Every child should be forced to read 1984quote:
Same here, I Britta'd the testquote:
ERG cool!quote:
Niet mijn toevoeging iig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:32 schreef Mirel het volgende:
Wat is Random Random Theatre nou voor een kopje? Waarom staat er niet gewoon Community personality test ofzo?
Que?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:02 schreef JDx het volgende:
http://www.facebook.com/m(...)0001190213132&type=3[/url]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:23 schreef JDx het volgende:
Ik ben Abed
...
As Expected cool, cool cool cool
Geweldig inderdaad. En ironisch tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Every child should be forced to read 1984
Wie kwam er bij jou uit op de test? Annie?quote:Op zondag 1 april 2012 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad. En ironisch tegelijkertijd.
Van de frontpage.quote:Chevy Chase heeft zijn baas Dan Harmon de huid vol gescholden. De 68-jarige komiek voelt zich schandalig behandeld door de bedenker en producent van de comedyserie Community, waarin hij een van de hoofdrollen speelt.
Chase liep enige tijd geleden kwaad van de set wegens problemen met het script. Harmon pakte de komiek terug tijdens een Community-feest, schrijft film- en tv-website Deadline. Tijdens een toespraak schold de producent Chase in het bijzijn van zijn vrouw en dochter uit. De komiek vertrok direct en liet even later een meedogenloze boodschap achter op Harmons voicemail, die nu op internet is beland.
"Niemand praat zo tegen mij en zeker niet in het bijzijn van mijn vrouw en kinderen", zegt Chase, die geen spaan heel laat van Harmon. Hij noemt de producent onder meer een 'alcoholist', maakt hem belachelijk om zijn gewicht en zegt dat hij waarschijnlijk een vroege dood zal sterven.
Wat de gevolgen zijn voor Chase's rol in Community, in Nederland te zien op Comedy Central, is nog onduidelijk. Hij was dankzij de serie na jaren in de anonimiteit juist bezig met een comeback. Twee weken geleden werd nog bekend dat Chase na meer dan twintig jaar weer een film gaat maken met collega en vriend Dan Aykroyd.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Had Alison Brie dat toch laten doen in haar kerstoutfit.![]()
Misschien een soort reclamestunt, waar ze een Charlie Sheen doen? Althans, dat hoop ik.quote:
Pierce is een prima karakter, maar als Chevy Chase hem zonder plezier speelt en intussen zorgt voor spanningen achter de schermen is het het toch niet waard om dit character te behouden? Hij is binnengehaald als grote naam voor de serie (zou toch second man zijn na Joel McHale) en is nu al voorbijgestreefd door Alison Brie, Donald Glover, Dani Pudi en Gillian Jacobs en is dus zijn steralluregedrag niet meer waard.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:57 schreef outcast_within het volgende:
Chase Pierce hoort net zo hard bij community als de rest. Soms heb je een slechterik nodig, iemand die voor chaos zorgt of wat minder politiek correct is.
En soms is het mss net iets te veel gekke oude man gedoe, maar liever dat dan hem helemaal niet meer in de serie hebben
Nieuwe UI voor Strawberry?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:24 schreef Rumille het volgende:
Ik kan nauwelijks wachten, Annie in een zuster-pakje.
Fap fap.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:24 schreef Rumille het volgende:
Alison Brie @alisonbrie Reply Retweet Favorite · Open
NEW #COMMUNITY TONIGHT!!! 2nd half of the Troy/Abed blanket/pillow battle!!! And I'm a NURSE!!! Tune in & let us knock your socks off!!
Ik kan nauwelijks wachten, Annie in een zuster-pakje.
Preciesquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef Jovatov het volgende:
Mooie aflevering!
Niet hardop gelachen, maar me geen seconde verveeld
Stond er iets anders groots tegenover??quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze aflevering had trouwens wel de laagste ratings ooit voor een Community aflevering.
Kleine troost: ze deden het nog wel beter dan de andere NBC series zoals 30 Rock en Up All Night, die ook hun slechtste avond ooit hadden.
Zo'n beetje de hele avond kende series/season lows.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Stond er iets anders groots tegenover??
standaard community bgm?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele avond kende series/season lows.
Verder natuurlijk een geniale episode! Vond vooral de kleine dingetjes die de characters typeren erg tof, zoals Pierce die vrijwel meteen overstapt naar Pillowtown omdat hij vervangen wordt als second in command.![]()
Weet iemand hoe dat nummer heet bij het stukje van Jeff aan het eind waarop hij in z'n diary schrijft? Kom er niet op
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen wonder dat deze serie gecancelled gaat worden
Deze man snapt het.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen wonder dat deze serie gecancelled gaat worden
Dat dus.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:51 schreef MaxC het volgende:
Fantastische aflevering, misschien wel beste ooit![]()
Ik kwam er meteen achter dat het Anderson was, wel tof!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:23 schreef Fir3fly het volgende:
Geniaal. Zoals verwacht.
En het duurde even voordat ik het doorhad, maar de narrator was Anderson uit Mass Effect.
Chang had leraar moeten blijven. Hij is nog steeds grappig, maar ik vind het wat minder sinds hij door schachten ging kruipen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:53 schreef ROFLOL het volgende:
Ik vind het vooralsnog een beetje matigjes sinds Community weer terug is. Al moet ik zeggen dat ik sowieso S03 al een beetje minder vond. Weet niet precies wat het is, maar begint een beetje overdreven te worden allemaal (was Community altijd al, maar nu is het echt overkill). De chang-woordgrapjes vind ik dan weer wel geinig, al blijft Chang in S01 echt het beste.
[..]
Ik kwam er meteen achter dat het Anderson was, wel tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |