Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef MeloD het volgende:
Ik mag definitief stage gaan lopen op de afdeling leerstoornissen (met comorbide stoornissen) van een grote instelling voor kinder- en jeugdpsychiatrie
Zal lekker druk worden naast mijn scriptiestage dus ben benieuwd!
Even hier een aanpassing maken:quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:46 schreef Tink89 het volgende:
Overigens: hoe kom ik ook in de op?
Xx!
UvT inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:48 schreef SH. het volgende:
[..]
Even hier een aanpassing maken:
http://wiki.fok.nl/index.php/WOpsychologie
Mocht het je niet lukken, dan kan ik (of iemand anders) je er natuurlijk bij zettenUvT toch?
Klopt, je moet een account aanmaken om het aan te kunnen passen. Ik heb je er bij gezetquote:Op zondag 19 december 2010 14:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
UvT inderdaaden ik mag de Wiki niet wijzigen om dat dat voorbehouden is aan de groep gebruikers, ofzoiets? :s
Xx!
Jou heb ik ook maar meteen in de Wiki gezetquote:Op zondag 19 december 2010 13:30 schreef anisoptera het volgende:
Anisoptera meldt zich.
Eerstejaars, Leiden.
Aha, thanks!quote:[..]
Jou heb ik ook maar meteen in de Wiki gezetWelkom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Merci!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, damn, dat is een bazensite (klik). Sommige dingen onder biologie komen namelijk aardig van pas, zoals over het immuunsysteemquote:Op maandag 20 december 2010 00:20 schreef Mjita het volgende:
Dit lijkt me heel erg handig om mischien bij links te zetten in de startpost:
Deze gast is gewoon een eindbaas, hij legt niets nieuws uit, maar doet het op zon intressante en speelse manier dat ik het gevoel heb nu echt grip op bepaalde concepten te hebben en dat het ook daadwerkelijk blijft hangen. Erg handig, vooral voor mensen die visueel ingesteld zijn
Heeft bijna 70 videos die statistiek dekken, van simpele standard errors tot ingewikkelde statistische bewerkingen, heeft duizenden andere vids over wiskunde/biologie/chemie enzv en heeft zo al mischien miljoenen studenten geholpen, doet het fulltime uit liefde voor lesgeve
Hoeveel fout had je?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef Mjita het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk youuuuu ************ statistiek*****
Al die uren, alles voor niets
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
20 fout, precies de helft dusquote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef SH. het volgende:
[..]
Hoeveel fout had je?
Ik heb een 9,4 voor het tentamen van vandaag
Ai... Zonder correctie (en rekening houdende met de gokkans) is dat een 4. Maaaaaar, gezien er zoveel mensen falen bij statistiek neigen ze vaak hevig te corrigeren. In welke mate weet ik niet, maar met een klein wonder kan het nog lukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |