Barriekarrie, barrienarrie, barrieke, barbabarrie... Oké, ik faal.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barriekarrie, barrienarrie, barrieke, barbabarrie... Oké, ik faal.
pluissssmuisquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barriekarrie, barrienarrie, barrieke, barbabarrie... Oké, ik faal.
Ik merkte al dat het niets was... Jij nog suggesties voor bijnamen voor Barrie?quote:
Ik weet niet... Irl naam lijkt een klein beetje opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik merkte al dat het niets was... Jij nog suggesties voor bijnamen voor Barrie?
Dat is?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben jullie ook altijd last van een Bosch kwartietje?
Ooooh ja dat, nu weet ik het weer. Thanks.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Veel langer als een echt kwartiertje.. Alleen variabel
Instelling op FB: zichtbaar voor en dan je moeder eruit halen bij berichten.quote:
Neem dan geen facebookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Instelling op FB: zichtbaar voor en dan je moeder eruit halen bij berichten.
Helemaal niks!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan er zeker niks aan doen ofwel?
Geen facebook nemen omdat je moeder erop zit lijkt me een beetje drastisch.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Facebook, de site waar ik stiekem op zondag dingen kan terug lezen die ik van vrijdag en zaterdagavond ben vergeten.
Jij had toch geen FB?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Facebook, de site waar ik stiekem op zondag dingen kan terug lezen die ik van vrijdag en zaterdagavond ben vergeten.
Matties met niet afgeschermde profielenquote:
Dat is wel relaxed manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik heb dat nooit, en ik hoef ook nooit te kotsen.
Mensen zeggen altijd 'dan heb je nooit genoeg gedronken'
dan denk ik: 'bitch please'
Bitch please, ik klonk precies hetzelfde als jouquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dude...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]Wist niet dat je in Madness zat trouwens!
![]()
Of vergeetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Een fles water drinken en wat eten doet echt wonderen tegen een kater. Alleen heb je soms dat die momenten dat beide niet meer kan of lukt.
Of wakker wordt met gesmolten vreten in je nest.quote:
zo meteen iigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef shifto het volgende:
Ik ga zo ff naar Terminus met MohMi, geen idee nog wanneer though.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of wakker wordt met gesmolten vreten in je nest.
Bijnaquote:
Madness is zo ongelooflijk baas, ik vind dit een complimentquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]Wist niet dat je in Madness zat trouwens!
*Klik voor het specifieke moment*
Valt me mee inderdaad (ik keek er vroeger niet naar, mar ben wel oud genoeg om het meegemaakt te hebben als jaren '90er). Alleen jammer van de audiokwali die gelijk staat aan galm in een sardineblikje. En de hele slappe vocals.quote:
Bitch pleasequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Gerum.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
De tering is Bea overleden ofzo. Er is geen malle moer te doen. Normaal begint het als ik er ben maar zelfs vandaag was dat geen optie want de tafeltjes met mensen stonden nog binnen. Shit.
Jazeker. "Hard" tentamens aan het leren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Zelfs Parade was nog niks.Alles goeie KK?
Aankomende week tentamens?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jazeker. "Hard" tentamens aan het leren.
Da's een goeie, je doet toch hbo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jazeker. "Hard" tentamens aan het leren.
Daarom.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Da's een goeie, je doet toch hbo?
Zag dat gisteren jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Muisraket het volgende:
Indien iedereen dit al weet, beschouw het dan maar als niet gepost.
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Handjeplantje op 481!
En Tuxxx op 330.
Mogguh MohMi.quote:
Was ist los?quote:
Waarom ben je thuisgebleven, door een kater? En balen dat gisteren zo tegenviel. Was je ook echt te ver heen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben dus thuisgebleven van werk, en dit was de kutste uitgaansnacht ooit, want kennelijk heeft beveiliging tegen mij gezegd dat ik eruit moest gaan omdat ik te dronken was
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom ben je thuisgebleven, door een kater? En balen dat gisteren zo tegenviel. Was je ook echt te ver heen?
Oké, dat is wel ernstig ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Ik wou ammel vrouwen regelen, maar ik kon niet eens fatsoenlijk stil staan
My job here is done.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:22 schreef MohMi het volgende:
[..]Mogguh MR, you fixed my broken heart
Het is wel heel ernstig als zelfs BDH geen goedemorgen tegen je zegt, had wel even ego-issues jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef Muisraket het volgende:
My job here is done.
He wacht, impliceer je daar nu dat je een gebroken hart had van handje? Wist het wel!![]()
3-jarig-kind-modus (en bdh niet happenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is wel heel ernstig als zelfs BDH geen goedemorgen tegen je zegt, had wel even ego-issues ja
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh even een vraagje, geloof t of niet maar dit heb ik gisteren kennelijk tegen een maat gevraagd: 'hebben michel en marjolein een relatie?' en dat best vaak
omfg waarom
mag je best wetenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:44 schreef Muisraket het volgende:
[..](Grappig genoeg om niet te gaan bitchen over 'tegen ... vragen'
)
Haha wie die maat is boeit me niet zoveel, ik doelde op het feit dat het 'tegen ... zeggen' en 'aan ... vragen' is.quote:
Ik snap het niet echtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha wie die maat is boeit me niet zoveel, ik doelde op het feit dat het 'tegen ... zeggen' en 'aan ... vragen' is.
Gewoon basic Niederländisch, maar maakt niet uit, het is vroeg en je bent even breindood dus ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt
ik ben breindood solly
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Ik wou ammel vrouwen regelen, maar ik kon niet eens fatsoenlijk stil staan
Weet ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Get over it man. Gaat nog heel vaak gebeuren dit.
quote:
Goedemorgen!quote:
ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef DeJori het volgende:
Er zat gisteren een meisje op het terras, en die viel zo voorover met haar kop op tafel in slaap. Toen ze daar even lag, barfte ze het hele terras onder.
Ik moest lachen
Nicequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef DeJori het volgende:
Er zat gisteren een meisje op het terras, en die viel zo voorover met haar kop op tafel in slaap. Toen ze daar even lag, barfte ze het hele terras onder.
Ik moest lachen
OMFGquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef DeJori het volgende:
Ik moest lachen
Hahaha had je toch geen smoesje nodigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben dus thuisgebleven van werk, en dit was de kutste uitgaansnacht ooit, want kennelijk heeft beveiliging tegen mij gezegd dat ik eruit moest gaan omdat ik te dronken was
*MarjoleinE *naam-naziquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh even een vraagje, geloof t of niet maar dit heb ik gisteren kennelijk tegen een maat gevraagd: 'hebben michel en marjolein een relatie?' en dat best vaak
omfg waarom
Is die intro ergens van gesampled?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |