Waarom vinden zoveel mensen statistiek vreselijk? Het lijkt wel alsof bij psychologie de meerderheid geen enkele interesse heeft in onderzoek (wat wel anders is bij beta-studies).quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:27 schreef MeloD het volgende:
Oja, wat handig
Moest trouwens wel ¤20 betalen voor m'n tentamen, iets met vergeten in te schrijven...
Maar gaat idd hard, weet nog wel dat ik ooit begon aan m'n studie en al die vreselijke statistiektentamens moest maken :|
Sorry voor de late reactiequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:13 schreef Alopex het volgende:
ECO ruim gehaald, SPSS ging volgens mij wel prima.S&O hopelijk nét gehaald, 16 fout en heb verschillende mensen horen zeggen dat de grens op 16 lag. O&O is nog even wachten op de open vragen, heb een 5.2 voor het MC deel gehaald. Helaas, heb daar zó ontzettend veel tijd in gestoken maar het wilde blijkbaar niet baten. Mag overall gezien niet klagen, was op een bepaald moment zo aan het stressen dat ik er letterlijk ziek van werd!
Bij jou ook goed gegaan?
Heb je daar een practicum bij?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand wat ik van het practicum bij het 1e jaarsvak Bio en Neuropsychologie kan verwachten?
Is dat lastig?
Klopt, maar ik ben dus per 1-9-2011 begonnen. Als het ff meezit dit jaar nog mijn P... moet nog de 1e jaarsvakken Bio en Neuro, Cognitief (quote:
Ja, alhoewel ik me er dus niets bij kan voorstellen. Snijden in hersenkwabjes is het iig nietquote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je daar een practicum bij?
Ik alleen tentamen, gelukkig. Ben daar nu tevens hard voor aan het leren.
Thanksquote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef MeloD het volgende:
Heb even in mijn boekenkast gesnuffeld en in 2007/2008 hadden de werkgroepen onderstaande thema's:
- Neuroanatomie (tekeningen maken, afbeeldingen opzoeken in een of andere online anatomische atlas)
- Video-observatie neuropsychologisch onderzoek
Dat waren iig de eerste twee werkgroepen, over de laatste twee kan ik niks in m'n reader terugvinden..
Waarom heb ik het idee dat jij al aan je master bezig was en op weg was naar een PhD?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben dus per 1-9-2011 begonnen. Als het ff meezit dit jaar nog mijn P... moet nog de 1e jaarsvakken Bio en Neuro, Cognitief (), Ontwikkelings- en Onderwijspsychologie en Sociale en Organisatiepsychologie.) Fingers crossed en hard werken dus
Weet ik niet, waarom? En waarom diequote:Op vrijdag 6 april 2012 12:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat jij al aan je master bezig was en op weg was naar een PhD?
Heb er zo'n hekel aan als wiskundeboeken dat doen...quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Daarnaast zijn de 'uitwerkingen' alleen bij oneven opgaven.
Is dat de Nederlandse vertaling van http://www.amazon.com/Int(...)id=1333875223&sr=8-3 ?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een ultiem baggerboek is Statistiek in de praktijk van mcgabe en moore. Opgaven die het je onnodig moeilijk maken (5 getallen samenvatting maken van 149 getallen die niet op volgorde staan, ja leuk) en bij de antwoorden staat niet hoe ze op het antwoord zijn gekomen. Daarnaast zijn de 'uitwerkingen' alleen bij oneven opgaven. Om over het slecht naar het Nederlands vertaalde tekstboek nog maar te zwijgen.
Gadver ik ben er helemaal klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |