Hij is dood. Jij denkt dat hij als geest terugkomt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:06 schreef Dos37 het volgende:
Deze was goed inderdaad. Alleen mag ik toch hopen dat Starburns niet weg is.
Ja maar waarom Starburns eruit schrijven die zit er al vanaf het begin inquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:12 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Hij is dood. Jij denkt dat hij als geest terugkomt?
Die gast is een schrijver voor de show en wilde nooit zo'n grote rol krijgen van Dan Harmon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar waarom Starburns eruit schrijven die zit er al vanaf het begin in
Ik denk dat community niet zo flauw is om op de reset button te drukken. Starburns blijft dood denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Als starburns weg blijft vind ik dat helemaal niet erg.
Bunk-bed gesprek was ook een leuke verwijzing naar The Wire.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:48 schreef Rahl het volgende:
Deze was echt briljant. Zo veel goeie momenten.
[ afbeelding ]
"Need I remind you this is not a courtroom."quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben geen fan van Law&Order (heb wel eens wat gezien terwijl ik voorbij zapte) maar dit was weer een klein meesterwerkje.![]()
Die grappen de hele tijd over hoe ze eigenlijk helemaal geen politie/advocaat/rechter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |