Ik zal er zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Iedereen van dit topic moet naar Ajax- VVV gaan>
Ik heb vakantie dus ik zal ff kijken. Uitzwaaiwedstrijd of kampioenswedstrijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
waarom niet gewoon altijd?quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
allemaal van Fok kaartje kopen in 414!!!?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat dit een gezellig kliekje is en liever op internet zit te fokken in dit topic.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
allemaal van Fok kaartje kopen in 414!!!?!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Je wilt Siem of Theo opofferen voor Vurnon?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:04 schreef J2T het volgende:
Wat ik me afvraag is wat er met Anita gaat gebeuren als Kolbeinn en Boilesen weer fit zijn en gaan spelen. Ik vind Anita zo'n ontzettende baas. Kan mij vorig seizoen herinneren waar hij de laatste wedstrijden ook al zo speelde. Ik hoop toch dat Frankie deze baas op zijn plek laat staan en niet opoffert. Dan maar Siem of Theo op de bank, maar Anita moet blijven.
Hij zal niet de enige zijn. En wat mij betreft dan liever Janssen dan Siem. Janssen is een mooie voetballer, maar Ajax had hem nooit moeten halen. Hij maakt het team en het spel niet sterker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je wilt Siem of Theo opofferen voor Vurnon?
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de 1.0.1 versie van Enoh.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij zal niet de enige zijn. En wat mij betreft dan liever Janssen dan Siem. Janssen is een mooie voetballer, maar Ajax had hem nooit moeten halen. Hij maakt het team en het spel niet sterker.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de iets 1.0.1 versie van Enoh.
Dat is lang niet altijd zijn schuld. Hij is alleen iets te gretig bij het proberen balverlies van bijv Eriksen te compenseren. Als je Anita en Janssen hebt lopen, die veel balvaster zijn, kan je Enoh er prima bij hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
+ Enoh krijgt heel vaak een gele kaart.
Heatwave pakt Eriksen er weer bijquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is lang niet altijd zijn schuld. Hij is alleen iets te gretig bij het proberen balverlies van bijv Eriksen te compenseren. Als je Anita en Janssen hebt lopen, die veel balvaster zijn, kan je Enoh er prima bij hebben.
Niet waar, dit lijkt zo maar check de cijfers maar is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
+ Enoh krijgt heel vaak een gele kaart.
Hoeveel meer vaste middenvelders hebben we bij de selectie die relevant zouden zijn geweest bij deze discussie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Heatwave pakt Eriksen er weer bij![]()
Middenveld met Siem, Theo en Chris?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:04 schreef J2T het volgende:
Wat ik me afvraag is wat er met Anita gaat gebeuren als Kolbeinn en Boilesen weer fit zijn en gaan spelen. Ik vind Anita zo'n ontzettende baas. Kan mij vorig seizoen herinneren waar hij de laatste wedstrijden ook al zo speelde. Ik hoop toch dat Frankie deze baas op zijn plek laat staan en niet opoffert. Dan maar Siem of Theo op de bank, maar Anita moet blijven.
Ik hoop vooral dat ze bij Ajax nu niet opeens van zichzelf vinden dat ze heel erg goed zijn, dat is meestal vragen om puntverlies tegen dit soort tegenstanders.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten we na Ajax - Heracles 10 dagen wachten op de volgende Ajax-demonstratie
Onzin. Genoeg mensen hebben dat tevoren zien aankomen. De kwaliteiten van Janssen zijn goeddeels overbodig in het spel van Ajax. Gewoon weer een typisch geval van imagoscouting.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de 1.0.1 versie van Enoh.
Ze weten heus wel wat ze met Heracles en Heerenveen tegenover zich krijgen. Uit bij Heracles was het ook knap lastig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze bij Ajax nu niet opeens van zichzelf vinden dat ze heel erg goed zijn, dat is meestal vragen om puntverlies tegen dit soort tegenstanders.
Hou ze met beide pootjes op de grond Frank!
Anita gaat er dus echt niet meer uit. De cijfers zijn zo duidelijk. Als hij moet doet pakt Ajax gemiddeld 2.6 punten en zonder hem 1.6 puntquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Middenveld met Siem, Theo en Chris?
En achterin.. Ik denk dat Boilesen rustig gebracht moet worden. Volgend jaar zijn Greg en Jan weg, dus dan speel je met van Rhijn, Alderweireld, Boilesen en Koppers gok ik.
Wat een groot probleem is, is dat de aanval er constant uit ligt dit seizoen. Het is logisch dat middenvelders dan minder uit de verf komen, omdat er geen keiharde killers zijn om hun passjes te snappen en er wat mee te doen..quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg mensen hebben dat tevoren zien aankomen. De kwaliteiten van Janssen zijn goeddeels overbodig in het spel van Ajax. Gewoon weer een typisch geval van imagoscouting.
En je vergelijking tussen Enoh en Anita draagt verder bij aan het beeld dat je niet veel snapt van het voetbalspel.
Mja, dat is ook wel zo, maar vast niet aan hem alleen op te dragen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:33 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Anita gaat er dus echt niet meer uit. De cijfers zijn zo duidelijk. Als hij moet doet pakt Ajax gemiddeld 2.6 punten en zonder hem 1.6 punt
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de 1.0.1 versie van Enoh.
Nog 2 jaar contract dus dat zal zeker 2 ton hoger liggen al durf ik niet heel hard tegen je in te gaan als erkende kenner van de markt. Sinds wanneer is zijn bijnaam 'Crazy Legs' overigens?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anita speelt op CVM beter dan Clasie. Positiespel is beter, overzicht beter, als balafpakker beter
Helaas denken mensen meteen aan de LB Anita, en dat was idd niet best.
Zijn marktwaarde is wel 800.000.
Sinds 25 mrt 2012 om 20:27.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog 2 jaar contract dus dat zal zeker 2 ton hoger liggen al durf ik niet heel hard tegen je in te gaan als erkende kenner van de markt. Sinds wanneer is zijn bijnaam 'Crazy Legs' overigens?
Ik verkies Siem sowieso niet boven Vurnon voor een plek op het middenveld. Siem op het middenveld is gewoon pover. En Theo als VM is drama, dat hebben we allemaal kunnen zien het begin van het seizoen. Voor mij zou dit de ideale opstelling zijn;quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je wilt Siem of Theo opofferen voor Vurnon?
Leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anita speelt op CVM beter dan Clasie. Positiespel is beter, overzicht beter, als balafpakker beter
Waarom zou je met een VM moeten spelen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik verkies Siem sowieso niet boven Vurnon voor een plek op het middenveld. Siem op het middenveld is gewoon pover. En Theo als VM is drama, dat hebben we allemaal kunnen zien het begin van het seizoen. Voor mij zou dit de ideale opstelling zijn;
Theo-------------Eriksen
--------Anita
Niks moet. Maar dat is nou wel eenmaal onze opstelling.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom zou je met een VM moeten spelen?
Je moet je opstelling bepalen aan de hand van je beste spelers. Waarom met een VM spelen als je geen goede VM hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks moet. Maar dat is nou wel eenmaal onze opstelling.
Niks mis met Anita. gaat mee naar voren als het kan, zakt in als het moet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je moet je opstelling bepalen aan de hand van je beste spelers. Waarom met een VM spelen als je geen goede VM hebt?
Dat doen ze ook door De Jong op allerlei achterlijke positie's op te stellenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je moet je opstelling bepalen aan de hand van je beste spelers.
Dat moet je dan ook niet doen. Je moet je opstelling maken dat iedereen op zijn eigen positie speelt. Een middenveld met Janssen, de Jong en Erikssen kan zeker wel. Dan moet je Erikssen wat minder aanvallend zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat doen ze ook door De Jong op allerlei achterlijke positie's op te stellen![]()
Werkt ook niet dus.
Als je 4-3-3 zonder VM gaat spelen, wat Guidetti voorstelt. Betekent het dat Vertonghen, en Toby niet meer op kunnen komen, of v. Rhijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:57 schreef Catch22- het volgende:
het is wel handig dat Anita inzakt als Jan of Toby opkomt.
En zonder verdedigend ingestelde middenvelder spelen is wel heel opportuum
Dat doe ik ook in mijn zondag 5e klasse elftal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis met Anita. gaat mee naar voren als het kan, zakt in als het moet.
Onzin. Je staat met 4 man achterin. Als er 1 doorschuift naar het middenveld dan gaat er automatisch 1 aanvaller van de tegenpartij met de man mee. Dan kom je met 3 tegen 2 te staan. Net of dat zoiets niet kan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je 4-3-3 zonder VM gaat spelen, wat Guidetti voorstelt. Betekent het dat Vertonghen, en Toby niet meer op kunnen komen, of v. Rhijn.
niet slim dus.
Ja, spitsen verdedigen idd altijd mee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Onzin. Je staat met 4 man achterin. Als er 1 doorschuift naar het middenveld dan gaat er automatisch 1 aanvaller van de tegenpartij met de man mee. Dan kom je met 3 tegen 2 te staan. Net of dat zoiets niet kan.
Wanneer gaat een verdediger mee naar voren? Juist, als er risico genomen moet worden. En dan zal een spits echt niet tegen een verdediger zeggen: "loop jij maar lekker door joh".quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, spitsen verdedigen idd altijd mee.
Onnodig risico nemen noemen we dat.
Vertonghen gaat altijd mee naar voren. Of er nou risico genomen moet worden of niet. Dus onjuist.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wanneer gaat een verdediger mee naar voren? Juist, als er risico genomen moet worden. En dan zal een spits echt niet tegen een verdediger zeggen: "loop jij maar lekker door joh".
Daarom heeft hij dit seizoen al 9 goals gescoord. 7 in de competitie en 2 in de beker. Best hoog voor een laatste man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertonghen gaat altijd mee naar voren. Of er nou risico genomen moet worden of niet. Dus onjuist.
Als je er nog wat voor wil hebben moet je 'm deze zomer wegdoen. Verlengen gaat ie zrlf echt niet doen helaas.quote:
Vermoed dat hij naar Arsenal of Spurs gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je er nog wat voor wil hebben moet je 'm deze zomer wegdoen. Verlengen gaat ie zrlf echt niet doen helaas.
Is ook wel tijd voor 'm om te gaan. Hoop alleen dat ie het niet te hoog in zn bol krijgt en bankzitter wordt ergens.
Ja Theo, ik ben ook klaar met dat gezeik. Probeer even een mooie transfer te maken zodat we tenminste nog wat aan je verdienen.quote:AMSTERDAM - Theo Janssen heeft dit seizoen al behoorlijk wat kritiek te verduren gehad. De afgelopen zomer naar Ajax
overgestapte Arnhemmer behoort met zes goals en vijf assists echter qua cijfers wel tot de meest waardevolle
middenvelders van de eredivisie. "Blijkbaar heb ik toch iets goed gedaan", reageert Janssen op de clubsite van Ajax. "Mensen praten en roepen graag wat, en als er één begint volgt de rest. Zo is het nu ook gegaan. Ik ben sowieso wel een beetje
klaar met dat gezeur."
"Een paar maanden geleden was het nog fijn als ik er niet bij was, maar daarna heb ik volgens de pers een paar keer redelijk
gespeeld en ben ik weer belangrijk. Ik kan daar heel weinig mee."
Janssen gaf tegen ADO Den Haag (0-2) een fraaie assist, maar pakte later in het duel ook een gele kaart. Daardoor was hij er
afgelopen zondag niet bij tegen PSV, dat door Ajax met 2-0 werd verslagen. Een belangrijke overwinning in de strijd om de landstitel.
"We hebben zondag een signaal afgegeven aan alle clubs en heel Nederland. Dat is heel belangrijk. Bovendien staat PSV nu op
vier punten, dus zij krijgen het heel moeilijk. Verder ben ik er ook van overtuigd dat we onze goede serie voortzetten." Heracles Zondag speelt Ajax opnieuw een thuiswedstrijd. Ditmaal komt bekerfinalist Heracles op bezoek. Een niet te onderschatten
tegenstander, beseft Janssen. "Heracles is een team dat wil en kan voetballen, maar het is ook een team met twee gezichten."
"Ik heb ze toevallig laatst bij Vitesse gezien en toen was het heel moeizaam en niet best. Aan de andere kant heb ik ze veel thuis
in actie gezien en daar spelen ze fantastisch voetbal. Als zij een perfecte grasmat hebben, die in de buurt komt van kunstgras,
kunnen ze fantastisch voetballen."
"Ze spelen altijd combinatievoetbal met weinig lange ballen en veel beweging. Er zit absoluut voetbal in, maar ik denk dat dat ons wel ligt. Trouwens, als wij ons normale niveau halen mag Heracles geen probleem zijn."bron
Liever dat ie gewoon weer goed gaat spelen, ik vind hem met onze lichte middenvelders nog steeds belangrijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja Theo, ik ben ook klaar met dat gezeik. Probeer even een mooie transfer te maken zodat we tenminste nog wat aan je verdienen.
Zo werkt het natuurlijk niet bij het grote Ajax, Frank de Boer is verdomme geen Huub Stevens. Het systeem en de wedstrijdmentaliteit zijn heilig, dan komen de spelers was. En alsof Anita een klassieke VM is gezien het voetbal wat we spelen, wanneer je 70% balbezit hebt zoek je een speler die ook mee kan voetballen zoals Anita.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je moet je opstelling bepalen aan de hand van je beste spelers. Waarom met een VM spelen als je geen goede VM hebt?
Dit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef The_Groove het volgende:
Wat? Anita heeft loopvermogen, kan prima stofzuigen, een erg prettige techniek, is wendbaar, goeie tackle en heeft een goeie pass.
De ideale VM misschien door z'n loopvermogen nog wel beter dan Clasie en sowieso beter dan Strootman
Helaas door menig trainer bij Ajax flink misbruikt waardoor iedereen als je Anita hoort denkt aan de matige linksback.
Dit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef The_Groove het volgende:
Wat? Anita heeft loopvermogen, kan prima stofzuigen, een erg prettige techniek, is wendbaar, goeie tackle en heeft een goeie pass.
De ideale VM misschien door z'n loopvermogen nog wel beter dan Clasie en sowieso beter dan Strootman
Helaas door menig trainer bij Ajax flink misbruikt waardoor iedereen als je Anita hoort denkt aan de matige linksback.
En Derksen kennende blijft hij daarbij, want dit was ook het geval bij Pantelic, Janko en vele andere spelersquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dit.
Theo gewoon wegdoen.
Anita is zo'n baas. Derksen met zijn waterdragertje![]()
http://www.nu.nl/sport/27(...)ssen-aanstellen.htmlquote:AMSTERDAM - Ajax hoopt door het vertrek van president-commissaris Steven ten Have en Paul Römer tijdelijke commissarissen aan de raad van commissarissen te mogen toevoegen.
Op die manier kan de club toch nog bestuurd worden totdat er een nieuwe rvc is gevormd.
De vereniging AFC Ajax heeft daarom bij de Ondernemingskamer een verzoek ingediend om tijdelijke commissarissen te mogen benoemen.
De club laat op de eigen site weten dat de bestuursraad intussen een aantal kandidaten bereid heeft gevonden tot een nieuw te vormen rvc toe te treden. Zij willen echter niet samenwerken met de nog zittende leden in de rvc. Dat zijn Johan Cruijff, Edgar Davids en Marjan Olfers.
Impasse
Wanneer dit drietal opgestapt is, kan definitief de nieuwe rvc worden gevormd.
Het doel van de tussenoplossing met tijdelijke commissarissen is 'om de bestaande impasse in het bestuur en het toezicht bij Ajax zo spoedig mogelijk tot een oplossing te brengen en een nieuw samengestelde rvc te kunnen benoemen', verklaart Ajax.
De huidige rvc kondigde enige weken geleden aan gefaseerd te zullen aftreden. ''Dan ga ik als laatste'', liet Cruijff daarop weten. Hij wil de zekerheid hebben dat zijn beleid wordt voortgezet.
Van Wijk
De nieuwe bestuursraad van Ajax, onder leiding van voorzitter Hennie Henrichs, wil niet bevestigen dat Leo van Wijk (oud-topman KLM) en oud-speler Theo van Duivenbode in de nieuwe raad van commissarissen willen plaatsnemen.
Ajax stapt naar de Ondernemingskamer omdat het zelf niet bevoegd is om de vacatures in te vullen. De nieuwe rvc moet straks ook een algemeen directeur zien aan te stellen.
'Zij willen echter niet samenwerken met de nog zittende leden in de rvc. Dat zijn Johan Cruijff, Edgar Davids en Marjan Olfers.'quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/27(...)ssen-aanstellen.html
had ik alquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:01 schreef Gnieperd het volgende:
Ik beveel jullie om nu naar buiten te gaan, lekker in het zonnetje te gaan zitten, en het volgende nummer op te zetten.
Als het maar van Bob Marley is, dus jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:03 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zit buiten met Sunshine Reggae op't moment, is dat ook goed?
tentamensquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:01 schreef Gnieperd het volgende:
Ik beveel jullie om nu naar buiten te gaan, lekker in het zonnetje te gaan zitten, en het volgende nummer op te zetten.
F. de boer was de man die hem op CVM zette vorig seizoen, vergeten?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:17 schreef satecl het volgende:
Waarom wordt Anita de laatste wedstrijden pas gebruikt als CVM. Je ziet toch zo dat hij voor die positie vele malen beter is dan Janssen en Enoh. Onkunde van F. de Boer?
Omdat er verdomd weinig degelijks linksbacks zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:17 schreef satecl het volgende:
Waarom wordt Anita de laatste wedstrijden pas gebruikt als CVM. Je ziet toch zo dat hij voor die positie vele malen beter is dan Janssen en Enoh. Onkunde van F. de Boer?
Anita was in de jeugd toch altijd al CVM?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
F. de boer was de man die hem op CVM zette vorig seizoen, vergeten?
Anita is ook dramatisch op de LB positie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Omdat er verdomd weinig degelijks linksbacks zijn?
Vorig seizoen waren we ook in jubelstemming toen Frankie Anita op de VM positie zetten.
Nog altijd beter dan de alternatieven helaas. Aangezien we toch genoeg middenvelders hebben is het nog niet zo'n gek idee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Anita is ook dramatisch op de LB positie.
Klopt klopt, maar de afgelopen jaren was hij in de eerste elftal gewoon LB.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Anita was in de jeugd toch altijd al CVM?
Het is een afrikaanse speler. Die hebben een grote achterstand qua tactisch vermogen. Toen hij kwam was het al duidelijk dat hij dit seizoen voornamelijk moest aansluiten en dan hopen misschien volgend seizoen minuten te kunnen makenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de alternatieven helaas. Aangezien we toch genoeg middenvelders hebben is het nog niet zo'n gek idee.
Over middenvelders gesproken, heeft Serero nu überhaupt al 1 wedstrijd gespeeld op het middenveld? Dat moest toch zo'n toptalent zijn.
Vanaf het begin van t seizoen vond ik dit middenveld al het beste... Dat zeiden meerdere mensen op tv trouwens ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt klopt, maar de afgelopen jaren was hij in de eerste elftal gewoon LB.
Maar als je de keuze moet maken tussen de Janssen van Twente en Anita, dan kies je voor Janssen, en dat is wat de Boer ook deed..
Maar helaas was het niet meer de Janssen van Twente.
Janssen vertraagd het spel teveel imho. Ook al ben ik geen Siem fan zet ik hem daar liever neer dan Janssen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
De Jong deed het heel erg slecht ja, maar sinds hij terug is van zijn blessure is hij steeds 1 van de betere geweest.
Boerrigter no way dit weekend. Misschien dat hij dit jaar nog speelt, maar ik denk zelf dat het er heel weinig zullen zijn. Siggie hangt een beetje van deze week af hoe het gaat met trainen + reactie, anders kan die wel op de bank zitten dit weekend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:07 schreef bjanaan het volgende:
Hoop dat Siggie en Boerrigter weer meedoen, Greg mag nog op de bank V Rijn deed het prima tegen PSV.
Onzin, Theo maakt zoveel goed met z'n lange bal en hij coacht veel meer dan de Jong.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:51 schreef Burrito het volgende:
[..]
Janssen vertraagd het spel teveel imho. Ook al ben ik geen Siem fan zet ik hem daar liever neer dan Janssen.
Ajax onwaardig vind ik wat jammer, laatste tijd veel naar hem gekeken in huidige wedstrijden en wedstrijden van vorig seizoen. Het is eigenlijk een best goede speler met een enorm tactisch inzicht. Hij staat echt ontzettend vaak net op de goede plek en is erg balvast. Alleen jammer dat hij geen geweldige afmaker is, anders was het een topspits.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Vanaf het begin van t seizoen vond ik dit middenveld al het beste... Dat zeiden meerdere mensen op tv trouwens ook.
-------------------Anita----------------------
----Eriksen-----------------Janssen-----
ik vind dit nog steeds het beste middenveld van dit ajax. de Jong is Ajax-onwaardig, misschien hooguit als spits.
Het beste seizoen van Siem was het seizoen waar hij Pantelic voor zich had die de bal vasthield en Siem die vlak achter de spitsen speelde vanuit een loopactie het goal kon vinden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax onwaardig vind ik wat jammer, laatste tijd veel naar hem gekeken in huidige wedstrijden en wedstrijden van vorig seizoen. Het is eigenlijk een best goede speler met een enorm tactisch inzicht. Hij staat echt ontzettend vaak net op de goede plek en is erg balvast. Alleen jammer dat hij geen geweldige afmaker is, anders was het een topspits.
Alleen ben ik het wel eens dat hij niet in het Ajax spel past. Ik hoop eigenlijk dat hij deze zomer weg gaat naar een andere club waar hij beter tot zijn recht komt.
Boerrigter duurt nog een aantal weken, hij heeft weer een terugslag gehad. Van de Wiel mis je niet eens.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:07 schreef bjanaan het volgende:
Hoop dat Siggie en Boerrigter weer meedoen, Greg mag nog op de bank V Rijn deed het prima tegen PSV.
Waarom?quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Van Rhijn mag van mij andersbest ff rust pakken en rouleren met greg. hij doet het goed ja, maar greg mag wel wat meer waardering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |