quote:Innerlijke rust, chaos, confrontatie of geld?
Vanaf donderdag 15 maart verruilen tien babes hun luxe leven voor een avontuurlijke reis door Nepal vol ontberingen. De tien 'Echte Meisjes' die de tocht aandurven zijn Britt Dekker, Jenna, Britt, Roos, Bibi, Renée, Tessa, Daniëlla, Priscilla en Maria.
In ‘Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf’ maken zij, onder leiding van Ad Visser, kennis met de wereld van mystiek en spiritualiteit. Een confronterende road movie waarin de emoties hoog oplopen maar hilariteit de boventoon voert. Ad Visser probeert de dames in het gareel te houden en hen de weg naar innerlijke rust te wijzen. Maar daar staat lang niet iedereen voor open.
Iedere aflevering moeten de twee teams knokken voor luxe en comfort. Het team dat deze luxe opdracht verliest moet, overnachten in niet al te frisse omstandigheden, terwijl de winnaars er een stuk beter bij liggen. Niet onbelangrijk, want daarmee wordt ook bepaald welk team uitgerust aan de wekelijkse geldproef begint, waarin telkens 5000 euro te verdienen valt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
Roos ziet haar imago dood gaan. Einde 'carriere'
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
''Ik was vroeger heel dik'' Roos dat ben je nu nog steeds.
Ach, 'heel'quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Meloewa het volgende:
jeeh
ik ga ook nu opzetten
rtl 5 jongens?
Dat al dik noemen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, neem niet alles zo serieus. Check mijn PI. Ze is niet dik, gewoon gezet. Maar het mag wel wat strakker.quote:
Haha, ze heeft volgens mij wel aanleg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
Het is bijna vreemd dat zij voor niet echt wordt aangezien. En die Maria vind ik ook helemaal niet nep. Lijken me juist de 'normaalste' types.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he.
Maar zij vinden vooral tokkies die alles gelijk uitspreken echt.
Maria is gewoon de zondebok in de groep, dus die zit automatisch aan de negatieve kant van het karmaklassement ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is bijna vreemd dat zij voor niet echt wordt aangezien. En die Maria vind ik ook helemaal niet nep. Lijken me juist de 'normaalste' types.
Ja, want er was niemand anders in het pretpark!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:17 schreef roos85 het volgende:
Die Jenna is werkelijk echt dom heomdat Roos en haar vriend er waren, is zij maar degene die de Prive heeft gebeld
twitter:brittdavids twitterde op donderdag 29-03-2012 om 21:08:45Ik vind het nog steeds sneu voor Roos, dat #KarmaKlassement.. #EchteMeisjes reageer retweet
Wat romantisch dat Sterretje bijna het hele pretpark heeft afgehuurd voor een date!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want er was niemand anders in het pretpark!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:22 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop op een fysieke opdracht, want lichamelijk kan ik het niet aan
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:22 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop op een fysieke opdracht, want lichamelijk kan ik het niet aan
Kutwijf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:24 schreef Cher- het volgende:
Die Tessa is ook echt aso met dat gescheld de hele tijd.
Adje weet allesquote:
Misschien vind ze het wel heel leuk om erna te kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze houden wel van een broodje kaas .... behalve Renée.
Die sadu met die steen aan z'n gevalquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:24 schreef Pheno het volgende:
Sadu trekken kun je ook anders opvattenDat kunnen al die meiden wel :x
Geen modje meer?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die sadu met die steen aan z'n geval
Adelante stopt ermee.quote:
Ze heeft toch gelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een gemene opmerking van Britt.
En Tessa en René zijn sowieso alles behalve dik.
In dames in de dop was ze nog heel slank. Alleen nu heeft ze een onderkin en zit er veel meer vet in d'r gezicht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:09 schreef Fascination het volgende:
Jenna.Blijf eens van die bruiningscreme af, val wat af en kleed je niet zo ordinair. Dan kan je er best oké uitzien.
Ook mooi hoe ze zei dat ze met een bekende Nederlander bij een pretpark was. Ik zou me ook schamen als bekend zou worden dat ik iets met oppermongool Tony had ondernomen.![]()
Ze had niet voor niks een bikini/badpak aan wat haar buik deels bedekte...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:08 schreef Chai het volgende:
[..]
In dames in de dop was ze nog heel slank. Alleen nu heeft ze een onderkin en zit er veel meer vet in d'r gezicht.De rest is volgens mij nog steeds wel slank.
Klopt, die was ook constant met z'n slurf water aan het spuiten, terwijl die andere een beetje rustig aan het staan was.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vond die proef met die olifanten toch niet helemaal eerlijk, die ene olifant bewoog veel meer.
Ze heeft wel een behoorlijke pens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:08 schreef Chai het volgende:
[..]
In dames in de dop was ze nog heel slank. Alleen nu heeft ze een onderkin en zit er veel meer vet in d'r gezicht.De rest is volgens mij nog steeds wel slank.
we hebben t al gezien hequote:
ja sorryquote:
hahahaha geen probleem hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:30 schreef ukga het volgende:
[..]
ja sorryik moest gister tot laat werken. ik kijk het nu even. zo nu en dan lopen de emoties bij mij zo hoog op dat ik het snel hier wil posten
Volgens mij wisselden ze steeds per beurt van olifant. Dus team 1 stond eerst op olifant a en de volgende beurt stond team 2 op olifant a.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vond die proef met die olifanten toch niet helemaal eerlijk, die ene olifant bewoog veel meer.
Doet niet.quote:
Ja zo goed heb ik niet gekeken. Ga toch niet fappen op die wijven of zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ze had niet voor niks een bikini/badpak aan wat haar buik deels bedekte...
Het viel me op dat zij dat had, en de 'dames' met een maatje meer zoals Daniella en Brabo Britt niet. Ik vond die Maria nog het viest trouwens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zo goed heb ik niet gekeken. Ga toch niet fappen op die wijven of zo.
twitter:michella29 twitterde op donderdag 29-03-2012 om 21:11:42O britt heb het over spontaan die wous! Als er 1 oplees is het die geit wel! reageer retweet
twitter:michella29 twitterde op donderdag 29-03-2012 om 21:43:05britt was vorig jaar zo zielig hield niet van steuken was de onschuld zelf en nu heb mevr het hoogste woord hoezo nep!!! go roos reageer retweet
Zwemband? Dat valt reuze mee. Ik vind dat ze een mooi figuur heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:16 schreef sherezade het volgende:
ranzige wijven zijn het gewoon, die Roos ook..beetje liggen klagen dat ze niet heeft kunnen trainen omdat het winter is terwijl ze die pens al 3 seizoenen meedraagt in oh oh cherso![]()
Die omgebouwde vent Daniela continue aan het zeiken hoe goed ze het wel niet heeft , hoe mooi ze wel niet is en dat ze geld heeft als water, nou dan zou ik zeggen doe iets aan die adamsappel, een nosejob...en laat je zwemband ook ff glad strijken...
Bibi daarentegen
Nee hoor same here.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Is het dom dat ik het jammer vind dat ik de aflevering later moet terugkijken omdat ik weg ben tijdens de uitzending?![]()
Ik ook. Is toch heerlijk man, die meisjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga 'm ook later bekijken, ga naar het voetbal kijken.
Ik ook. Die had wat mij betreft thuis mogen blijven.quote:
Niet veel, de opmaak naar deze opdracht. Het ritje lieten ze zien.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:57 schreef Blistering het volgende:
Wat is er voor de reclame gebeurd? Ik kijk pas sinds na de reclame.
Jij leeft toch ook tussen de lieveheersbeestje en slakken? Ok, niet in je huis mag ik hopen maar tochquote:Op donderdag 5 april 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat die mensen daar kunnen leven .. gezellig tussen de insecten en spinnen.
voor iemand die nog zo jong is en geen kinderen heeft gebaard heeft ze een uitgezakt lichaamquote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zwemband? Dat valt reuze mee. Ik vind dat ze een mooi figuur heeft.
Ze is dan ook tweede geworden bij Benelux' Next Topmodel.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:05 schreef Blistering het volgende:
Die Renee is wel echt een mooie meid trouwens.
De bami goreng met saté ajam smaakt anders best goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Albert Heijn kant-en-klaar maaltijd
Die babi pangang ook welquote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De bami goreng met saté ajam smaakt anders best goed.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De bami goreng met saté ajam smaakt anders best goed.
quote:
im in !quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:17 schreef Fascination het volgende:
Had wel wat meer Daniella in gemogen mijns inziens.
Tessa was weer compleet debiel aan 't zeiken. Suprise, surprise.
Volgende week bitchfight.!
jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:18 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Had ik ook vandaag![]()
Zonet dacht ik nog dat het zaterdag was
Vergeet je toch weer.quote:
quote:
Komt vooral door die irritante Tessa.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:15 schreef leilab het volgende:
Ik vind wel dat team Shiva , zomaar op Renee haat. Renee geeft alles voor die team en ik zou echt boos worden als ik daar me best deed en me teamgenoten niks serieus nemen en niks doen. En dan is ze overigens nog de enige die niet zeikt over iets , maar alleen gezeik krijgt.
Bronquote:Britt Dekker eiste eigen kledinglijn in RTL 5-realityserie
Geplaatst op woensdag 11 april 2012 om 13:31
Britt Dekker eiste van RTL 5 dat ze haar eigen kledinglijn mocht dragen tijdens de opnames van Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf. Dat vertelt de realityster woensdag in De Telegraaf. Het programma wordt goed bekeken, dus dat levert haar t-shirtlijn veel gratis promotie op. “Ik heb getwijfeld of ik wel mee zou doen aan Echte Meisjes op zoek naar zichzelf. Maar ja, ik wilde heel graag een keer naar Nepal en mocht een eisenpakket in het contract opnemen“, legt ze uit.
Dekker bedacht een aantal eisen. “Ik heb ervoor gezorgd dat ik iedere ochtend een broodje pindakaas kon eten en ‘s avonds een hamburger als ik daar zin in had. Ik wilde mijn eigen kledinglijn dragen en een ritje op een olifant maken. Anders had ik het nooit gedaan.”
Van Dekker wordt wel gezegd dat ze haar naïviteit acteert. “Als ik mezelf als een ander zou neerzetten, dan had ik toch wel voor een intellectueel type gekozen. Ik word liever gezien als goed belezen iemand dan als een dom blondje. Dus nee, ik doe mij niet anders voor dan ik ben.”
Echte Meisjes is elke donderdag te zien op RTL 5.
ja eerst kon ik er nog wel allemaal om lachen, maar nu begint ze te vervelen...overigens twijfel ik er ook wel aan of ze zo ''echt'' is want ik zie nu een hele andere Britt dan het 1e seizoen van echte meisjes...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Bron
Wat mij betreft hadden ze Britt thuisgelaten, ze is echt superirritant.
lelijk is ze zeker, alleen die neus al .....die van Playboy hebben ook een hoop soepwerk eraan gehad om er iets van te kunnen maken en nog was het niksquote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Britt is lelijk (ze heeft een mannenhoofd,serieus, kijk maar eens goed) en zó nep. En als ze niet nep is, is ze echt dommer dan kanker.
Volgens mij heeft ze wel een goed, afgetraind lichaam. Beter dan heel wat vrouwen in Nederland.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
lelijk is ze zeker, alleen die neus al .....die van Playboy hebben ook een hoop soepwerk eraan gehad om er iets van te kunnen maken en nog was het niks
[ afbeelding ]
ja dat was 1e seizoen ook wel anders met haar liefde voor hamburgers, na de shoot voor playboy ziet ze er ook strakker uitquote:Op woensdag 11 april 2012 13:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel een goed, afgetraind lichaam. Beter dan heel wat vrouwen in Nederland.
Ja ze is veel bewuster van de camera nu..quote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja eerst kon ik er nog wel allemaal om lachen, maar nu begint ze te vervelen...overigens twijfel ik er ook wel aan of ze zo ''echt'' is want ik zie nu een hele andere Britt dan het 1e seizoen van echte meisjes...
Die neus jaquote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
lelijk is ze zeker, alleen die neus al .....die van Playboy hebben ook een hoop soepwerk eraan gehad om er iets van te kunnen maken en nog was het niks
[ afbeelding ]
ja en ook een stuk mondiger nu, vorig jaar zat ze nog te huilen dat ze geen handtekening aan Amanda had kunnen vragen ...nu heeft ze praatjes gekregenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ze is veel bewuster van de camera nu..
Ik vond der vorig jaar ook leuke maar na die media hype daarna had ze van mij nu ook niet terug mogen komen.
Ja, klopt, merkte ik ook al op. Zal wel te veel met Sterretje zijn omgegaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef sherezade het volgende:
Ik zag trouwens nog een stukje op youtube van Jenna van dames in de dop, nou toen was ze echt stukken dunner, nu is het echt een tonnetje op pootjes...ik schrok er van
ja en dat op nog geen jaar tijd , heftig zegquote:Op woensdag 11 april 2012 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, klopt, merkte ik ook al op. Zal wel te veel met Sterretje zijn omgegaan.
Je zou haar geven???quote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef Fascination het volgende:
Ik mag toch hopen dat Daniella er vanavond niet uitgaat.
Kijk t nooit op tvquote:Op donderdag 12 april 2012 18:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Zelfde tijd als normaal toch.
Heb er zin in
Denk het ook niet, dat zou de kijkcijfers schaden.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef Fascination het volgende:
Ik mag toch hopen dat Daniella er vanavond niet uitgaat.
Ja jongen wat is dat joh die is niet goed bij d'r eikelquote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echte mannen zouden dit oplossen met een goede koek.
That's why we like her!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Priscilla praat nu al voor de 2e keer over haar poesje![]()
+1quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Als die Amerikaanse eruit gaat kijk ik niet meer.
Lekker Champy drinken is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Alleen voor haar uitspraken, voor de rest vind ik er niets aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Tieten?!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Alleen voor haar uitspraken, voor de rest vind ik er niets aan.
Inderdaad, het gaat om de inhoud.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Alleen voor haar uitspraken, voor de rest vind ik er niets aan.
Inhoud van de tieten blijkbaarquote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat om de inhoud.
Precies. Gadverdamme.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, weinig inhoud.
Nee, dat steek je in Daniellaquote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Danielle is echt mijn droomvrouw voor een seksrelatie. Mogen jullie gerust weten, steek ik niet onder stoelen of banken.
Ben jij imbromaan? Of imfomaan? Of nymphomaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Danielle is echt mijn droomvrouw voor een seksrelatie. Mogen jullie gerust weten, steek ik niet onder stoelen of banken.
Imfomaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij imbromaan? Of imfomaan? Of nymphomaan?
Ze is wel makkelijk, dat wel. En dikke tieten. Maar voor de rest, en die stem...?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Mond afplakken, zak erover en gaan toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ze is wel makkelijk, dat wel. En dikke tieten. Maar voor de rest, en die stem...?
Als ik me aan haar stem zou storen zou ik gewoon wat in haar mond stoppen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ze is wel makkelijk, dat wel. En dikke tieten. Maar voor de rest, en die stem...?
De 1 koppige redactie van deze show! Dat weet je toch.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef marco_sire het volgende:
Britt: jeetje dit had ik nooit van Ad verwacht!!
Alsof hij dat zelf verzint haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |