Zachary Levi of Josh Gomez zou voor mij een hele toffe verrassing zijn, zeker nadat Danny Pudi en Yvette Nicole Brown in seizoen 5 van Chuck een rolletje hadden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Om de fandom orgasme compleet te maken zouden ze dan ook nog John Slattery of Jon Hamm kunnen laten opdraven als docent marketing, economie of zoiets.
Die is al eens op de set geweest, maar verder zonder gevolg geloof ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:16 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nathan Fillion is natuurlijk ook een graag geziene gast in het wereldje.
Klopt ja, heeft toen wat foto's getweet! Misschien nog een cameo'tje ergens verderop in het seizoen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die is al eens op de set geweest, maar verder zonder gevolg geloof ik.
Whut?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:36 schreef Zhenar het volgende:
OMG, ik ontdek nu pas dat Annie (Alison Brie) gewoon Trudy Campbell in Mad Men is!
Inderdaad, heel leuk geschreven!quote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef Apostrof het volgende:
Godsamme, wat een slechte promo van Community op Comedy Central weer.
Heeft iemand daar ooit die serie gezien?
VPRO gids had trouwens wel een prachtige analyse van Community deze week.
Dat stuk is echt niet te lezen voor mensen die geen Community kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef brtausi het volgende:
[..]
Inderdaad, heel leuk geschreven!
http://gids.vpro.nl/2012/05/01/meta-meta-meta/
Kutpromo inderdaad, gewoon iets raars kiezen wat zonder context (hele serie kennen) dus NIET leuk is.quote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef Apostrof het volgende:
Elke dag om 19u zijn de episodes toch? Alleen zenden ze het totaal niet op volgorde uit volgens mij.quote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef Apostrof het volgende:
1x per week nieuwe afleveringen. Rest van de week oudere afleveringen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:00 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Elke dag om 19u zijn de episodes toch? Alleen zenden ze het totaal niet op volgorde uit volgens mij.
in seizoen 1 was er nog wel wat ontwikkeling tussen de karakters toen er vooral gehint werd op een toekomstige verhouding tussen jeff en britta maar de laatste tijd is er van een doorlopende verhaallijn toch geen sprake meer. Als je de karakters eenmaal kent is het imo geen probleem om wat afleveringen te skippen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:12 schreef JDx het volgende:
Dat is echt crappy, een serie als deze moet je duidelijk plannen en het volgbaar maken vanaf aflevering 1.
Heeft verplichtingen bij The Daily Show, is dus vrij moeilijk te boeken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens waar is die Duncan heen gegaan ik dacht dat hij een leraar was ofzo? Maar in heel seizoen 3 ben ik hem nog niet tegen gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |