quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Geweldige aflevering. Chang en Pierce
Leek mij juist vrij duidelijk dat Pierce volledig buiten de verhaallijn werd gehouden en daarom maar mocht ouwehoeren met Chang (Dan Harmon heeft de aflevering ook geschreven).quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Geweldige aflevering. Chang en Pierce
quote:for some reason, the show about geeks is the one that everyone watches, while the show about everyone is the one that only geeks watch.
CG is awesomequote:Op zaterdag 14 april 2012 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft hier iemand wel eens die laatste cd van Donald Glover geluisterd? Hij is best aardig, had er echt iets anders van verwacht. Zou zomaar een cd van Kanye kunnen zijn, of hij heeft er veel van geleend.
Goed artikel. Precies zoals ik erover denk. TBBT is een komedie voor de massa die denken dat geeks zich zo gedragen, Community voor echte geeks.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:51 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Interessant verhaal over waarom Community populair is op internet en TBBT vooral bij de kijkers, zeker leuk om te lezen!
http://gawker.com/5900835(...)show-on-the-internet
Kan me er zeker in vinden. TBBT gaat over nerds die nerd-achtige dingen doen met een stomme lachband eronder. Ik krijg er zelf altijd het "haha kijk ons eens nerdy dingen doen en zeggen, wij zijn echt nerdy!" gevoel bij.
Community daarentegen is gericht op de jonge twintiger die opgegroeid is in de 90's met al z'n glorie. Het is ook geen ha-ha comedy, maar juist een comedy die je aan het denken zet en van daaruit absurde humor heeft.
Mooie samenvattende quote:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef Rahl het volgende:
childish gambino op Coachella dit weekend. Grappig om Troy zo te zien op treden.
Dit inderdaad!quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:32 schreef MaxC het volgende:
Weet iemand van welk liedje/deuntje is als Jeff en Annie voor die school staan in de avond.
En ditquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef BasvB het volgende:
Damnit ik haat dit soort vage afleveringen net zoals die ep dat Abed alles in klei ziet
Ik kreeg het idee dat ze een iets andere kant op wilden met Abed en Annie, maar niet goed wisten hoe ze dat in een verhaal konden gieten. Dus laten ze die 2 personages maar spontaan onderling beslissen dat ze vanaf nu met een aangepaste persoonlijkheid door het leven gaan omdat hun karakterontwikkeling toch nergens meer heen ging.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef DUK het volgende:
Vond hem ook maar matig.
Dean en Troy en Abed in the morning vond ik de hoogtepunten. Dat zegt genoeg.
Ik ben normaal gesproken niet vies van 'vage' afleveringen. Vond zelfs die kleiaflevering leuk maar dit was me gewoon iets te veel..en iets te weinig grappig.
Volgens mij was dat ook echt zo. Brie en Prudi hebben gezegd over deze aflevering, dat ze geen idee hadden wat ze aan het maken waren. En Harmon dat het of het beste of slechtste ooit zou worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond 'm maar matig, vooral omdat er soms redelijk ongemakkelijk werd geacteerd, alsof de acteurs niet goed wisten wat nu eigenlijk de bedoeling was.
Dat vind ik juist goed. Bij hoeveel series vandaag kan er zo geëxperimenteerd (of aangekloot) worden? Dit pakte juist wel goed uit, vond ik zelf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook echt zo. Brie en Prudi hebben gezegd over deze aflevering, dat ze geen idee hadden wat ze aan het maken waren. En Harmon dat het of het beste of slechtste ooit zou worden.
Ik vond het ook goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:53 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat vind ik juist goed. Bij hoeveel series vandaag kan er zo geëxperimenteerd (of aangekloot) worden? Dit pakte juist wel goed uit, vond ik zelf.
quote:"I sat on my balls. Right on them. It hurt like hell. I saw eagles." - Pierce Hawthorne
uiteraard, maar vind het niet bepaald grappig.quote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef JDx het volgende:
Het is imo een visualisatie(machine) van de gedachtengang van Abed.
De eerste aflevering waarin ze daadwerkelijk een aanzienlijke tijd in het dreamatorium zitten. Eerder misschien twee of drie keer gezien en benoemd. Overdrijven is ook een kunst, kerel.quote:Op maandag 23 april 2012 13:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
uiteraard, maar vind het niet bepaald grappig.
eerder triest en irritant
het hele idee vind ik maar niks, 2 gasten die een kamer inrichten om zich daar allerlei fictieve avonturen in te beelden. toch wel triest, niet?quote:Op maandag 23 april 2012 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De eerste aflevering waarin ze daadwerkelijk een aanzienlijke tijd in het dreamatorium zitten. Eerder misschien twee of drie keer gezien en benoemd. Overdrijven is ook een kunst, kerel.
Tja, ik zou het ook niet doen, maar Abid is sowieso een beetje 'speciaal', lekker fucking boeiend verder, hoort bij de serie, so be it.quote:Op maandag 23 april 2012 14:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
het hele idee vind ik maar niks, 2 gasten die een kamer inrichten om zich daar allerlei fictieve avonturen in te beelden. toch wel triest, niet?
hoop dat er nog een paintball aflevering o.i.d. komt. 100x leuker dan dit
Je kan ook gamen of samen een film kijken, met als enige verschil dat je dan je verbeelding niet hoeft aan te spreken en je op je luie reet kan blijven zitten.quote:Op maandag 23 april 2012 14:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
het hele idee vind ik maar niks, 2 gasten die een kamer inrichten om zich daar allerlei fictieve avonturen in te beelden. toch wel triest, niet?
Het probleem is dat 'niet alles' in dit geval een van de fundamenten van de serie is.quote:Op maandag 23 april 2012 16:23 schreef planethugo het volgende:
haha wat een reacties. stel je voor je vindt niet alles aan een serie geweldig
Dan vind je de serie dus gewoon niet leuk?quote:Op maandag 23 april 2012 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het probleem is dat 'niet alles' in dit geval een van de fundamenten van de serie is.
Dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Dan vind je de serie dus gewoon niet leuk?
Maar nu heeft hij dankzij Annie en d'r boobs The Power Of Empathy!quote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Cool cool cool
[ afbeelding ]
En om wat inhoudelijk toe te voegen: ik vind persoonlijk dat het dreamatorium wel bij Community past. De humor en de situaties zijn absurd en zijn dat altijd geweest. Waarom zouden Troy en Abed na een blanket-/pillowfort te hebben gemaakt niet ook een dreamatorium kunnen maken? Abed zegt zelfs dat hij daardoor beter mensen kan begrijpen, iets wat hij altijd heeft gewild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |