Every child should be forced to read 1984quote:
Same here, I Britta'd the testquote:
ERG cool!quote:
Niet mijn toevoeging iig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:32 schreef Mirel het volgende:
Wat is Random Random Theatre nou voor een kopje? Waarom staat er niet gewoon Community personality test ofzo?
Que?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:02 schreef JDx het volgende:
http://www.facebook.com/m(...)0001190213132&type=3[/url]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:23 schreef JDx het volgende:
Ik ben Abed
...
As Expected cool, cool cool cool
Geweldig inderdaad. En ironisch tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Every child should be forced to read 1984
Wie kwam er bij jou uit op de test? Annie?quote:Op zondag 1 april 2012 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad. En ironisch tegelijkertijd.
Van de frontpage.quote:Chevy Chase heeft zijn baas Dan Harmon de huid vol gescholden. De 68-jarige komiek voelt zich schandalig behandeld door de bedenker en producent van de comedyserie Community, waarin hij een van de hoofdrollen speelt.
Chase liep enige tijd geleden kwaad van de set wegens problemen met het script. Harmon pakte de komiek terug tijdens een Community-feest, schrijft film- en tv-website Deadline. Tijdens een toespraak schold de producent Chase in het bijzijn van zijn vrouw en dochter uit. De komiek vertrok direct en liet even later een meedogenloze boodschap achter op Harmons voicemail, die nu op internet is beland.
"Niemand praat zo tegen mij en zeker niet in het bijzijn van mijn vrouw en kinderen", zegt Chase, die geen spaan heel laat van Harmon. Hij noemt de producent onder meer een 'alcoholist', maakt hem belachelijk om zijn gewicht en zegt dat hij waarschijnlijk een vroege dood zal sterven.
Wat de gevolgen zijn voor Chase's rol in Community, in Nederland te zien op Comedy Central, is nog onduidelijk. Hij was dankzij de serie na jaren in de anonimiteit juist bezig met een comeback. Twee weken geleden werd nog bekend dat Chase na meer dan twintig jaar weer een film gaat maken met collega en vriend Dan Aykroyd.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Had Alison Brie dat toch laten doen in haar kerstoutfit.![]()
Misschien een soort reclamestunt, waar ze een Charlie Sheen doen? Althans, dat hoop ik.quote:
Pierce is een prima karakter, maar als Chevy Chase hem zonder plezier speelt en intussen zorgt voor spanningen achter de schermen is het het toch niet waard om dit character te behouden? Hij is binnengehaald als grote naam voor de serie (zou toch second man zijn na Joel McHale) en is nu al voorbijgestreefd door Alison Brie, Donald Glover, Dani Pudi en Gillian Jacobs en is dus zijn steralluregedrag niet meer waard.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:57 schreef outcast_within het volgende:
Chase Pierce hoort net zo hard bij community als de rest. Soms heb je een slechterik nodig, iemand die voor chaos zorgt of wat minder politiek correct is.
En soms is het mss net iets te veel gekke oude man gedoe, maar liever dat dan hem helemaal niet meer in de serie hebben
Nieuwe UI voor Strawberry?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:24 schreef Rumille het volgende:
Ik kan nauwelijks wachten, Annie in een zuster-pakje.
Fap fap.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:24 schreef Rumille het volgende:
Alison Brie @alisonbrie Reply Retweet Favorite · Open
NEW #COMMUNITY TONIGHT!!! 2nd half of the Troy/Abed blanket/pillow battle!!! And I'm a NURSE!!! Tune in & let us knock your socks off!!
Ik kan nauwelijks wachten, Annie in een zuster-pakje.
Preciesquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef Jovatov het volgende:
Mooie aflevering!
Niet hardop gelachen, maar me geen seconde verveeld
Stond er iets anders groots tegenover??quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze aflevering had trouwens wel de laagste ratings ooit voor een Community aflevering.
Kleine troost: ze deden het nog wel beter dan de andere NBC series zoals 30 Rock en Up All Night, die ook hun slechtste avond ooit hadden.
Zo'n beetje de hele avond kende series/season lows.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Stond er iets anders groots tegenover??
standaard community bgm?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele avond kende series/season lows.
Verder natuurlijk een geniale episode! Vond vooral de kleine dingetjes die de characters typeren erg tof, zoals Pierce die vrijwel meteen overstapt naar Pillowtown omdat hij vervangen wordt als second in command.![]()
Weet iemand hoe dat nummer heet bij het stukje van Jeff aan het eind waarop hij in z'n diary schrijft? Kom er niet op
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen wonder dat deze serie gecancelled gaat worden
Deze man snapt het.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen wonder dat deze serie gecancelled gaat worden
Dat dus.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:51 schreef MaxC het volgende:
Fantastische aflevering, misschien wel beste ooit![]()
Ik kwam er meteen achter dat het Anderson was, wel tof!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:23 schreef Fir3fly het volgende:
Geniaal. Zoals verwacht.
En het duurde even voordat ik het doorhad, maar de narrator was Anderson uit Mass Effect.
Chang had leraar moeten blijven. Hij is nog steeds grappig, maar ik vind het wat minder sinds hij door schachten ging kruipen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:53 schreef ROFLOL het volgende:
Ik vind het vooralsnog een beetje matigjes sinds Community weer terug is. Al moet ik zeggen dat ik sowieso S03 al een beetje minder vond. Weet niet precies wat het is, maar begint een beetje overdreven te worden allemaal (was Community altijd al, maar nu is het echt overkill). De chang-woordgrapjes vind ik dan weer wel geinig, al blijft Chang in S01 echt het beste.
[..]
Ik kwam er meteen achter dat het Anderson was, wel tof!
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Terug wat meer afleveringen waar ze zowaar lessen volgen, zouden wel welkom zijn.
Het is nog altijd beter dan zowat alle anders comedy-series, maar ik zou toch liever wat vaker terug afleveringen hebben waarin ze lessen volgen of gewoon de hele tijd zitten te lullen rond hun tafel, dat lijkt ook alweer een tijd geleden.
Die heeft verplichtingen bij The Daily Show, er is al geprobeerd om hem terug te halen voor een ep of 2 dit seizoenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:48 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ian Duncan mis ik ook al een tijdje
El Dorado?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:56 schreef Mirel het volgende:
Dan heb ik niet goed geluisterd. Ik dacht dus El Dorado = El Tomato.
Want ik heb seizoen 1 weer eens bekeken, en Ian Duncan vind ik wel één van de tofste personen van Greendalequote:Op zaterdag 7 april 2012 23:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die heeft verplichtingen bij The Daily Show, er is al geprobeerd om hem terug te halen voor een ep of 2 dit seizoen
KGGGGGG.quote:Op zondag 8 april 2012 01:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
El Dorado?
Volgens mij bedoelde hij een ultimatum
Dat is toch een legende? Een land van goud ofzo ergens in L-A dacht ik.quote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
KGGGGGG.
In mijn hoofd was op dat moment El Dorado De Alamo.
El Dorado, waar heb ik dat woord vandaan? Waarschijnlijk uit een game ofzo.
Goede marketing stuntquote:Op maandag 9 april 2012 23:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Oh oh, ruzie in de cast:
http://www.avclub.com/art(...)-are-supposed,71769/
Die voicemail van Chevy Chase ook
En dit:
https://twitter.com/#!/danharmon/status/181903558025822208
Dan Aykroyd @dan_aykroyd
Chevy (Chase) and I are about to start work on a script concept for a comedy movie. Cannot say too much about the... http://fb.me/DaUSSqj5
Dan Harmon @danharmon
@dan_aykroyd Will this project make him unavailable for other projects? Please?
Speelde al een week ofzo. Geloof dat het allemaal wel weer bijgelegd is.quote:Op maandag 9 april 2012 23:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Oh oh, ruzie in de cast:
http://www.avclub.com/art(...)-are-supposed,71769/
Die voicemail van Chevy Chase ook
En dit:
https://twitter.com/#!/danharmon/status/181903558025822208
Dan Aykroyd @dan_aykroyd
Chevy (Chase) and I are about to start work on a script concept for a comedy movie. Cannot say too much about the... http://fb.me/DaUSSqj5
Dan Harmon @danharmon
@dan_aykroyd Will this project make him unavailable for other projects? Please?
Ik ook. Het was trouwens ook een niet benoemd cleavage fest.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:49 schreef Dos37 het volgende:
Van vandaag was aardig niet meer. Had Shirley trouwens nog wel verwacht in de laatste scene omdat de hele studygroup in het huis van Abed en Troy was.
Ze zeiden fuckquote:
Alison Briequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik ook. Het was trouwens ook een niet benoemd cleavage fest.
Jef zijn lijf is wel ontzettend mens health cover achtig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
Goede aflevering, maar het lijkt er helaas op ze weer meer gaan richting Jeff/Annie. Bleh.
Echt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht, ze trekt haar shirt daar juist omlaag?
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef Cynicio het volgende:
Een van de betere afleveringen van seizoen 3. De twee hiervoor waren leuk, maar een van de dingen die ik zo goed vind aan Community is het ''hart'', en dat kwam in deze aflevering meer aan bod.
Dat is juist niet de kant die ze opgaan. De bedoeling is dat Annie uit deze aflevering dezelfde les leert als Britta en dus ze juist weer meer afstand neemt tot Jeff.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
Goede aflevering, maar het lijkt er helaas op ze weer meer gaan richting Jeff/Annie. Bleh.
Stiekem zou ik wel willen zien hoe een relatie tussen Jeff en Annie zou zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is juist niet de kant die ze opgaan. De bedoeling is dat Annie uit deze aflevering dezelfde les leert als Britta en dus ze juist weer meer afstand neemt tot Jeff.
In case we have to, Shirley.
In case we have to.![]()
![]()
Ik moest meer aan Seinfeld denken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:52 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens iemand anders die aan het aloude Oprah cliche moest denken bij het einde?
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik moest meer aan Seinfeld denken.
Ik dacht dat je dat stukje helemaal op het einde bedoelde. Met Abed als stand-up.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Ik zat met You've got to learn to love yourself before you can love another.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Geweldige aflevering. Chang en Pierce
Leek mij juist vrij duidelijk dat Pierce volledig buiten de verhaallijn werd gehouden en daarom maar mocht ouwehoeren met Chang (Dan Harmon heeft de aflevering ook geschreven).quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Geweldige aflevering. Chang en Pierce
quote:for some reason, the show about geeks is the one that everyone watches, while the show about everyone is the one that only geeks watch.
CG is awesomequote:Op zaterdag 14 april 2012 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft hier iemand wel eens die laatste cd van Donald Glover geluisterd? Hij is best aardig, had er echt iets anders van verwacht. Zou zomaar een cd van Kanye kunnen zijn, of hij heeft er veel van geleend.
Goed artikel. Precies zoals ik erover denk. TBBT is een komedie voor de massa die denken dat geeks zich zo gedragen, Community voor echte geeks.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:51 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Interessant verhaal over waarom Community populair is op internet en TBBT vooral bij de kijkers, zeker leuk om te lezen!
http://gawker.com/5900835(...)show-on-the-internet
Kan me er zeker in vinden. TBBT gaat over nerds die nerd-achtige dingen doen met een stomme lachband eronder. Ik krijg er zelf altijd het "haha kijk ons eens nerdy dingen doen en zeggen, wij zijn echt nerdy!" gevoel bij.
Community daarentegen is gericht op de jonge twintiger die opgegroeid is in de 90's met al z'n glorie. Het is ook geen ha-ha comedy, maar juist een comedy die je aan het denken zet en van daaruit absurde humor heeft.
Mooie samenvattende quote:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef Rahl het volgende:
childish gambino op Coachella dit weekend. Grappig om Troy zo te zien op treden.
Dit inderdaad!quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:32 schreef MaxC het volgende:
Weet iemand van welk liedje/deuntje is als Jeff en Annie voor die school staan in de avond.
En ditquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef BasvB het volgende:
Damnit ik haat dit soort vage afleveringen net zoals die ep dat Abed alles in klei ziet
Ik kreeg het idee dat ze een iets andere kant op wilden met Abed en Annie, maar niet goed wisten hoe ze dat in een verhaal konden gieten. Dus laten ze die 2 personages maar spontaan onderling beslissen dat ze vanaf nu met een aangepaste persoonlijkheid door het leven gaan omdat hun karakterontwikkeling toch nergens meer heen ging.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef DUK het volgende:
Vond hem ook maar matig.
Dean en Troy en Abed in the morning vond ik de hoogtepunten. Dat zegt genoeg.
Ik ben normaal gesproken niet vies van 'vage' afleveringen. Vond zelfs die kleiaflevering leuk maar dit was me gewoon iets te veel..en iets te weinig grappig.
Volgens mij was dat ook echt zo. Brie en Prudi hebben gezegd over deze aflevering, dat ze geen idee hadden wat ze aan het maken waren. En Harmon dat het of het beste of slechtste ooit zou worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond 'm maar matig, vooral omdat er soms redelijk ongemakkelijk werd geacteerd, alsof de acteurs niet goed wisten wat nu eigenlijk de bedoeling was.
Dat vind ik juist goed. Bij hoeveel series vandaag kan er zo geëxperimenteerd (of aangekloot) worden? Dit pakte juist wel goed uit, vond ik zelf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook echt zo. Brie en Prudi hebben gezegd over deze aflevering, dat ze geen idee hadden wat ze aan het maken waren. En Harmon dat het of het beste of slechtste ooit zou worden.
Ik vond het ook goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:53 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat vind ik juist goed. Bij hoeveel series vandaag kan er zo geëxperimenteerd (of aangekloot) worden? Dit pakte juist wel goed uit, vond ik zelf.
quote:"I sat on my balls. Right on them. It hurt like hell. I saw eagles." - Pierce Hawthorne
uiteraard, maar vind het niet bepaald grappig.quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef JDx het volgende:
Het is imo een visualisatie(machine) van de gedachtengang van Abed.
De eerste aflevering waarin ze daadwerkelijk een aanzienlijke tijd in het dreamatorium zitten. Eerder misschien twee of drie keer gezien en benoemd. Overdrijven is ook een kunst, kerel.quote:Op maandag 23 april 2012 13:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
uiteraard, maar vind het niet bepaald grappig.
eerder triest en irritant
het hele idee vind ik maar niks, 2 gasten die een kamer inrichten om zich daar allerlei fictieve avonturen in te beelden. toch wel triest, niet?quote:Op maandag 23 april 2012 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De eerste aflevering waarin ze daadwerkelijk een aanzienlijke tijd in het dreamatorium zitten. Eerder misschien twee of drie keer gezien en benoemd. Overdrijven is ook een kunst, kerel.
Tja, ik zou het ook niet doen, maar Abid is sowieso een beetje 'speciaal', lekker fucking boeiend verder, hoort bij de serie, so be it.quote:Op maandag 23 april 2012 14:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
het hele idee vind ik maar niks, 2 gasten die een kamer inrichten om zich daar allerlei fictieve avonturen in te beelden. toch wel triest, niet?
hoop dat er nog een paintball aflevering o.i.d. komt. 100x leuker dan dit
Je kan ook gamen of samen een film kijken, met als enige verschil dat je dan je verbeelding niet hoeft aan te spreken en je op je luie reet kan blijven zitten.quote:Op maandag 23 april 2012 14:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
het hele idee vind ik maar niks, 2 gasten die een kamer inrichten om zich daar allerlei fictieve avonturen in te beelden. toch wel triest, niet?
Het probleem is dat 'niet alles' in dit geval een van de fundamenten van de serie is.quote:Op maandag 23 april 2012 16:23 schreef planethugo het volgende:
haha wat een reacties. stel je voor je vindt niet alles aan een serie geweldig
Dan vind je de serie dus gewoon niet leuk?quote:Op maandag 23 april 2012 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het probleem is dat 'niet alles' in dit geval een van de fundamenten van de serie is.
Dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Dan vind je de serie dus gewoon niet leuk?
Maar nu heeft hij dankzij Annie en d'r boobs The Power Of Empathy!quote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Cool cool cool
[ afbeelding ]
En om wat inhoudelijk toe te voegen: ik vind persoonlijk dat het dreamatorium wel bij Community past. De humor en de situaties zijn absurd en zijn dat altijd geweest. Waarom zouden Troy en Abed na een blanket-/pillowfort te hebben gemaakt niet ook een dreamatorium kunnen maken? Abed zegt zelfs dat hij daardoor beter mensen kan begrijpen, iets wat hij altijd heeft gewild.
Hij is dood. Jij denkt dat hij als geest terugkomt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:06 schreef Dos37 het volgende:
Deze was goed inderdaad. Alleen mag ik toch hopen dat Starburns niet weg is.
Ja maar waarom Starburns eruit schrijven die zit er al vanaf het begin inquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:12 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Hij is dood. Jij denkt dat hij als geest terugkomt?
Die gast is een schrijver voor de show en wilde nooit zo'n grote rol krijgen van Dan Harmon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar waarom Starburns eruit schrijven die zit er al vanaf het begin in
Ik denk dat community niet zo flauw is om op de reset button te drukken. Starburns blijft dood denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Als starburns weg blijft vind ik dat helemaal niet erg.
Bunk-bed gesprek was ook een leuke verwijzing naar The Wire.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:48 schreef Rahl het volgende:
Deze was echt briljant. Zo veel goeie momenten.
[ afbeelding ]
"Need I remind you this is not a courtroom."quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben geen fan van Law&Order (heb wel eens wat gezien terwijl ik voorbij zapte) maar dit was weer een klein meesterwerkje.![]()
Die grappen de hele tijd over hoe ze eigenlijk helemaal geen politie/advocaat/rechter zijn.
Dat ze halverwege haar zin een andere scene inzettenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:58 schreef Maisnon het volgende:
Erg leuke episodeBritta als computerexpert
Ik doe em gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:49 schreef outcast_within het volgende:
In memoriam:
[ afbeelding ]
The brightest star burns the quickest
Zoals die inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
"Need I remind you this is not a courtroom."
Inderdaad. Die heb je nooit meer dan pop-pop horen zeggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik denk dat community niet zo flauw is om op de reset button te drukken. Starburns blijft dood denk ik.
Er gebeurde wel meer radicale dingen. Magnitude sprak!![]()
Nee hij heeft al eens eerder gesproken inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef Mirel het volgende:
Hij sprak wel eerder hoor. Of ik ben in de war met de behind the scenes stukjes.
"Move! Not-police business!"quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Briljante aflevering.
Moest erg lachen om dat stuk van Starburns die wegrende met z'n rugzakken, Troy en Abed erachter en de Dean die betrapt werd op hoelahoepen.
Maar heb eigenlijk de hele aflevering hardop gelachen, zo leuk was het
Wie kan deze op avatar formaat maken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:07 schreef Mirel het volgende:
Starburns
[ afbeelding ]
http://www.reddit.com/r/c(...)of_chang_all_season/![]()
quote:Why was Star-Burns taken from Planet Greendale so soon? He had so many more reptiles to station on his body and drug deals to attempt to make! The reason is simple: He asked for it — literally. Dino Stamatopoulos, who plays Star-Burns, is actually a consulting producer and writer on Community, and he requested that his character meet his maker so he could focus on his main job. It’s hard to believe that a scribe who got to moonlight as a cult character on a beloved network TV comedy would ask to be written off, but Stamatopoulos just wasn’t itching to be in the semi-spotlight
Oeh, dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zie eerder het omgekeerde gebeuren. Bryan Cranston die opduikt in Community als scheikunde leraar.
DAT zou echt briljant zijn. Beste dramaserie en beste comedy die elkaar kruisen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zie eerder het omgekeerde gebeuren. Bryan Cranston die opduikt in Community als scheikunde leraar.
ditquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ze halverwege haar zin een andere scene inzetten
Zachary Levi of Josh Gomez zou voor mij een hele toffe verrassing zijn, zeker nadat Danny Pudi en Yvette Nicole Brown in seizoen 5 van Chuck een rolletje hadden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Om de fandom orgasme compleet te maken zouden ze dan ook nog John Slattery of Jon Hamm kunnen laten opdraven als docent marketing, economie of zoiets.
Die is al eens op de set geweest, maar verder zonder gevolg geloof ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:16 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nathan Fillion is natuurlijk ook een graag geziene gast in het wereldje.
Klopt ja, heeft toen wat foto's getweet! Misschien nog een cameo'tje ergens verderop in het seizoen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die is al eens op de set geweest, maar verder zonder gevolg geloof ik.
Whut?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:36 schreef Zhenar het volgende:
OMG, ik ontdek nu pas dat Annie (Alison Brie) gewoon Trudy Campbell in Mad Men is!
Inderdaad, heel leuk geschreven!quote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef Apostrof het volgende:
Godsamme, wat een slechte promo van Community op Comedy Central weer.
Heeft iemand daar ooit die serie gezien?
VPRO gids had trouwens wel een prachtige analyse van Community deze week.
Dat stuk is echt niet te lezen voor mensen die geen Community kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef brtausi het volgende:
[..]
Inderdaad, heel leuk geschreven!
http://gids.vpro.nl/2012/05/01/meta-meta-meta/
Kutpromo inderdaad, gewoon iets raars kiezen wat zonder context (hele serie kennen) dus NIET leuk is.quote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef Apostrof het volgende:
Elke dag om 19u zijn de episodes toch? Alleen zenden ze het totaal niet op volgorde uit volgens mij.quote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef Apostrof het volgende:
1x per week nieuwe afleveringen. Rest van de week oudere afleveringen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:00 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Elke dag om 19u zijn de episodes toch? Alleen zenden ze het totaal niet op volgorde uit volgens mij.
in seizoen 1 was er nog wel wat ontwikkeling tussen de karakters toen er vooral gehint werd op een toekomstige verhouding tussen jeff en britta maar de laatste tijd is er van een doorlopende verhaallijn toch geen sprake meer. Als je de karakters eenmaal kent is het imo geen probleem om wat afleveringen te skippen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:12 schreef JDx het volgende:
Dat is echt crappy, een serie als deze moet je duidelijk plannen en het volgbaar maken vanaf aflevering 1.
Heeft verplichtingen bij The Daily Show, is dus vrij moeilijk te boeken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens waar is die Duncan heen gegaan ik dacht dat hij een leraar was ofzo? Maar in heel seizoen 3 ben ik hem nog niet tegen gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |