abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109916029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Samsung is qua specs de laatste 2 jaar leidend in smartphone land. Lijkt me dat het nu niet anders zal zijn. De Exynos chips zijn de beste in de smartphone land, en zal de GPU van de HTC One X letterlijk wegblazen...
:? leidend? wat hierboven gezegd wordt, htc heeft teveel zitten prutsen door tig telefoons met dezelfde specs uit zitten brengen/melken.. dat hebben ze zich zelf ook wel gerealiseerd, en met deze one lijn hebben ze zeker een duidelijk signaal afgegeven dat ze goed present zijn dit jaar.
pi_109916092
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

De GPU is niet beter in in vergelijk met de Galaxy S2 wat in de HTC One X zit. Dat zegt genoeg...
Nee, dat zegt niet genoeg. Het is nog maar afwachten waar Samsung mee gaat komen en hoe snel dat allemaal gaat zijn en vooral hoe dat in de praktijk uitpakt. Overigens ben ik persoonlijk niet per se op zoek naar de snelste telefoons qua specs, hoe het ding werkt vind ik veel belangrijker. Wat dat betreft vind ik de software van HTC erg fijn werken en wat ik van techradar mag geloven zullen ze me dit keer niet teleurstellen.
pi_109916137
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef andreas612 het volgende:

[..]

:? leidend? wat hierboven gezegd wordt, htc heeft teveel zitten prutsen door tig telefoons met dezelfde specs uit zitten brengen/melken.. dat hebben ze zich zelf ook wel gerealiseerd, en met deze one lijn hebben ze zeker een duidelijk signaal afgegeven dat ze goed present zijn dit jaar.
Klopt, HTC heeft op dit moment qua specs het beste toestel in handen. Maar de Iphone 5 en Galaxy S3 zullen er gewoon dik overheen gaan, dat lijkt me niet meer dan vanzelf spreken
pi_109916198
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

De GPU is niet beter in in vergelijk met de Galaxy S2 ( Mali-400MP) wat in de HTC One X zit. Dat zegt genoeg...
Dat vind jij, het zal ook ongetwijfeld wel zo zijn hoor, dat de SGS3 qua benchmarks de lat weer een stapje hoger legt. Maar jij neemt geruchten zelf verzonnen aannames als feiten aan, en gaat op basis daar van een vergelijking trekken :')

Sowieso is de SGS3 toch wel 2 a 3 maandjes later op de markt waarschijnlijk, dus t zou ook gek zijn als hij dan niet een tikkie beter was.

En blijft leuk hoor, even dan 3 maanden kunnen roepen dat je de beste hebt, maar hoeveel zal je er nu van merken in het 'dagelijks' gebruik? Dat een app niet in 0,00003 seconden, maar in 0,000025 opent. Poeh :+
pi_109916204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Klopt, HTC heeft op dit moment qua specs het beste toestel in handen. Maar de Iphone 5 en Galaxy S3 zullen er gewoon dik overheen gaan, dat lijkt me niet meer dan vanzelf spreken
Ah, net als vorig jaar de iPhone de concurrentie wel even op zijn plek ging zetten. Vreemde aannames maak je.
pi_109916347
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ah, net als vorig jaar de iPhone de concurrentie wel even op zijn plek ging zetten. Vreemde conclusies trek je.
De Iphone 4S is (zeg ik als Android liefhebber) qua geheel nog altijd een tikkeltje beter boven de Android concurrentie. Alleen qua 1 ding lopen ze achter, scherm grootte. Er moet dit jaar gewoon een 4 inch iPhone komen.
pi_109916424
quote:

[..]

Oh nu de iphone 5 ook nog _O- Het toestel dat een paar maanden geleden al ZEKER WETEN kwam volgens sommigen? en ook echt baanbrekend ging zijn? En toen niet meer dan een (goed, alleszins redelijke) upgrade van een reeds bestaand toestel.

Kan je misschien ook even vertellen wanneer de nieuwe HTC dan weer beter is dan de SGS3, en hoe de Iphone 5s/6 en SGS4 er ongeveer uit gaan zien qua specs? ^O^
pi_109916500
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:47 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Tweakers waarschuwde er al voor.
Link?
pi_109916513
x

[ Bericht 98% gewijzigd door technieuws op 04-04-2012 22:12:31 ]
bekijk Technieuws: op http://technieuws.com
pi_109916531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:10 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Link?
Link is al een aantal gegeven, staat in de review van de One x.
pi_109916552
spam,

en dan zijn t serieus ook nog 2 niet zelfgemaakte filmpjes, een standaard plaatje. Poeh, kost je een moeite die site.

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2012 22:11:55 ]
pi_109916589
quote:

[..]

jij bent directeur van zowel samsung als apple :? de nieuwe ipad is nou niet echt een fantastische vernieuwing geweest die de concurrentie ver achter zich laat.. doen ze die zelfde stunt bij de iphone dan gaan ze sowieso achter lopen, dat de 4s nog steeds voorloopt vind ik ook een beetje loos argument.. ten eerste zullen ze er niet 'dik' over heen gaan want dan gooien ze alleen maar hun eigen ruiten in, marketing he ;)
Wat ik dan wel weer een geinige rumour vond is dat de S3 !misschien! draadloos op kan laden :)
pi_109916590
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh nu de iphone 5 ook nog _O- Het toestel dat een paar maanden geleden al ZEKER WETEN kwam volgens sommigen? en ook echt baanbrekend ging zijn? En toen niet meer dan een (goed, alleszins redelijke) upgrade van een reeds bestaand toestel.

Kan je misschien ook even vertellen wanneer de nieuwe HTC dan weer beter is dan de SGS3, en hoe de Iphone 5s/6 en SGS4 er ongeveer uit gaan zien qua specs? ^O^
Wist ik dat maar :P
pi_109916687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

De Iphone 4S is (zeg ik als Android liefhebber) qua geheel nog altijd een tikkeltje beter boven de Android concurrentie. Alleen qua 1 ding lopen ze achter, scherm grootte. Er moet dit jaar gewoon een 4 inch iPhone komen.
Een tikkeltje beter wellicht. Ik heb nog niet met de One X kunnen spelen, dus hoe die zicht verhoudt tov de iPhone weet ik niet. Maar op basis hiervan stellen dat komende modellen van Apple of Samsung de One X zullen weg blazen vind ik op zijn minst merkwaardig.
pi_109916723
Laten we vooral niet vergeten hoe buggy en traag de SGS1 in het begin bijvoorbeeld was, en hoeveel updates het nodig had voor dat ding uberhaupt normaal draaide.

Samsung is een mega concern, en kan 1 ding goed; kijken naar concurrentie, en dan hun eigen variant maken. Zoals de SGS1 gebaseerd was op de iphone en Hero, en ze daarna dat gewoon een beetje door zijn gaan ontwikkelen.

Blijf erbij; qua hardware zullen ze best weer de norm zetten op Android gebied, maar ik zou er gewoon geen een willen om de bouwkwaliteit, en de kinderlijkheid van TouchWiz
pi_109916793
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Een tikkeltje beter wellicht. Ik heb nog niet met de One X kunnen spelen, dus hoe die zicht verhoudt tov de iPhone weet ik niet. Maar op basis hiervan stellen dat komende modellen van Apple of Samsung de One X zullen weg blazen vind ik op zijn minst merkwaardig.
De GPU van de 4s is gewoon fenomenaal, dat doet ook de One X niet beter. Maar goed, dan moet je het ook weer in verhouding zien met de interface van iOS, wat grafisch niks voorstelt, geen widgets, klein scherm, etc. Dus ze kunnen makkelijker optimaliseren dan Android kan.
pi_109916808
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Laten we vooral niet vergeten hoe buggy en traag de SGS1 in het begin bijvoorbeeld was, en hoeveel updates het nodig had voor dat ding uberhaupt normaal draaide.

Samsung is een mega concern, en kan 1 ding goed; kijken naar concurrentie, en dan hun eigen variant maken. Zoals de SGS1 gebaseerd was op de iphone en Hero, en ze daarna dat gewoon een beetje door zijn gaan ontwikkelen.

Blijf erbij; qua hardware zullen ze best weer de norm zetten op Android gebied, maar ik zou er gewoon geen een willen om de bouwkwaliteit, en de kinderlijkheid van TouchWiz
Kinderlijkheid van Touchwiz is op te lossen door dit: https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
Problem solved :Z ;)
pi_109916905
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Kinderlijkheid van Touchwiz is op te lossen door dit: https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
Problem solved :Z ;)
Dan ZIE je het niet nee, maar alles draait nog wel op de achtergrond, dus vreet lekker resources.
pi_109916921
Tip voor de mensen die gewoon stock android willen op hun HTC One X qua Galaxy Nexus achtig iets:

https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
pi_109916936
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan ZIE je het niet nee, maar alles draait nog wel op de achtergrond, dus vreet lekker resources.
valt reuze mee....
pi_109916971
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip voor de mensen die gewoon stock android willen qua Galaxy Nexus achtig iets:

na 1x was het wel duidelijk hoor..
pi_109916998
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip voor de mensen die gewoon stock android willen qua Galaxy Nexus achtig iets:

Gast, met een andere launcher krijg je niet ineens 'stock android', dan zal je toch echt moeten rooten en custom rom installeren, die gewoon echt 'stock' is. Anders blijft Sense/Touchwiz/wat dan ook altijd draaien op de achtergrond en het gros van de customizations die zo'n 'schil' met zich meebrengt gewoon actief.
pi_109917053
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gast, met een andere launcher krijg je niet ineens 'stock android', dan zal je toch echt moeten rooten en custom rom installeren, die gewoon echt 'stock' is. Anders blijft Sense/Touchwiz/wat dan ook altijd draaien op de achtergrond en het gros van de customizations die zo'n 'schil' met zich meebrengt gewoon actief.
i know, maar wel meer de feel van stock android
pi_109917127
:') ga nou maar naar bed
pi_109917164
Maar goed, we dwalen enigszins af, aangezien dit over de One X ging, en t nu meer een algemeen discussietopic over Android is. Of speculatie (ja, speculatie }:| ) over hoe goed/beter mogelijke andere telefoons gaan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')