Jef zijn lijf is wel ontzettend mens health cover achtig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
Goede aflevering, maar het lijkt er helaas op ze weer meer gaan richting Jeff/Annie. Bleh.
Echt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht, ze trekt haar shirt daar juist omlaag?
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef Cynicio het volgende:
Een van de betere afleveringen van seizoen 3. De twee hiervoor waren leuk, maar een van de dingen die ik zo goed vind aan Community is het ''hart'', en dat kwam in deze aflevering meer aan bod.
Dat is juist niet de kant die ze opgaan. De bedoeling is dat Annie uit deze aflevering dezelfde les leert als Britta en dus ze juist weer meer afstand neemt tot Jeff.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
Goede aflevering, maar het lijkt er helaas op ze weer meer gaan richting Jeff/Annie. Bleh.
Stiekem zou ik wel willen zien hoe een relatie tussen Jeff en Annie zou zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is juist niet de kant die ze opgaan. De bedoeling is dat Annie uit deze aflevering dezelfde les leert als Britta en dus ze juist weer meer afstand neemt tot Jeff.
In case we have to, Shirley.
In case we have to.![]()
![]()
Ik moest meer aan Seinfeld denken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:52 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens iemand anders die aan het aloude Oprah cliche moest denken bij het einde?
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik moest meer aan Seinfeld denken.
Ik dacht dat je dat stukje helemaal op het einde bedoelde. Met Abed als stand-up.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Ik zat met You've got to learn to love yourself before you can love another.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |