Mag ik bij de Vrije Universiteit?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mocht er nog iets in de OP horen post het hier.Ook congressen en dergelijke.
ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef Grumpey het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier die graag een PhD zouden willen doen aansluitend aan hun psychologie-opleiding?
In principe wel, maar je kans is natuurlijk een stuk kleiner om aangenomen te worden. Uiteindelijk selecteert een universiteit gewoon degene waarvan zij denken dat die persoon het beste voor het project is. Je zal dus waarschijnlijk een stuk minder kieskeurig kunnen zijn, en je zou altijd het buitenland kunnen proberen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:35 schreef MeloD het volgende:
Mja, zit ik aan te denken
Vraag me alleen af of je daar uberhaupt wel voor in aanmerking komt wanneer je geen research master maar een andere master gedaan hebt
Dit is dan wel weer merkwaardig tegenstrijdig met wat ik mensen in het vorige topic hoor zeggen (HBO'ers waarschuwen voor de moeilijkheidsgraad e.d.)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:55 schreef MeloD het volgende:
Over de studiebelasting (eind vorige deel): ik vind de studie echt ontzettend gemakkelijk
Heb hiervoor Gymnasium en daarna 2 jaar HBO SPH gedaan en voor mij is zowel de tijd die ik op school moet zijn als de tijd die ik aan huiswerk/leren kwijt ben veel minder dan op voorgenoemden.
Ik volg er een minor Human Osteoarcheology bij en voor 5ECTS daar ben ik meer tijd kwijt dan 10ECTS Psychologie..
Ik vind mijn studie ook niet persé moeilijk, maar ik zit toch wel zo'n 30-35 uur per week aan de studie. Nou moet ik ook wel een aantal vakken inhalen omdat ik ze vorig jaar niet heb gehaald, maar ik vind het druk zat. Het is wel drukker dan het eerste en tweede jaar, dat wel. Dus ik weet niet in welk jaar je zit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:55 schreef MeloD het volgende:
Over de studiebelasting (eind vorige deel): ik vind de studie echt ontzettend gemakkelijk
Heb hiervoor Gymnasium en daarna 2 jaar HBO SPH gedaan en voor mij is zowel de tijd die ik op school moet zijn als de tijd die ik aan huiswerk/leren kwijt ben veel minder dan op voorgenoemden.
Ik volg er een minor Human Osteoarcheology bij en voor 5ECTS daar ben ik meer tijd kwijt dan 10ECTS Psychologie..
klinkt bekendquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef flexster het volgende:
ja ik weet het niet, het is per persoon verschillend. Maar ik heb nu vier vakken, en moet voor deze week 12 artikelen doornemen, 3 hoofdstukken uit een leerboek, een SPSS opdracht uitschrijven en inleveren, en een werkgroep voorbereiden. Daarnaast heb ik 7x 1,5 uur een hoorcollege en heb ik over 2 weken vier tentamens.
Genoeg te doen iig en ben zelfs bang dat voorbereiden voor een van de vier tentamens gewoon niet gaat lukken.
nee niet echt. Weet wel wat ik interessant vind en wat niet, maar heb niets dat ik echt consistent leuker vind dan de rest...quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Al ideeen over richting/onderwerp/vakgroep/ toevallig?Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |