Ik zit hier al, dat vind ik genoegquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef kwiwi het volgende:
Nou, wie wil sidekick worden bij de liveshows?
Jouw lengte?quote:
Het Rode Plein?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
ik weet zeker dat ik die Rus eerder heb gezien, maar waar....
dit jaquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef iBenny het volgende:
Het is net Jan Smit die een liedje voor zijn oma zingt
je was me net voorquote:
Het zijn de pretoogjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef roos85 het volgende:
Russen zijn normaal best lelijk, maar deze is best
de mijne maft gewoon doorquote:
Nou bij mij ook inderdaad en ik had hem al vrij hard staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
What the hell, het geluid KNALT INEENS OMHOOG
U dont say!?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
What the hell, het geluid KNALT INEENS OMHOOG
Mij lukt het ook nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
en oindertussen kan ik nog steeds niet quoten
maakt fokken een stuk minder leuk merk ik nu
Doe eens CTRL-F5 en zet je adblocker eerst uitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
en ondertussen kan ik nog steeds niet quoten
Andere browser geprobeerd? Volgens mij las ik laatst een topic van iemand anders die dat ook had. Ik zoek even.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
en oindertussen kan ik nog steeds niet quoten
scriptblocker ?quote:
Neequote:
Ik heb het gemist... Kmoest even een huisgenoot het huis uitwerken. Ze ging met twee tassen en een koffer richting de trein.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
Het Kalinkaliedje zit nog in mijn hoofd. Panic
Beste programma ooit!quote:
Die van lays? Die is lekker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:08 schreef roos85 het volgende:
Gadverchips met ham, cream cheese and herbs
chips met vleessmaak is nooit geweldigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:08 schreef roos85 het volgende:
Gadverchips met ham, cream cheese and herbs
Ja, hij is door.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:08 schreef Koen66 het volgende:
is die Kalinka nu door?
ik heb het intussen niet meer op staan, tv is me ontnomen
Maar ja, wat moet die jongleur een 2e keer?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Ach dit is toch leuk en vrolijk. Maar inderdaad, wat moet hij volgende keer doen?
Zingen terwijl hij een ballon in zijn strot duwt en bowlingkegels gooitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Ach dit is toch leuk en vrolijk. Maar inderdaad, wat moet hij volgende keer doen?
heel lang hoop ikquote:
Boeien, ze kunnen m dan nog wegsturen toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
met andere dingen jongleren of met vuur?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ja, wat moet die jongleur een 2e keer?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zingen terwijl hij een ballon in zijn strot duwt en bowlingkegels gooit
Of met kettingzagen zoals daarstraks geopperdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
met andere dingen jongleren of met vuur?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of met kettingzagen zoals daarstraks geopperd
Terechte klacht.quote:
alleen sukkels hebben R ten Brink nodig om te slagen in de liefdequote:
XDDDD duuudeee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Dat klonk voor Robert M als muziek in de oren... in het begin doet het pijn maar je moet doorduwen
Mja, 'leuk'. Inderdaad, voor de rest niks bijzonders. Altijd maar dat schattige gedoe en die uitzonderingen die ze die kinderen geven, bleh.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Bah. Alleen sommige dansertjes waren wel leuk vorige keer.
Ze zeiden het zelfquote:
Er was een soort hip-hop groepje dat ik wel goed vond.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, 'leuk'. Inderdaad, voor de rest niks bijzonders. Altijd maar dat schattige gedoe en die uitzonderingen die ze die kinderen geven, bleh.
Die waren wel baas ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was een soort hip-hop groepje dat ik wel goed vond.
Voice kids was genoegquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze zouden Dutch Kids Got Talent moeten maken.
Dan kunnen de vrouwen met rammelde eierstokken daar naar kijken; dan kijkt de rest wel naar mensen van boven de 14.
Eentje die rondrijdt?quote:
Maar dan mogen kinderen van 14 jaar en jonger niet meer meedoen aan Holland's Got Talent en hoeven we niet meer naar die kinderen te kijken.quote:
quote:
Nog slechter?quote:
Slechter dan dit kan nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
Karina, hier melden we ons ook maar voor aan?
Doe je dan wel zulks een rokje aan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
Karina, hier melden we ons ook maar voor aan?
gegarandeerd door naar de volgende rondequote:
Over de grond rollen en huilenquote:
He bahquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het golden ticket krijgt
Mag ik je Statler zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef Pheno het volgende:
Sidekick. Ik wil een eigen balkon, a la Waldorf
Ligt aan de grootte van het balkonquote:
quote:
Met een lollie?quote:
hadden ze vorig seizoen toch ook?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Golden ticket, is dat nieuw?
En tot hoe laat duurt dit, half 11?
Ah, geheugenverliesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
hadden ze vorig seizoen toch ook?
dacht het wel... toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |