Hetzelfde. Ik heb een abonnement bij de sportschool waarvoor maandelijks een bedrag wordt afgeschreven. Na het jaar waarvoor ik een abonnement nam, liep het gewoon door en nu is dat ook maandelijks opzegbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:44 schreef jappy-b het volgende:
telefoon abonnementen ja, maar denk bijv. aan sportschool en zonnebank abonnementen waarbij je een x bedrag per jaar betaald
jazeker!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef n0ir het volgende:
Voor iemand die em al heeft:
Kan je alle geluidjes uitzetten als je foto's maakt?
Dat zei ik toch alquote:Op woensdag 4 april 2012 18:07 schreef Longcat. het volgende:
Wat een aids bedrijf is DPD al 2 dagen in afleveren
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oei, DPD is toch ook zo'n kutdienst als Selektvracht? Van die huismoedertjes met een Selektvracht-stickertje op hun Corsa en als ze geen tijd hebben gewoon niet langskomen.
quote:
Misschien is KPN wat voor je. Met wat geregeld kom je uit op zo'n 600 tot 700 euro voor 2 jaar. Dan heb je iets minder betere voorwaarden dan Vodafone maar wel een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
heftig, eerlijk gezegd heb ik genoeg aan 150min/150sms en 200mb ofzo, maar zo te zien kan ik dan zo ff 400 eu neerleggen![]()
en dan ook nog 30 eu per maand rekenen
Bij dat radertje van instellingen > Camera interface>Sluitgeluid uitquote:Op woensdag 4 april 2012 18:50 schreef n0ir het volgende:
Voor iemand die em al heeft:
Kan je alle geluidjes uitzetten als je foto's maakt?
hmm.. is inderdaad een optie, vraag me alleen af hoe KPN zo stom kan zijn om dit te realiseren.. als je gelijk een bel/sms/webxl 150 afsluit mag je waarschijnlijk nog een paar honderd eu bij dokken..quote:Op woensdag 4 april 2012 18:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien is KPN wat voor je. Met wat geregeld kom je uit op zo'n 600 tot 700 euro voor 2 jaar. Dan heb je iets minder betere voorwaarden dan Vodafone maar wel een stuk goedkoper.
De constructie die ik bedoel is te beginnen met een hoog Bel-SMS-Web abonnement waardoor de One X (bijna) gratis is, na 3 maanden verlagen/veranderen naar Bel-SMS-WebXL 150. Die laatste bied 150 min/sms en 250MB snel internet voor ¤35.
En ja, deze constructie van verlagen, ook met zoveel stappen en van Web naar WebXL is mogelijk.
(om de verwachte vragen voor te zijn)
quote:
Oh leuk, bedankt. Ik heb nu een telefoon waarbij dat niet kan dus is het vet lastig om stiekem foto's van mensen maken...quote:Op woensdag 4 april 2012 18:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Bij dat radertje van instellingen > Camera interface>Sluitgeluid uit
let ook ff op dat je flitser uit staat, je zal niet de eerste zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
[..]
Oh leuk, bedankt. Ik heb nu een telefoon waarbij dat niet kan dus is het vet lastig om stiekem foto's van mensen maken...
Specs zijn zeker niet het belangrijkste meer voor de werking van een telefoon.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Over 2 maanden komt de galaxy s3 uit, dus sla deze over. Samsung wint uiteindelijk altijd qua specs:)
De S2 werkt anders perfect;)quote:Op woensdag 4 april 2012 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Specs zijn zeker niet het belangrijkste meer voor de werking van een telefoon.
Das knap, dat je dat nu al weet voor een telefoon wat praktisch nog niets van bekend/bevestigd isquote:Op woensdag 4 april 2012 20:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Over 2 maanden komt de galaxy s3 uit, dus sla deze over. Samsung wint uiteindelijk altijd qua specs:)
touchwiz is inderdaad een vrij bekrompen interface, vind die van sense veel opener en luchtiger, daarbij zijn de specs wellicht beter maar hé, merk jij het verschil tussen een quad van samsung of van htc als jij teletekst opent? (quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
En sowieso, qua stevigheid en looks vind ik Samsung best wel om te janken, om over TouchWiz/Kies nog niet te beginnen
Tweakers waarschuwde er al voor.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
Wordt jullie telefoon ook wat warm na tijd gebruik?
Samsung is qua specs de laatste 2 jaar leidend in smartphone land. Lijkt me dat het nu niet anders zal zijn. De Exynos chips zijn de beste in de smartphone land, en zal de GPU van de HTC One X letterlijk wegblazen...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das knap, dat je dat nu al weet voor een telefoon wat praktisch nog niets van bekend/bevestigd is
Mwah, de SGS2 was goed ja, maar dat was ook voornamelijk omdat HTC een zwakke(re) lijn had. De Desire deed zeker niet onder voor de SGS1, en vele andere fabrikanten wisten met dualcore telefoons vaak niet echt een product op de markt te zetten wat lekker draaide (zie LG bv.)..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Samsung is qua specs de laatste 2 jaar leidend in smartphone land. Lijkt me dat het nu niet anders zal zijn. De Exynos chips zijn de beste in de smartphone land, en zal de GPU van de HTC One X letterlijk wegblazen...
De GPU is niet beter in in vergelijk met de Galaxy S2 ( Mali-400MP) wat in de HTC One X zit. Dat zegt genoeg...quote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, de SGS2 was goed ja, maar dat was ook voornamelijk omdat HTC een zwakke(re) lijn had. De Desire deed zeker niet onder voor de SGS1, en vele andere fabrikanten wisten met dualcore telefoons vaak niet echt een product op de markt te zetten wat lekker draaide (zie LG bv.)..
Dus ze zullen ongetwijfeld weer mooie specs hebben, maar het is nog totaal onbekende wat voor GPU de Exynos krijgt, ongetwijfeld eentje die minstens gelijkwaardig is aan die van de Tegra 3. Maar nu al roepen dat het de One X wegblaast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |