Ik zal er zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Iedereen van dit topic moet naar Ajax- VVV gaan>
Ik heb vakantie dus ik zal ff kijken. Uitzwaaiwedstrijd of kampioenswedstrijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
waarom niet gewoon altijd?quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
allemaal van Fok kaartje kopen in 414!!!?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat dit een gezellig kliekje is en liever op internet zit te fokken in dit topic.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
allemaal van Fok kaartje kopen in 414!!!?!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Je wilt Siem of Theo opofferen voor Vurnon?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:04 schreef J2T het volgende:
Wat ik me afvraag is wat er met Anita gaat gebeuren als Kolbeinn en Boilesen weer fit zijn en gaan spelen. Ik vind Anita zo'n ontzettende baas. Kan mij vorig seizoen herinneren waar hij de laatste wedstrijden ook al zo speelde. Ik hoop toch dat Frankie deze baas op zijn plek laat staan en niet opoffert. Dan maar Siem of Theo op de bank, maar Anita moet blijven.
Hij zal niet de enige zijn. En wat mij betreft dan liever Janssen dan Siem. Janssen is een mooie voetballer, maar Ajax had hem nooit moeten halen. Hij maakt het team en het spel niet sterker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je wilt Siem of Theo opofferen voor Vurnon?
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de 1.0.1 versie van Enoh.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij zal niet de enige zijn. En wat mij betreft dan liever Janssen dan Siem. Janssen is een mooie voetballer, maar Ajax had hem nooit moeten halen. Hij maakt het team en het spel niet sterker.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de iets 1.0.1 versie van Enoh.
Dat is lang niet altijd zijn schuld. Hij is alleen iets te gretig bij het proberen balverlies van bijv Eriksen te compenseren. Als je Anita en Janssen hebt lopen, die veel balvaster zijn, kan je Enoh er prima bij hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
+ Enoh krijgt heel vaak een gele kaart.
Heatwave pakt Eriksen er weer bijquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is lang niet altijd zijn schuld. Hij is alleen iets te gretig bij het proberen balverlies van bijv Eriksen te compenseren. Als je Anita en Janssen hebt lopen, die veel balvaster zijn, kan je Enoh er prima bij hebben.
Niet waar, dit lijkt zo maar check de cijfers maar is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
+ Enoh krijgt heel vaak een gele kaart.
Hoeveel meer vaste middenvelders hebben we bij de selectie die relevant zouden zijn geweest bij deze discussie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Heatwave pakt Eriksen er weer bij![]()
Middenveld met Siem, Theo en Chris?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:04 schreef J2T het volgende:
Wat ik me afvraag is wat er met Anita gaat gebeuren als Kolbeinn en Boilesen weer fit zijn en gaan spelen. Ik vind Anita zo'n ontzettende baas. Kan mij vorig seizoen herinneren waar hij de laatste wedstrijden ook al zo speelde. Ik hoop toch dat Frankie deze baas op zijn plek laat staan en niet opoffert. Dan maar Siem of Theo op de bank, maar Anita moet blijven.
Ik hoop vooral dat ze bij Ajax nu niet opeens van zichzelf vinden dat ze heel erg goed zijn, dat is meestal vragen om puntverlies tegen dit soort tegenstanders.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten we na Ajax - Heracles 10 dagen wachten op de volgende Ajax-demonstratie
Onzin. Genoeg mensen hebben dat tevoren zien aankomen. De kwaliteiten van Janssen zijn goeddeels overbodig in het spel van Ajax. Gewoon weer een typisch geval van imagoscouting.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de 1.0.1 versie van Enoh.
Ze weten heus wel wat ze met Heracles en Heerenveen tegenover zich krijgen. Uit bij Heracles was het ook knap lastig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze bij Ajax nu niet opeens van zichzelf vinden dat ze heel erg goed zijn, dat is meestal vragen om puntverlies tegen dit soort tegenstanders.
Hou ze met beide pootjes op de grond Frank!
Anita gaat er dus echt niet meer uit. De cijfers zijn zo duidelijk. Als hij moet doet pakt Ajax gemiddeld 2.6 punten en zonder hem 1.6 puntquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Middenveld met Siem, Theo en Chris?
En achterin.. Ik denk dat Boilesen rustig gebracht moet worden. Volgend jaar zijn Greg en Jan weg, dus dan speel je met van Rhijn, Alderweireld, Boilesen en Koppers gok ik.
Wat een groot probleem is, is dat de aanval er constant uit ligt dit seizoen. Het is logisch dat middenvelders dan minder uit de verf komen, omdat er geen keiharde killers zijn om hun passjes te snappen en er wat mee te doen..quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg mensen hebben dat tevoren zien aankomen. De kwaliteiten van Janssen zijn goeddeels overbodig in het spel van Ajax. Gewoon weer een typisch geval van imagoscouting.
En je vergelijking tussen Enoh en Anita draagt verder bij aan het beeld dat je niet veel snapt van het voetbalspel.
Mja, dat is ook wel zo, maar vast niet aan hem alleen op te dragen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:33 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Anita gaat er dus echt niet meer uit. De cijfers zijn zo duidelijk. Als hij moet doet pakt Ajax gemiddeld 2.6 punten en zonder hem 1.6 punt
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de 1.0.1 versie van Enoh.
Nog 2 jaar contract dus dat zal zeker 2 ton hoger liggen al durf ik niet heel hard tegen je in te gaan als erkende kenner van de markt. Sinds wanneer is zijn bijnaam 'Crazy Legs' overigens?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anita speelt op CVM beter dan Clasie. Positiespel is beter, overzicht beter, als balafpakker beter
Helaas denken mensen meteen aan de LB Anita, en dat was idd niet best.
Zijn marktwaarde is wel 800.000.
Sinds 25 mrt 2012 om 20:27.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog 2 jaar contract dus dat zal zeker 2 ton hoger liggen al durf ik niet heel hard tegen je in te gaan als erkende kenner van de markt. Sinds wanneer is zijn bijnaam 'Crazy Legs' overigens?
Ik verkies Siem sowieso niet boven Vurnon voor een plek op het middenveld. Siem op het middenveld is gewoon pover. En Theo als VM is drama, dat hebben we allemaal kunnen zien het begin van het seizoen. Voor mij zou dit de ideale opstelling zijn;quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je wilt Siem of Theo opofferen voor Vurnon?
Leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anita speelt op CVM beter dan Clasie. Positiespel is beter, overzicht beter, als balafpakker beter
Waarom zou je met een VM moeten spelen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik verkies Siem sowieso niet boven Vurnon voor een plek op het middenveld. Siem op het middenveld is gewoon pover. En Theo als VM is drama, dat hebben we allemaal kunnen zien het begin van het seizoen. Voor mij zou dit de ideale opstelling zijn;
Theo-------------Eriksen
--------Anita
Niks moet. Maar dat is nou wel eenmaal onze opstelling.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom zou je met een VM moeten spelen?
Je moet je opstelling bepalen aan de hand van je beste spelers. Waarom met een VM spelen als je geen goede VM hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks moet. Maar dat is nou wel eenmaal onze opstelling.
Niks mis met Anita. gaat mee naar voren als het kan, zakt in als het moet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je moet je opstelling bepalen aan de hand van je beste spelers. Waarom met een VM spelen als je geen goede VM hebt?
Dat doen ze ook door De Jong op allerlei achterlijke positie's op te stellenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je moet je opstelling bepalen aan de hand van je beste spelers.
Dat moet je dan ook niet doen. Je moet je opstelling maken dat iedereen op zijn eigen positie speelt. Een middenveld met Janssen, de Jong en Erikssen kan zeker wel. Dan moet je Erikssen wat minder aanvallend zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat doen ze ook door De Jong op allerlei achterlijke positie's op te stellen![]()
Werkt ook niet dus.
Als je 4-3-3 zonder VM gaat spelen, wat Guidetti voorstelt. Betekent het dat Vertonghen, en Toby niet meer op kunnen komen, of v. Rhijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:57 schreef Catch22- het volgende:
het is wel handig dat Anita inzakt als Jan of Toby opkomt.
En zonder verdedigend ingestelde middenvelder spelen is wel heel opportuum
Dat doe ik ook in mijn zondag 5e klasse elftal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis met Anita. gaat mee naar voren als het kan, zakt in als het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |