Klopt, zelfde dat Valencia de Europese GP genoemd wordtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is toch Imola? Ja, ik weet daar heette het toen de Gran Prix van San Marino, maar het is gewoon het circuit van Imola dat in Italie ligt.
Ook goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:21 schreef Sinister-D- het volgende:
En ik had in gedachte om het zo te doen:
[ link | afbeelding ]
WCC 2011
Chassis/Motor: RB8 - Renault RS27-2012
KERS: Ja
01. Sebastian Vettel WDC 2010/11
02. Mark Webber
En dan de WK stand af tegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 28-03-2012 19:06:56 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Even een voorbeeldje gemaakt met de huidige logo's en de rest van de info. Ziet er i.m.o. minder rommelig uit, de verschillende groottes worden een beetje doorbroken door de teksten.
En even achter een spoiler, anders staat het hier strax vol met logo's
Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ze zojuist verwijderd uit de wiki.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:48 schreef Meike26 het volgende:
Dat is al stukken beter indd![]()
En die teampresentatie- data kan er nu ook wel uit.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Even een voorbeeldje gemaakt met de huidige logo's en de rest van de info. Ziet er i.m.o. minder rommelig uit, de verschillende groottes worden een beetje doorbroken door de teksten.
En even achter een spoiler, anders staat het hier strax vol met logo's
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
Aangepast achter spoilerquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:48 schreef Meike26 het volgende:
Al mogen er als laatste opmerking dan, 2 extra spaties tussen beschrijving van een team het het volgende team logo.
Heb net ook de transactie gedaan, Hulkie er uit en nu ook Raikonen naast Perez. Dus om beter te scoren dan jou, moeten de Williamsen uitvallen en de Torro Rosso's lekker veel puntjes pakkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Perez, Raikonen, williams motor, Virgin chassis. Allemaal klaar in de manager![]()
Laat deze race maar weer een pareltje worden
Al bekend?quote:Chris Hemsworth, former Australian soapie star and Thor leading man, will play James Hunt in Ron Howard’s F1 movie Rush. From a physical likeness point of view it’s not a bad match. Let’s hope he does the loveable rogue character of James Hunt well. It’d be a great role to play, that’s for sure!
German actor Daniel Brühl will play Niki Lauda. The movie is due out in 2013 and we’re getting sucked into the build up and can’t wait to see what Howard delivers.
The official word on the movie reads: “Following their personal lives on and off the track, Rush follows the two drivers as they push themselves to the breaking point of physical and psychological endurance, where there is no shortcut to victory and no margin for error. If you make one mistake, you die.”
Vond het net toevallig opzoek naar foto's van Maleisië afgelopen weekend, is de Senna docu het kijken waard of is dat de zoveelste 'Senna was de beste'-film?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
Nee, maar klinkt leuk. Mooie periode om een film over te maken.
Nu maar hopen dat het voornamelijk over het racen gaat en niet crashen.
Ron Howard.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
Nu maar hopen dat het voornamelijk over het racen gaat en niet crashen.
Ben ik niet mee bekend. Dat impliceert...?quote:
Best aardig. Veel mooie beelden (vooral die van de persconferenties waren nieuw voor mij) en een goed portret van een carrière. Uiteraard is alles een beetje overgoten met een 'over de doden niets dan goeds'-sausje, maar het viel mij mee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Vond het net toevallig opzoek naar foto's van Maleisië afgelopen weekend, is de Senna docu het kijken waard of is dat de zoveelste 'Senna was de beste'-film?
Ook al ben ik nogal Senna moe geworden de laatste jaren, deze docu heeft toch wel wat indruk op mij gemaakt. Daarintegen ben ik nu wel echt Senna moe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Vond het net toevallig opzoek naar foto's van Maleisië afgelopen weekend, is de Senna docu het kijken waard of is dat de zoveelste 'Senna was de beste'-film?
Godver, ik word oudquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:18 schreef Meike26 het volgende:
Desalniettemin: Over 2 jaar is het alweer 20 jaar geleden
Ik kan het me nog herinneren. Een beetje dan, ik weet nog dat mijn vader mij de kamer uit stuurde toen bleek dat het toch wel zeer ernstig was.quote:
Senna is wel de beste ooit hé, 3 (eigenlijk 2) titels en slechts 34 jaar geworden daar kon Prost met 4 (eigenlijk 5) titels niet aan tippen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ook al ben ik nogal Senna moe geworden de laatste jaren, deze docu heeft toch wel wat indruk op mij gemaakt. Daarintegen ben ik nu wel echt Senna moe.
Desalniettemin: Over 2 jaar is het alweer 20 jaar geleden
Nee, Prost was de bestequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:22 schreef Nober het volgende:
Is dit de toekomstige jongste dubbele F1 wereldkampioen?
[ afbeelding ]
[..]
Senna is wel de beste ooit hé, 3 (eigenlijk 2) titels en slechts 34 jaar geworden daar kon Prost met 4 (eigenlijk 5) titels niet aan tippen.
Toegevoegd aan de wiki.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Marks het volgende:
Over de OP: ik mis nog steeds Hannes van Asseldonk bij de talenten!
Dankzij Perez , kan ik nu gaan gokken op een full Toro Rosso teamquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Perez, Raikonen, williams motor, Virgin chassis. Allemaal klaar in de manager![]()
Laat deze race maar weer een pareltje worden
...en toen vielen beide TR's uit in China door motorproblemen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:21 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Dankzij Perez , kan ik nu gaan gokken op een full Toro Rosso team![]()
![]()
Vergne !
Ik heb er wel vertrouwen in ..quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
...en toen vielen beide TR's uit in China door motorproblemen...
Niet de meest tactische zet. Maar wel leuk als ze in top 10 eindigen
De wiki? Zijn er echt nog mensen die dat gebruiken joh?quote:
Hij heeft films als A Beautiful Mind en Apollo 13 gemaakt. Films die befaamd zijn om hun aandacht voor detail en realisme. Als je foto's van de Fuji-scene bekijkt zie je direct dat er daar ook op de details (voor zover zichtbaar) is gelet. Ik maak mij dus geen zorgen om de waarheidsgetrouwheid van de film. Als het verhaal nu ook nog goed is, waar je vanuit mag gaan omdat Howard zich anders niet aan zo'n film verbindt, kan dit wel eens van het niveau Grand Prix en Le Mans worden. Wel jammer van mooiboy Chris Hemsworth als James Hunt, maar het hoeft natuurlijk niet perfect te zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben ik niet mee bekend. Dat impliceert...?
Nee, Fangio. 5 titels in 7 volledige seizoenen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Marks het volgende:
[..]
Nee, Prost was de beste![]()
Over de OP: ik mis nog steeds Hannes van Asseldonk bij de talenten!
Klinkt goed dus. Apollo 13 was uitzonderlijke kwaliteit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:25 schreef Migue het volgende:
[..]
Hij heeft films als A Beautiful Mind en Apollo 13 gemaakt. Films die befaamd zijn om hun aandacht voor detail en realisme. Als je foto's van de Fuji-scene bekijkt zie je direct dat er daar ook op de details (voor zover zichtbaar) is gelet. Ik maak mij dus geen zorgen om de waarheidsgetrouwheid van de film. Als het verhaal nu ook nog goed is, waar je vanuit mag gaan omdat Howard zich anders niet aan zo'n film verbindt, kan dit wel eens van het niveau Grand Prix en Le Mans worden. Wel jammer van mooiboy Chris Hemsworth als James Hunt, maar het hoeft natuurlijk niet perfect te zijn.
Nelis heeft het al aangepast in de OP. Is het nog nodig om 't allemaal in de Wiki te zetten? "t is een reeks, dus het volgende deel opent automatisch met de laatste post, met de ''originele'' OP.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de wiki.
@Sinister: Als je me de tekst met al die logo's kan mailen wil ik het wel in de wiki plakken.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Karthikeyan noemt Vettal een augurk en een idioot naar aanleiding van het incident van afgelopen race.
Augurk, lol. Originaliteit kan je hem niet verwijten.
http://www.powned.tv/nieu(...)tel_een_huileba.html
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Karthikeyan noemt Vettal een augurk en een idioot naar aanleiding van het incident van afgelopen race.
Augurk, lol. Originaliteit kan je hem niet verwijten.
http://www.powned.tv/nieu(...)tel_een_huileba.html
quote:Invoice
Fire services 2012
To: Alan Permane
Cc: Paul Seaby, Geoff Simmonds
From: Red Bull Racing
Date: 24th March 2012
Invoice Number: 001/12
Subject: Fire services
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |