goed, dan moet je het ook weer in verhouding zien met de interface van iOS, wat grafisch niks voorstelt, geen widgets, klein scherm, etc. Dus ze kunnen makkelijker optimaliseren dan Android kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een tikkeltje beter wellicht. Ik heb nog niet met de One X kunnen spelen, dus hoe die zicht verhoudt tov de iPhone weet ik niet. Maar op basis hiervan stellen dat komende modellen van Apple of Samsung de One X zullen weg blazen vind ik op zijn minst merkwaardig.
Kinderlijkheid van Touchwiz is op te lossen door dit: https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nlquote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Laten we vooral niet vergeten hoe buggy en traag de SGS1 in het begin bijvoorbeeld was, en hoeveel updates het nodig had voor dat ding uberhaupt normaal draaide.
Samsung is een mega concern, en kan 1 ding goed; kijken naar concurrentie, en dan hun eigen variant maken. Zoals de SGS1 gebaseerd was op de iphone en Hero, en ze daarna dat gewoon een beetje door zijn gaan ontwikkelen.
Blijf erbij; qua hardware zullen ze best weer de norm zetten op Android gebied, maar ik zou er gewoon geen een willen om de bouwkwaliteit, en de kinderlijkheid van TouchWiz
Dan ZIE je het niet nee, maar alles draait nog wel op de achtergrond, dus vreet lekker resources.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kinderlijkheid van Touchwiz is op te lossen door dit: https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
Problem solved![]()
valt reuze mee....quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ZIE je het niet nee, maar alles draait nog wel op de achtergrond, dus vreet lekker resources.
na 1x was het wel duidelijk hoor..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip voor de mensen die gewoon stock android willen qua Galaxy Nexus achtig iets:
https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
Gast, met een andere launcher krijg je niet ineens 'stock android', dan zal je toch echt moeten rooten en custom rom installeren, die gewoon echt 'stock' is. Anders blijft Sense/Touchwiz/wat dan ook altijd draaien op de achtergrond en het gros van de customizations die zo'n 'schil' met zich meebrengt gewoon actief.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip voor de mensen die gewoon stock android willen qua Galaxy Nexus achtig iets:
https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
i know, maar wel meer de feel van stock androidquote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast, met een andere launcher krijg je niet ineens 'stock android', dan zal je toch echt moeten rooten en custom rom installeren, die gewoon echt 'stock' is. Anders blijft Sense/Touchwiz/wat dan ook altijd draaien op de achtergrond en het gros van de customizations die zo'n 'schil' met zich meebrengt gewoon actief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |