Die scene was erg meta. Chevy Chase(de acteur) deed dat soort grappen vroeger bij SNL.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:14 schreef BdR het volgende:
de uitsmijter (Pierce en ijsmachine) was niet zo grappig eigenlijk..
Fotomodel Amanda Booth, heeft wel wat van Cameron Diaz.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:55 schreef MAHL het volgende:
Abed had trouwens wel weer sjans met een leuk meisje
Had Alison Brie dat toch laten doen in haar kerstoutfit.quote:Joel McHale stops by the miniature set and makes an attempt at going "viral".
Is een paar keer ook niet ergquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:18 schreef outcast_within het volgende:
hot hot hot.
- Britta moet minder zwart dragen.
- Jeff gaat aan zichzelf werken
- Abed en Troy gaan uit elkaar groeien?
- Chang world dominance
Ze zijn volgens mij bezig met meer dan "story of the week"
Is ook niet, maar ze weten dat het einde in zicht is dus ze willen nog wat met de karakters doen.quote:
Ja, dat was 'm.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:22 schreef shiznuts het volgende:
Kan ook zijn dat ze in Amerika zitten natuurlijk. 'k Zou er i.i.g. niet voor opblijven.
Bretta leek angstvallig veel op Wacko Jacko zeg.
Cool-cool-cool.
Yes we chang!
Btw, volgens mij was dat Harry Solomon (French Stewart) van 3rd Rock from the sun? Herkende de stem ergens van en bedacht me toen dat hij het kon zijn, alleen dan zonder toegeknepen ogen...
[ afbeelding ]
Denk dat daar veel bewegingsruimte inzit. Plus ze wisten ook wel van te voren dat er een hiatus zou komen en dat de toekomst onzeker zou zijn. Ik denk dat we behalve de grappen het ook een "serieuzere" kant op zal gaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:54 schreef Toad het volgende:
AV Club ziet nav de ratings van vorige week juist mogelijkheden voor nieuwe seizoenen. Ik geloof eigenlijk niet zo dat de afgelopen twee afleveringen zijn geschreven met het idee dat er naar een einde moet worden toegewerkt. Ik neem aan dat het script klaar was ruim voordat Community tijdelijk van de buis ging.
Dat was Tom Cruisequote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:22 schreef Mirel het volgende:
Toen die 3 dudes uit de blanketfort wegliepen, die ene met de zonnebril en wijsvinger.
Was dat een soort Italiaanse impressie? Joey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |