Ik zal er zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Iedereen van dit topic moet naar Ajax- VVV gaan>
Ik heb vakantie dus ik zal ff kijken. Uitzwaaiwedstrijd of kampioenswedstrijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
waarom niet gewoon altijd?quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
allemaal van Fok kaartje kopen in 414!!!?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat dit een gezellig kliekje is en liever op internet zit te fokken in dit topic.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
allemaal van Fok kaartje kopen in 414!!!?!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Je wilt Siem of Theo opofferen voor Vurnon?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:04 schreef J2T het volgende:
Wat ik me afvraag is wat er met Anita gaat gebeuren als Kolbeinn en Boilesen weer fit zijn en gaan spelen. Ik vind Anita zo'n ontzettende baas. Kan mij vorig seizoen herinneren waar hij de laatste wedstrijden ook al zo speelde. Ik hoop toch dat Frankie deze baas op zijn plek laat staan en niet opoffert. Dan maar Siem of Theo op de bank, maar Anita moet blijven.
Hij zal niet de enige zijn. En wat mij betreft dan liever Janssen dan Siem. Janssen is een mooie voetballer, maar Ajax had hem nooit moeten halen. Hij maakt het team en het spel niet sterker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je wilt Siem of Theo opofferen voor Vurnon?
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de 1.0.1 versie van Enoh.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij zal niet de enige zijn. En wat mij betreft dan liever Janssen dan Siem. Janssen is een mooie voetballer, maar Ajax had hem nooit moeten halen. Hij maakt het team en het spel niet sterker.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de iets 1.0.1 versie van Enoh.
Dat is lang niet altijd zijn schuld. Hij is alleen iets te gretig bij het proberen balverlies van bijv Eriksen te compenseren. Als je Anita en Janssen hebt lopen, die veel balvaster zijn, kan je Enoh er prima bij hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
+ Enoh krijgt heel vaak een gele kaart.
Heatwave pakt Eriksen er weer bijquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is lang niet altijd zijn schuld. Hij is alleen iets te gretig bij het proberen balverlies van bijv Eriksen te compenseren. Als je Anita en Janssen hebt lopen, die veel balvaster zijn, kan je Enoh er prima bij hebben.
Niet waar, dit lijkt zo maar check de cijfers maar is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
+ Enoh krijgt heel vaak een gele kaart.
Hoeveel meer vaste middenvelders hebben we bij de selectie die relevant zouden zijn geweest bij deze discussie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Heatwave pakt Eriksen er weer bij![]()
Middenveld met Siem, Theo en Chris?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:04 schreef J2T het volgende:
Wat ik me afvraag is wat er met Anita gaat gebeuren als Kolbeinn en Boilesen weer fit zijn en gaan spelen. Ik vind Anita zo'n ontzettende baas. Kan mij vorig seizoen herinneren waar hij de laatste wedstrijden ook al zo speelde. Ik hoop toch dat Frankie deze baas op zijn plek laat staan en niet opoffert. Dan maar Siem of Theo op de bank, maar Anita moet blijven.
Ik hoop vooral dat ze bij Ajax nu niet opeens van zichzelf vinden dat ze heel erg goed zijn, dat is meestal vragen om puntverlies tegen dit soort tegenstanders.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten we na Ajax - Heracles 10 dagen wachten op de volgende Ajax-demonstratie
Onzin. Genoeg mensen hebben dat tevoren zien aankomen. De kwaliteiten van Janssen zijn goeddeels overbodig in het spel van Ajax. Gewoon weer een typisch geval van imagoscouting.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de 1.0.1 versie van Enoh.
Ze weten heus wel wat ze met Heracles en Heerenveen tegenover zich krijgen. Uit bij Heracles was het ook knap lastig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze bij Ajax nu niet opeens van zichzelf vinden dat ze heel erg goed zijn, dat is meestal vragen om puntverlies tegen dit soort tegenstanders.
Hou ze met beide pootjes op de grond Frank!
Anita gaat er dus echt niet meer uit. De cijfers zijn zo duidelijk. Als hij moet doet pakt Ajax gemiddeld 2.6 punten en zonder hem 1.6 puntquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Middenveld met Siem, Theo en Chris?
En achterin.. Ik denk dat Boilesen rustig gebracht moet worden. Volgend jaar zijn Greg en Jan weg, dus dan speel je met van Rhijn, Alderweireld, Boilesen en Koppers gok ik.
Wat een groot probleem is, is dat de aanval er constant uit ligt dit seizoen. Het is logisch dat middenvelders dan minder uit de verf komen, omdat er geen keiharde killers zijn om hun passjes te snappen en er wat mee te doen..quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg mensen hebben dat tevoren zien aankomen. De kwaliteiten van Janssen zijn goeddeels overbodig in het spel van Ajax. Gewoon weer een typisch geval van imagoscouting.
En je vergelijking tussen Enoh en Anita draagt verder bij aan het beeld dat je niet veel snapt van het voetbalspel.
Mja, dat is ook wel zo, maar vast niet aan hem alleen op te dragen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:33 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Anita gaat er dus echt niet meer uit. De cijfers zijn zo duidelijk. Als hij moet doet pakt Ajax gemiddeld 2.6 punten en zonder hem 1.6 punt
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de 1.0.1 versie van Enoh.
Nog 2 jaar contract dus dat zal zeker 2 ton hoger liggen al durf ik niet heel hard tegen je in te gaan als erkende kenner van de markt. Sinds wanneer is zijn bijnaam 'Crazy Legs' overigens?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anita speelt op CVM beter dan Clasie. Positiespel is beter, overzicht beter, als balafpakker beter
Helaas denken mensen meteen aan de LB Anita, en dat was idd niet best.
Zijn marktwaarde is wel 800.000.
Sinds 25 mrt 2012 om 20:27.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog 2 jaar contract dus dat zal zeker 2 ton hoger liggen al durf ik niet heel hard tegen je in te gaan als erkende kenner van de markt. Sinds wanneer is zijn bijnaam 'Crazy Legs' overigens?
Ik verkies Siem sowieso niet boven Vurnon voor een plek op het middenveld. Siem op het middenveld is gewoon pover. En Theo als VM is drama, dat hebben we allemaal kunnen zien het begin van het seizoen. Voor mij zou dit de ideale opstelling zijn;quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je wilt Siem of Theo opofferen voor Vurnon?
Leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anita speelt op CVM beter dan Clasie. Positiespel is beter, overzicht beter, als balafpakker beter
Waarom zou je met een VM moeten spelen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik verkies Siem sowieso niet boven Vurnon voor een plek op het middenveld. Siem op het middenveld is gewoon pover. En Theo als VM is drama, dat hebben we allemaal kunnen zien het begin van het seizoen. Voor mij zou dit de ideale opstelling zijn;
Theo-------------Eriksen
--------Anita
Niks moet. Maar dat is nou wel eenmaal onze opstelling.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom zou je met een VM moeten spelen?
Je moet je opstelling bepalen aan de hand van je beste spelers. Waarom met een VM spelen als je geen goede VM hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks moet. Maar dat is nou wel eenmaal onze opstelling.
Niks mis met Anita. gaat mee naar voren als het kan, zakt in als het moet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je moet je opstelling bepalen aan de hand van je beste spelers. Waarom met een VM spelen als je geen goede VM hebt?
Dat doen ze ook door De Jong op allerlei achterlijke positie's op te stellenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je moet je opstelling bepalen aan de hand van je beste spelers.
Dat moet je dan ook niet doen. Je moet je opstelling maken dat iedereen op zijn eigen positie speelt. Een middenveld met Janssen, de Jong en Erikssen kan zeker wel. Dan moet je Erikssen wat minder aanvallend zetten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat doen ze ook door De Jong op allerlei achterlijke positie's op te stellen![]()
Werkt ook niet dus.
Als je 4-3-3 zonder VM gaat spelen, wat Guidetti voorstelt. Betekent het dat Vertonghen, en Toby niet meer op kunnen komen, of v. Rhijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:57 schreef Catch22- het volgende:
het is wel handig dat Anita inzakt als Jan of Toby opkomt.
En zonder verdedigend ingestelde middenvelder spelen is wel heel opportuum
Dat doe ik ook in mijn zondag 5e klasse elftal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis met Anita. gaat mee naar voren als het kan, zakt in als het moet.
Onzin. Je staat met 4 man achterin. Als er 1 doorschuift naar het middenveld dan gaat er automatisch 1 aanvaller van de tegenpartij met de man mee. Dan kom je met 3 tegen 2 te staan. Net of dat zoiets niet kan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je 4-3-3 zonder VM gaat spelen, wat Guidetti voorstelt. Betekent het dat Vertonghen, en Toby niet meer op kunnen komen, of v. Rhijn.
niet slim dus.
Ja, spitsen verdedigen idd altijd mee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Onzin. Je staat met 4 man achterin. Als er 1 doorschuift naar het middenveld dan gaat er automatisch 1 aanvaller van de tegenpartij met de man mee. Dan kom je met 3 tegen 2 te staan. Net of dat zoiets niet kan.
Wanneer gaat een verdediger mee naar voren? Juist, als er risico genomen moet worden. En dan zal een spits echt niet tegen een verdediger zeggen: "loop jij maar lekker door joh".quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, spitsen verdedigen idd altijd mee.
Onnodig risico nemen noemen we dat.
Vertonghen gaat altijd mee naar voren. Of er nou risico genomen moet worden of niet. Dus onjuist.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wanneer gaat een verdediger mee naar voren? Juist, als er risico genomen moet worden. En dan zal een spits echt niet tegen een verdediger zeggen: "loop jij maar lekker door joh".
Daarom heeft hij dit seizoen al 9 goals gescoord. 7 in de competitie en 2 in de beker. Best hoog voor een laatste man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertonghen gaat altijd mee naar voren. Of er nou risico genomen moet worden of niet. Dus onjuist.
Als je er nog wat voor wil hebben moet je 'm deze zomer wegdoen. Verlengen gaat ie zrlf echt niet doen helaas.quote:
Vermoed dat hij naar Arsenal of Spurs gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je er nog wat voor wil hebben moet je 'm deze zomer wegdoen. Verlengen gaat ie zrlf echt niet doen helaas.
Is ook wel tijd voor 'm om te gaan. Hoop alleen dat ie het niet te hoog in zn bol krijgt en bankzitter wordt ergens.
Ja Theo, ik ben ook klaar met dat gezeik. Probeer even een mooie transfer te maken zodat we tenminste nog wat aan je verdienen.quote:AMSTERDAM - Theo Janssen heeft dit seizoen al behoorlijk wat kritiek te verduren gehad. De afgelopen zomer naar Ajax
overgestapte Arnhemmer behoort met zes goals en vijf assists echter qua cijfers wel tot de meest waardevolle
middenvelders van de eredivisie. "Blijkbaar heb ik toch iets goed gedaan", reageert Janssen op de clubsite van Ajax. "Mensen praten en roepen graag wat, en als er één begint volgt de rest. Zo is het nu ook gegaan. Ik ben sowieso wel een beetje
klaar met dat gezeur."
"Een paar maanden geleden was het nog fijn als ik er niet bij was, maar daarna heb ik volgens de pers een paar keer redelijk
gespeeld en ben ik weer belangrijk. Ik kan daar heel weinig mee."
Janssen gaf tegen ADO Den Haag (0-2) een fraaie assist, maar pakte later in het duel ook een gele kaart. Daardoor was hij er
afgelopen zondag niet bij tegen PSV, dat door Ajax met 2-0 werd verslagen. Een belangrijke overwinning in de strijd om de landstitel.
"We hebben zondag een signaal afgegeven aan alle clubs en heel Nederland. Dat is heel belangrijk. Bovendien staat PSV nu op
vier punten, dus zij krijgen het heel moeilijk. Verder ben ik er ook van overtuigd dat we onze goede serie voortzetten." Heracles Zondag speelt Ajax opnieuw een thuiswedstrijd. Ditmaal komt bekerfinalist Heracles op bezoek. Een niet te onderschatten
tegenstander, beseft Janssen. "Heracles is een team dat wil en kan voetballen, maar het is ook een team met twee gezichten."
"Ik heb ze toevallig laatst bij Vitesse gezien en toen was het heel moeizaam en niet best. Aan de andere kant heb ik ze veel thuis
in actie gezien en daar spelen ze fantastisch voetbal. Als zij een perfecte grasmat hebben, die in de buurt komt van kunstgras,
kunnen ze fantastisch voetballen."
"Ze spelen altijd combinatievoetbal met weinig lange ballen en veel beweging. Er zit absoluut voetbal in, maar ik denk dat dat ons wel ligt. Trouwens, als wij ons normale niveau halen mag Heracles geen probleem zijn."bron
Liever dat ie gewoon weer goed gaat spelen, ik vind hem met onze lichte middenvelders nog steeds belangrijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja Theo, ik ben ook klaar met dat gezeik. Probeer even een mooie transfer te maken zodat we tenminste nog wat aan je verdienen.
Zo werkt het natuurlijk niet bij het grote Ajax, Frank de Boer is verdomme geen Huub Stevens. Het systeem en de wedstrijdmentaliteit zijn heilig, dan komen de spelers was. En alsof Anita een klassieke VM is gezien het voetbal wat we spelen, wanneer je 70% balbezit hebt zoek je een speler die ook mee kan voetballen zoals Anita.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je moet je opstelling bepalen aan de hand van je beste spelers. Waarom met een VM spelen als je geen goede VM hebt?
Dit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef The_Groove het volgende:
Wat? Anita heeft loopvermogen, kan prima stofzuigen, een erg prettige techniek, is wendbaar, goeie tackle en heeft een goeie pass.
De ideale VM misschien door z'n loopvermogen nog wel beter dan Clasie en sowieso beter dan Strootman
Helaas door menig trainer bij Ajax flink misbruikt waardoor iedereen als je Anita hoort denkt aan de matige linksback.
Dit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef The_Groove het volgende:
Wat? Anita heeft loopvermogen, kan prima stofzuigen, een erg prettige techniek, is wendbaar, goeie tackle en heeft een goeie pass.
De ideale VM misschien door z'n loopvermogen nog wel beter dan Clasie en sowieso beter dan Strootman
Helaas door menig trainer bij Ajax flink misbruikt waardoor iedereen als je Anita hoort denkt aan de matige linksback.
En Derksen kennende blijft hij daarbij, want dit was ook het geval bij Pantelic, Janko en vele andere spelersquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dit.
Theo gewoon wegdoen.
Anita is zo'n baas. Derksen met zijn waterdragertje![]()
http://www.nu.nl/sport/27(...)ssen-aanstellen.htmlquote:AMSTERDAM - Ajax hoopt door het vertrek van president-commissaris Steven ten Have en Paul Römer tijdelijke commissarissen aan de raad van commissarissen te mogen toevoegen.
Op die manier kan de club toch nog bestuurd worden totdat er een nieuwe rvc is gevormd.
De vereniging AFC Ajax heeft daarom bij de Ondernemingskamer een verzoek ingediend om tijdelijke commissarissen te mogen benoemen.
De club laat op de eigen site weten dat de bestuursraad intussen een aantal kandidaten bereid heeft gevonden tot een nieuw te vormen rvc toe te treden. Zij willen echter niet samenwerken met de nog zittende leden in de rvc. Dat zijn Johan Cruijff, Edgar Davids en Marjan Olfers.
Impasse
Wanneer dit drietal opgestapt is, kan definitief de nieuwe rvc worden gevormd.
Het doel van de tussenoplossing met tijdelijke commissarissen is 'om de bestaande impasse in het bestuur en het toezicht bij Ajax zo spoedig mogelijk tot een oplossing te brengen en een nieuw samengestelde rvc te kunnen benoemen', verklaart Ajax.
De huidige rvc kondigde enige weken geleden aan gefaseerd te zullen aftreden. ''Dan ga ik als laatste'', liet Cruijff daarop weten. Hij wil de zekerheid hebben dat zijn beleid wordt voortgezet.
Van Wijk
De nieuwe bestuursraad van Ajax, onder leiding van voorzitter Hennie Henrichs, wil niet bevestigen dat Leo van Wijk (oud-topman KLM) en oud-speler Theo van Duivenbode in de nieuwe raad van commissarissen willen plaatsnemen.
Ajax stapt naar de Ondernemingskamer omdat het zelf niet bevoegd is om de vacatures in te vullen. De nieuwe rvc moet straks ook een algemeen directeur zien aan te stellen.
'Zij willen echter niet samenwerken met de nog zittende leden in de rvc. Dat zijn Johan Cruijff, Edgar Davids en Marjan Olfers.'quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/27(...)ssen-aanstellen.html
had ik alquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:01 schreef Gnieperd het volgende:
Ik beveel jullie om nu naar buiten te gaan, lekker in het zonnetje te gaan zitten, en het volgende nummer op te zetten.
Als het maar van Bob Marley is, dus jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:03 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zit buiten met Sunshine Reggae op't moment, is dat ook goed?
tentamensquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:01 schreef Gnieperd het volgende:
Ik beveel jullie om nu naar buiten te gaan, lekker in het zonnetje te gaan zitten, en het volgende nummer op te zetten.
F. de boer was de man die hem op CVM zette vorig seizoen, vergeten?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:17 schreef satecl het volgende:
Waarom wordt Anita de laatste wedstrijden pas gebruikt als CVM. Je ziet toch zo dat hij voor die positie vele malen beter is dan Janssen en Enoh. Onkunde van F. de Boer?
Omdat er verdomd weinig degelijks linksbacks zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:17 schreef satecl het volgende:
Waarom wordt Anita de laatste wedstrijden pas gebruikt als CVM. Je ziet toch zo dat hij voor die positie vele malen beter is dan Janssen en Enoh. Onkunde van F. de Boer?
Anita was in de jeugd toch altijd al CVM?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
F. de boer was de man die hem op CVM zette vorig seizoen, vergeten?
Anita is ook dramatisch op de LB positie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Omdat er verdomd weinig degelijks linksbacks zijn?
Vorig seizoen waren we ook in jubelstemming toen Frankie Anita op de VM positie zetten.
Nog altijd beter dan de alternatieven helaas. Aangezien we toch genoeg middenvelders hebben is het nog niet zo'n gek idee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Anita is ook dramatisch op de LB positie.
Klopt klopt, maar de afgelopen jaren was hij in de eerste elftal gewoon LB.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Anita was in de jeugd toch altijd al CVM?
Het is een afrikaanse speler. Die hebben een grote achterstand qua tactisch vermogen. Toen hij kwam was het al duidelijk dat hij dit seizoen voornamelijk moest aansluiten en dan hopen misschien volgend seizoen minuten te kunnen makenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de alternatieven helaas. Aangezien we toch genoeg middenvelders hebben is het nog niet zo'n gek idee.
Over middenvelders gesproken, heeft Serero nu überhaupt al 1 wedstrijd gespeeld op het middenveld? Dat moest toch zo'n toptalent zijn.
Vanaf het begin van t seizoen vond ik dit middenveld al het beste... Dat zeiden meerdere mensen op tv trouwens ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt klopt, maar de afgelopen jaren was hij in de eerste elftal gewoon LB.
Maar als je de keuze moet maken tussen de Janssen van Twente en Anita, dan kies je voor Janssen, en dat is wat de Boer ook deed..
Maar helaas was het niet meer de Janssen van Twente.
Janssen vertraagd het spel teveel imho. Ook al ben ik geen Siem fan zet ik hem daar liever neer dan Janssen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
De Jong deed het heel erg slecht ja, maar sinds hij terug is van zijn blessure is hij steeds 1 van de betere geweest.
Boerrigter no way dit weekend. Misschien dat hij dit jaar nog speelt, maar ik denk zelf dat het er heel weinig zullen zijn. Siggie hangt een beetje van deze week af hoe het gaat met trainen + reactie, anders kan die wel op de bank zitten dit weekend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:07 schreef bjanaan het volgende:
Hoop dat Siggie en Boerrigter weer meedoen, Greg mag nog op de bank V Rijn deed het prima tegen PSV.
Onzin, Theo maakt zoveel goed met z'n lange bal en hij coacht veel meer dan de Jong.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:51 schreef Burrito het volgende:
[..]
Janssen vertraagd het spel teveel imho. Ook al ben ik geen Siem fan zet ik hem daar liever neer dan Janssen.
Ajax onwaardig vind ik wat jammer, laatste tijd veel naar hem gekeken in huidige wedstrijden en wedstrijden van vorig seizoen. Het is eigenlijk een best goede speler met een enorm tactisch inzicht. Hij staat echt ontzettend vaak net op de goede plek en is erg balvast. Alleen jammer dat hij geen geweldige afmaker is, anders was het een topspits.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Vanaf het begin van t seizoen vond ik dit middenveld al het beste... Dat zeiden meerdere mensen op tv trouwens ook.
-------------------Anita----------------------
----Eriksen-----------------Janssen-----
ik vind dit nog steeds het beste middenveld van dit ajax. de Jong is Ajax-onwaardig, misschien hooguit als spits.
Het beste seizoen van Siem was het seizoen waar hij Pantelic voor zich had die de bal vasthield en Siem die vlak achter de spitsen speelde vanuit een loopactie het goal kon vinden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax onwaardig vind ik wat jammer, laatste tijd veel naar hem gekeken in huidige wedstrijden en wedstrijden van vorig seizoen. Het is eigenlijk een best goede speler met een enorm tactisch inzicht. Hij staat echt ontzettend vaak net op de goede plek en is erg balvast. Alleen jammer dat hij geen geweldige afmaker is, anders was het een topspits.
Alleen ben ik het wel eens dat hij niet in het Ajax spel past. Ik hoop eigenlijk dat hij deze zomer weg gaat naar een andere club waar hij beter tot zijn recht komt.
Boerrigter duurt nog een aantal weken, hij heeft weer een terugslag gehad. Van de Wiel mis je niet eens.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:07 schreef bjanaan het volgende:
Hoop dat Siggie en Boerrigter weer meedoen, Greg mag nog op de bank V Rijn deed het prima tegen PSV.
Waarom?quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Van Rhijn mag van mij andersbest ff rust pakken en rouleren met greg. hij doet het goed ja, maar greg mag wel wat meer waardering.
Rechtsback van de vice-kampioen van de wereld. Afgelopen jaren vaste rechtsback van de mooiste club ter wereld. Bovendien speel je met Greg met een extra rechtsbuiten, heeft creativiteit en een goede voorzet. van Rhijn is toch meer de opvolger van Alderweireld hoewel hij het als RB fantastisch doet. Ach een luxe-probleem is geen probleem.quote:
Lijkt me niet v/d Wiel speelt gewoon als hij fit is en dat verdient hij ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:05 schreef davihaa het volgende:
[..]
De Boer kennende zal hij van Rhijn gewoon laten staan als vdWiel weer fit is, dat deed hij ook met tegen ADOExcelsior toen Janssen weer fit was. Gezien goede prestaties in de afgelopen weken.
Op basis waarvan zou van Rhijn nu direct buiten de basis gelaten moeten worden? Logischer om vdWiel eerst in te laten vallen voor 1, 2 wedstrijden om vervolgens ook op basis van de training te kijken wie beter geschikt is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet v/d Wiel speelt gewoon als hij fit is en dat verdient hij ook
gelulquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:47 schreef J2T het volgende:
Greg is beter, maar Rhijn is gemotiveerder.
Zo gek is het niet. Greg heeft al meerdere keren bewezen het allemaal niet zo serieus te nemen, dat voetballen. Pina colada's klappen met je matties in de club is minstens net zo belangrijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:26 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die Van Rhijn boven Greg kiezenGet your head out of your ass.
http://video.sport1.nl/ma(...)-ik-volg-ajax-altijd
Deze man.![]()
Waarom zou hij niet mogen gaan stappen? Alle voetballers doen dat, ze zijn ook maar van vlees en bloed. Ik geef ze geen ongelijk. Alsof hij dat bij Valencia inene niet meer zou doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo gek is het niet. Greg heeft al meerdere keren bewezen het allemaal niet zo serieus te nemen, dat voetballen. Pina colada's klappen met je matties in de club is minstens net zo belangrijk.
De periode voor zijn blessure (eigenlijk vanaf het WK) speelde hij hooguit in de toppers redelijk, bij gewone partijen gaf meneer niet thuis, kon zich niet opladen etc.
Hij kan echt heel goed voetballen, maar je merkt aan alles dat ie naar een andere club wil.
Het mag wel, het is alleen nogal dom om dat soort dingen de hele tijd op het internet te gooien. Allemaal niets mis mee, als je dan ook gewoo goed speelt, maar dat deed ie ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet mogen gaan stappen? Alle voetballers doen dat, ze zijn ook maar van vlees en bloed. Ik geef ze geen ongelijk. Alsof hij dat bij Valencia inene niet meer zou doen.
Hij is gewoon een tijd niet in vorm geweest, desalniettemin een van de belangrijkste spelers in deze selectie.
Yup, Dit en afgelopen seizoen heeft Greg in de niet topwedstrijden echt heel erg matig gespeeld. Van Rhijn kan zich nog helemaal opladen en is naar ik begrijp op en top prof. Dat kan je van Greg niet zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo gek is het niet. Greg heeft al meerdere keren bewezen het allemaal niet zo serieus te nemen, dat voetballen. Pina colada's klappen met je matties in de club is minstens net zo belangrijk.
De periode voor zijn blessure (eigenlijk vanaf het WK) speelde hij hooguit in de toppers redelijk, bij gewone partijen gaf meneer niet thuis, kon zich niet opladen etc.
Hij kan echt heel goed voetballen, maar je merkt aan alles dat ie naar een andere club wil.
Heeft hij nog een doorlopend contract? Indien ja, dan zal hij toch wel wat 'etalage'-wedstrijdjes meepikken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yup, Dit en afgelopen seizoen heeft Greg in de niet topwedstrijden echt heel erg matig gespeeld. Van Rhijn kan zich nog helemaal opladen en is naar ik begrijp op en top prof. Dat kan je van Greg niet zeggen.
Ik ben er niet rouwig om dat hij weggaat deze zomer.
Net zoals Vertonghen tot 2013.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft hij nog een doorlopend contract? Indien ja, dan zal hij toch wel wat 'etalage'-wedstrijdjes meepikken.
Maak jij je nou maar druk om de wereld Smoof.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:07 schreef Smoofie het volgende:
Wat is er mis met hem crack te noemen?
Crackquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maak jij je nou maar druk om de wereld Smoof.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een getattoeërde mannenborst... Ieder zijn ding
Pauper wethouder sinds zijn voorstel is het zelfs hier een homobende geworden.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Pauper wethouder sinds zijn voorstel is het zelfs hier een homobende geworden.
Zou wel dom zijn, zijn selectie voor het EK komt dan ook in gevaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef Mandéra het volgende:
Volgens mij zit Greg er zelf ook niet echt mee dat hij dit seizoen niet meer zou spelen. Die jongen zit al zijn hoofd al in de volgende stap van zijn carriere.
Maar hoorde ik nu laatst dat zijn transfer naar Valencia opeens alles behalve zeker is?
Goed EK voetballen en daarna voor 12miljoen verkopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef Smoofie het volgende:
De transfer van crack naar Valencia is ook van de baan.
wie moet er dan RB spelen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel dom zijn, zijn selectie voor het EK komt dan ook in gevaar.
Lijkt me niet, als hij fit is neem Bert hem gewoon mee en stelt hem ook weer op, hij zal voor die tijd echt nog wel wedstrijden in Ajax 1 spelenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel dom zijn, zijn selectie voor het EK komt dan ook in gevaar.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef HPLC het volgende:
Geen idee of dit topic hier ook voor is, maar ik vond deze toch wel aardig :
http://www.vi.nl/interact(...)-zonder-kiespijn.htm
quote:• Ook Ajax bestelt zijn schoenen bij Zalando
De mensen die de reclames van Zalando maken wil ik echt voor de trein gooienquote:
loopt zijn contract niet deze zomer af?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Word zijn contract nog eens verlengd ?
Jawel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
loopt zijn contract niet deze zomer af?
Hij zegt zelf niet moeilijk over geld te doen in deze fase van zijn carriere maar toch wordt er al maanden onderhandeld. Maar hopelijk komt het contract spoedig rond.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
loopt zijn contract niet deze zomer af?
Zaakwaarnemers hèquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zegt zelf niet moeilijk over geld te doen in deze fase van zijn carriere maar toch wordt er al maanden onderhandeld. Maar hopelijk komt het contract spoedig rond.
'En toen zei ik tegen El Hamdaoui: Jij begint zondag in de basis.'quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef HPLC het volgende:
Geen idee of dit topic hier ook voor is, maar ik vond deze toch wel aardig
http://www.vi.nl/interact(...)-zonder-kiespijn.htm
Heerenveen is compleet kansloos tegen een top clubquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:04 schreef J2T het volgende:
[..]
Thanks. Nou Dost of Sibon is toch een wereld van verschil. Laten we het hopen.
Ja. De 22e treffen we de Graafschap.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:07 schreef GGMM het volgende:
Vertonghen en Anita moeten tegen Heerenveen maar geel pakken dan.
Daarom, die moeten we zonder die 2 wel kunnen winnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. De 22e treffen we de Graafschap.
Sorry, 15e graafschap 22 groningenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom, die moeten we zonder die 2 wel kunnen winnen.
Maar de Graafschap iig na Heerenveen, dus punt blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, 15e graafschap 22 groningen
Dan krijg je weer het probleem dat men dan zegt dat hij EXPRES die gele kaart pakt, en dat ze hem dan een wedstrijd extra schorsing geven...quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:09 schreef J2T het volgende:
Laatste minuutjes tegen Heerenveen Jantje rustig de doeltrap laten nemen.
dat telt voor rood.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan krijg je weer het probleem dat men dan zegt dat hij EXPRES die gele kaart pakt, en dat ze hem dan een wedstrijd extra schorsing geven...
Jan moet dus tegen Heerenveen gewoon iemand's enkeltje breken ofzo. Dan vindt de KNVB het niet erg.
alles behalve overtredingen als sliding etc worden niet opvallend bestippeld. zulk soort acties welquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:24 schreef J2T het volgende:
Of gewoon de bal wegtrappen als Heerenveen een vrije trap wil nemen.
Mourinho had tegen Ajax twee spelers aangezet om rood te pakken zodat zij de volgende ronde met een schone lei zouden beginnen. De zaak werd onderzocht door de UEFA en Mourinho kreeg een schorsing plus boete en de overige twee spelers een boete, maar geen schorsing.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:08 schreef truedestiny het volgende:
Is er ooit iemand al bestraft dan voor expres een gele kaart pakken?
Helaas welquote:
gewoon goed zicht. je hebt alleen niet zoveel sfeer en met een beetje pech is het uitvak erg luidruchtig. vak 416 naast het 'kleine uitvak' zit je dan bedoel je toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel
Alleen het uitvak is nog beschikbaar. Iemand ervaring? Ik wil graag met mijn zoontje van bijna 6 daar naar toe.
ik zit er naast zo ongeveer (414) Als je een beetje hoog zit moet je wel over die plexiglas muur heen moeten kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel
Alleen het uitvak is nog beschikbaar. Iemand ervaring? Ik wil graag met mijn zoontje van bijna 6 daar naar toe.
Jup. Het gaat me vooral om mijn zoontje. Het is de eerste keer dat hij in de Arena komt, en ik wil niet dat hij geconfronteerd word met een "vijandige" sfeer als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gewoon goed zicht. je hebt alleen niet zoveel sfeer en met een beetje pech is het uitvak erg luidruchtig. vak 416 naast het 'kleine uitvak' zit je dan bedoel je toch?
Dat heb ik inderdaad ook vaker gezien...quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit er naast zo ongeveer (414) Als je een beetje hoog zit moet je wel over die plexiglas muur heen moeten kijken.
Frustrerend voor jou: zondag komt natuurlijk weer een flink deel van de seizoenskaarthouders niet opdagen (die moeten de hond uitlaten ofzo) en zie je erg veel lege plaatsen in het stadion, ondanks dat het uitverkocht is. Denk ik.
ach, ik zit er zondag dus vlakbij met mijn zoon van (dan net 1 dag) 7 jaar. Tegen Heracles verwacht ik geen gedoe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup. Het gaat me vooral om mijn zoontje. Het is de eerste keer dat hij in de Arena komt, en ik wil niet dat hij geconfronteerd word met een "vijandige" sfeer als je snapt wat ik bedoel.
Verwacht ik ook niet, maar tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, ik zit er zondag dus vlakbij met mijn zoon van (dan net 1 dag) 7 jaar. Tegen Heracles verwacht ik geen gedoe.
snap ik. Nou zat ik dit seizoen met Ajax twente in 415, iets verder weg, maar heb ik niets van vijandige sfeer gemerkt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup. Het gaat me vooral om mijn zoontje. Het is de eerste keer dat hij in de Arena komt, en ik wil niet dat hij geconfronteerd word met een "vijandige" sfeer als je snapt wat ik bedoel.
Ik ben zo stom geweest dat ik tegen mijn ex heb gezegd dat ik de kaartjes al hebquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
snap ik. Nou zat ik dit seizoen met Ajax twente in 415, iets verder weg, maar heb ik niets van vijandige sfeer gemerkt.
Als je er niet gerust op bent kun je altijd voor Ajax - Groningen kaarten halen. Op Noord en de lange zijdes is dat bijna overal prima te doen.
ik had vorig jaar tegen onze oudste gezegd in januari dat hij de laatste wedstrijd tegen Twente wel mee kon, dacht dat het toch nergens meer over zou gaan. Heb hem toch moeten teleurstellen, vond het te linkquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben zo stom geweest dat ik tegen mijn ex heb gezegd dat ik de kaartjes al hebMijn zoontje is dus al helemaal hyper omdat hij voor het eerst naar Ajax gaat
![]()
Slechte Papa, ik weet
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben zo stom geweest dat ik tegen mijn ex heb gezegd dat ik de kaartjes al hebMijn zoontje is dus al helemaal hyper omdat hij voor het eerst naar Ajax gaat
![]()
Slechte Papa, ik weet
Ik heb als (stille) Ajacied ook de Kuip overleefd de laatste keer dus kein problem zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel
Iemand bekend met deze Vissers?quote:Ajax haalt Sparta-talent Vissers
Ajax heeft jeugdspeler Melvin Vissers (16) voor de komende drie seizoenen vastgelegd. De middenvelder tekent een contract dat ingaat op 1 juli 2012. De jeugdinternational komt over van Sparta Rotterdam. Daarvoor was hij actief voor ODB, VELO en Haaglandia.
Schrijnend tekort inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:06 schreef Adames het volgende:
Eindelijk eens een talentvolle middenvelder
We hebben er genoeg. Kijken wie het gaat redden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:06 schreef Adames het volgende:
Eindelijk eens een talentvolle middenvelder
Football Manager 12 kent hem nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Iemand bekend met deze Vissers?
Uitstekende bronquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Football Manager 12 kent hem niet
Dat is altijd zo irritant. Ik heb een seizoenkaart met een aantal vrienden, maar er ging nog iemand mee tegen Rkc. Werd aan de kassa verteld dat het uitverkocht was, terwijl er nog zoveel lege plekken waren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit er naast zo ongeveer (414) Als je een beetje hoog zit moet je wel over die plexiglas muur heen moeten kijken.
Frustrerend voor jou: zondag komt natuurlijk weer een flink deel van de seizoenskaarthouders niet opdagen (die moeten de hond uitlaten ofzo) en zie je erg veel lege plaatsen in het stadion, ondanks dat het uitverkocht is. Denk ik.
Kijk anders even op de Ajax kaartenmarkt. Hier kunnen seizoenkaarthouders hun plaats aanbieden wanneer ze niet gaan. Naast het uitvak kun je prima zitten. Het uitvak is zelfs afgeschermd zodat je de uitsupporters niet kunt zien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Slechte Papa, ik weet
Kaartenmarkt is inderdaad goede optie. Logischerwijs zijn er alleen bijna geen kaarten naast elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:18 schreef Stibba het volgende:
[..]
Kijk anders even op de Ajax kaartenmarkt. Hier kunnen seizoenkaarthouders hun plaats aanbieden wanneer ze niet gaan. Naast het uitvak kun je prima zitten. Het uitvak is zelfs afgeschermd zodat je de uitsupporters niet kunt zien.
Bijna geen kaarten naast elkaar bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Kaartenmarkt is inderdaad goede optie. Logischerwijs zijn er alleen bijna kaarten naast elkaar te krijgen.
Klopt jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:24 schreef Stibba het volgende:
[..]
Bijna geen kaarten naast elkaar bedoel je denk ik?
Ik heb alweer zin in zondag
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
Deze is ook verplicht vanaf 40 seconden![]()
![]()
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 29-03-2012 om 20:08:24Kwartier voor tijd: El Hamdaoui start zijn auto en rijdt naar huis... #ajanec reageer retweet
Die gaat het nog zwaar krijgenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:15 schreef Olep het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 29-03-2012 om 20:08:24Kwartier voor tijd: El Hamdaoui start zijn auto en rijdt naar huis... #ajanec reageer retweet
Een voetballer met zijn kwaliteiten heeft natuurlijk ook niks te zoeken in het tweede van Ajax. Als ik hem was zou ik niet eens meer opdagen. Onbind het contract maar. Alsof je nog winst gaat maken op zijn transfer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:15 schreef Olep het volgende:
Bij station holendrecht in de woonwijk parkeren en voor een euro met de metro naar de arenaquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:05 schreef mabo11 het volgende:
Ik ga naar Ajax - Groningen met een vriend van mij en heb als het goed is de dinsdag van te voren mijn rijbewijs binnen. We willen dit keer voor het eerst met de auto gaan, voorheen altijd met trein, maar ik vind het parkeren in de Arena erg duur. Is er ergens een goedkopere plek?
Dat bepaal jij gelukkig niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef J2T het volgende:
[..]
Een voetballer met zijn kwaliteiten heeft natuurlijk ook niks te zoeken in het tweede van Ajax. Als ik hem was zou ik niet eens meer opdagen. Onbind het contract maar. Alsof je nog winst gaat maken op zijn transfer.
Nee want wat er nu gebeurd is natuurlijk veel beter voor de club, toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij gelukkig niet.
Zo snel mogelijk weg die dude, al was het gratis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:25 schreef J2T het volgende:
[..]
Nee want wat er nu gebeurd is natuurlijk veel beter voor de club, toch?
Hij kan leuk voetballen, maar als mens is ie echt niet heel overtuigend. En helaas hoort het allemaal bij elkaar. Dus, welke kwaliteiten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef J2T het volgende:
[..]
Een voetballer met zijn kwaliteiten heeft natuurlijk ook niks te zoeken in het tweede van Ajax. Als ik hem was zou ik niet eens meer opdagen. Onbind het contract maar. Alsof je nog winst gaat maken op zijn transfer.
Je kan hem ook parkeren onder de HES *denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:05 schreef mabo11 het volgende:
Ik ga naar Ajax - Groningen met een vriend van mij en heb als het goed is de dinsdag van te voren mijn rijbewijs binnen. We willen dit keer voor het eerst met de auto gaan, voorheen altijd met trein, maar ik vind het parkeren in de Arena erg duur. Is er ergens een goedkopere plek?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Je kan gratis parkeren bij halte strandvliet en dan loop je naar Arena.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:05 schreef mabo11 het volgende:
"Dj_Day-v niet zo blij met het verlies van PSV"quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Laten we over 7 wedstrijden weer kijken aub. Hallelujah stemming alomquote:
Ja, het begint mij ook wat te vroeg deze stemming. Na de wedstrijd tegen Twente durf ik het met meer zekerheid te zeggen, nu nog te vroeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:44 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Laten we over 7 wedstrijden weer kijken aub. Hallelujah stemming alom
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:18 schreef Stibba het volgende:
[..]
Kijk anders even op de Ajax kaartenmarkt. Hier kunnen seizoenkaarthouders hun plaats aanbieden wanneer ze niet gaan. Naast het uitvak kun je prima zitten. Het uitvak is zelfs afgeschermd zodat je de uitsupporters niet kunt zien.
Inderdaad. Sinds de arena er is zit ik met mijn vader, zusje en haar man. Altijd probeer ik vervangers te regelen. Vanmiddag belde mijn moeder dat mijn vader te druk is om te gaan zondag, vanavond tijdens een storing contact gehad met een systeembeheerder van ons die vroeger op F stond, en die wil wel mee zondagquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:13 schreef Stibba het volgende:
[..]
Dat is altijd zo irritant. Ik heb een seizoenkaart met een aantal vrienden, maar er ging nog iemand mee tegen Rkc. Werd aan de kassa verteld dat het uitverkocht was, terwijl er nog zoveel lege plekken waren.
Ik parkeer altijd bij de Ikea. Gratis en het is maar 10 minuten lopen naar het stadion.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:05 schreef mabo11 het volgende:
Wanneer iemand van ons niet kan regelen we ook altijd een vervanger. Hoe voller het stadion hoe beter.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:48 schreef Againzender het volgende:
Inderdaad. Sinds de arena er is zit ik met mijn vader, zusje en haar man. Altijd probeer ik vervangers te regelen. Vanmiddag belde mijn moeder dat mijn vader te druk is om te gaan zondag, vanavond tijdens een storing contact gehad met een systeembeheerder van ons die vroeger op F stond, en die wil wel mee zondag
Denswil wat een penalty! Zag zijn traptechniek ook al bij zijn vrije trappen in de finale. Geweldig.quote:
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
ja die wedstrijd was echt een ramp inderdaad. Toch vind ik het dan mooi om er ook die wedstrijden te zijn. In tegenstelling tot mensen die alleen gaan als het een leuke wedstrijd betreft, kan je dan echt zeggen dat je er in voor- en tegenspoed er bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:27 schreef Stibba het volgende:
[..]
Wanneer iemand van ons niet kan regelen we ook altijd een vervanger. Hoe voller het stadion hoe beter.
Ik vind het ook zo jammer dat sommige mensen niet naar het stadion kunnen, omdat er seizoenkaarthouders zijn die alleen de topwedstrijden komen kijken.
Ik ga zelf altijd, heb die kaart toch niet voor niks? Tegen Utrecht was het een drama. Tenen deden zo pijn van de kou en nog 0-2 verliezen ook.
Ik pleur m altijd bij dat vakantiepark 'strandvliet' neer. 5 minuutjes lopen, en geen drukte bij t wegrijden. Slagboom is er bijna altijd open, en áls ie dicht is gewoon zeggen dat je naar je schoonmoeder/oma gaat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:05 schreef mabo11 het volgende:
En dat laatste geloven ze echt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik pleur m altijd bij dat vakantiepark 'strandvliet' neer. 5 minuutjes lopen, en geen drukte bij t wegrijden. Slagboom is er bijna altijd open, en áls ie dicht is gewoon zeggen dat je naar je schoonmoeder/oma gaat.
Jasje gooien... geleerd van Hansiequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Je moet 'm gewoon bij de Mac daar neerzetten, en dan vanaf daar lopen naar de Arena. Is ook nog steeds gratis en kan je na afloop nog ff bunkeren omdat er toch file staat daarquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:22 schreef Nachtapothekert het volgende:
[..]
Bij station holendrecht in de woonwijk parkeren en voor een euro met de metro naar de arena
Was weer wachten op het moment dat Hennie ging trollen namens Coronelquote:Volgens Henk Spaan wordt er al flink aan de stoelpoten van bestuursraad-voorzitter Hennie Henrichs gezaagd. Hij staat flink onder druk binnen de club.
Henrichs zou een conflict hebben met Johan Cruijff over het al dan niet voorstellen van Maarten Fontein als commissaris. Henrichs acht hem niet acceptabel, terwijl Cruijff hem in de RvC wil hebben.
In de club gaat ook het idee om een BAVA bijeen te roepen om Henrichs aan de tand te voelen over zijn niet nagekomen beloftes. Henrichs wordt al binnen de vereniging 'Hippo' genoemd. (foto: VI Images/Orange Pictures)
Henrichs iddquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Was weer wachten op het moment dat Hennie ging trollen namens Coronel![]()
![]()
van mij mag het 0 sec duren voordat Hennie onder een bus belandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Henrichs idd.
Maar volgens goede bronnen duurt het nog ongeveer 1.5 week. Miss iets korten, zat zei ik 2 weken.
Heerenveen is over 2 weken, die zit dus gewoon op de bank.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:43 schreef J2T het volgende:
Rhijn zijn contract is zo goed als rond en het kan zomaar zijn dat Kolbeinn volgende week tegen Heerenveen op de bank zit.
Geen voetbal volgend weekend :-(. Heeft Oranje weer een oefenpotje tegen Liechtenstein staan ofzo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heerenveen is over 2 weken, die zit dus gewoon op de bank.
Eigenlijk zou er een extra ticket systeem moeten komen. Seizoenkaarthouders kunnen dan bijv voor de helft van de prijs tickets aanbieden als ze zelf niet gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:27 schreef Stibba het volgende:
[..]
Wanneer iemand van ons niet kan regelen we ook altijd een vervanger. Hoe voller het stadion hoe beter.
Ik vind het ook zo jammer dat sommige mensen niet naar het stadion kunnen, omdat er seizoenkaarthouders zijn die alleen de topwedstrijden komen kijken.
Ik ga zelf altijd, heb die kaart toch niet voor niks? Tegen Utrecht was het een drama. Tenen deden zo pijn van de kou en nog 0-2 verliezen ook.
Ik heb dan ook geen uitgebouwde golf II, en geen pet... Helpt een hoop.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dat laatste geloven ze echt?Dan zijn ze wel heel dom
kan al.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een extra ticket systeem moeten komen. Seizoenkaarthouders kunnen dan bijv voor de helft van de prijs tickets aanbieden als ze zelf niet gaan
Oh ja, de beker. Wat een spektakel zal dat worden als Heracles PSV afmaakt met 5-0quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:57 schreef J2T het volgende:
Oeps vergeten dat die nutteloze bekerfinale volgend weekend al gehouden wordt. Naja, dan maar een weekend overleven zonder.
Als ze het nou centraal regelen met de normale ticketverkoopquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kan al.
Ajax kaartenmarkt
secondary ticketing
Super! Dat wordt echt een grote spelerquote:
quote:Ajax neemt het zondag in een uitverkochte Amsterdam ArenA op tegen Heracles Almelo. Frank de Boer kan tegen de bekerfinalist nog niet beschikken over Gregory van der Wiel, Derk Boerrigter en Kolbeinn Sigthórsson. Het drietal gaat eerst nog minuten maken in Jong Ajax. De Boer: ,,We moeten Heracles niet onderschatten.”
Zeven wedstrijden voor het einde doet Ajax nog steeds volop mee om de titel. De nummer 2 van de Eredivisie staat na de succesvolle inhaalrace van de afgelopen maanden nog slechts een punt achter op koploper AZ. Na het prima resultaat tegen PSV (2-0) van afgelopen week is het vertrouwen groot in Amsterdam. De Boer: ,,AZ is nog steeds favoriet. Zij staan immers bovenaan. Maar als wij voor de rest alles winnen, worden we kampioen.”
Er vallen verschillende parallellen te trekken met het competitieslot van vorig seizoen. Het grote verschil is echter dat Ajax toen pas tijdens de laatste speeldag de koppositie definitief van FC Twente overnam. ,,Vorig seizoen waren we in deze fase van de competitie in de achtervolging op meerdere teams. Het puntenverschil was toen ook groter. Nu staan we zeven wedstrijden voor het einde nog slechts één punt achter op AZ. Toch zullen we de komende weken echt top moeten zijn als we er alles uit willen halen.”
De Boer typeert de tegenstander van zondag als 'een goed voetballend team'. Ondanks dat Heracles de laatste drie uitduels verloor en Ajax zeven wedstrijden op rij ongeslagen is, waakt De Boer voor onderschatting tegen de nummer 12 van de Eredivisie. ,,We zullen Heracles zeker niet onderschatten. Ze proberen altijd en overal te voetballen en hebben onlangs een geweldige prestatie geleverd door de bekerfinale te halen. Ik hoop oprecht dat ze die volgende week winnen. Dat zou fantastisch voor die club zijn. Al gun ik het mijn goede vriend (interim-PSV-coach Phillip Cocu, red.) natuurlijk ook.” Omdat Ajax - Heracles voor de bezoekers de ‘generale’ voor de bekerfinale is, kan dat voor Ajax wellicht een voordeel zijn. Directe rode kaarten en blessures bij Heracles hebben immers direct invloed op de bekerfinale tegen PSV.
Sigthórsson en Van der Wiel moeten net als Boerrigter eerst nog minuten maken in Jong Ajax.
De herstellende André Ooijer (lichte spanning op kuit en hamstring) en Nicolai Boilesen zijn dit weekend nog niet inzetbaar. Gregory van der Wiel, Derk Boerrigter en Kolbeinn Sigthórsson zijn er zondag tegen Heracles ook nog niet bij zijn. Het drietal heeft de afgelopen week volledig met de groep meegetraind, maar zal eerst nog wedstrijdritme in Jong Ajax moeten opdoen. Zo zal Van der Wiel maandagavond in de uitwedstrijd tegen Jong Heracles zijn rentree maken. In het geval van Sigthórsson is het een nadeel dat die wedstrijd tegen de beloften van Heracles op kunstgras wordt gespeeld. Na zijn 45 minuten tegen Jong Sparta Rotterdam is de IJslander toe aan een volgende stap. De Boer: ,,We zullen nog even met hem en de dokter overleggen, maar kunstgras is op dit moment geen ideale ondergrond voor Sigthórsson. Als de wedstrijd op gewoon gras was geweest, had hij maandag zeker negentig minuten gespeeld. Nu loopt dat wat vertraging op.”
Tussen de wedstrijd tegen Heracles en de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen heeft Ajax anderhalve week geen wedstrijd. Toch overweegt De Boer vooralsnog niet om een oefenwedstrijd in te lassen zodat Sigthórsson, Van der Wiel en Boerrigter wedstrijdritme op kunnen doen. Ook al omdat Jong Ajax een druk schema achter de rug heeft en De Boer de overige spelers van de A-selectie rondom het paasweekend niet te zwaar wil belasten. ,,Naar verwachting kunnen Sigthórsson en Boerrigter tegen Heerenveen voor het eerst weer op de bank zitten. Het herstel van Boerrigter gaat de goede kant op. De afgelopen week heeft hij een hele week zonder pijn kunnen trainen.”
Tijdens de persconferentie ging het ook nog even over Ricardo van Rhijn. De 20-jarige verdediger toonde zich de afgelopen periode een voortreffelijk vervanger van Gregory van der Wiel. De Boer: ,,Ik denk niet dat Ricardo zijn plaats straks zomaar zal afstaan. Van Rhijn heeft de afgelopen tijd geen muizenstappen, maar reuzenstappen gemaakt. Hij speelt geweldig en Greg traint geweldig. Het zal dus nog een lastige keuze worden als Van der Wiel straks weer helemaal fit is.”
Ajax - Heracles Almelo begint zondag om 14:30 uur. De wedstrijd is uitverkocht. Ajax speelt in een speciaal thuisshirt. Hoofdsponsor AEGON stelt de positie op het shirt eenmalig ter beschikking Fonds Gehandicapten Sport.
Had toch echt wel 2016 moeten zijn geweest wat mij betreft. Nu moet je hem eigenlijk eind volgend jaar verkopen (ben geen voorstander van het aan laten komen op het jaar voor het contract einde)quote:
quote:Ajax wil binnen afzienbare tijd een akkoord bereiken met spits Danzell Gravenberch. De aanvaller, die in de nadrukkelijke belangstelling staat van Engelse clubs, werd eerder nog in de wachtkamer gezet.
Waar ploeggenoten Davy Klaassen, Stefano Denswil, Lesley de Sa en Mitchel Dijks wel tot een akkoord kwamen over een nieuw contract bij Ajax, moest Gravenberch wachten. Een overstap naar Engeland leek voor de hand te liggen, ook omdat Ajax niets van zich liet horen. De Amsterdammers zijn nu echter toch overtuigd en willen de voorhoedespeler op korte termijn vastleggen, meldt het Algemeen Dagblad.
Vanuit Engeland is er interesse voor de achttienjarige jeugdinternational. Aston Villa, Liverpool en Manchester United zien zijn komst wel zitten, nu is het de vraag of de spits voor een langer verblijf in Amsterdam kiest of net als enkele ploeggenoten bij Oranje voor het avontuur kiest.
Altijd maar dat zo snel mogelijk verkopen, wat een bullshit is dat altijd. Ik kan me de laatste succesvolle aankoop niet eens meer herinneren, dus het is niet of we het geld nou zo hard nodig hebben, anders kopen ze gewoon weer een Sulejmaniquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had toch echt wel 2016 moeten zijn geweest wat mij betreft. Nu moet je hem eigenlijk eind volgend jaar verkopen (ben geen voorstander van het aan laten komen op het jaar voor het contract einde)
Al eens bedacht dat er ook een andere kant is? Misschien begon Ajax wel op 2018 in de onderhandelingen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had toch echt wel 2016 moeten zijn geweest wat mij betreft. Nu moet je hem eigenlijk eind volgend jaar verkopen (ben geen voorstander van het aan laten komen op het jaar voor het contract einde)
Ik vind 3 jarige contracten altijd wel een goed uitgangspunt, voor beide partijenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Al eens bedacht dat er ook een andere kant is? Misschien begon Ajax wel op 2018 in de onderhandelingen?
Bron is zeker ene Heini O.?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef Smoofie het volgende:
Ze denken er trouwens intern aan om Ajax van de beurs te halen. Echt concrete plannen.
Dat gaat veel kosten danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef Smoofie het volgende:
Ze denken er trouwens intern aan om Ajax van de beurs te halen. Echt concrete plannen.
Dat gaat toch nog veel geld kostenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef Smoofie het volgende:
Als de supporters geen extra geld willen voor hun aandelen , heb je alleen last van Delta lloyd en die andere grootaandeelhouder. 24% van de aandelen bij de huidige prijs is rond de 35 miljoen volgens mij.quote:
35-50 had ik ook wel ingeschat ja, is toch veel geld en houden de intriges dan op, ik denk het nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de supporters geen extra geld willen voor hun aandelen , heb je alleen last van Delta lloyd en die andere grootaandeelhouder. 24% van de aandelen bij de huidige prijs is rond de 35 miljoen volgens mij.
die houden pas op als de kaartvriendjes van Coronel weg zijn. En dat zijn er aardig veelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
35-50 had ik ook wel ingeschat ja, is toch veel geld en houden de intriges dan op, ik denk het niet
Het is dan wel een stuk makkelijker m.b.t. statuten enz.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
35-50 had ik ook wel ingeschat ja, is toch veel geld en houden de intriges dan op, ik denk het niet
Henrichs en Os zijn toch de 2 ergste.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die houden pas op als de kaartvriendjes van Coronel weg zijn. En dat zijn er aardig veel![]()
Met Coronel zelf wel jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Henrichs en Os zijn toch de 2 ergste.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Henrichs en Os zijn toch de 2 ergste.
Allemaal probeerden ze Cruijff buiten de deur te houden . En dan moet nota bene Henrichs voorzitter zijn van de bestuursraad..quote:
Dat is misschien wel zo, maar als de mensen die aangesteld worden zich gewoon aan de afspraken zouden houden had je ook in de huidige situatie geen gezeik gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is dan wel een stuk makkelijker m.b.t. statuten enz.
Hij zal zich toch naar de meerderheid moeten schikken, is het niet goed dan maar kwaadschiks, maar inderdaad weer jammer dat het blijkbaar alleen kwaadschiks kan bij Ajaxquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:23 schreef The_Groove het volgende:
Gatverdamme de ranzigheid begint weer van voor af aan.
Had echt de stiekeme hoop dat Heinrichs het belang van Ajax toch maar besloten had te dienen...Jammer dat het nu een judas blijkt.
niet blijkt, hij was het altijd alquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:23 schreef The_Groove het volgende:
Gatverdamme de ranzigheid begint weer van voor af aan.
Had echt de stiekeme hoop dat Heinrichs het belang van Ajax toch maar besloten had te dienen...Jammer dat het nu een judas blijkt.
Klopt, maar hij leek even koest.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
niet blijkt, hij was het altijd al
Heeft Ajax helemaal niks aan. Plus, de miljoenen die hij nu verdient krijgt, zal hij never nooit bij Ajax krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:13 schreef Godtje het volgende:
Elia op de schopstoel. Zou Ajax daar nog iets aan hebben? Of is die jongen nu definitief mislukt?
Wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft Ajax helemaal niks aan. Plus, de miljoenen die hij nu verdient krijgt, zal hij never nooit bij Ajax krijgen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Je bent toch voor AZ dit jaar?
Waarom heeft Ajax er niks aan? Argumenten aub.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft Ajax helemaal niks aan. Plus, de miljoenen die hij nu verdient krijgt, zal hij never nooit bij Ajax krijgen.
Klopt, maar de algemene tendens bij ajax is toch wat korter lopende contracten dan vroeger. Ik voorspel dat dat de komende jaren problemen gaat opleverenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Al eens bedacht dat er ook een andere kant is? Misschien begon Ajax wel op 2018 in de onderhandelingen?
Momenten voetballer pur sang. 2 aardige acties, en je ziet hem de rest van de wedstrijd niet meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom heeft Ajax er niks aan? Argumenten aub.
Oke.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Momenten voetballer pur sang. 2 aardige acties, en je ziet hem de rest van de wedstrijd niet meer.
Dat bedoel ik. Daar hebben we al genoeg van. En Ebecilio mag van mij per direct naar AGOVV vertrekken of zoiets. Maar hé, iedereen z'n mening.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke.
Narsingh is anders in jouw ogen? Sulejmani, Ebecilio, Ozbiliz?
Jij bent dus ook niet blij met Narsingh?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daar hebben we al genoeg van. En Ebecilio mag van mij per direct naar AGOVV vertrekken of zoiets. Maar hé, iedereen z'n mening.
voor de Eredivisie is het wel een leuke speler. Alleen die blessuregevoeligheid is een zorgenkindje bij hemquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:13 schreef Godtje het volgende:
Elia op de schopstoel. Zou Ajax daar nog iets aan hebben? Of is die jongen nu definitief mislukt?
In de eredivisie was hij nooit geblesseerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
voor de Eredivisie is het wel een leuke speler. Alleen die blessuregevoeligheid is een zorgenkindje bij hem
bij HSV wel erg veel. maar ik vraag me ook af of we z,on speler niet zelf kunnen opleiden ipv veel geld uit te trekken voor een redelijk mislukte speler in het buitenlandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:37 schreef tech4u het volgende:
[..]
In de eredivisie was hij nooit geblesseerd.
Het is geen Robben.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent dus ook niet blij met Narsingh?
Whut?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
denken dat de blessuregevoeligheid van robben uniek is
Jari Litmanen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
denken dat de blessuregevoeligheid van robben uniek is
Er is maar 1 boerrigterquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:54 schreef BobW het volgende:
We hebben een rechtsbenige Boerrigter nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |