Jij leeft toch ook tussen de lieveheersbeestje en slakken? Ok, niet in je huis mag ik hopen maar tochquote:Op donderdag 5 april 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat die mensen daar kunnen leven .. gezellig tussen de insecten en spinnen.
 Die mensen weten echt niet beter.
 Die mensen weten echt niet beter.

voor iemand die nog zo jong is en geen kinderen heeft gebaard heeft ze een uitgezakt lichaamquote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zwemband? Dat valt reuze mee. Ik vind dat ze een mooi figuur heeft.

Ze is dan ook tweede geworden bij Benelux' Next Topmodel.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:05 schreef Blistering het volgende:
Die Renee is wel echt een mooie meid trouwens.

De bami goreng met saté ajam smaakt anders best goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Albert Heijn kant-en-klaar maaltijd

Die babi pangang ook welquote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De bami goreng met saté ajam smaakt anders best goed.

quote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De bami goreng met saté ajam smaakt anders best goed.

quote:
 !
!

!
!

im in !quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:17 schreef Fascination het volgende:
Had wel wat meer Daniella in gemogen mijns inziens.
Tessa was weer compleet debiel aan 't zeiken. Suprise, surprise.
Volgende week bitchfight.!

jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:18 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Had ik ook vandaag
Zonet dacht ik nog dat het zaterdag was
 heel vaak erg irritant
 heel vaak erg irritant  

Vergeet je toch weer.quote:

quote:

Volgens mij was het vorige week nog 10.000 - 5.000 en nu opeens 10.000 - 15.000
 Volgens mij was het vorige week nog 10.000 - 5.000 en nu opeens 10.000 - 15.000  Heb echt het idee dat ik een proef gemist heb
 Heb echt het idee dat ik een proef gemist heb  

Komt vooral door die irritante Tessa.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:15 schreef leilab het volgende:
Ik vind wel dat team Shiva , zomaar op Renee haat. Renee geeft alles voor die team en ik zou echt boos worden als ik daar me best deed en me teamgenoten niks serieus nemen en niks doen. En dan is ze overigens nog de enige die niet zeikt over iets , maar alleen gezeik krijgt.

Bronquote:Britt Dekker eiste eigen kledinglijn in RTL 5-realityserie
Geplaatst op woensdag 11 april 2012 om 13:31
Britt Dekker eiste van RTL 5 dat ze haar eigen kledinglijn mocht dragen tijdens de opnames van Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf. Dat vertelt de realityster woensdag in De Telegraaf. Het programma wordt goed bekeken, dus dat levert haar t-shirtlijn veel gratis promotie op. “Ik heb getwijfeld of ik wel mee zou doen aan Echte Meisjes op zoek naar zichzelf. Maar ja, ik wilde heel graag een keer naar Nepal en mocht een eisenpakket in het contract opnemen“, legt ze uit.
Dekker bedacht een aantal eisen. “Ik heb ervoor gezorgd dat ik iedere ochtend een broodje pindakaas kon eten en ‘s avonds een hamburger als ik daar zin in had. Ik wilde mijn eigen kledinglijn dragen en een ritje op een olifant maken. Anders had ik het nooit gedaan.”
Van Dekker wordt wel gezegd dat ze haar naďviteit acteert. “Als ik mezelf als een ander zou neerzetten, dan had ik toch wel voor een intellectueel type gekozen. Ik word liever gezien als goed belezen iemand dan als een dom blondje. Dus nee, ik doe mij niet anders voor dan ik ben.”
Echte Meisjes is elke donderdag te zien op RTL 5.

ja eerst kon ik er nog wel allemaal om lachen, maar nu begint ze te vervelen...overigens twijfel ik er ook wel aan of ze zo ''echt'' is want ik zie nu een hele andere Britt dan het 1e seizoen van echte meisjes...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Bron
Wat mij betreft hadden ze Britt thuisgelaten, ze is echt superirritant.

lelijk is ze zeker, alleen die neus al .....die van Playboy hebben ook een hoop soepwerk eraan gehad om er iets van te kunnen maken en nog was het niksquote:Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Britt is lelijk (ze heeft een mannenhoofd,serieus, kijk maar eens goed) en zó nep. En als ze niet nep is, is ze echt dommer dan kanker.

Volgens mij heeft ze wel een goed, afgetraind lichaam. Beter dan heel wat vrouwen in Nederland.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
lelijk is ze zeker, alleen die neus al .....die van Playboy hebben ook een hoop soepwerk eraan gehad om er iets van te kunnen maken en nog was het niks
[ afbeelding ]

ja dat was 1e seizoen ook wel anders met haar liefde voor hamburgers, na de shoot voor playboy ziet ze er ook strakker uitquote:Op woensdag 11 april 2012 13:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel een goed, afgetraind lichaam. Beter dan heel wat vrouwen in Nederland.

Ja ze is veel bewuster van de camera nu..quote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja eerst kon ik er nog wel allemaal om lachen, maar nu begint ze te vervelen...overigens twijfel ik er ook wel aan of ze zo ''echt'' is want ik zie nu een hele andere Britt dan het 1e seizoen van echte meisjes...

Die neus jaquote:Op woensdag 11 april 2012 13:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
lelijk is ze zeker, alleen die neus al .....die van Playboy hebben ook een hoop soepwerk eraan gehad om er iets van te kunnen maken en nog was het niks
[ afbeelding ]

ja en ook een stuk mondiger nu, vorig jaar zat ze nog te huilen dat ze geen handtekening aan Amanda had kunnen vragen ...nu heeft ze praatjes gekregenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ze is veel bewuster van de camera nu..
Ik vond der vorig jaar ook leuke maar na die media hype daarna had ze van mij nu ook niet terug mogen komen.

Ja, klopt, merkte ik ook al op. Zal wel te veel met Sterretje zijn omgegaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:18 schreef sherezade het volgende:
Ik zag trouwens nog een stukje op youtube van Jenna van dames in de dop, nou toen was ze echt stukken dunner, nu is het echt een tonnetje op pootjes...ik schrok er van

ja en dat op nog geen jaar tijd , heftig zegquote:Op woensdag 11 april 2012 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, klopt, merkte ik ook al op. Zal wel te veel met Sterretje zijn omgegaan.

Je zou haar geven???quote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef Fascination het volgende:
Ik mag toch hopen dat Daniella er vanavond niet uitgaat.

Kijk t nooit op tvquote:Op donderdag 12 april 2012 18:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Zelfde tijd als normaal toch.
Heb er zin in

Denk het ook niet, dat zou de kijkcijfers schaden.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef Fascination het volgende:
Ik mag toch hopen dat Daniella er vanavond niet uitgaat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |