Heheh dat had ik bij the phone house ook jaquote:Op woensdag 4 april 2012 17:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik moest bij BC bij een smart 150 2 jaar ¤60 euro bijbetalen. Dat is het me niet waard, dan wacht ik een paar dagen tot Vodafone hem zelf binnen heeft, dan kan ik hem zonder bijbetalen meenemen.
Overigens zou ik bij de The Phone House 250 euro moeten bijbetalen
hoeveel min/mb is dat en hoeveel eurie per maand?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heheh dat had ik bij the phone house ook ja![]()
Voor zo'n verschil zou ik ook even wachten op Vodafone ja
100minutenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hoeveel min/mb is dat en hoeveel eurie per maand?
Nope, die 1GB is al na de verdubbelaar, daar zul je het dus mee moeten doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
100minuten
3000smsjes
1GB @ 14.4mbps (volgens mij kan ik dit nog gratis verdubbelen naar 2GB, weet ik niet zeker)
Eerste 8 maanden 21,25, daarna 42,50 per maand. Gemiddeld z'n 36 euro per maand.
Ok thanks, alsnog meeer dan genoegquote:Op woensdag 4 april 2012 17:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nope, die 1GB is al na de verdubbelaar, daar zul je het dus mee moeten doen.
heftig, eerlijk gezegd heb ik genoeg aan 150min/150sms en 200mb ofzo, maar zo te zien kan ik dan zo ff 400 eu neerleggenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
100minuten
3000smsjes
1GB @ 14.4mbps (volgens mij kan ik dit nog gratis verdubbelen naar 2GB, weet ik niet zeker)
Eerste 8 maanden 21,25, daarna 42,50 per maand. Gemiddeld z'n 36 euro per maand.
Dan past je gebruik denk ik beter bij andere abonnementsconstructies, ik vind snel en veel internet het belangrijkste, het aantal smsjes dat bij Web Smart zit is voor mij nogal overkill, helemaal met Whatsapp.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
heftig, eerlijk gezegd heb ik genoeg aan 150min/150sms en 200mb ofzo, maar zo te zien kan ik dan zo ff 400 eu neerleggen![]()
en dan ook nog 30 eu per maand rekenen
ja maargoed, heb m'n desire destijds gratis gekregen voor 23.50 per maand, dat was 170min/sms en onbeperkt internet.. desire was destijds één van de toptoestellen.. de huidige bedragen slaan dus echt nergens meer opquote:Op woensdag 4 april 2012 17:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan past je gebruik denk ik beter bij andere abonnementsconstructies, ik vind snel en veel internet het belangrijkste, het aantal smsjes dat bij Web Smart zit is voor mij nogal overkill, helemaal met Whatsapp.
Maar het is een duur toestel, dus wil je die goedkoop krijgen zit je nou eenmaal aan flinke maandlasten vast.
Tja, de tarieven van toen en nu kan je helaas niet meer vergelijken. Ben je in jouw geval niet beter af met bijvoorbeeld een sim-only abonnement van Simyo en een los toestel?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja maargoed, heb m'n desire destijds gratis gekregen voor 23.50 per maand, dat was 170min/sms en onbeperkt internet.. desire was destijds één van de toptoestellen.. de huidige bedragen slaan dus echt nergens meer op
Dat gaat niet lukken, helaas.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic maar ik probeer het toch even.
Ben dus van plan de One X aan te schaffen omdat mijn 2jarige contract van mijn Desire afloopt.
Ik had destijds Xtra Eindeloos (1500MB) van HI voor maar ¤ 2,50!!!
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik bij mijn nieuwe abbo niet opeens ¤ 25,00 ga betalen
Ik hoor wel vaker dat je kunt regelen dat je oude voorwaarde ook bij je nieuwe toestel van toepassing zijn, of kan dit helemaal niet?
Je contract door laten lopen en zelf een los toestel kopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Misschien niet helemaal het juiste topic maar ik probeer het toch even.
Ben dus van plan de One X aan te schaffen omdat mijn 2jarige contract van mijn Desire afloopt.
Ik had destijds Xtra Eindeloos (1500MB) van HI voor maar ¤ 2,50!!!
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik bij mijn nieuwe abbo niet opeens ¤ 25,00 ga betalen
Ik hoor wel vaker dat je kunt regelen dat je oude voorwaarde ook bij je nieuwe toestel van toepassing zijn, of kan dit helemaal niet?
Dit loopt stilzwijgend door. Wel even uitzoeken of na 2 jaar eventuele kortingen in je abonnement niet ineens verlopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Ok, dank jullie wel
Dan ga ik de One X los in de winkel kopen t.z.t.
Loopt dit dan stilzwijgend door of moet ik hier nog actie voor ondernemen
Ohwjaa, dat moet ik even uitzoeken iddquote:Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit loopt stilzwijgend door. Wel even uitzoeken of na 2 jaar eventuele kortingen in je abonnement niet ineens verlopen.
abonnementen mogen niet meer stilzwijgend worden verlengd, dit omdat mensen dan vaak aan een jaar abonnement vast zaten omdat ze te laat waren met contact op nemen. Hi moet dus contact met je opnemen hier over.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Ok, dank jullie wel
Dan ga ik de One X los in de winkel kopen t.z.t.
Loopt dit dan stilzwijgend door of moet ik hier nog actie voor ondernemen
Wat een onzin. Abonnementen die na het eind van de contractprijs doorlopen, zijn gewoon maandelijks opzegbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:41 schreef jappy-b het volgende:
[..]
abonnementen mogen niet meer stilzwijgend worden verlengd, dit omdat mensen dan vaak aan een jaar abonnement vast zaten omdat ze te laat waren met contact op nemen. Hi moet dus contact met je opnemen hier over.
Hetzelfde. Ik heb een abonnement bij de sportschool waarvoor maandelijks een bedrag wordt afgeschreven. Na het jaar waarvoor ik een abonnement nam, liep het gewoon door en nu is dat ook maandelijks opzegbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:44 schreef jappy-b het volgende:
telefoon abonnementen ja, maar denk bijv. aan sportschool en zonnebank abonnementen waarbij je een x bedrag per jaar betaald
jazeker!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef n0ir het volgende:
Voor iemand die em al heeft:
Kan je alle geluidjes uitzetten als je foto's maakt?
Dat zei ik toch alquote:Op woensdag 4 april 2012 18:07 schreef Longcat. het volgende:
Wat een aids bedrijf is DPD al 2 dagen in afleveren
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oei, DPD is toch ook zo'n kutdienst als Selektvracht? Van die huismoedertjes met een Selektvracht-stickertje op hun Corsa en als ze geen tijd hebben gewoon niet langskomen.
quote:
Misschien is KPN wat voor je. Met wat geregeld kom je uit op zo'n 600 tot 700 euro voor 2 jaar. Dan heb je iets minder betere voorwaarden dan Vodafone maar wel een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
heftig, eerlijk gezegd heb ik genoeg aan 150min/150sms en 200mb ofzo, maar zo te zien kan ik dan zo ff 400 eu neerleggen![]()
en dan ook nog 30 eu per maand rekenen
Bij dat radertje van instellingen > Camera interface>Sluitgeluid uitquote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef n0ir het volgende:
Voor iemand die em al heeft:
Kan je alle geluidjes uitzetten als je foto's maakt?
hmm.. is inderdaad een optie, vraag me alleen af hoe KPN zo stom kan zijn om dit te realiseren.. als je gelijk een bel/sms/webxl 150 afsluit mag je waarschijnlijk nog een paar honderd eu bij dokken..quote:Op woensdag 4 april 2012 18:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien is KPN wat voor je. Met wat geregeld kom je uit op zo'n 600 tot 700 euro voor 2 jaar. Dan heb je iets minder betere voorwaarden dan Vodafone maar wel een stuk goedkoper.
De constructie die ik bedoel is te beginnen met een hoog Bel-SMS-Web abonnement waardoor de One X (bijna) gratis is, na 3 maanden verlagen/veranderen naar Bel-SMS-WebXL 150. Die laatste bied 150 min/sms en 250MB snel internet voor ¤35.
En ja, deze constructie van verlagen, ook met zoveel stappen en van Web naar WebXL is mogelijk.
(om de verwachte vragen voor te zijn)
quote:
Oh leuk, bedankt. Ik heb nu een telefoon waarbij dat niet kan dus is het vet lastig om stiekem foto's van mensen maken...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Bij dat radertje van instellingen > Camera interface>Sluitgeluid uit
let ook ff op dat je flitser uit staat, je zal niet de eerste zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Oh leuk, bedankt. Ik heb nu een telefoon waarbij dat niet kan dus is het vet lastig om stiekem foto's van mensen maken...
Specs zijn zeker niet het belangrijkste meer voor de werking van een telefoon.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Over 2 maanden komt de galaxy s3 uit, dus sla deze over. Samsung wint uiteindelijk altijd qua specs:)
De S2 werkt anders perfect;)quote:Op woensdag 4 april 2012 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Specs zijn zeker niet het belangrijkste meer voor de werking van een telefoon.
Das knap, dat je dat nu al weet voor een telefoon wat praktisch nog niets van bekend/bevestigd isquote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Over 2 maanden komt de galaxy s3 uit, dus sla deze over. Samsung wint uiteindelijk altijd qua specs:)
touchwiz is inderdaad een vrij bekrompen interface, vind die van sense veel opener en luchtiger, daarbij zijn de specs wellicht beter maar hé, merk jij het verschil tussen een quad van samsung of van htc als jij teletekst opent? (quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
En sowieso, qua stevigheid en looks vind ik Samsung best wel om te janken, om over TouchWiz/Kies nog niet te beginnen
Tweakers waarschuwde er al voor.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
Wordt jullie telefoon ook wat warm na tijd gebruik?
Samsung is qua specs de laatste 2 jaar leidend in smartphone land. Lijkt me dat het nu niet anders zal zijn. De Exynos chips zijn de beste in de smartphone land, en zal de GPU van de HTC One X letterlijk wegblazen...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das knap, dat je dat nu al weet voor een telefoon wat praktisch nog niets van bekend/bevestigd is
Mwah, de SGS2 was goed ja, maar dat was ook voornamelijk omdat HTC een zwakke(re) lijn had. De Desire deed zeker niet onder voor de SGS1, en vele andere fabrikanten wisten met dualcore telefoons vaak niet echt een product op de markt te zetten wat lekker draaide (zie LG bv.)..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Samsung is qua specs de laatste 2 jaar leidend in smartphone land. Lijkt me dat het nu niet anders zal zijn. De Exynos chips zijn de beste in de smartphone land, en zal de GPU van de HTC One X letterlijk wegblazen...
De GPU is niet beter in in vergelijk met de Galaxy S2 ( Mali-400MP) wat in de HTC One X zit. Dat zegt genoeg...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, de SGS2 was goed ja, maar dat was ook voornamelijk omdat HTC een zwakke(re) lijn had. De Desire deed zeker niet onder voor de SGS1, en vele andere fabrikanten wisten met dualcore telefoons vaak niet echt een product op de markt te zetten wat lekker draaide (zie LG bv.)..
Dus ze zullen ongetwijfeld weer mooie specs hebben, maar het is nog totaal onbekende wat voor GPU de Exynos krijgt, ongetwijfeld eentje die minstens gelijkwaardig is aan die van de Tegra 3. Maar nu al roepen dat het de One X wegblaast...
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Samsung is qua specs de laatste 2 jaar leidend in smartphone land. Lijkt me dat het nu niet anders zal zijn. De Exynos chips zijn de beste in de smartphone land, en zal de GPU van de HTC One X letterlijk wegblazen...
Nee, dat zegt niet genoeg. Het is nog maar afwachten waar Samsung mee gaat komen en hoe snel dat allemaal gaat zijn en vooral hoe dat in de praktijk uitpakt. Overigens ben ik persoonlijk niet per se op zoek naar de snelste telefoons qua specs, hoe het ding werkt vind ik veel belangrijker. Wat dat betreft vind ik de software van HTC erg fijn werken en wat ik van techradar mag geloven zullen ze me dit keer niet teleurstellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De GPU is niet beter in in vergelijk met de Galaxy S2 wat in de HTC One X zit. Dat zegt genoeg...
Klopt, HTC heeft op dit moment qua specs het beste toestel in handen. Maar de Iphone 5 en Galaxy S3 zullen er gewoon dik overheen gaan, dat lijkt me niet meer dan vanzelf sprekenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]leidend? wat hierboven gezegd wordt, htc heeft teveel zitten prutsen door tig telefoons met dezelfde specs uit zitten brengen/melken.. dat hebben ze zich zelf ook wel gerealiseerd, en met deze one lijn hebben ze zeker een duidelijk signaal afgegeven dat ze goed present zijn dit jaar.
Dat vind jij, het zal ook ongetwijfeld wel zo zijn hoor, dat de SGS3 qua benchmarks de lat weer een stapje hoger legt. Maar jij neemt geruchten zelf verzonnen aannames als feiten aan, en gaat op basis daar van een vergelijking trekkenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De GPU is niet beter in in vergelijk met de Galaxy S2 ( Mali-400MP) wat in de HTC One X zit. Dat zegt genoeg...
Ah, net als vorig jaar de iPhone de concurrentie wel even op zijn plek ging zetten. Vreemde aannames maak je.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt, HTC heeft op dit moment qua specs het beste toestel in handen. Maar de Iphone 5 en Galaxy S3 zullen er gewoon dik overheen gaan, dat lijkt me niet meer dan vanzelf spreken
De Iphone 4S is (zeg ik als Android liefhebber) qua geheel nog altijd een tikkeltje beter boven de Android concurrentie. Alleen qua 1 ding lopen ze achter, scherm grootte. Er moet dit jaar gewoon een 4 inch iPhone komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah, net als vorig jaar de iPhone de concurrentie wel even op zijn plek ging zetten. Vreemde conclusies trek je.
Oh nu de iphone 5 ook nogquote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt, HTC heeft op dit moment qua specs het beste toestel in handen. Maar de Iphone 5 en Galaxy S3 zullen er gewoon dik overheen gaan, dat lijkt me niet meer dan vanzelf spreken
jij bent directeur van zowel samsung als applequote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wist ik dat maarquote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nu de iphone 5 ook nogHet toestel dat een paar maanden geleden al ZEKER WETEN kwam volgens sommigen? en ook echt baanbrekend ging zijn? En toen niet meer dan een (goed, alleszins redelijke) upgrade van een reeds bestaand toestel.
Kan je misschien ook even vertellen wanneer de nieuwe HTC dan weer beter is dan de SGS3, en hoe de Iphone 5s/6 en SGS4 er ongeveer uit gaan zien qua specs?
Een tikkeltje beter wellicht. Ik heb nog niet met de One X kunnen spelen, dus hoe die zicht verhoudt tov de iPhone weet ik niet. Maar op basis hiervan stellen dat komende modellen van Apple of Samsung de One X zullen weg blazen vind ik op zijn minst merkwaardig.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De Iphone 4S is (zeg ik als Android liefhebber) qua geheel nog altijd een tikkeltje beter boven de Android concurrentie. Alleen qua 1 ding lopen ze achter, scherm grootte. Er moet dit jaar gewoon een 4 inch iPhone komen.
De GPU van de 4s is gewoon fenomenaal, dat doet ook de One X niet beter. Maar goed, dan moet je het ook weer in verhouding zien met de interface van iOS, wat grafisch niks voorstelt, geen widgets, klein scherm, etc. Dus ze kunnen makkelijker optimaliseren dan Android kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Een tikkeltje beter wellicht. Ik heb nog niet met de One X kunnen spelen, dus hoe die zicht verhoudt tov de iPhone weet ik niet. Maar op basis hiervan stellen dat komende modellen van Apple of Samsung de One X zullen weg blazen vind ik op zijn minst merkwaardig.
Kinderlijkheid van Touchwiz is op te lossen door dit: https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nlquote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Laten we vooral niet vergeten hoe buggy en traag de SGS1 in het begin bijvoorbeeld was, en hoeveel updates het nodig had voor dat ding uberhaupt normaal draaide.
Samsung is een mega concern, en kan 1 ding goed; kijken naar concurrentie, en dan hun eigen variant maken. Zoals de SGS1 gebaseerd was op de iphone en Hero, en ze daarna dat gewoon een beetje door zijn gaan ontwikkelen.
Blijf erbij; qua hardware zullen ze best weer de norm zetten op Android gebied, maar ik zou er gewoon geen een willen om de bouwkwaliteit, en de kinderlijkheid van TouchWiz
Dan ZIE je het niet nee, maar alles draait nog wel op de achtergrond, dus vreet lekker resources.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kinderlijkheid van Touchwiz is op te lossen door dit: https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
Problem solved![]()
valt reuze mee....quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ZIE je het niet nee, maar alles draait nog wel op de achtergrond, dus vreet lekker resources.
na 1x was het wel duidelijk hoor..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip voor de mensen die gewoon stock android willen qua Galaxy Nexus achtig iets:
https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
Gast, met een andere launcher krijg je niet ineens 'stock android', dan zal je toch echt moeten rooten en custom rom installeren, die gewoon echt 'stock' is. Anders blijft Sense/Touchwiz/wat dan ook altijd draaien op de achtergrond en het gros van de customizations die zo'n 'schil' met zich meebrengt gewoon actief.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip voor de mensen die gewoon stock android willen qua Galaxy Nexus achtig iets:
https://play.google.com/s(...)ddoes.launcher&hl=nl
i know, maar wel meer de feel van stock androidquote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast, met een andere launcher krijg je niet ineens 'stock android', dan zal je toch echt moeten rooten en custom rom installeren, die gewoon echt 'stock' is. Anders blijft Sense/Touchwiz/wat dan ook altijd draaien op de achtergrond en het gros van de customizations die zo'n 'schil' met zich meebrengt gewoon actief.
waarheid is soms hard jaquote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, we dwalen enigszins af, aangezien dit over de One X ging, en t nu meer een algemeen discussietopic over Android is. Of speculatie (ja, speculatie) over hoe goed/beter mogelijke andere telefoons gaan zijn.
Dat weten we binnen aantal maanden, komen we er nog op terug okquote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je hebt nog geen woord waarheid verkondigt.
Neuh, daar hoef ik niet op terug te komen. Sowieso niet in dit topic.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dat weten we binnen aantal maanden, komen we er nog op terug ok
Een aantal maanden ook echt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dat weten we binnen aantal maanden, komen we er nog op terug ok
Mwah, why not. Niks te verliezen toch:)quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Neuh, daar hoef ik niet op terug te komen. Sowieso niet in dit topic.
Omdat het een nutteloze discussie is in mijn ogen, zoals gezegd boeit de pure snelheid van een telefoon mij niet. Plus dat het hier over de One X gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mwah, why not. Niks te verliezen toch:)
Gast, echt;quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mwah, why not. Niks te verliezen toch:)
sowieso een lock scherm voor ontgrendeling van je hele telefoon, daarnaast kan je meedraaien ook uitschakelen lijkt me, kan bij m'n huidige desire zelfs, dus lijkt me sterk als de one x dat niet kanquote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef skit het volgende:
Zit er op de htc ook scherm
Vergrendeling? Toch irritant als ik lig en het schermt draait de hele tijd mee
Schermvergrendeling is gewoon dat je niet zo je telefoon in kan, dat kan standaard in Android met een het 'slepen' (verder geen beveiliging), veegpatroontje, code, of face unlock (kan dat eigenlijk bij de One Xquote:
App niet compatible? Er zal meer en meer beschikbaar komen lijkt me? Maar tis wel zonde ja. Qua specs lijkt 't me geen probleem?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is zwaar irritant. De one X kan modern combat 3 niet spelen
Ja qua specs moet ik het met gemak kunnen draaien, maar geen inderdaad aan dat het spel niet compatible isquote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
App niet compatible? Er zal meer en meer beschikbaar komen lijkt me? Maar tis wel zonde ja. Qua specs lijkt 't me geen probleem?
Das wel zonde, las op Tweakers ook wat verhalen over bepaalde games die nog niet soepel draaiden, terwijl t wel zou moeten. Helaas een van de nadelen van Android, de grote fragmentatie, en dat op het moment dat een nieuwe soc in de winkel ligt niet direct alles zo draait als je zou willen (of mag verwachten).quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja qua specs moet ik het met gemak kunnen draaien, maar geen inderdaad aan dat het spel niet compatible is
Staat hier (geen One x maar Nexus s op Android 4.0.4.) onder instellingen -> weergave -> scherm automatisch draaien. En dan aan- of uitvinken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef skit het volgende:
Heb me verkeerd verwoord, bedoel natuurlijk niet schermvergrendeling maar dat auto rotate. Hoe zet je dat uit?
Heb ik geen last van.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
Op Tweakers redelijk wat meldingen over de backlight/scherm wat een beetje knippert/flikkert, zeker bij volledige sterkte. Niet echt een hele grote bug, wel ergelijk. Minstens 1 iemand heeft zn telefoon om weten te ruilen. Verder zou deze of begin volgende week de 1.28 firmware moeten komen met wat verbeteringen/optimalisaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |