Ik zal er zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Iedereen van dit topic moet naar Ajax- VVV gaan>
Ik heb vakantie dus ik zal ff kijken. Uitzwaaiwedstrijd of kampioenswedstrijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
waarom niet gewoon altijd?quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
allemaal van Fok kaartje kopen in 414!!!?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat dit een gezellig kliekje is en liever op internet zit te fokken in dit topic.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
allemaal van Fok kaartje kopen in 414!!!?!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Je wilt Siem of Theo opofferen voor Vurnon?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:04 schreef J2T het volgende:
Wat ik me afvraag is wat er met Anita gaat gebeuren als Kolbeinn en Boilesen weer fit zijn en gaan spelen. Ik vind Anita zo'n ontzettende baas. Kan mij vorig seizoen herinneren waar hij de laatste wedstrijden ook al zo speelde. Ik hoop toch dat Frankie deze baas op zijn plek laat staan en niet opoffert. Dan maar Siem of Theo op de bank, maar Anita moet blijven.
Hij zal niet de enige zijn. En wat mij betreft dan liever Janssen dan Siem. Janssen is een mooie voetballer, maar Ajax had hem nooit moeten halen. Hij maakt het team en het spel niet sterker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je wilt Siem of Theo opofferen voor Vurnon?
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de 1.0.1 versie van Enoh.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij zal niet de enige zijn. En wat mij betreft dan liever Janssen dan Siem. Janssen is een mooie voetballer, maar Ajax had hem nooit moeten halen. Hij maakt het team en het spel niet sterker.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk achteraf gepraat. Iedereen was content met de aankoop van Janssen. Iedereen had er wel wat meer van verwacht maar ik vind hem zeker niet minder dan Anita. Kom op jongens.... Anita, de iets 1.0.1 versie van Enoh.
Dat is lang niet altijd zijn schuld. Hij is alleen iets te gretig bij het proberen balverlies van bijv Eriksen te compenseren. Als je Anita en Janssen hebt lopen, die veel balvaster zijn, kan je Enoh er prima bij hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
+ Enoh krijgt heel vaak een gele kaart.
Heatwave pakt Eriksen er weer bijquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is lang niet altijd zijn schuld. Hij is alleen iets te gretig bij het proberen balverlies van bijv Eriksen te compenseren. Als je Anita en Janssen hebt lopen, die veel balvaster zijn, kan je Enoh er prima bij hebben.
Niet waar, dit lijkt zo maar check de cijfers maar is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
+ Enoh krijgt heel vaak een gele kaart.
Hoeveel meer vaste middenvelders hebben we bij de selectie die relevant zouden zijn geweest bij deze discussie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Heatwave pakt Eriksen er weer bij![]()
Middenveld met Siem, Theo en Chris?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:04 schreef J2T het volgende:
Wat ik me afvraag is wat er met Anita gaat gebeuren als Kolbeinn en Boilesen weer fit zijn en gaan spelen. Ik vind Anita zo'n ontzettende baas. Kan mij vorig seizoen herinneren waar hij de laatste wedstrijden ook al zo speelde. Ik hoop toch dat Frankie deze baas op zijn plek laat staan en niet opoffert. Dan maar Siem of Theo op de bank, maar Anita moet blijven.
Ik hoop vooral dat ze bij Ajax nu niet opeens van zichzelf vinden dat ze heel erg goed zijn, dat is meestal vragen om puntverlies tegen dit soort tegenstanders.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten we na Ajax - Heracles 10 dagen wachten op de volgende Ajax-demonstratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |