abonnement Unibet Coolblue
pi_110107568
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef Bendoe het volgende:

[..]

:D Haha! Dat is echt een bazen meme! Zelf gemaakt?
Nee, wel zelf gevonden! :P
  maandag 9 april 2012 @ 20:26:06 #102
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110107768
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 20:20 schreef Gray het volgende:

[..]

:')
:')! De ironie! :|W
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  maandag 9 april 2012 @ 20:54:45 #103
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110109289
De inval in Iran komt wel, maar niet voordat het stabiel is in Syrië. Meer onrust daar kun je je echt niet permitteren. Het zou ook funest zijn voor de Amerikaanse economie, die net opkrabbelt. De regering moet meer geld lenen, gaat meer geld op aan rente. Maar dat is niet het ergste natuurlijk. De bugerslachtoffers die worden vermoord en niets met de inval te maken hebben. De militairen die onder valse voorwendselen in een oorlog getrapt worden, maar dat is ook hun eigen keuze.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_110110240
Die arme Iraniers kunnen niet surfen naar de website van de Olympische Spelen, kut VS :r :')
  maandag 9 april 2012 @ 21:11:54 #105
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110110270
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 21:11 schreef opgebaarde het volgende:
Die arme Iraniers kunnen niet surfen naar de website van de Olympische Spelen, kut VS :r :')
Net goed voor ze. Staat toch alleen maar zionistische propaganda op.
  dinsdag 10 april 2012 @ 00:03:00 #106
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110120069
The NWO heeft eerst Afghanistan en Irak ingelijfd en daar basissen gebouwd precies rondom Iran. Ik denk dat Amerika Heel het MO wil innemen en dat geven aan Israel.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 10 april 2012 @ 00:12:03 #107
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110120489
-Het is al laat-

[ Bericht 98% gewijzigd door Schenkstroop op 10-04-2012 00:22:41 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 10 april 2012 @ 00:13:39 #108
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110120554
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 00:03 schreef Schenkstroop het volgende:
The NWO heeft eerst Afghanistan en Irak ingelijfd en daar basissen gebouwd precies rondom Iran. Ik denk dat Amerika Heel het MO wil innemen en dat geven aan Israel.
Dat zou aardig zijn. Het M-O is beter af zijn in Israëlische handen. :Y
  dinsdag 10 april 2012 @ 00:31:34 #109
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110121231
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 00:13 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat zou aardig zijn. Het M-O is beter af zijn in Israëlische handen. :Y
Wijsheid is altijd achteraf. Maw. je kunt dat niet zo met zekerheid zeggen vantevoren. maar wat je wel kunt zeggen:

Als alles waar is over de Illuminati en hun drang naar totale controle niet alleen over Moslims en het M-O als cantrale Zion of whatever. Maar ook over de eigen mensen op eigen grondgebied (wat wij nu meer en meer zien - elk facet van het menselijjk leven in de greep van angst en daarmee in de greep van corporaties die oplossingen verkopen ism de overheid, die weer gehoorzamen aan centrale banken die in handen zijn van de Illuminati..). is dat echt zo goed voor mij denk ik dan?

Zij willen mij dood, maar allereerst als slaaf, als verhandelbaar object. Als onderpand van een land dat de schulden van de overheden terugbetaald incl rente aan de centrale banken, aan de Joden. Aan de Illiuminati. Iemand beweerde ooit dat wanneer je uit de vaarwateren van je moeder komt. Uit de kut aanmeert als baby in de wereld van de Illuminati. Dan wordt je al op waarde geschat. En meestal ben je gewoon kanonnen-voer. Dat is hoe de Illuminati mij en de wereld ziet. Met alle dood en verderf en armoede die zij zaaiden over de gehele wereld. Kom ik niet tot een andere conclusie dan dat zij het niet goed voor zullen hebben met 99% van de mensheid. Behalve zichzelf en hun club van 1%..

En zoals een komiek ooit zei: Its a club, a club, and you're not in it. neither am I.....
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_110124947
quote:
De vraag die mij overblijft is: als men niet oprecht huiverig is voor een nucleair wapenprogramma in Iran, wat zou dan de daadwerkelijke reden zijn om de druk zo hoog op de ketel te plaatsen?
Regime change (= een 'nieuw' regiem met een meerderheid volk achter zich)

quote:
Misschien nog wel belangrijker: wie heeft de grootste vinger in de pap? Grote boze wolf de Verenigde Staten, vijandige buurman Israël, een liegende Arabische Liga, op geldbeluste bankiers, of zou het toch één grote pot nat zijn?
Werken allemaal samen, want het gaat om empire building. Kapitalisme betekent, wie het meeste kapitaal heeft heeft de meeste macht. Het gaat uiteindelijk weer eens om datgene wat al duizenden jaren gaande is, imperialisme en heersen over de massa. Iran is maar een onderdeel van de grote puzzel. Syrië en Iran hebben de poppentjes dus belangrijk voor machthebbers. De stemmen van het volk is laatste stuk macht die men nodig heeft om een imperium rond te krijgen. In het Midden Oosten bouwt men al sinds 1945 aan de Arabische Liga, Iran en Syrië moeten daarbij nog worden aangesloten, daarom zie je juist deze twee landen doorlopend in de media.
  woensdag 25 april 2012 @ 10:32:33 #111
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_110759375
Even een link naar een topic in NWS, Iran/Israël gerelateerd: Israël misbruikt corporate media en verzint leugens over Iran

En de bron: http://www.fair.org/blog/(...)-israel-off-the-map/

Een staaltje propaganda dus.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_110763280
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:53 schreef DrunkenBuddha het volgende:

[..]

Doe maar niet nee :')

Als jij denkt dat jij hier ook maar iemand wijs kan maken dat de US en Israël democratische rechtsstaten zijn, en niet overlopen van de haatretoriek, dan zit je in het verkeerde forum jochie.
Ah, ik ben altijd blij om te zien dat er mensen openstaan voor argumenten.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_110810857
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

VS en Israel zijn beide gezonde democratische rechtstaten en dreigen niet met het wegvagen van landen en lopen niet over van haat-retoriek en anti-semitisme.
verschilletje
Israel en de VS zijn verre van gezonde democratische staten.
Wel dapper dat je dat hier in BNW nog durft te schrijven


edit, sorry,
hier zijn mensen zo te zien al helemaal op ingegaan.
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_110816429
quote:
15s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:03 schreef new_moon het volgende:

[..]

Israel en de VS zijn verre van gezonde democratische staten.
Wel dapper dat je dat hier in BNW nog durft te schrijven

edit, sorry,
hier zijn mensen zo te zien al helemaal op ingegaan.

En hoe definieer jij een gezonde democratische staat?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_110819952
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:16 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

En hoe definieer jij een gezonde democratische staat?
Een "volksheerschappij"
Maar je kan het ook nog even vragen aan NDAsilenced, hij begon er tenslotte over.
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_110824102
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:16 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

En hoe definieer jij een gezonde democratische staat?
Ik zo ongeveer als wat je in je sig hebt staan:
quote:
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
Er zouden heel veel fouten gemaakt worden, maar we zouden er snel van moeten leren. Dat, of een reeks burgeroorlogen zonder einde. Zaaien wat men oogst. :)
pi_110902074
De media laten momenteel een tendens zien dat het debacle met Iran een positieve spin begint te krijgen:
http://www.nu.nl/buitenla(...)verleg-met-iaea.html
http://www.nu.nl/economie(...)cht-economie-eu.html

Waarom? Heeft het embargo effect? Doen de sancties waarvoor ze bedoeld zijn? Of is er een deal gesloten in de politiek of in de bankenwereld waar wij niet vanaf weten?
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:30:24 #118
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
  zondag 27 mei 2012 @ 19:10:38 #120
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112096589
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zo ongeveer als wat je in je sig hebt staan:

[..]

Er zouden heel veel fouten gemaakt worden, maar we zouden er snel van moeten leren. Dat, of een reeks burgeroorlogen zonder einde. Zaaien wat men oogst. :)
Wat is die quote eigenlijk raar. Stel dat 65% voor iets is maar 35% is tegen. Dan word 35% opgedrongen wat 65% wil. Is dat wel moreel correct?

'Common people' klinkt zo algemeen maar dat is het binnen democratie niet. mensen accepteren alleen de uitkomst en het idee achter democratie. Maar eigenljk vind ik het niet juist.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_112106217
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat is die quote eigenlijk raar. Stel dat 65% voor iets is maar 35% is tegen. Dan word 35% opgedrongen wat 65% wil. Is dat wel moreel correct?

'Common people' klinkt zo algemeen maar dat is het binnen democratie niet. mensen accepteren alleen de uitkomst en het idee achter democratie. Maar eigenljk vind ik het niet juist.
Ik meen dat het moreel gezien onjuist is. Vandaar dat ik liever in een sociaal-anarchistische samenleving was geboren waarin mensen hun besluiten (zoveel mogelijk) baseren op cijfers en onderzoek. :)

Of het werkt weet ik niet, want het bestaat niet. :{
pi_112260579
Whoa, mainstream media spreekt zich beschuldigend uit over de VS en Israël:
quote:
VN noemt spionagevirus ernstigste cyberdreiging ooit
AMSTERDAM – De Verenigde Naties (VN) zullen de ernstigste waarschuwing ooit uitsturen vanwege het onlangs ontdekte spionagevirus Flame.

Dat heeft Marco Obiso, coördinator van de International Telecommunications Union (ITU) , laten weten aan Reuters. De ITU is onderdeel van de VN.

Het orgaan heeft als taak het beschermen van de infrastructuur van leden en is erg bezorgd over het dinsdag bekendgemaakte virus. Tot nu toe dook Flame alleen op in het Midden-Oosten, maar Obiso denkt dat het programma ook in andere landen kan en zal opduiken.

Flame kan meekijken met chatgesprekken, op afstand de microfoon aanzetten en deze afluisteren en toetsaanslagen registreren. Vooral Iran zou tot nu toe doelwit zijn geweest. Flame lijkt erg op Stuxnet dat in 2010 opdook en gericht was tegen het nucleaire programma van Iran.

Serieuze dreiging
Over het algemeen wordt aangenomen dat toen de VS en Israël achter de aanval zaten en mogelijk is Flame afkomstig van dezelfde partijen. Ook het ITU denkt dat Flame gebouwd is door een land.
"Onze leden moeten alert zijn. Dit is de meest ernstige waarschuwing die we ooit hebben uitgedaan vanwege een cyberdreiging", aldus de coördinator. "Flame is een veel serieuzere dreiging dan Stuxnet."

ITU zal een programma opzetten om data, waaronder voorbeelden van het virus, te verzamelen. Zo wil het orgaan de verspreiding van Flame in kaart brengen en eventuele veranderingen aan het virus volgen.
En verder:
quote:
Iran claimt recht op uraniumverrijking
TEHERAN - Iran heeft het recht uranium te verrijken tot 20 procent. Dat dit een stap is naar een atoombom, is een leugen.

Dat zei de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad woensdag in een vraaggesprek met een Frans tv-station.

Westerse mogendheden willen dat Iran stopt met de verrijking van uranium tot 20 procent omdat dat Iran technisch dichter bij de ontwikkeling van een atoombom brengt. Iran zegt dat het nodig is voor de productie van medische isotopen.

Ahmadinejad zei tegen France 24 dat Iran geen wonderen verwacht van het overleg met zes wereldmachten over zijn nucleaire programma, op 18 en 19 juni in Moskou.
Een 2-daagse gespreksronde tussen beide kampen vorige week in Teheran leverde geen concrete resultaten op, behalve het besluit om in Moskou verder te praten.

Vreedzame doeleinden
Iran heeft steeds gezegd dat met zijn nucleaire programma alleen vreedzame doeleinden te hebben, maar het Westen en Iraans aartsvijand Israël verdenken het streng islamitische land ervan bezig te zijn met de ontwikkeling van nucleaire wapens.

Iran, dat te maken heeft met (economische) sancties wegens zijn nucleaire programma, zit aan de onderhandelingstafel tegenover de vijf permanente leden van de VN-veiligheidsraad (de Verenigde Staten, China, Rusland, Groot-Brittannië, Frankrijk) plus Duitsland.
Dat Iran in het verleden prijzige deals heeft gesloten met Rusland voor medische nucleaire grondstoffen maakt dat een onderhandelingstafel waar Rusland zelf ook aanzit ietwat vreemd. Vraag blijft echter wel of Iran zijn nucleaire programma écht niet zou gebruiken voor wapens, en zowel, hoe erg dat zou zijn wanneer je kijkt naar de andere betrokken landen. :W
pi_112269131
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
Laat de oorlog maar beginnen. Ik ben er in ieder geval klaar voor.
Je zit een kilometer onder het ijs van Antarctica in een verlaten nazi-basis?
pi_112271054
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:23 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Je zit een kilometer onder het ijs van Antarctica in een verlaten nazi-basis?
Waarom reageren op een post van twee maanden terug van iemand met een permban? 8)7
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:44:26 #126
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112579857
"Today, Americans would be outraged if UN troops entered Los Angeles to restore order; tomorrow, they will be grateful. This is especially true if they were told there was an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. [u]It is then that all people of the world will plead with world leaders to deliver them from this evil....individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by their world government."
Henry Kissinger @Bilderberg 1992

“We are on the verge of a global transformation. All we need is the right major crisis and the nations will accept the New World Order.”
David Rockefeller
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_113401261
De EU is nog steeds tegen Iran blijkbaar:
Zuid-Korea legt olie-import Iran noodgedwongen stil
pi_113517773
Kom net een oud topic uit 2007 tegen waar mensen al vermoedden dat een oorlog tegen Iran op komst was:
Oorlog met Iran - voorspellingen en discussie topic
pi_113521218
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:57 schreef Gray het volgende:
Kom net een oud topic uit 2007 tegen waar mensen al vermoedden dat een oorlog tegen Iran op komst was:
Oorlog met Iran - voorspellingen en discussie topic
echt bizar
als iemand dit gister geopend had zou ik het ook geloven...
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_113523322
Sowieso mensen die denken dat er een Israëlische aanval op Iran komt :') Diezelfde dag vliegen er nog 10.000 Shahab-2/3s boven Tel Aviv. Dus dat is sowieso een no-go voor Israël. Ieder scenario waar Israël bij is betrokken zal zeer slecht aflopen voor Israël.

Een enige serieuze situatie zou een aanval door de VS zijn. De VS zou alle militaire elementen van Iran binnen enkele weken vernietigen, met hulp van de buurlanden (en Israël) binnen een paar dagen al serieuze schade.

[ Bericht 0% gewijzigd door CaptainObvious39 op 28-06-2012 19:34:48 ]
pi_114159770
Ik kwam net nog wat artikelen over een oorlog met Iran tegen.
quote:
US troops imitate invasion of Iran with Arab allies
http://rt.com/usa/news/us-troops-iran-exercise-490/

En het meest recente bericht, van vandaag:
quote:
War in August? US sends fourth aircraft carrier and dozens of underwater drones towards Iran
http://rt.com/usa/news/war-sub-drone-iran-066/

Ze hebben dus 4 vliegdekschepen, met elk 90 vliegtuigen voor de kust van Iran varen.

Dat is gewoon praktisch een oorlogsverklaring, of niet.. Ik heb er in ieder geval een zeer slecht gevoel over.

Ik ben ook bang hoe Rusland hierop gaat reageren. In een speech in 2007 liet Putin al weten dat hij niet echt blij is met de manier waarop de US zich gedraagt.

"The United States has overstepped its borders in all spheres - economic, political and humanitarian, and has imposed itself on other states"

http://www.securityconfer(...)+M52087573ab0.0.html

Meer berichten over Iran
http://rt.com/tags/iran/
pi_114344286
Ik zie een aanval echt niet komen, maar goed, met Iran's provocatie om de hormuz te blokkeren...

Interessante paper

http://csis.org/files/pub(...)f_Mil_Bal_II_WMD.pdf
pi_114344761
Mogelijke gevolgen van een Israelische aanval op Iran:

• Withdraw from the NNPT and increase its long-term resolve to develop a nuclear deterrent program.
• Create an all-out nuclear weapons program with its surviving equipment and technology base, using Israel’s strike and aggression as an excuse to openly pursue a nuclear program.
• Shift to genetically engineered biological weapons if such a program does not already exist.
• Immediately retaliate against Israel with ballistic missiles. Retaliation would consist of multiple launches of Shahab-3s, including the possibility of launching CBR warheads against Tel Aviv, Israeli military and civilian centers, and Israeli suspected nuclear weapons sites.
• Accuse the US of “green lighting” the Israeli strike, and being the real cause of the attacks.
• Launch political attacks on Arab regimes friendly to the US on the grounds that they did nothing to prevent an attack on Israel’s greatest enemy.
• Use allied or proxy groups such as Hezbollah or Hamas to attack Israel proper with suicide bombings, covert CBR attacks, and rocket attacks from southern Lebanon.
• Launch asymmetric attacks against American interests and allies in the Arabian Gulf.
• Target US and Western shipping in the Gulf, and possibly attempt to interrupt the flow of oil through the Strait of Hormuz.
• Attack US forces, ships, or facilities in the Gulf or anywhere in the world as a way of showing that Iran could attack the “great Satan” and Israel’s closest ally.
• Strike at Israeli or Jewish targets anywhere in the world using Iranian agents or anti-Israeli-proxies.
• Try to use the UN and/or International Criminal Court to prosecute Israel for aggression and war crimes.
• Transfer high-technology small air-to-surface and guided anti-armor weapons to Hamas, Hezbollah, or other anti-Israeli extremist groups. Provide them with more lethal rockets, UCAVs, and chemical weapons.
• Seek to use its leverage with Iraq, Syria, and Hezbollah to create an actual “Shi’ite crescent” to create a more intense range of threats to Israel.
• Try to use the transfer of funds and arms, the MOIS/Vevak, and other covert means to influence the new regimes coming out of unrest in the Arab world to be far more aggressively anti-Israel.
pi_114348838
Waarom zou Iran een aanval ook moeten tolereren? Wat verwachten ze dan, dat Iran als een puppy op haar rug gaat liggen rollen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nemephis op 18-07-2012 05:02:44 (typo) ]
pi_114795227
quote:
'VS heeft plan voor aanval op Iran'
JERUZALEM - Een hoge veiligheidsadviseur van de Amerikaanse president Barack Obama zou de Israëlische premier Benjamin Netanyahu hebben ingelicht over een Amerikaans plan om Iran aan te vallen als dat land niet stopt met zijn nucleaire programma.

Dat schrijft de Israëlische krant Haaretz zondag.

Het gesprek tussen Netanyahu en de nationale veiligheidsadviseur Thomas Donilon zou eerder deze maand hebben plaatsgevonden. De bedoeling van het gesprek was Israël te weerhouden zelf een aanval uit te voeren op Iran.

Een adviseur van de Israëlische premier wilde geen commentaar geven op het bericht in de krant.

Romney
Het bekend worden van het gesprek valt samen met het bezoek van de Amerikaanse presidentskandidaat Mitt Romney aan Israël. Romney zou zijn steun geven aan een preventieve Israëlische militaire aanval op het Iraanse atoomprogramma. Dat heeft Romneys adviseur voor buitenlands beleid Dan Senor zondag gezegd.

Als Israël actie moet ondernemen om te voorkomen dat Iran de materialen produceert voor een atoombom, zou Romney dat besluit respecteren, zei Senor. Een dergelijk oorlogszuchtig standpunt werd niet eerder door Romney ingenomen.

Romney houdt zondag in Jeruzalem een toespraak waarin hij zal vertellen dat hij en de Verenigde Staten 'niet weg zullen kijken' van Iran. De mogelijkheid van een Amerikaanse aanval ligt ook 'op tafel'. Daarnaast staat een onderhoud met Israëls leiders op het programma.
pi_114801754
Natuurlijk komt er oorlog met Iran.

Dit is de climax van het conflict tussen west en oost - VS, Europa en Israel vs. Midden oosten, Rusland, China, eventueel India.

Een clash tussen 2 werelden die tot een synthese zal moeten leiden, een nieuwe orde waarin persoonlijke vrijheden, nationale sovereiniteit, vrijheid van overtuiging, en alles wat ook maar enigszins tot verdeling van de mensheid in verschillende groepen kan leiden opgeofferd zal worden op het altaar van 'eenheid' en 'liefde'. Maar wat voor liefde? Een liefde die eigen overtuigingen, eigen keuzes, eigen vrijheden niet tolereert maar die, in de naam van 'het is beter voor a)de planeet, b)de wereldbevolking c)het indvidu die persoonlijke vrijheden ontneemt.

Het is het resultaat van een lang verlangen naar wereldoverheersing. Een verlangen van wie? Door wie?

Het is onmogelijk dit te begrijpen indien we spirituele realiteiten niet kunnen zien. Niet onderscheiden wat er zich afspeelt op hogere sferen en in de strijd waarin de mens als geheel en ieder individu persoonlijk in verwikkeld is.

Mensen zijn blind geworden voor wat men zou moeten zien, en wil niet horen wat men zou moeten horen. Keer op keer zijn mensen gewaarschuwd voor onheil. Keer op keer is gebleken dat die waarschuwingen gerechtvaardigd waren. Oorlog en andere rampen maken deel uit van dit leven. Zal men nu opnieuw de kop in het zand steken en dat wat men kan bevrijden negeren?

Die golven van waarheid die de laatste 10, 20, 30 jaar naar buiten zijn gebracht, zijn nu voor iedereen met een computer toegankelijk. Groot zijn de waarheden die aan het licht worden gebracht. Niets lijkt geheim meer, alles lijkt openbaar te zijn. Dit is Gods werk; God wil ons verlichten met de waarheid opdat we een keuze kunnen maken. God gebruikt mensen als kanaal om waarheden naar buiten te brengen, opdat ieder die kan accepteren en een redelijke keuze maken. Mensen worden wakkergeschud door berichten over oorlog, crisis, misleiding. Mensen kunnen er niet in geloven, negeren, of anderen ook willen waarschuwen. Laat het gespot van hen die nergens in geloven, altijd om meer bewijzen zeuren, snel zijn met ongefundeerde kritiek en persoonlijke aanvallen varen. Dit zijn slechts agenten van de vijand, geinspireerd door zaken die ze zelf niet begrijpen, opgeblazen in hun conceptie van hoe slim zij zijn in vergelijking met die 'conspiracytheorists'. 1 dag zal ook bij hen de waarheid aan de deur kloppen, maar in de vorm van een waarschuwing om hen te redden, maar in de vorm van een stok om hen te slaan. En dan zal het te laat zijn.

Dat iedereen de waarschuwingen van hen die tijd, energie, liefde steken in het openbaren van wat zij zelf ontvangen hebben met voorzichtigheid benadert. Dat niemand bij voorbaat al iets of iemand omarmt of afschrijft zonder eerst persoonlijk tot in de kern te onderzoeken wat klopt en wat niet. Dat niemand de waardevolle kansen die ons nu geboden worden om ons vrij te maken van de kettingen en blinddoeken die ons om zijn gedaan zonder meer verwerpt. Verlossing staat voor de deur. Maar ook vernietiging en chaos. Ieder die zijn verlossing niet zal aannemen, zal de vernietiging en chaos omarmen, en erdoor geconscumeerd worden.

God roept ons op tot bekering, tot het accepteren van Zijn wegen, Zijn wet, Zijn plan voor het leven. God heeft ons niet gemaakt ter bevrediging van onze dierlijke instincten en lusten van allerlei soort, ter uitbuiting van onze naasten, mishandeling van de minderbedeelden, non-respect voor onszelf en anderen. God wil een mensenfamilie van vaders, moeders, broeders en zusters die in blijdschap, in harmonie met elkaar en natuur, op productieve wijze het leven tot een spectaculaire en wonderlijke belevenis maken. God wil schoonheid, orde, harmonie, liefde, rechtvaardigheid, plezier, vrijheid en onbegrensde ervaringen in ons leven manifesteren. God biedt ons dit alles gratis en voor niets in de verlossing die Hij ons biedt van deze wereld en het kwaad wat ieder in zich heeft, door Jezus Christus zijn Zoon. Maar aan diezelfde Jezus Christus heeft Hij ook troon, en majesteit, en eer, en koningschap, en het oordeel gegeven, opdat ieder die de waarheid niet zal hebben geaccepteerd, maar volgehouden zal hebben in bespotting, in non-respect voor Gods wet, in boosaardigheid, in egoisme, in hardheid, in trots en onrechtvaardigheid in al zijn vormen, met die zaken vernietigd zal worden, en eeuwige vrede hersteld zal worden.

'Bekeer u, want het Koninkrijk Gods is nabij' is wat Johannes de Doper zei voor de eerste komst van Christus. Het Koninkrijk van God kan nu in ons zijn. Het koninkrijk van God zal spoedig een aardse realiteit zijn, wanneer de duivel en al zijn werken, via zijn agenten, zijn minions, puppets die in het geheim bekokstoven hoe het beste zichzelf te verrijken ten koste van alles en iedereen verbrand zullen worden en nooit meer terug zullen komen.

Ik herhaal dus ook, bekeer u, want het koninkrijk Gods is nabij, en God zal de zijne kennen en meenemen daar waar geen verdriet, geen leed, geen ziekte en oppressie meer is, maar de liefde zal regeren.

[ Bericht 28% gewijzigd door Ali_Kannibali op 29-07-2012 14:45:38 ]
pi_114927317
En nu schijnt Iran ook nog eens verantwoordelijk te zijn geweest voor 9-11:
http://www.nu.nl/buitenla(...)g-911-toegekend.html
Right. Juist, ja. Natuurlijk.
pi_114930835
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Natuurlijk komt er oorlog met Iran.

Ik herhaal dus ook, bekeer u, want het koninkrijk Gods is nabij, en God zal de zijne kennen en meenemen daar waar geen verdriet, geen leed, geen ziekte en oppressie meer is, maar de liefde zal regeren.

Niks bekeren! Ik de Ongelovige Hond zal zo blijven tot aan mijn laatste ademstoot!
pi_114932993
Wat Iran? _O- :') Sinds de aanslagen was het altijd (volgens Amerika dan) Bin Laden/Al-Qaida en Afghanistan/Irak. Het zal me niet verbazen als de rechter enorm betaald is voor deze uitspraak en/of denkt dat Irak en Iran hetzelfde is.
pi_114984212
Mijn complimenten voor de OP!

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik herhaal dus ook, bekeer u, want het koninkrijk Gods is nabij, en God zal de zijne kennen en meenemen daar waar geen verdriet, geen leed, geen ziekte en oppressie meer is, maar de liefde zal regeren.
Alsjeblieft niet zeg. Uit naam van het geloof is meer verdeeldheid en haat gezaaid, dan dat er is liefde is geoogst. Geloof kan een prima steun zijn voor het individu. In handen van een collectief (lees: de kerk) is het echter een gevaarlijk wapen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:01:12 #141
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_114995202
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef alpeko het volgende:
Mijn complimenten voor de OP!

Uit naam van het geloof is meer verdeeldheid en haat gezaaid, dan dat er is liefde is geoogst.
Interessant dat je dat hebt onderzocht. Heb je de berekening toevallig nog liggen?
pi_114995498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:01 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Interessant dat je dat hebt onderzocht. Heb je de berekening toevallig nog liggen?
Nee. Heb jij misschien voor mij wel de berekening liggen dat geloof de mensheid verder heeft gebracht?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:20:08 #143
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_114996048
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef alpeko het volgende:

[..]

Nee. Heb jij misschien voor mij wel de berekening liggen dat geloof de mensheid verder heeft gebracht?
Ik ben hier niet degene die uitspraken doet, jij wel. En blijkbaar zonder ze te kunnen onderbouwen.
pi_114996091
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Ik ben hier niet degene die uitspraken doet, jij wel. En blijkbaar zonder ze te kunnen onderbouwen.
Waarom moet ik mijn uitspraak wel onderbouwen en Ali_Kannibali niet? Ga ergens anders selectief verontwaardigd lopen te wezen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:24:46 #145
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_114996273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:21 schreef alpeko het volgende:

[..]

Waarom moet ik mijn uitspraak wel onderbouwen en Ali_Kannibali niet? Ga ergens anders selectief verontwaardigd lopen te wezen.
Als je iets beweert is het toch niet gek als je om onderbouwing gevraagd wordt?

Als jij zon vraag als 'selectieve verontwaardiging' wil zien is dat je goed recht hoor, maar ga er niet van uit dat het aan je verhaal bijdraagt.
pi_114996493
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Als je iets beweert is het toch niet gek als je om onderbouwing gevraagd wordt?

Als jij zon vraag als 'selectieve verontwaardiging' wil zien is dat je goed recht hoor, maar ga er niet van uit dat het aan je verhaal bijdraagt.
Je vraagt om een niet bestaande berekening. Dat weet je net zo goed. Je doet het er om. Maar je kent de kruistochten? De Jihad? De inquisitie? De conflicten in Noord-Ierland? De Balkan? Allemaal gevoed door het onvermogen iemand anders opvattingen te accepteren.

Van mij mag iemand geloven wat hij wil. Maar leg dat niet een ander op. Dat zorgt voor conflicten.

De frictie met Iran heeft overigens weinig met geloof te maken. Dat gaat vooral om grondstoffen.
pi_114996508
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Als je iets beweert is het toch niet gek als je om onderbouwing gevraagd wordt?

Als jij zon vraag als 'selectieve verontwaardiging' wil zien is dat je goed recht hoor, maar ga er niet van uit dat het aan je verhaal bijdraagt.
Het is zijn mening en dat mag.
pi_114996614
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:30 schreef alpeko het volgende:

[..]

Je vraagt om een niet bestaande berekening. Dat weet je net zo goed. Je doet het er om. Maar je kent de kruistochten? De Jihad? De inquisitie? De conflicten in Noord-Ierland? De Balkan? Allemaal gevoed door het onvermogen iemand anders opvattingen te accepteren.

Van mij mag iemand geloven wat hij wil. Maar leg dat niet een ander op. Dat zorgt voor conflicten.

De frictie met Iran heeft overigens weinig met geloof te maken. Dat gaat vooral om grondstoffen.
Dat ,dus laat lekker gaan. ;)
pi_114996873
quote:
13s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:21 schreef alpeko het volgende:

[..]

Waarom moet ik mijn uitspraak wel onderbouwen en Ali_Kannibali niet? Ga ergens anders selectief verontwaardigd lopen te wezen.
Dat moet hij even goed als jij. Maar als je kritiek hebt op het gebrek aan onderbouwing door Ali, dan is het natuurlijk een beetje vreemd als je daar tegenin gaat zonder zelf te onderbouwen. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:30 schreef alpeko het volgende:

[..]

De frictie met Iran heeft overigens weinig met geloof te maken. Dat gaat vooral om grondstoffen.
Ik denk ook dat geloof niet het belangrijkste is in deze kwestie. Grondstoffen ook niet trouwens. Denk eerder dat het gaat om strategische positionering.
pi_114996995
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef Gray het volgende:
Dat moet hij even goed als jij. Maar als je kritiek hebt op het gebrek aan onderbouwing door Ali, dan is het natuurlijk een beetje vreemd als je daar tegenin gaat zonder zelf te onderbouwen. :P
Ik vond het een beetje vragen naar de bekende weg, maar de onderbouwing is er... maar dat is uiteraard geen exacte wetenschap.

quote:
Ik denk ook dat geloof niet het belangrijkste is in deze kwestie. Grondstoffen ook niet trouwens. Denk eerder dat het gaat om strategische positionering.
T.o.v. China en Rusland? Dat zou zomaar kunnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')