Dat ze halverwege haar zin een andere scene inzettenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:58 schreef Maisnon het volgende:
Erg leuke episodeBritta als computerexpert
Ik doe em gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:49 schreef outcast_within het volgende:
In memoriam:
[ afbeelding ]
The brightest star burns the quickest
Zoals die inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
"Need I remind you this is not a courtroom."
Inderdaad. Die heb je nooit meer dan pop-pop horen zeggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik denk dat community niet zo flauw is om op de reset button te drukken. Starburns blijft dood denk ik.
Er gebeurde wel meer radicale dingen. Magnitude sprak!![]()
Nee hij heeft al eens eerder gesproken inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef Mirel het volgende:
Hij sprak wel eerder hoor. Of ik ben in de war met de behind the scenes stukjes.
"Move! Not-police business!"quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Briljante aflevering.
Moest erg lachen om dat stuk van Starburns die wegrende met z'n rugzakken, Troy en Abed erachter en de Dean die betrapt werd op hoelahoepen.
Maar heb eigenlijk de hele aflevering hardop gelachen, zo leuk was het
Wie kan deze op avatar formaat maken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:07 schreef Mirel het volgende:
Starburns
[ afbeelding ]
http://www.reddit.com/r/c(...)of_chang_all_season/![]()
quote:Why was Star-Burns taken from Planet Greendale so soon? He had so many more reptiles to station on his body and drug deals to attempt to make! The reason is simple: He asked for it — literally. Dino Stamatopoulos, who plays Star-Burns, is actually a consulting producer and writer on Community, and he requested that his character meet his maker so he could focus on his main job. It’s hard to believe that a scribe who got to moonlight as a cult character on a beloved network TV comedy would ask to be written off, but Stamatopoulos just wasn’t itching to be in the semi-spotlight
Oeh, dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zie eerder het omgekeerde gebeuren. Bryan Cranston die opduikt in Community als scheikunde leraar.
DAT zou echt briljant zijn. Beste dramaserie en beste comedy die elkaar kruisen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zie eerder het omgekeerde gebeuren. Bryan Cranston die opduikt in Community als scheikunde leraar.
ditquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ze halverwege haar zin een andere scene inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |